| 5244-100
Karakterszám: |
5244 |
Számlaszám: |
2531 |
Fordulószám: |
100 |
Játékhét: |
100 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
83 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 28. 13h:48' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. dec. 3. |
|
Számládra 100 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
UTON ÁLLLÓ KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Fényhozó Keilor kiadott egy sta 21 7520 5244 0 0 0 parancsot.
** 2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Legator Godart, Zsémbecske, Falra Hányt Borsó.
Az akadémia elõtti térre beszéltétek meg a találkozót a többiekkel. Szerencsére
senki sem késett. A kincs az akadémia alatti régen elfelejetett barlangrendszerben
van. Az elsõ lépés: be kell jutni az akadémia pincéjébe. A bejáratnál általában
az akadémia egy tanítványa szokott õrködni. Nem valószínû, hogy csak úgy
leenged a pincébe. De nyilván õt is meg lehet gyõzni.
Legator Godart ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Rövid tanácskozás után
Legator Godart, aki a legjobb szöveggel rendelkezik, elindul a bejárathoz.
Ti pár lépés távolságból követitek. Legator Godart belép a kapun. Az ott
ácsorgó ifjonc rögtön odalép hozzá: - Miben segíthetek? - Tegnap a nagytiszteletû
Oorbinek professzornál voltam. Egy kísérleténél mûködtem közre, mint kísérleti
alany. Bizonyára tudod, hogy az izomzat fejlesztésével foglalkozik, és
rendkívül biztatóak az eredményei. Na, a lényeg az, hogy a mai kísérletekhez
a pincébõl fel kéne cipelni egy igen nehéz ládát. Azt mondta, hogy hozzam
el néhány ismerõsömet, és vigyük fel mielõtt munkához lát. Remélem, nincs
akadálya a dolognak. - Ezzel int nektek, majd határozottan megindul a pincéhez
vezetõ folyosón. A gyakornok hirtelen nem tud semmit mondani azon kívül,
hogy persze, persze, csak menjetek.
A térkép segítségével hamar lent találjátok magatokat a pincében. Szerencsére
teljesen kihalt az egész, senki nem zavar meg benneteket. Egy kis kutatás
után meglelitek azt a termet, ahonnan az elfeledett folyosó nyílik. Remélitek,
hogy nincs elfalazva, mert sziklabontáshoz nincs felszerelésetek. A teremben
mindenféle poros kacatok vannak, úgy tûnik, legalább száz éve nem járt
senki ezen a környéken. Az egyik sarokban néhány láda van egymásra pakolva.
Pár perc alatt megpucoljátok tõlük a sarkot. Itt valamivel tisztább a talaj,
mint a terem többi részén, így hamar megtaláljátok a csapóajtó fogantyúját.
Egyikõtök megpróbálja kinyitni, de az ajtó be van szorulva. Lehet, hogy
több száz éve nem nyitotta ki senki. Együttes erõvel kell megpróbálni.
Alig fértek hozzá, olyan kicsi a hely, de nincs más lehetõségetek. [Erõ-összeg
próba 48-as küszöbre: sikeres]
A helyezet nehéz. A szûk helyen inkább akadályozzátok egymást, mint segítitek.
A sokadik próbálkozásra végül sikerrel jártok, az ajtó megmozdul. Felnyitjátok,
majd megkezditek a leereszkedést az elfelejtett járatba. Valamikor ezt
is galetkik használhatták, a falakban még mindig ott vannak a milgandok,
így szerencsére nincs sötét. Furcsa, orrfacsaró szagot éreztek. Lehet,
hogy vannak itt élõlények? Vajon mivel táplálkoznak? Ki tudja? A folyosó
igen keskeny, csak libasorban tudtok haladni. Elõrõl furcsa suhogó hangot
hallotok. Egy kis gyaloglás után kiderül, mi adja ki. Egy furcsa szerkezet
egy ingán egy hatalmas pengét lenget, igen nagy sebességgel. Akit ez eltalál,
az nem nagyon reménykedhet. Alaposan körülnéztek, de semmilyen kapcsolót
nem láttok itt. Ha nem akartok visszafordulni, valahogy át kell jutni rajta.
Az elsõ lépés: a csapat leggyorsabb embere megpróbál átfutni alatta, aztán
körülnéz a túloldalon. Ehhez igen jó idõzítésre van szükség.
Zsémbecske a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik. [Gyorsaság próba
20-as küszöbre: sikeres] Zsémbecske olyan közel megy a pengéhez amenyire
csak mer. Az mindössze két ujjnyival arca elõtt halad el. Iszonyatosan
koncentrál ami érthetõ, hiszen hatalmas a tét. Az élete. Aztán megindul.
Úgy tûnik az idõzítés jó. Zsémbecske rohan. A penge közben elérte a plafont,
majd megindul lefelé, és megkezdte halálos útját Zsémbecske felé. A halálosztó
szerkezet most szerencsére felsült. Zsémbecske egy pillanattal hamarabb
érte el a biztonságos zónát, mint a penge õt. Néhány pillanat alatt megtalálja
a kapcsolót. Meghúzza és a penge megállt. Szerencsére majdnem fent a plafonnál,
így nem kell kerülgetni.
A halálmasina után nyugodt a környék, senki sem tör az életetekre. A térkép
szerint már csak néhány perc, és az X-nél vagytok. És igen, eljött a nagy
pillanat. Az utolsó kanyarulaton is túl vagytok, és egy hatalmas terembe
érkeztek. A térkép igen pontos. Valóban van egy hatalmas X a teremben.
Márvány lapokból van kirakva. A két vonal metszéspontjánál egy díszes trón
áll. Benne egy galetki csontváz, a fején korona. - Yarmbaur vagyok, és
mindenki meghal, aki zavarni meri pihenésemet! - Egyet csettint, a márványlapok
felnyílnak, és csontvázak, valamint zombik tömege mászik elõ belõlük.
Ellenfeleitek 5 csontváz harcos (#68) [aura: IQ: 20.], 3 tûzcsontváz (#152)
és 2 zombi herceg (#140).
*** 1. KÖR *** Zsémbecske a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
savcsapás! Az 1. zombi herceg 198 ép-t sebzõdik. Az 1. zombi herceg halálos
sebet kapva a földre zuhan. Legator Godart elmormol egy ellenáll.megtörése
varázslatot. Legator Godart elmormol egy megszakítás varázslatot. A 2.
zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megindulsz a 3. tûzcsontváz felé.
Már ott is vagy! Falra Hányt Borsó elindul az 1. tûzcsontváz felé. Az 1.
tûzcsontváz Falra Hányt Borsót rohamozza. A 2. tûzcsontváz Legator Godart
felé mozog. A 3. tûzcsontváz közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. csontváz
harcos Falra Hányt Borsó irányába megy. Az 5. csontváz harcos Zsémbecskét
rohamozza. A 2. csontváz harcos elindul Legator Godart felé. A 4. csontváz
harcos odajön hozzád. Az 1. csontváz harcos elindul Falra Hányt Borsó felé.
Megtámadod a 3. tûzcsontvázt. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (45 ép-t
sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-6 ép) Roncsolod bõrét. Megpróbálod
megmarni. (58 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Vastag
bõrét szaggatod. Tekergetve suhintasz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). A
3. tûzcsontváz hörögve elterül. Falra Hányt Borsó és az 1. tûzcsontváz
egymással harcolnak. Az 1. tûzcsontváz halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 2. tûzcsontváz Legator Godartot támadja. A 3. csontváz harcos és Falra
Hányt Borsó egymással harcolnak. Az 5. csontváz harcos Zsémbecskét támadja.
A 2. csontváz harcos Legator Godartot támadja. A 4. csontváz harcos rád
veti magát. Rozsdás kardot forgatva támad. Hátraugrasz a támadás elõl.
Az 1. csontváz harcos Falra Hányt Borsót támadja.
*** 2. KÖR *** Zsémbecske elmond egy savcsapás varázslatot. A 2. zombi herceg
208 ép-t sebzõdik. A 2. zombi herceg halálhörgés közepette a földre zuhan.
Összegyûjtve mágikus energiáit, Legator Godart elvarázsol egy szellemkalapácsot.
A zombi mester 86 ép-t sebzõdik. A zombi mester holtan terül el. Megtámadod
a 4. csontváz harcost. Odacsapsz bal csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Pofádat
nagyra tátva harapsz. (61 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (49
ép-t sebeztél). A 4. csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
Falra Hányt Borsó és az 1. csontváz harcos egymással harcolnak. Az 1. csontváz
harcos kileheli lelkét. A 2. tûzcsontváz Legator Godartot támadja. Az 5.
csontváz harcos Zsémbecskét támadja. A 2. csontváz harcos Legator Godartot
támadja. A 3. csontváz harcos és Falra Hányt Borsó egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Zsémbecske elmormol egy savcsapás varázslatot. A 3. csontváz
harcos 188 ép-t sebzõdik. A 3. csontváz harcos kileheli lelkét. Összegyûjtve
mágikus energiáit, Legator Godart elvarázsol egy szellemkalapácsot. A 2.
csontváz harcos sebzõdik 86 ép-t. A 2. csontváz harcos holtan terül el.
Megindulsz a 2. tûzcsontváz felé. Már ott is vagy! Falra Hányt Borsó az
5. csontváz harcos irányába megy. Támadod a 2. tûzcsontvázt. Körbe-körbe
forgatva ütsz bal csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt
magából! (-6 ép) Roncsolod bõrét. Megpróbálod megmarni. Hátraugrott a támadás
elõl. Ostorként csattantasz farkaddal. (46 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget
áraszt magából! (-2 ép) A 2. tûzcsontváz halálhörgés közepette a földre
zuhan. Falra Hányt Borsó az 5. csontváz harcost támadja. Az 5. csontváz
harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 386 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legator Godart: 210/17,
Zsémbecske: 594/6, Falra Hányt Borsó: 387/22.] Gyõzelmet arattál! Apró
villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+99%). Legator
Godart részesedése: a tûz fogazott kardja, egy törpe pikkelyvért és 32
arany. Zsémbecske a következõt kapja: a tûz fogazott kardja, 4 rozsdás
kard és 32 arany. Összegyûjtöd a "kincset": 3 törpe pikkelyvért, egy rozsdás
kard és 30 arany. Falra Hányt Borsó is kap a tárgyakból, övé lesz a tûz
fogazott kardja, egy törpe pikkelyvért és 31 arany.
Legator Godart, Falra Hányt Borsó feltételes gyógyítást használ.
Yarmbaur mérgelõdve felemelkedik a trónjából. - Látom, semmit sem lehet
a szolgákra bízni!
Ellenfeletek egy Yarmbaur (#192). [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Zsémbecske mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást.
A Yarmbaur ellenáll a varázslatnak. Legator Godart a Yarmbaurt próbálja
távolról eltalálni. (3 lövéssel 0 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel
a sebzés egy részét.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a Yarmbaur elvarázsol
egy halál szavát. Legator Godart ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
Megindulsz a Yarmbaur felé. Már ott is vagy! Falra Hányt Borsó a Yarmbaur
irányába megy. Megtámadod a Yarmbaurt. Rávágsz bal csápoddal. Gránitbõr
védi. (0 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (68 ép-t sebeztél). Meglóbálva
zúzol farkaddal. (55 ép-t sebeztél). Falra Hányt Borsó a Yarmbaurt támadja.
a Yarmbaur kontaktmérget kapott. A Yarmbaur halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legator Godart: 0/9999,
Zsémbecske: 0/0, Falra Hányt Borsó: 71/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Zsémbecske is kap a tárgyakból,
övé lesz 12 arany. Elrakod a zsákmányt, ami 11 arany. Falra Hányt Borsó
is kap a tárgyakból, övé lesz 12 arany.
Legator Godart feltételes gyógyítást használ.
A terem elveszítette korábbi szépségét, és egy mészárszékhez hasonlít inkább.
De titeket amúgy sem a szépség, hanem a kincsek érdekelnek. Átkutatjátok
a termet, de elõször semmit nem találtok. [Felderítés-összeg próba 12-es
küszöbre: sikeres]
Nincs más lehetõség, mint minden tudást elõszedni, amit valaha is felderítésbõl
tanultatok. Minden apró zugot átnéztek, egymásnak adjátok a tippeket, régi
emlékek bukkanak fel, hol érdemes még körülnézni. Már éppen kezdtek rosszat
gondolni a remetérõl, amikor valamelyiktek rájön, hogy a trón alatt egy
rejtett üreg van. Egy pillanat alatt ott teremtek, és máris mindenki könyékig
van az üreg belsejében. A te részed 12 drágakõ és az immunitás varázsitala.
[ld. enc.]
(+5 képességpont.) (+5 hõsiesség pont.)
** 3. NAP ** Medusa kiadott egy olcs 6 9494 5244 0 0 0 parancsot. Az õ harci
ereje a parancs kiadásakor 336.
** 3. NAP ** Medusa kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7520 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 7520 9 parancsot.
** 3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 64
arany.
** 3. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 smaragd esszenciát.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 6. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
káoszkígyó pikkely.
** 6. NAP ** Fényhozó Keilor kiadott egy olcs 6 7520 5244 0 0 0 parancsot.
Az õ harci ereje a parancs kiadásakor 297.
** 6. NAP ** Bezörget hozzád Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében
tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. A Bárdok klánjának énekes
rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a jég
malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a jég ezüst nyaklánca, a törpék
márványgyûrûje, szivárványkristály, szivárvány karkötõ, a szívósság görbekardja,
a Tél aranylánca, a jég márványgyûrûje, Trollagyar, a jég ezüst fejpántja,
Rogan karkötõje, a jég zangrozi csizmája, a jég csepp fülbevalója, ozin
fülkarika, a jég sárgaréz nyaklánca, a jég vas mellvértje, a regenerálódás
harci nyílpuskája, a jég kék köpenye, a szakács üstje, a jég kerek pajzsa,
a regenerálódás görbekardja, a jég keresztszimbóluma. Az üdvözlés után
pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Örök Lázadó |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)54 |
(+0)60 |
Uton Állló |
semmi |
semmi |
(-3)2 |
(-3)2 |
2. |
Örök Lázadó |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)48 |
(+0)60 |
Uton Állló |
semmi |
semmi |
(-2)0 |
(-2)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-24 életpont.)
** 8. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
2 mitulen füvet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében
tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 4326.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 18.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak.
Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *nov. 19.* Clow és Álmaid Nõje
pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *nov. 20.* Oblepo Glorr
gyõzelmet aratott Laetitia Diamantinia felett. *nov. 20.* Karacs csatában
legyõzte Ghalletki Jónást. *nov. 21.* Antole de Rheuve felköltözött a
következõ szintre. *nov. 21.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte
Venomot. *nov. 22.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt
vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *nov. 22.* Clow és ÁlomVándor
megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *nov. 22.* Medvegyevet rajtakapták,
ahogy lopni próbált. *nov. 22.* Attila, a hun és Arjuna megküzdöttek egymással,
és Attila, a hun gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*nov. 18.* Mordonc elsõként ért el 40-es zene tulajdonságot a Hegy lakói
közül! *nov. 19.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot.
*nov. 20.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves
Ybesel Tal Ulart. *nov. 21.* Lord Griffonheart csatában legyõzte Haszonmaximalizáló
Pistát. *nov. 21.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte C'Archiet. *nov.
