Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 2. 9h:21' EZ A 486. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD 487. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a vadász tatu testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a vadász tatu bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
d 123 | eldobod a 123. tárgyat |
d 72 | eldobod a 72. tárgyat |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bundás csirmáz testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [96,102] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [96,103] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a rájanyék nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 70, gyógyulás: 8, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [98,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
ef 2 503 | energia fejlesztése 2 |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 658 | kísérletezel a 658. tárggyal |
gyk 123 20 | gyakorolsz a 123. tárggyal 20 pontért |
id 73 20 | idomítod a 73. szörnyet 19 pontért |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -1 pontért |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY) A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken. |
SZÖRNYIDOMÍTÁS Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad. |
Erő: | 21 (26) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 256/137 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 176/28 | Pénz: | 317 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 16/10 (+21%) | vágófegyverek: | 7/50 (+6%) |
ütőfegyverek: | 9/49 (+25%) | lőfegyverek: | 9/8 (+11%) | dobófegyverek: | 9/88 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/99 | 2. nyomkövetés: | 15/18 (+24%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 4/50 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 7/17 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/88 |
7. gyógyítás: | 30/70 | 8. titkosírás: | 1/10 | 9. felderítés: | 7/49 |
10. szörnyidomítás: | 1/18 (+118%) | 11. teológia: | 15/2 (+16%) | 12. taumaturgia: | 10/45 (+3%) |
13. zene: | 6/7 | 14. szörnyismeret: | 6/72 (+22%) | 15. zárnyitás: | 3/23 |
16. vadászat: | 10/37 | 17. bányászat: | 11/9 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ) |
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sarki róka (#636) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5) |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) energia-csapolás (167) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 410 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 63.61 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kaja (#2) | 1 | rézsisak (#72) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) |
technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) |
kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) |
kardszárnyú pocok (#152) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | diuretikus kráken (#207) | kneopatikus mollusk (#209) | pszi elementál (#221) | szubreális vámpír (#223) |
pordémon (#253) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) |
ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
sarki róka (#636) | jegesmedve (#637) | yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | ork bérgyilász (#781) |
Quirov (#975) | Pikoló (#7010) | Nehéz Norbi (#7119) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ||||
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | ||||
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | ||||
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | ||||
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | ||||
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | ||||
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | ||||
mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | ||||
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | ||||
rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | ||||
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ||||
ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | ||||
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | ||||
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | ||||
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | ||||
nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | ||||
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | ||||
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | ||||
mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ||||
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | ||||
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | ||||
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | ||||
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | ||||
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | ||||
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | ||||
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | ||||
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | ||||
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | ||||
mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | aranylánc (#191) | arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) | ||||
trófea nyaklánc (#196) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ||||
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ||||
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | láncing (#222) | varkaudar lándzsa (#224) | ||||
orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | ||||
lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
bumeráng (#249) | templom (#256) | remák szív (#264) | fülemüle agyar (#267) | szuper dobóháló (#273) | ||||
Szent Kulacs (#285) | kőszem (#304) | arany papi karkötő (#309) | pukkanó tűcsapda (#336) | rézgolyó (#343) | ||||
phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | ||||
vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | sörsátor (#486) | ||||
erődítmény (#488) | Arénagödör (#497) | Chara-din monolitja (#534) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | ||||
aurach bőr (#658) | szulfagor agyar (#677) | etra hályog (#712) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | ||||
rozmárfog (#1069) | csodák kútja (#1096) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | vadászkés (#1264) | ||||
méregfog (#1553) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | koponya gyűrű (#1733) | Khór szobra (#1824) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |