Karakterszám: |
7430 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
104 |
Játékhét: |
124 |
E forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
1861 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 27. 14h:59' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. aug. 30. |
|
E-mail!
HALÁLOSZTÓ BRAIEN KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Nyafogó Nefelejcs, egy mézszõke, enciánkék
szemû, folyton duzzogó, erõs virágillatot árasztó férfi. [aura: 3-as méregsemlegesítés.]
A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: az ellenállás jádegyûrûje, az energia csontamulettje,
a káosz ében öve, a sebesség barbár lándzsája, ozin fülkarika, a villám
díszes karkötõje, a túlélés gyalogos lándzsája, a szakács üstje, az energia
sárgaréz nyaklánca, a majom aranyozott fülbevalója, Enyészmester, szivárványkristály,
a füvész köpenye, ében láncing, a majom csontmaszkja, szivárvány karkötõ,
a tárgyalás gyûrûje, a védekezés díszes karkötõje, a sebezhetetlenség hosszú
íja, a természet kerek pajzsa, a villám vándorcsizmája, kék szem szimbólum,
zafír érdemrend, a hiszékenység gyûrûje, a puhányság köve. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Nyafogó Nefelejcs már ott várakozik.
Õ nyert!
**
5. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Poison Padre, egy zöld csuhás, hosszú karmú, méregzöld
tekintetû, irtó gonosz tábori lelkész férfi. [aura: lõfegyver: 76.] A Tudósok
klánjának tanár rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: a ragadozó vívótõre, a gyorsaság lovagi kardja, a sólyom kerek
pajzsa, a tudás zafírja, a káosz urának maszkja, a káosz titokzatos lemezpáncélja,
a bérmágus vívótõre, klánháborús kitüntetés, hõsi jelvény, a sólyom márványgyûrûje,
a sólyom szöges öve, a ragadozó karikaszimbóluma, a gyorsaság díszes köpenye,
a gyorsaság kõamulettje, a káosz tûzarany karkötõje, a káosz égszínkék
gyûrûje, a káosz döbbenetes nyaklánca, a sólyom fülbevalója, a sólyom zangrozi
csizmája, a sólyom harci nyílpuskája. Láthatatlan észlelése varázslatodnak
köszönheted, hogy észrevetted a tolvajt! Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Poison Padre téged céloz, amikor a sólyom harci nyílpuskájával
lõ.
(6 találattal 324 sebzést okozott.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés
egy részét.) Ájultan a földre zuhansz. A nedonkutya Poison Padre irányába
megy. A barlangi troll Poison Padrét rohamozza. A nedonkutya Poison Padrét
támadja. A barlangi troll Poison Padrét támadja. A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Poison Padre a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
villámsújtás! A nedonkutya
76 ép-t sebzõdik. A nedonkutya halálos sebet
kapva a földre zuhan. A barlangi troll Poison Padrét támadja. A barlangi
troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Poison Padre elvarázsol egy
villámsújtást. A barlangi troll
72 sebzést kap. A barlangi troll halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 324 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 25/84, a
barlangi troll: 57/82.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz
térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál.
Poison Padre megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
14. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból
1 sárkányvirág.
**
21. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Crag Hack Drakon XSI, egy amõbaszerû,
feltûnõen jóképû férfi. [aura: 5-ös direkt kontaktus.] A Mágusok klánjának
idézõ rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a gyorsaság aranyozott fülbevalója, a kalmár nyaklánca, a gyõzelem nagy
pajzsa, a mentát hosszúkardja, a méreg ezüst fülbevalója, a bérmágus szürke
maszkja, az ellenállás szöges öve, az egyensúly gyûrûje, a mágia smaragdja,
a sas csontamulettje, a tudós vándorcsizmája, a mágus nehéz nyílpuskája,
a mágus elit lemezpáncélja, az energia köpenye. Egymásra vicsorogtok, majd
a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése
varázslatot. (-6 vp.) Crag Hack Drakon XSI ellõ egy szellemkalapács varázslatot.
Ezt most megúsztad. Álsárkány, az árnyékmester a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy tûzgolyó!
22 életpontnyit sebzõdsz. Árnyék, az óriás
skorpió feléd mozog. A nedonkutya feléd rohan. Árnyék, az óriás skorpió
rád támad. Odacsap neked farkával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Feléd döf ollóival. Nem talált. A nedonkutya rád támad. Kitátja száját,
harapni próbál. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A nedonkutya
14 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-6
vp.) A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Crag Hack Drakon
XSI elõhív egy szellemkalapács varázslatot.
98 ép-t sebzõdtél. Összegyûjtve
mágikus energiáit, Álsárkány, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót.