22.* Északi Raemont legyõzte harcban egy quwarg behemót. *nov. 22.* Északi
Raemont kis híján megölte egy bundás yeti. *nov. 22.* Lord Khalel és Ádáz
pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *nov. 22.* 19-es
szolgálatába állt egy káoszmágus. *nov. 22.* Avvocato Terrasini gyõzelmet
aratott Le Henger Elek felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
bb 1 20 1 10 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 45 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, harci fejsze (#12)
18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 72 ap,
kötél (#128) 18 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133)
54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, Xantin aranyöve
(#179) 180 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 231 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, bíbor láncing (#1032)
194 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, maszk
(#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, szürke
maszk (#1093) 138 ap, vörös maszk (#1094) 231 ap, fejpánt (#1105) 9 ap,
díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó fejpánt
(#1108) 138 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap,
kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, zöld köntös (#1151)
25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, díszes köntös (#1153) 138 ap, nehéz
nyílpuska (#1287) 123 ap, harci nyílpuska (#1288) 203 ap, csonttõr (#1301)
25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, vívótõr (#1303) 138 ap, hosszúkard (#1317)
86 ap, fogazott kard (#1318) 159 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa
(#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, ébenfa lándzsa (#1334) 257
ap, az egészség barbár lándzsája (#3131) 216 ap, a pontosság hosszú íja
(#4422) 354 ap, az élet kõamulettje (#5246) 200 ap, a törpék vassisakja
(#6476) 274 ap, a hatalom átlátszó köntöse (#7002) 403 ap, a harcos sárgaréz
nyaklánca (#7931) 267 ap, a harcos kõrisfa íja (#8023) 639 ap, a tolvaj
nagy pajzsa (#9162) 421 ap, a tolvaj díszes köpenye (#9238) 609 ap, az
entek kék köpenye (#9687) 397 ap, az entek átlátszó köntöse (#9702) 403
ap, az entek kõamulettje (#9746) 259 ap, a mágus szürke maszkja (#10093)
617 ap, a mágus bronz amulettje (#10198) 617 ap, a mágus harci nyílpuskája
(#10288) 682 ap, az elfek díszes pikkelyvértje (#10467) 457 ap, a merénylõ
lemezpáncélja (#10900) 180 ap, a merénylõ csontmaszkja (#10992) 403 ap,
a lich kék köpenye (#11937) 397 ap, a mentát amulettje (#12895) 99 ap,
a szellemek márványgyûrûje (#15176) 259 ap, a szellemek díszes karkötõje
(#15192) 403 ap, a gepárd csepp fülbevalója (#15656) 254 ap, a sas ezüst
nyaklánca (#16032) 414 ap, az elefánt rövid tõre (#16602) 403 ap, a természet
keresztszimbóluma (#16963) 630 ap, az energia vassisakja (#18626) 274 ap,
a sebezhetetlenség nyílpuskája (#19735) 126 ap, a ragadozó könnyû íja (#20171)
274 ap, a küzdelem nagy pajzsa (#20412) 421 ap, a küzdelem márványgyûrûje
(#20576) 259 ap, a gyõzelem díszes fejpántja (#20906) 259 ap, a túlélés
malachitgyûrûje (#21477) 403 ap, a tökéletesség görbekardja (#22016) 390
ap, a tûz háromszögszimbóluma (#22362) 280 ap, a tûz könnyû nyílpuskája
(#22436) 185 ap, a jég ezüst nyaklánca (#22782) 280 ap, az enyészet átlátszó
köntöse (#23202) 270 ap, az enyészet csontamulettje (#23247) 270 ap, a
villám kerek pajzsa (#23561) 157 ap, a méreg bíbor láncinge (#23982) 395
ap, a méreg csillogó fejpántja (#24058) 457 ap, a teknõs tõre (#25600)
54 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 280 ap, a yeti nagy pajzsa
(#26262) 287 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 151 ap, a yeti csontamulettje
(#26397) 270 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 287 ap, a sav kék köpenye
(#26787) 263 ap, a sav díszes köpenye (#26788) 449 ap, a sav csatos öve
(#26816) 138 ap, az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) 287 ap, az
ellenállás barbár lándzsája (#28781) 157 ap, a bûz karikaszimbóluma (#29111)
151 ap, a sólyom hosszúkardja (#29667) 287 ap.
[be 20:] Visszamész a barlangodba. Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen
ásott odújába. A remete mosolyogva fogad. - Ezúttal egy teljesen legális
feladatot fogok adni! A megbízás ezúttal magától a helytartótól jön - azt
mondta, én úgyis gyakorlottabb vagyok a csapatfeladatok szervezésében,
ezért rám bízta a dolgot. A feladat rettenetesen egyszerû: háromfõs csapatok
versenyeznek, minden szint delegálhat egyet. Persze nem kell félni, a nagyon
magas szintûek más kategóriában indulnak, és az alacsonyabb szintûek különlegesen
könnyû ellenfelek lesznek. Persze, a helytartó nem akarja a véletlenre
bízni a dolgot: nekem kell a felkészülésetekre felügyelni! Úgyhogy ha van
még két társad, akkor jelentkezzetek nálam, és kezdõdik az edzés! Ja, és
persze harcra ne számítsatok. (51. kaland, összesen 20 TVP-t igényel, és
maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Nem ér teljesen váratlanul
a dolog, hogy a boltban egy eddig ismeretlen arcot pillantasz meg a pult
mögött. - Üdvözöllek, kedves leendõ vásárlóm - szólít meg. - A nevem Mohó
Tuilladok. Tudod, én most kerültem erre a szintre, még nem mozgok itt otthonosan.
