Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 24. 13h:17' EZ A 1057. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD 1058. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
kt 22 20 | elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot) |
kf 20 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 209 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [84,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elérted a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs keleti határát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [85,3] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ezüsthegyű lándzsával jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 671 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [87,2] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy legyengült quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak elit palotaőr trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg királynő trófeát. 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a khór darázs testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs jobb szárnyát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [89,2] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával teljesen átdöföd a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [91,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [92,2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
f 2 | kísérletezel a 2. tárggyal |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: gyk 182 1 0 | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: gyk 138 1 0 | gyakorolsz a 138. tárggyal 1 pontért |
* 4. BP: ek 3 3820 0 | t. energia kisütése: 3 3820 |
QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY) Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
Erő: | 20 (23) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 222/222 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 174/30 | Pénz: | 129 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 10/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/16 | szúrófegyverek: | 17/32 (+33%) | vágófegyverek: | 1/61 |
ütőfegyverek: | 8/77 | lőfegyverek: | 9/33 (+60%) | dobófegyverek: | 16/74 |
Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,18 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/25 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 26/16 (+11%) | 3. mászás: | 6/19 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 10/2 (+25%) | 5. csapdaészlelés: | 1/59 | 6. gyógyítás: | 9/23 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 3/33 | 9. szörnyidomítás: | 2/4 |
10. teológia: | 15/4 (+14%) | 11. taumaturgia: | 9/82 | 12. szerencsejáték: | 3/67 |
13. zene: | 1/10 | 14. szörnyismeret: | 4/98 (+24%) | 15. zárnyitás: | 1/10 |
16. vadászat: | 4/5 (+22%) | 17. bányászat: | 5/45 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
troll (#5), kneopatikus mollusk (#209), süvítő rája (#113), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 157 TU szükséges.) |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 59.64 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 10 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | rézdarab (#70) | 4 | ugh méreg (#166) | 60 | víz (#27) |
82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|