Sebzõdsz 24 ép-t. Árnyék, az óriás skorpió
sebzõdik 10 ép-t. Minden elsötétül
elõtted.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Crag Hack Drakon XSI meghajol
elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
23. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Sárkány Xiesis, egy ébenfekete színû
pikkelyekkel borított, hatalmas termetû, félelmetes férfi. A Mágusok klánjának
idézõ rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: a torony
ónix karkötõje, a siker ezüstveretes öve, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca,
a védekezés rövid tõre, az ellenállás malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség
fényes szimbóluma, az ellenállás szarvas sisakja, a mentát díszes karkötõje,
az energia rövid tõre, a sebezhetetlenség ezüst láncinge, a védekezés aranyozott
fülbevalója, a mágia smaragdja, a torony malachitgyûrûje, a gepárd zangrozi
csizmája, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a sebezhetetlenség hosszú íja,
a tökéletesség jádegyûrûje, a védekezés csontamulettje, az ellenállás díszes
köpenye, a káosz elsõ fülbevalója. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat
egymásra.
*** 1. KÖR *** Sárkány Xiesis elmond egy savcsapás varázslatot.
181 életpontnyit
sebzõdsz. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 181 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Sárkány Xiesis meghajol elõtted, majd
elhagyja a barlangodat.
**
23. NAP ** Bezörget hozzád
Karacs, egy vörös szõrû, jóindulatú szaszkacs
férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe
tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, a tolvaj harci nyílpuskája,
a tökéletesség fekete csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, kék mutációs
gyûrû, szivárványkristály, ezüst lemezpáncél, óriás fülbevaló, a küzdelem
malachit karkötõje, a tolvaj ezüst fülbevalója, a bûz malachit karkötõje,
az energia vaspajzsa, az ügyesség vörös maszkja, az ügyesség utazóköpenye,
a tudós szöges öve, az elefánt keresztszimbóluma, az elefánt csontamulettje,
a gladiátor kõamulettje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Étkezés után az erõsebb
torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról,
melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége
lehet egy másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az az onlion.
[ld. enc.]
**
26. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Flare Dougan Trevalin vagyok, az õsi szellemek közül
a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az
istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk
büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz
rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
27. NAP ** Rocko felajánlott neked 1 a sün háromszögszimbólumát (#25062),
cserébe 6 db 30. tárgyért. Ha elfogadod a cserét, adj ki egy A 5584 30
6 25062 1 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9505.)
A te szinteden a legnevesebb
19-es, egy középtermetû, hófehér bõrû, fekete,
tüsi hajú férfi. (hírneve 4181.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 22.* Legator Godart és Antole de Rheuve megküzdöttek egymással, és
Legator Godart gyõzött.
*júl. 24.* Csukonyi a Kalmár felköltözött a következõ
szintre.
*júl. 25.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Vadmacskát.
*júl. 25.* Nosean felköltözött a következõ szintre.
*júl.
26.* Csillagszemû gyõzelmet aratott Méregcsók felett.
*júl. 30.* Legator
Godart varázsitalfõzés tulajdonsága 14 lett, elsõként a szinten.
*aug.
1.* Medvegyev csatában legyõzte Anuszt.
*aug. 2.* Asmodeus teljesítette
a 10. küldetést, amit a boltban kapott.
*aug. 2.* Llys Meldryn csatában
legyõzte Patissart.
*aug. 6.* Klogd Syslogd a démon felköltözött a következõ
szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 25.* Lord Griffonheart gyõzelmet aratott Arhippa Perttunen felett.
*júl. 29.* Lord Griffonheartet legyõzte harcban egy nagyobb tûzszalamandra.
*júl. 30.* Malgias a Rém csatában legyõzte Elder Worm, the Beastet.
*júl.
31.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Abdullah felett.
*aug. 2.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó
Nefelejcs került ki gyõztesen.
*aug. 5.* Maximilian Ûbertáp és Dron Arakis
pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*aug. 7.*
Csendes Don gyõzelmet aratott Fehér Chelestra felett.
*aug. 9.* Fortian
csatában legyõzte Mordoncot.
*aug. 12.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok
Klánjában "sekrestyés" lett.
*aug. 13.* Csendes Don szolgálatába állt
egy manapoid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]
a 5584 30 6 25062 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Rocko
részére 6 db hónakkupókot. Cserébe Rocko ad neked 1 db a sün háromszögszimbólumát.
Te 236 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]
Az a szolgád jól van lakva, nem kell etetni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 385.]
ht 2 14 15 10 |
harci program törlése |
1 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]
gy 50 0 0 50 61 |
felt. gyógyítás 50%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 50 százaléka alá zuhan. Elsõsorban
a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61.
varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]
be 3 142 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 142. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 400 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostanól használhatod az átok varázslatot! [30 TVP-t használtál
fel, maradt még 355.]
be 3 164 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
164. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 320 aranyat, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a dermesztés
varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
be 3 36 |
meglátogatod a 3. épületet |
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület
tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Közlöd, hogy a 36. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 30 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod
a csábmosoly varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
var 142 1 164 3 |
142. varázslatra 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot átok varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen átok varázslatod ereje 2. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot
dermesztés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen
dermesztés varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 295.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy szélpajzsot. (-59 vp.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 285.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-5 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
v 148 |
148. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 282.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Elmondasz egy láth. észlelése varázslatot. (-3 vp.) [1 TVP-t használtál
fel, maradt még 281.]
v 159 2000 4 |
159. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett
barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához:
"Halálosztó Braien vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte.
Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 10 aranyat,
és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy
hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
kf 250 106 25153 103 25062 3445 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a mágia barbár lándzsáját. A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot.
Elrakod a rubin mágusbotot. A karmaidba veszed a sün vívótõrét. Leveszed
a mágia amulettjét. Felveszed a sün háromszögszimbólumát. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 278.]
kf 24912 134 25002 12432 18730 |
bekészíted a 24912. tárgyat |
Leveszed az energia vaspajzsát. Felveszed a sün nagy pajzsát. Leveszed
a mágus ezüst láncingét. Felveszed az ében láncinget. Leveszed a szellemek
átlátszó köntösét. Felveszed a sün átlátszó köntösét. Leveszed az energia
nyakláncát. Felveszed a remete ezüst nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 278.]
ep 2 70 6 |
építed a 2. épületet 70 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Nem kezdhetsz újabb épületbe addig, amíg az elõzõbe a minimumot
(200 TVP) bele nem építetted. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
mak 1 3 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 3 parancsot definiálod:
ho 3 |
hõsiesség pont használata |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség
pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
k 10 28 21 365 376 |
kaland elvállalása |
[Parancs 1. makróba tárolva.]
(10. kaland:) Ez nem ígérkezik különösebben
nehéz feladatnak, bár azért nem árt óvatosnak lenni. Yarmogurt Mossiriant
Te is ismered. Minden nap ott sétálgat a fõtéren, és az egyik közeli fogadóban
a törzsasztalánál ebédel. Elsõ pillantásra nagyon szimpatikusnak tûnik,
de Te is ismered azt a félig nyomorék egykori pincért, akit Yarmogurt vert
majdnem agyon egy nehéz székkel, amiért ráborította a levest. A terved
roppant egyszerû. Amíg Yarmogurt ebédel, Te meglátogatod a barlangját,
és kicsit körbenézel.
A barlang a úgynevezett Arany-negyedében található.
Itt laknak a leggazdagabbak, akik már ráuntak arra, hogy küzdjenek a magasabbra
költözés jogáért, és elég vagyonosak ahhoz, hogy luxus színvonalú életet
tudjanak maguknak biztosítani ezen az amúgy nyomorúságos szinten. Az Arany-negyedben
egy barlang legalább hússzor akkora, mint a tiéd, mindegyiknek több szintje
is van. A legtöbb barlangban szolgák nyüzsögnek, de szerencsére Yarmogurt
túl zsugori ahhoz, hogy sok szolgát tartson. Csak egy inasa van, azt könnyedén
el tudod kerülni. A környék szinte kihalt, kivárod, amíg az inas feltûnik
az egyik emeleti ablakban, és könnyedén beosonsz. Ha létezik a véreb, akkor
azt jó eséllyel valahol a pincében tarthatja. Hamar megtalálod a lejáratot.
Egy csöppnyi kis helyiségbe érkeztél, ami szinte üres.
[Felderítés próba
7-es küszöbre: sikeres] Nemhiába fejlesztetted a megfigyelõképességedet
galetkitársaidon, pár pillanat alatt megtalálod a titkos ajtót. Valaki
megpróbálta elrejteni, de elég amatõr munkát végzett. Kinyitod az ajtót.
Illetve csak nyitnád, mert nem akar mozdulni. Teljes erõbõl nekigyürkõzõl,
de meg sem bírod mozdítani. Ha nem megy erõvel, marad a zár megpiszkálása...
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikertelen] De az is csak legközelebb!
Csalódottan hagyod el a barlangot.
(28. kaland:) Napokig töprengesz, mire eszedbe jut a jó megoldás. A boltos
legjobban a pénzt szereti, tehát ezúttal õt kell átverni egy üzletben.
Persze a végén tudatni kell vele, hogy kivel nem kekeckedhet. Hozzá is
látsz a dolognak. Az elsõ lépés, hogy a boltos késõbb ne tudjon felismerni,
így elkerülhesd a terved kellemetlen következményeit.
[Álcázás próba
10-es küszöbre: sikeres] A második lépésben szükséged van pár szépen csillogó
drágakõre.
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ] A megszerzett köveket persze elõ kell készítened,
hogy értékesebbnek nézzenek ki.
[Ékszerészet próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Egy kis festék ott, egy kis mágia itt, és már csillognak
is a szép köveid. Most, hogy megfelelõen elváltoztattad a külsõdet is,
irány a bolt. Persze a boltos sem teljesen hülye, és alapjában véve nem
dõlne be egy ilyen ócska trükknek, de hát a szellem hatalma mindenre képes.
Messzirõl meglesve próbálod megátkozni a boltost. (Legalább 5-ös átok varázslat
szükséges.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy átok! (-12
vp.) Az átok sikeresen létrejött, így a boltba belépve a legcsábosabb mosolyodat
öltöd fel. (Legalább 4-es csábmosoly szükséges.) Magadban motyogva, létrehozol
egy csábmosolyt. (-4 vp.) Ily módon felfegyverkezve a boltosnak esélye
sincs ellened:
- Miben segíthetek? - kérdezi.
- Van pár eladó drágakövem
- feleled.
- Azokkal sajnos nem nagyon foglalkozom, de hát egy ilyen
kedves vásárlómért mindent megteszek - próbálja leplezni az érdeklõdését.
- Hmmm... adok értük mondjuk 30 aranyat.
[Kereskedelem próba 10-es küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres] - Na de kedves boltos úr! Ezek a kövek legalább
1000 aranyat érnek. Nézze meg ezeket a tiszta, átlátszó topázokat, gyönyörû
a fényük!
- Igen, igen - bólogat félig meggyõzve a boltos -, valóban
szépek így jobban megnézve. Talán 200 aranyat is adhatok értük.
- Egyezzünk
ki 300 aranyban! - feleled.
A sikeres megegyezést követõen átadod a drágaköveket,
a pénz pedig már kint van a pulton!
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ] Azonban kis hiba csúszik a számításodba, amikor
az egyik drágakõ leesik a földre, és lepattan róla ey kis festék. A boltos
gyanakodva veszi fel, és már látod, hogy kezd lilulni a feje a dühtõl.
Gyorsan tenned kéne valamit. (Egy legalább 6-os dermesztés varázslat megteszi
- különben menekülnöd kell, pedig még a pénzt sem raktad el..) Heves kézmozdulatok
közepette elvarázsolsz egy dermesztést. (-14 vp.) Egy gyors dermesztés
varázslat ellen a boltosnak esélye sincs az átok miatt. Nos, itt az alkalom
a leckéztetésre. Aprólékosan ecseteled a boltosnak, aki minden szavadat
hallja és érti, de teljesen mozgásképtelen, hogy micsoda egy aljas féreg.
Majd felvilágosítod arról, hogy a varázslókkal, a varázslótoronnyal, de
fõleg a szellemi mágusok hatalmával többet nem tanácsos ujjat húznia. A
végén nem tudsz ellenállni a kísértésnek, és egy tollal még az orrát is
megcsiklandozod, majd otthagyod a szerencsétlent. Irány a varázslótorony,
ahol Elmés mesternek beszámolsz a sikeredrõl. A mester jót kacag a történeteden,
és átnyújtja jutalmadat, Pszichoklenész sisakját.
[ld. enc.] (+4 hõsiesség
pont.)
(21. kaland:) Egy kis futármunka az éppen jó lenne, gondolod, és máris a
helytartó elõtt találod magad.
- Itt egy különleges engedély, amellyel
soron kívül felmehetsz a következõ szintre, a fogak szintjére. Az ottani
helytartótól kapsz egy kis ládikát, azt kell visszahoznod ide. A fenti
szinten persze lesz egy állandó kísérõd, nehogy véletlenül ott próbálj
maradni. A helytartóval vigyázz, fura egy teremtmény. Lehet, hogy próbára
tesz! Ha nem tetszel neki, páros lábbal fog a szintrõl kirúgatni. Szerencsére
rossz a memóriája, így akár másnap is nyugodtan próbálkozhatsz.
Bár a
feljáratot õrzõ szobrok szemei vörösen világítanak az õrök mégsem akadályozzák
meg, hogy egy szinttel feljebb menj. Ott már várnak rád. Eléd lép nagy
nagydarab, brutális kinézetû galtki harcos.
- Én leszek a kísérõd. Ne
próbálj megszökni, mert kitaposom a beled!
Miután ilyen kellemesen összeismerkedtetek,
némán mentek a helytaró palotájába. Az utcán mászkáló tömegben megpróbálsz
korábban felköltözött ismerõsöket keresni, de egyet sem látsz. Az itteniek
iszonyú gõgõsnek tûnnek. Úgy néznek rád, mintha a homlokodra lenne tetoválva:
"Én a szolgaszinten élek, ezért egy senki vagyok. Kérlek rúgj belém." Szerencsére
senki sem engedelmeskedik a képzeletbeli feliratnak. A palota elsõ emeletén
vagy fél órát várakoztok, amikor szólítanak.
- Szóval Te vagy az a híres
futár. Nagyon ismerõsnek tûnsz. Nem láttalak én már téged? Majdnem biztos
vagyok benne, hogy már jártál itt. Szóval megpróbálsz átverni! De engem
nem lehet. Az ilyen okostojások számára különleges tesztem van. Itt a doboz,
ezt kell elvinned. Nyisd ki.
Megteszed. A dobozban egy gyönyörû ékszert
találsz.
- Na mondd, szerinted mennyit ér?
[Ékszerészet próba 10-es
küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan tanulmányozod az ékszert:
- Sajnos pontos árat nem tudok mondani, de olyan 10 - 15000 arany között
lehetne eladni.
- Egynek jó - mondja a helytartó. - Most lássuk, elég
erõs vagy-e ahhoz, hogy ezt a ládát el tudd cipelni. (Ránézésre egy vekni
kenyér nehezebb, mint a láda az ékszerrel együtt, de egy helytartóval nem
lehet vitatkozni.) Ott az a kõgolyó! Emeld a fejed fölé.
A golyó kb. olyan
nehéz, mint két igen jól megtermett galetki. A próba egy kicsit aránytalannak
tûnik az ékszerszállítás várható nehézségéhez képest.
[Erõ próba 15-ös
küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] A golyónak egyáltalán nincs jó
fogása. Hosszas kísérletezés után tudod egyáltalán úgy megragadni, hogy
esélyed legyen megemelni. A szemed majd kiugrik az erõlködéstõl, de végül
sikerül megtartanod a fejed felett a golyót.
- Ügyes. Most már azt gondolom,
hogy majdnem alkalmas vagy. De vajon mit kezdenél egy rablóval? Nézz rá
Qwertre. - Ezzel brutális kísérõdre mutat. - Olyan mint egy rabló, nem?
Ha le tudod gyõzni, akkor viheted az ékszert. Ja, és ha esetleg nem tudsz
talpon maradni, Qwert gondoskodik arról, hogy örökre megemlegesd ezt a
csatát!
Ezzel int Qwertnek, aki a következõ pillantban már neked is ront.
Ellenfeled egy Qwert (#188) [aura: méret: 156.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A Qwert elõhív
egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a Qwert elvarázsol
egy antimágikus szférát. A nedonkutya megközelíti a Qwertet. A barlangi
troll elindul a Qwert felé. A nedonkutya a Qwertet támadja. A barlangi
troll a Qwertet támadja.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A Qwert rezisztálja.
(-10 vp.) A Qwert és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya kileheli
lelkét. A barlangi troll és a Qwert egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A Qwert ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A Qwert és a barlangi troll
egymással harcolnak. A barlangi troll halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A Qwert
101 ép-t
sebzõdik. (-10 vp.) A Qwert közelebb jön, hogy támadhasson. A Qwert téged
támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. Odacsap neked farkával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe.
Végzetpengét forgatva támad. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Lecsap
rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. A Qwert halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg marja tested.
10 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 12/62, a
barlangi troll: 53/73.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). - Jól van fiam, jó harcos
vagy. Remélem szegény Qwert nem halt meg, és a papok rendbe tudják hozni.
Itt a láda, szedd a lábad! Amíg itt lopod az idõt, addig szegény jó barátom
idegesen várja az ékszert. Na lódulj, naplopó!
Egy másik õr, Yuiop kiséretében
elrobogtok a lejárathoz, és máris a szolgaszinten találod magad. Vajon
fogsz újra a fogak szintjének földjére lépni? De nincs idõ ezen ábrándozni,
a helytartó máris fogad. Örömmel nézegeti az ékszert.
- Rendben fiam,
itt a jutalmad! - Ezzel átnyújtja a sólyom bíbor láncingét és egy kék
szem szimbólumot.
[ld. enc.] (+4 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a
templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A
fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(365. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél
felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint
te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Egy primitív
vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Késlekedés
nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre:
sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta. Könnyelmûség
volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled
egy tycharonid (#153) [aura: 15-ös pengefal.].
[BA parancsod van a lényre:] Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(376. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be
a bejáraton. Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre:
3 hõsiesség pont árán sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte
láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped. Alaposan
körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 51 arany. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont. [110 TVP-t
használtál fel, maradt még 168.]
ho |
hõsiesség pont használata |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség
pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
bb 5 5 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába.
A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd
az arénamestert. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel
szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti
díjat, 30 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint
legjobbja jelenleg Medvegyev, amit õ legyõzött: 2 fagydémon (#203). És
már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 görényteknõc (#134) [aura: imm.
méregre: 10.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
Az 1. görényteknõc
101 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. görényteknõc odajön
hozzád. A 2. görényteknõc máris elõtted terem! Az 1. görényteknõc rád támad.
A fogaival támad. Ez mellément. Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-10
ép.) A 2. görényteknõc rád támad. Pofáját nagyra tátva harap.
(9 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-11 ép.)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. görényteknõc
sebzõdik 101 ép-t. (-10 vp.) Az 1. görényteknõc halálhörgés közepette a
földre zuhan. A 2. görényteknõc rád veti magát. Megpróbál megmarni.
(7
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Bûze fojtogat.
(-12 ép.)
*** 3. KÖR *** A 2. görényteknõc rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni
fogait.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze kellemetlen számodra.
(-7 ép.)
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A 2. görényteknõc
sebzõdik 101 ép-t. (-10 vp.) A 2. görényteknõc kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 366 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+158%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ és 48
arany. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet,
135 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad.