Gondolom Te is hallottad, mi történt az elõzõ tulajjal. Na, én semmiképpen
nem szeretnék a sorsára jutni. Persze én nem is csinálok semmilyen törvénytelen
dolgot. De azért sajnálom szegényt... Nem tudom ki volt az, aki lebuktatta
a végén, de remélem nem merészkedik a boltomba. Még esetleg megismerkedne
a nagyobbik csápommal. Na, de elég a fecsegésbõl! Egy kis segítségre lenne
szükségem. Az egyik beszállítóm, aki a páncélokat gyártja, egy kicsit elszemtelenedett.
Azt hiszi, azért mert új fiú vagyok, bármit megengedhet magának. Még az
elején szeretném tudatni vele, hogy hol a határ, de úgy gondoltam, hogy
jobban nézne ki a dolog, ha elõször nem én mennék el hozzá. Szeretnélek
Téged megkérni erre a kis misszióra, ami nem csak az én, hanem az egész
szint érdeke. Hiszen ha õ rám tudja kényszeríteni az akaratát, akkor a
többiek is rámszállnak, és a végén persze nektek kell majd megfizetni az
általuk kért uzsora árakat. Nos vállalod? Az elõzõ kaland jut eszedbe,
és csak ennyit nyögsz: - Még meggondolom. (9. kaland, összesen 30 TVP-t
igényel.)
[be 10:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe.
[Hajtsd végre a 3-as Klánfeladatot, a Halhatatlanság próbáját (KK 3).]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad plusz egy rangpont.
A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Az idõ titkát
könnyebben megfejtheted, ha közeli kapcsolatba lépsz olyan teremtményekkel,
amelyek képesek az idõ folyását manipulálni. Öt kronorém leölése közben
valószínûleg elegendõ tapasztalatra teszel szert.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
h 58 1 |
58. tárgy használata |
Felhörpintesz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra) [3 TVP-t
használtál fel, maradt még 211.]
(13. kaland:) A Myrda járat egy nem túl népszerû lakrész a szolgaszinten.
A végén levõ tóból áradó hõség kellemetlenné teszi az életet. Aki teheti
elköltözik innen. Így erre már csak a koldusok és az élhetetlenek maradtak.
Nem a legideálisabb társaság... Megérkezel a tóhoz. Nem gondoltad volna,
hogy a tóban bármilyen élet lehetséges volna, de úgy látszik, vannak olyan
perverz életformák, amik a meleget szeretik. Beleveted magad a vízbe.
A mutatványt a környék lakói õszinte érdeklõdéssel figyelik. Még hallod,
hogy fogadásokat kötnek, mi fog történni megfulladsz, vagy megfõsz? Nem
törõdsz a csõcselékkel, lemerülsz a tó aljára. A víz iszonyatosan forró.
[20 életpontot sebzõdsz.] Szerencsére ennél komolyabb dolgokat is kibírtál
már. Ha elég hamar megtalálod a növényt nem lesz gond. Kezd elfogyni a
levegõd, de kék növényt még nem találtál. Nincs más lehetõséged, fellököd
magad a felszínre. Egy mély levegõvétel, és máris irány a tó feneke. A
víz továbbra is éget. [20 életpontot sebzõdsz.] Folytatod a kutatást. Végre
megpillantasz egy kék növényt. Már épp nyúlnál felé, mikor a tófenék irányából
egy csáp tekeredik feléd. Szóval nem csak növények élnek ebben a furcsa
tóban! Ellenfeled egy gõzpolip (#183).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gõzpolipot próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz bal
csápoddal. (40 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-6 ép)
Vastag bõrét szaggatod. A fogaiddal támadsz. (58 ép-t sebeztél). Iszonyatos
hõséget áraszt magából! (-2 ép) Roncsolod bõrét. Rávágsz farkaddal. (50
ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A gõzpolip holtan terül el.
[A csatában összesen 159 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+65%). Elteszed
a zsákmányt, ami egy õskõ. Már alig bírod levegõ nélkül, muszáj a felszínre
menned. Fent nagy levegõt veszel, és már fordulsz is vissza a kék mitindák
felé. [20 életpontot sebzõdsz.] Most már tudod, hol láttad a növényt, egyenesen
oda úszol. Szerencsére nem ér újabb támadás! Kitéped a mitindát, és kimászol
a vízbõl. Ugyan csak egyet szereztél, de nincs erõd újabbra! Majd ha valamennyire
leápoltad az égési sebeidet... Amikor kiérsz a partra, többen is gratulálnak.
A vesztedre fogadók már más szemmel néznek rád, legszívesebben visszadobnának
a tóba. Elégedetten indulsz vissza, nem is igen foglalkozol a körületted
lévõkkel. Egyszer csak egy hatalmas ütést érzel a koponyádon. [Egészség
próba 15-ös küszöbre: sikeres] Egy pillanatra elsötétül minden, és majdnem
elesel. De aztán erõt veszel magadon, és sikerül talpon maradnod. Döbbenten
veszed észre, hogy egy idegen galetki a kék mitindádat próbálja elvenni
tõled. Nagyot ütsz a kezére: Nem takarodsz innen a jó... - kiáltod. A másik
látja, hogy terve nem sikerült, ezért menekülni kezd. Nincs erõd üldözni.
Szerencsére az akadémiáig vezetõ további út eseménytelenül telik.
[Tárgyhasználat: 3 kék mitinda] A gyakornok vigyorogva fogad: - Nem gondoltam
volna, hogy sikerülni fog. Ügyesebb vagy mint gondoltam volna. Tessék a
jutalom. Íme 50 arany, és a nyomkeresés kézikönyve. Ha van kedved újabb
feladathoz, szívesen látunk! Otthon, a barlangodban áttanulmányozod a
kézikönyvet. Rengeteg hasznos dolgot tanulsz belõle! (+1 nyomkeresés.)
Amikor késõbb még olvasgatni akarod a könyvet, csodálkozva tapasztalod,
hogy egyszerûen eltûnt! (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [35 TVP-t
használtál fel, maradt még 176.]
be 9 1 100 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok
munkához látnak, gyógyítanak rajtad 68 életpontot. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 118 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 171.]
gy 70 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 171.]
kf 10948 10661 17831 2080 20982 |
bekészíted az 10948. tárgyat |
Leveszed a gepárd ezüst láncingét. Felveszed a merénylõ vas mellvértjét.
Leveszed a bölcsesség sárgaréz nyakláncát. Felveszed az elfek karikaszimbólumát.
Leveszed a gyõzelem ezüst nyakláncát. Felveszed a tudás nyakláncát. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
be 3 44 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 44. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 500 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostanól használhatod az elbájolás varázslatot! [30 TVP-t használtál
fel, maradt még 141.]
be 3 159 |
meglátogatod a 3. épületet |
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad.
Közlöd, hogy a 159. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod
a szellemidézés varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy nagyobb erõpajzs varázslatot.
(+30% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
gy 70 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 108.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
v 152 147 |
152. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy felejtést. A varázslatot teljesen elfelejtetted.
Felejteni próbálod az alkímia varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot,
amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [9 TVP-t használtál
fel, maradt még 99.]
v 152 29 |
152. varázslat elmondása |
Ellõsz egy felejtés varázslatot. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni
próbálod az életszívás varázslatot. Visszakapsz 2 képességpontot, amelyet
csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [9 TVP-t használtál
fel, maradt még 90.]
v 152 165 |
152. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy felejtést. Felejteni próbálod
a manafókuszálás varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak
varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 80.]
v 152 14 |
152. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy felejtést. Felejteni próbálod
a vakító fény varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat
fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még
70.]
v 152 11 |
152. varázslat elmondása |
Ellõsz egy felejtés varázslatot. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni
próbálod az elektromos kéz varázslatot. Visszakapsz 2 képességpontot, amelyet
csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [9 TVP-t használtál
fel, maradt még 61.]
v 152 163 |
152. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a kineport varázslatot.
Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz.
(-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
kf 20982 2080 17831 10661 15433 |
bekészíted a 20982. tárgyat |
Leveszed a tudás nyakláncát. Felveszed a gyõzelem ezüst nyakláncát. Leveszed
az elfek karikaszimbólumát. Felveszed a bölcsesség sárgaréz nyakláncát.
Leveszed a merénylõ vas mellvértjét. Felveszed a gepárd ezüst láncingét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka
lenne most vadászni egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely
a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább.
A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas
halálsikoly, aztán néma csend. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz.
Ellenfeled egy voharai szellem (#121).
*** 1. KÖR *** A voharai szellem felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A voharai
szellem máris elõtted terem! Megtámadod a voharai szellemet. Meglóbálva
zúzol bal csápoddal. Mellétrafáltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(59 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. Fürgén
elhajolt. A voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás
után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Idelent valamiért
sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb
legyen. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla
ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy ratifikátor
(#151).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a ratifikátort. A ratifikátor odajön hozzád.
Támadod a ratifikátort. Elõresuhintasz bal csápoddal. (42 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Vastag bõrét szaggatod. Pofádat nagyra tátva
harapsz. (64 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Vastag
bõrét szaggatod. Odacsapsz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) A ratifikátor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. [17 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka
lenne most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél
az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Rövid kutatás
után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded.
Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146).
*** 1. KÖR *** Az 1. káoszkígyó elmond egy elemi védelem varázslatot. Az
1. káoszkígyó elmond egy sötétség varázslatot. Gyengülsz (-36% támadás).
Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol egy mérges csípést.
A varázslat nem hatott rád. Az 1. káoszkígyó felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Megtámadod az 1. káoszkígyót. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Gránitbõr
védi. (0 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Villámgyorsan
elõrevágsz farkaddal. Fürgén elhajolt. Szagod látható benyomással van rá
(5 sebzés).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. káoszkígyó elmormol egy
mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva,
az 1. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Az 1. káoszkígyót
próbálod megsebezni. Lecsapsz bal csápoddal. Fürgén elhajolt. Pofádat nagyra
tátva harapsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva
ütsz farkaddal. (53 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (5
sebzés). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 12 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az 1. káoszkígyó elmond egy életszívás varázslatot. 17 ép-t
sebzõdtél. Az 1. káoszkígyó gyógyul 17 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette
a 2. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Támadod az
1. káoszkígyót. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (39 ép-t sebeztél).
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (60 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz
farkaddal. Nem találtál. Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés). Az 1. káoszkígyó
kileheli lelkét. Méreg! Sebzõdsz 24 ép-t.
*** 4. KÖR *** A 2. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy életszívást.
17 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a 2. káoszkígyót. Rávágsz bal csápoddal.
Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellé!
Lesújtasz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára (6 sebzés). Méreg! Sebzõdsz 24 ép-t.
[A csatában összesen 174 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
pv 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 0.]