Gyógyulsz 70 életpontot.
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 30 arany
kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben
elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Medvegyev, amit õ legyõzött:
2 fagydémon (#203). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2
mélységi ent (#133) [aura: hidegimmunitás: 4.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A 2. mélységi
ent közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. mélységi ent feléd rohan. A 2.
mélységi ent rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. Az 1. mélységi ent
rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. mélységi entet
védi rezisztanciája. (-10 vp.) Az 1. mélységi ent téged támad. Bever egyet
jobb mancsával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Roncsoló sebzés! A 2. mélységi ent téged támad. Feléd üt jobb mancsával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés!
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. Az 1. mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10
vp.) Az 1. mélységi ent téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik.
A 2. mélységi ent rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
Az 1. mélységi ent
sebzõdik 101 ép-t. (-10 vp.) Az 1. mélységi ent hörögve
elterül. A 2. mélységi ent téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-11 vp.) A 2. mélységi ent rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 167 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Gyere
vissza, ha tapasztaltabb vagy! [25 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
m 1 2 3233 4323 4333 35 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 1,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Hatodik érzéked jelzi a
veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat.
Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Magában motyogva, a 2. káoszkígyó létrehoz
egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. Néhány rövid kézmozdulat után
az 1. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípés varázslatot. A varázslat nem
hatott rád. A nedonkutya ellenállt a varázslatnak. A barlangi troll elkerülte
a varázslatot. A nedonkutya az 1. káoszkígyó felé mozog. A barlangi troll
a 2. káoszkígyó felé mozog. A nedonkutya az 1. káoszkígyót támadja. A barlangi
troll a 2. káoszkígyót támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. káoszkígyó elmond egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz.
A nedonkutya megúszta! A barlangi troll ellenállt a varázslatnak. Heves
kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz.
A nedonkutya megmérgezõdött. A barlangi troll megmérgezõdött. Az 1. káoszkígyó
irányába mozogsz. Az 1. káoszkígyót próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel,
és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(10 sebzés). A nedonkutya az 1. káoszkígyót támadja. A barlangi
troll a 2. káoszkígyót támadja. Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 24 ép-t. Méreg hatás:
A nedonkutya
12 sebzést kap. Mérgezõdik: A barlangi troll
12 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy mérges csípés. A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya megmérgezõdött.
A barlangi troll elkerülte a varázslatot. Az 1. káoszkígyó a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! Sikerült elkerülnöd a varázslat
hatását. A nedonkutya megmérgezõdött. A barlangi troll megmérgezõdött.
Támadod az 1. káoszkígyót. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(20
ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(11 sebzés). A nedonkutya az
1. káoszkígyót támadja. A barlangi troll a 2. káoszkígyót támadja. Méreg
marja tested.
Sebzõdsz 24 ép-t. Méreg: A nedonkutya
36 ép-t sebzõdik. Mérgezõdik:
A barlangi troll
24 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. káoszkígyó létrehoz egy
életszívás varázslatot. A nedonkutya
sebzõdik 17 ép-t. Az 1. káoszkígyó
visszanyer 17 életpontot. A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
A 2. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy életszívást.
Sebzõdsz
17 ép-t. A 2. káoszkígyó gyógyul 17 ép-t. Megtámadod az 1. káoszkígyót.
Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(20 ép-t sebeztél). Nehezen bírja
a szagodat
(11 sebzés). A barlangi troll a 2. káoszkígyót támadja. Méreg
marja tested.
24 életpontnyit sebzõdsz. Mérgezõdik: A barlangi troll
24
sebzést kap.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 89 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 0/65, a
barlangi troll: 78/60.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Újra
a 1,2-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+29 életpont.)
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 0,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 0,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
m 8 2 8112 1223 2323 2323 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 112) A legközelebbi feladat megoldásánál 112 lesz a válaszod.
(M 8,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy óriási szellemalak
bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre.
Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak
akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy
egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Veneza városában a terményét. Útközben
számolta a lépéseit - 66 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Balentinia
város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét,
83 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 83 százas
lépés után érkezett meg Veneza városába. Este a paraszt gondolt egyet,
és egyenesen ment haza, Balentinia érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal
rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Némi habozás után válaszolsz. [112] A szellem bólint - talán mosolyog
is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 9,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 10,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A csarnok
egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 10,2) A folyosó délre tart. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 11,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,3) Irány dél! A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók
lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
A fekete özvegy
101 sebzést kap. (-10 vp.) A fekete özvegy kileheli lelkét.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 0/0, a barlangi
troll: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 38% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 36 arany.
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [18 TVP-t használtál fel,
maradt még 102.]
kf 3581 103 261 106 18613 10033 |
bekészíted a 3581. tárgyat |
Elrakod a sün vívótõrét. A karmaidba veszed a mágia barbár lándzsáját.
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A karmaidba veszed a rubin mágusbotot. Leveszed
a sün nagy pajzsát. Felveszed az energia vaspajzsát. Leveszed az ében
láncinget. Felveszed a mágus ezüst láncingét. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 102.]