Elfogadod Medusa kihívását, és felkeresed a barlangjában. A kirakott zászlók
alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges
csapdákra. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Magabiztosan elõrelépsz.
A barlang lakója Medusa, egy smaragdzölden izzó szemü, pikkelyes bõrû, kígyóhajú
nõ. [aura: 1-es szélpajzs.] A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú
tagja. Tárgyai: a siker ezüstveretes öve, az erõ hosszú lándzsája, cseppkõ
gyûrû, a harcos csepp fülbevalója, óriás fülbevaló, a ragadozó vaspajzsa,
Rogan karkötõje, a teknõs csontmaszkja, a majom sárgaréz nyaklánca, a kígyó
kõamulettje, a kígyó karkötõje, kék mutációs gyûrû, a teknõs aranyozott
nyaklánca, a tudás zafírja, a ragadozó vándorcsizmája, az erõ könnyû íja,
a harcmûvész könnyû pikkelyvértje, szerencsekõ. Hajrá! Csatakiáltással
vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Medusát. Medusa feléd mozog. A barlangi troll
máris elõtted terem! Megtámadod Medusát. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Acsarogva harapni próbálsz. (48 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (41 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat (11 sebzés). Medusa rád veti magát. Mélyet lélegez,
és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (8 ép-t sebzõdtél). A barlangi troll rád
veti magát. Feléd üt jobb karmával. Ez mellément. Gyorsan feléd lendít
bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Medusa regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Medusát. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (26
ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapni próbálsz. (56 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
Tekergetve suhintasz farkaddal. Elkerülte. Bûzöd zavarja (9 sebzés). Medusa
ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. A barlangi troll téged támad.
Lesújt rád jobb karmával. Ez mellément. Feléd döf bal karmával. (8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a barlangi trollt. Odacsapsz bal csápoddal. (32 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (56 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz farkaddal. (53 ép-t sebeztél).
A barlangi troll hörögve elterül.
[A csatában összesen 364 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+32%). Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Elküldesz egy kihívást Medusa részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 0.]
pv 7 1 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy
elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-3 TVP.) Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást.
A regenerálódás nehéz harci nyílpuskája: értéke 367 arany #24689 (4 dukát),
a sebzése 2D7+4. A következõ képességeket azonosítod: +5 regeneráció,
-1 gyorsaság. Az élet szárnyas sisakja: értéke 164 arany #5127 (2 dukát).
A tárgy tápjai: +6% védekezés, +8 méret. A teknõs vassisakja: értéke 73
arany #25376 (1 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz:
+4% védekezés, +2 vastag bõr.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A kör során összesen 1421
sebzést okoztál, és 238 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
271 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Uton Állló, egy uninteligens tekintetû dromedár izomagyú
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 100. fordulód.
|
[1] erõ: |
21 (30) / 4.46 |
[2] IQ: |
8 (11) / 0.50 |
[3] ügyesség: |
8 (17) / 2.80 |
[4] egészség: |
10 (14) / 2.88 |
[5] mágia: |
7 (10) / 5.65 |
[6] gyorsaság: |
21 (31) / 2.31 |
[9] Méret/ép: |
142 (147) / 17 |
Min. méret: |
142 |
Barlangméret: |
142 |
|
|
Varázspont: |
119 / 40 |
Képességpont: |
34 / 48% [20] |
Hõsi pont: |
22 (10) |
Tám.bónusz: |
31% |
Véd.bónusz: |
60% |
Galetki erõ: |
527 / 314 |
Hírnév : |
491 |
Jóllakottság: |
92% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
77 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
32 (1) |
Torzsz. csaták: |
498 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
457 (5) |
Leölt torzszülött: |
715 (16) |
Pszi csaták: |
9 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
35 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (16)
Speciális
képességeid:
+16 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel!
2.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 3.) Semmisíts meg
öt renegát mágustanoncot. [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
1 / 0.24 |
[16] tüskés bõr: |
6 (10) / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.40 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.91 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 1.13 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.36 |
[48] mászás: |
8 / 0.61 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.40 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 2.95 |
[51] transzformáció: |
9 / 8.22 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.85 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.95 |
[54] kereskedelem: |
7 / 0.73 |
[55] szívósság: |
3 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.46 |
[57] gyógynövények: |
7 / 5.71 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 3.05 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.55 |
[60] pszi támadás: |
1 / 0 |
[61] pszi energia: |
1 / 0 |
[62] lopás: |
5 / 0.65 |
[63] éberség: |
5 / 1.74 |
[64] átokszórás: |
4 / 2.65 |
[65] álcázás: |
12 / 0.82 |
[66] lopakodás: |
8 / 0.66 |
[67] régészet: |
9 / 4.25 |
[68] zene: |
5 / 0.30 |
[69] tanulás: |
5 / 4.96 |
[70] idézés: |
3 / 0.05 |
[71] javítás: |
3 / 0.21 |
[72] építés: |
3 / 0.50 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
14 (15) / 0 |
[101] szakért.: |
11 (12) / 4.51 |
[102] roncsolás: |
7
/ 0 |
fog |
[103] méret: |
21 / 0 |
[104] szakért.: |
10 / 5.76 |
[105] roncsolás: |
5 / 0 |
farok |
[106] méret: |
21 / 0 |
[107] szakért.: |
8 / 0.51 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[42] csendvarázs: |
2 / 0.06 |
[44] elbájolás: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
5 / 1.44 |
[163] kineport: |
2 / 0.64 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 3.56 |
[165] manafókuszálás: |
2 / 0.18 |
[148] méregsemlegesítés: |
5 / 0.08 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
10 / 0.64 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
2 / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (5).