Elhagyod a labirintust. Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt
egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget
csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2
képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra
térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során
összesen 869 sebzést okoztál, és 813 sebzést kaptál. A körben szerzett
tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról
102 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
364 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Halálosztó Braien, egy jól fejlett karmokkal rendelkezõ,
forradásos testû, fogazott tüskéjû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint
(6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 104. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (10) / 1.15 |
[2] IQ: |
13 (21) / 1.36 |
[3] ügyesség: |
7 (14) / 1.25 |
[4] egészség: |
8 (14) / 4.30 |
[5] mágia: |
10 (35) / 3.31 |
[6] gyorsaság: |
18 / 3.06 |
[9] Méret/ép: |
120 (131) / 69 |
Min. méret: |
106 |
Barlangméret: |
120 |
|
|
Varázspont: |
415 / 235 |
Képességpont: |
43 / 74% |
Hõsi pont: |
167 (0) |
Tám.bónusz: |
-3% |
Véd.bónusz: |
50% |
Galetki erõ: |
541 / 196 |
Hírnév : |
1600 |
Jóllakottság: |
120% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
72 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
45 (0) |
Torzsz. csaták: |
545 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
490 (3) |
Leölt torzszülött: |
838 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
12 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális
képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet! 2.) Használd a szellemidézés
varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 11] 3.) Arass három pszionikus gyõzelmet.
[ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
13 / 3.96 |
[16] tüskés bõr: |
8 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
10 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 (13) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 3.51 |
[47] zárnyitás: |
8 / 2.73 |
[48] mászás: |
9 / 0.23 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (9) / 1.57 |
[51] transzformáció: |
9 / 0.52 |
[52] auraészlelés: |
9 (12) / 3.85 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.27 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.90 |
[55] szívósság: |
10 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.21 |
[57] gyógynövények: |
6 / 2.75 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 0.82 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 0.32 |
[62] lopás: |
6 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
13 / 11.40 |
[65] álcázás: |
24 / 1 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.05 |
[68] zene: |
5 / 2.80 |
[69] tanulás: |
6 / 2.23 |
[70] idézés: |
1 (4) / 0.05 |
[71] javítás: |
3 / 0.15 |
[72] építés: |
3 / 1 |
[73] felderítés: |
5 / 0.51 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 2.56 |
[101] szakért.: |
4 / 0.16 |
|
|
a sebezhetetlenség
csonttõre |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.04 |
|
|
a mágia
barbár lándzsája |
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
rubin mágusbot |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
5 (8) / 1.44 |
[142] átok: |
2 (5) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (4) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
1 (4) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (6) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
2 (5) / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 (4) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
18 (21) / 1.60 |
[10] energiatüske: |
3 (6) / 0.06 |
[29] életszívás: |
7 (10) / 1.34 |
[152] felejtés: |
19 (22) / 0.64 |
[172] gázpajzs: |
3 (6) / 0.06 |
[40] gigaököl: |
1 (4) / 0 |
[17] gránitbõr: |
14 (17) / 2.48 |
[13] jégcsóva: |
2 (5) / 0.06 |
[163] kineport: |
2 (5) / 0.56 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (4) / 0.88 |
[27] kisebb gyógyítás: |
2 (5) / 0.06 |
[158] láth. észlelése: |
4 (7) / 1.10 |
[157] láthatatlanság: |
2 (5) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.18 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 (4) / 0.08 |
[38] parancs: |
2 (5) / 0.06 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.74 |
[159] szellemidézés: |
1 (4) / 0.88 |
[140] szellemkalapács: |
24 (27) / 20.60 |
[176] szélpajzs: |
7 (10) / 0.96 |
[150] tárgyvédelem: |
1 (4) / 0 |
[14] vakító fény: |
3 (6) / 0.24 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (4), szélpajzs (10), láth. észlelése (7).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] nedonkutya |
58/58 |
167% |
140% |
7 / 3.65 |
harcol |
[2] barlangi troll |
51/27 |
138% |
80% |
5 / 4.75 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
999 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ho 3 |
k 10 28 21 365 376 |
ho |
|
2. Makró |
pv 4 8 |
ism 5 |
p |
pv 3 4 5 2 1 |
|
3. Makró |
v 176 |
v 154 |
v 148 |
v 158 |
v 159 2000 4 |
be 9 5 |
|
4. Makró |
ba 92 |
ism 3 |
vd 92 |
k 6 17 |
ba 92 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: szellemkalapács t.var. ha egy ellenfél ép-je 1000 alatt van. Prioritás:
90. |
2: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 200. |
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 190. |
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 180. |
5: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #87. Prioritás: 100. |
6: gránitbõr v.var. ha ellenfélnek van 100. képessége. Prioritás: 160.
|
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 120. |
8: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #84. Prioritás: 100. |
9: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfélnek van 2. képessége. Prioritás:
155. |
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 150.