|
MAKRÓID |
1. Makró |
x 10 |
x 10 |
x 10 |
vd |
vd |
|
2. Makró |
v 155 |
gy 70 |
be 9 5 |
|
3. Makró |
gy |
pv 1 |
p 7520 |
p 7520 |
pv 7 1 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: esszenciaelnyelés v.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. Prioritás:
95. |
2: sebezhetetlenség v.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. Prioritás:
95. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 120. |
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 100. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #34. Prioritás: 103. |
6: méregfelhõ t.var. ha 4 vagy több ellenfél van. Prioritás: 190. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 195. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:200% ép:15%; PV 7 1 2; PSZ 67 65 48 45
46 47; BA 7421 7373; L 20 30 165 52; HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9494 146 4;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #9 (1. épület), #28 (3. épület),
#51 (20. épület), #475 (95. forduló), #444 (94. forduló), #270 (95.
forduló), #432 (97. forduló), #213 (97. forduló), #284 (98. forduló).
SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 5244. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a sün ezüst fejpántja (#24957) |
* |
1 a gepárd ezüst láncinge (#15433)
|
|
1 a merénylõ vas mellvértje (#10948) |
|
1 a sebesség vassisakja (#13226) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 a bérmágus csatos öve (#17366) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 a harcmûvész átlátszó köntöse (#13752) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 a jég bíbor láncinge (#22632) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a pontosság
bronz mellvértje (#4197) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
|
1 halotti maszk (#1091)
|
* |
1 a sebesség vaspajzsa (#13213) |
* |
1 a gólem szöges öve (#8368) |
|
1 a bölcsesség köntöse (#17800) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 a szívósság köpenye (#14635) |
* |
1 a sebezhetetlenség
csontmaszkja (#19542) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a sas fekete csizmája (#15972) |
|
1 sárga
öv (#1167) |
|
1 a jég díszes pikkelyvértje (#22617) |
* |
1 a sün zangrozi csizmája (#24973)
|
|
1 a bûz köntöse (#29050) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 Akadémiai nyaklánc (#321) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1210 arany
(#1) |
|
1 az elfek karikaszimbóluma (#10661) |
* |
1 a bölcsesség sárgaréz nyaklánca
(#17831) |
|
1 a szellemek csontamulettje (#15147) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 a kígyó márványgyûrûje (#19226) |
|
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 a harcos
bronz amulettje (#7948) |
|
1 a sólyom ónixgyûrûje (#29578) |
* |
1 a gyõzelem ezüst nyaklánca (#20982)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 malachit
karkötõ (#1241) |
|
58 drágakõ (#2) |
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 a kalmár nyaklánca
(#142) |
|
1 a tudás nyaklánca (#2080) |
* |
1 a tudás gyûrûje (#2125) |
|
1 a tudás
zafírja (#150) |
Felszerelés |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
4 varázskõ (#210) |
|
4 fekete dukát (#218)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 kötél (#128)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
Fegyverek |
|
5 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 íj (#1270) |
|
16 kerek kõ (#11) |
|
1 az egészség vívótõre (#3103) |
|
1 barbár lándzsa
(#1331) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
|
1 a védekezés hosszú
lándzsája (#4933) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 kard (#1315) |
* |
1 a tökéletesség kõrisfa íja
(#21973) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
Varázsitalok és füvek |
|
15 mátekel gomba (#21) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
4 rémcserje (#34) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
13 sárkányvirág (#32)
|
|
3 védelem itala (#59) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
12 elonotichlan (#31) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
2 mitulen fû (#20)
|
|
7 liánvirág (#24) |
|
4 mézfû (#29) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
11 hónakkupók (#30) |
|
9 tejfonál (#28) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
6 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
1 morfinder fõzet
(#105) |
|
1 velparaj (#35) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
4 elektronit (#141) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
1 szójer csáprágó (#231)
|
|
16 pirgamit (#152) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
14 ekinda haj (#147) |
|
3 molad púp (#16) |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): fekete
csizma #1122 (3), fekete csizma #1122 (3), a küzdelem csatos öve #20516
(8), a sebezhetetlenség sisakja #19525 (5), a gyorsaság köpenye #3835 (4),
a gyõzelem csatos öve #20966 (8), az erõ gyûrûje #1675 (4), a túlélés márványgyûrûje
#21476 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
YARMABUR (192. LÉNY) Yarmabur a legendás galetki mágusfejedelem sok-sok
nemzedékkel ezelõtt élt. Már életében is tisztelték hatalma és tudása miatt.
Élete vége felé a halált kezdte tanulmányozni, majd egy napon eltûnt barlangjából.
Soha senki nem látta többé, de a legenda szerint valamilyen misztikus
módon halhatatlanná vált és saját birodalmat alapított.
IMMUNITÁS ITALA (71. TÁRGY) Ha ezt a fõzetet behörpinted, a teljes körre,
sõt a táborozásodra is megnõnek elemi immunitásaid néggyel! Ha persze többet
iszol belõle, az immunitás tovább növekszik. Az ital elfogasztásához a
H 71 parancsot add ki, 3 TVP-ért.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|