|
11: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #69. |
12: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #134. |
13: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #160. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 0 50 61;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 3 4 5
2 1;
PSZ 65 58 47 46 48;
BA 15053 92 153;
L 5 50 57 24 30 31;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 5584 14337 1 12432 1; VG 5584 3790 1; A 5584 29 16
17021 1; VG 5584 24042 1; A 5584 161 2 25062 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #12 (4. épület), #23 (2. épület),
#52 (20. épület), #365 (101. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Mágustanács. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 9846. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 34
TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a tudós utazóköpenye (#11486) |
* |
1 a mágus ezüst láncinge (#10033)
|
|
1 a sün nagy pajzsa (#24912) |
* |
1 az energia vaspajzsa (#18613) |
|
1 a természet nagy pajzsa (#16812)
|
* |
1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) |
* |
1 a tökéletesség sárga öve (#21867) |
|
1 a szellemek átlátszó köntöse
(#15102) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 a bûz átlátszó köntöse (#29052) |
|
1 a tolvaj csontmaszkja (#9192)
|
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 Pszichoklenész
sisakja (#263) |
|
1 a sólyom bíbor láncinge (#29382) |
* |
1 a sün átlátszó köntöse (#25002)
|
Ékszerek, kincsek |
|
2493 arany (#1) |
|
1 a mágia amulettje (#3445) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
* |
1 a remete ezüst nyaklánca (#12432) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a mágia ezüst fülbevalója (#3507) |
|
1 az energia nyaklánca (#18730) |
* |
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
* |
1 a gyõzelem karkötõje (#21040) |
|
3 drágakõ (#2) |
* |
1 a szellemek kõamulettje (#15146) |
|
1 az erõ karikaszimbóluma
(#1661) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
* |
1 a sün háromszögszimbóluma (#25062)
|
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
Felszerelés |
|
1 mandolin (#19) |
|
6 fekete dukát (#218) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a lich hosszú lándzsája (#12133) |
* |
1 a mágus hosszú íja (#10272)
|
|
1 Enyészmester (#217) |
* |
1 a mágia barbár lándzsája (#3581) |
|
1 az ellenállás hosszúkardja (#28767)
|
|
1 a sün vívótõre (#25153) |
|
1 a természet könnyû íja (#17021) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
1 kõmûves
kalapács (#250) |
|
1 törpe balta (#224) |
|
5 kés (#5) |
* |
1 a sebezhetetlenség csonttõre
(#19751) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 az erõ barbár lándzsája (#1781) |
Varázsitalok
és füvek |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
4 csótányláb (#25) |
|
3 méregellenállás
itala (#51) |
|
3 sárkányvirág (#32) |
|
16 tejfonál (#28) |
|
13 liánvirág (#24) |
|
12 üvegcse (#14) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
14 ragálygomba (#26) |
|
1 gyorsaság itala (#67)
|
|
10 gyilkos boróka (#27) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
10 sötét mák (#23)
|
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
1 kalmárok itala (#66)
|
|
1 kihívás itala (#68) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
1 rémcserje (#34) |
Egyéb kacatok |
|
14 pirgamit (#152) |
|
28 barna manakõ (#149) |
|
17 ekinda haj (#147)
|
|
1 molitár háj (#165) |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
9 elektronit (#141)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157) |
|
1 xenópete (#278) |
|
7 smaragd esszencia (#229) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség
kardja #3115 (5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ONLION (136. LÉNY) Az onlion a lárva galetkik egyik veszélyes ellenfele.
Egy fehér testû, óriási pókra emlékeztetõ, rovarszerû lény, amelynek hosszú,
szõrös állkapcsa van. Nagyon gyors, és hosszúkás állkapcsából kilõtt fagyos
jéglehelete igen hamar elpusztítja azt, aki szembe száll vele. Egy igazi
rovarevõnek persze nem lehet akadály, sõt ha sikerül legyõzni akkor ellenségbõl
ízletes eledellé változik. Állítólag a tapasztaltabb galetkik az onlionokat
háziállatként tartják, de hogy pontosan mi célból, azt nem tudhatod.
PSZICHOKLENÉSZ SISAKJA (263. TÁRGY) Legendás szellemi mágus volt Pszichoklenész,
leghíresebb varázstárgyáról, rendkívüli sisakjáról mára már több tucatnyi
másolat is készült. Ez az elsõ pillantásra egyszerû, díszítés nélküli bõrsisak
hihetetlen mértékben képes a szellemi mágus aktivitását fokozni - ami +1
szintet jelent szellemi varázslataidra. Ha mindez nem lenne elég, ha hatalmasabb
leszel, ez a bónusz növekedhet! Mindemellett a sisak +6% védekezést is
biztosít. Sajnos, Pszichoklenész ritkán járt mindkét lábbal a földön álmodozása
közben - nem csoda, ha a sisak viselete -2 éberséget biztosít számodra.
QWERT (188. GALETKI) Hohó, egy ellenfél a fogak szintjérõl, méghozzá
olyasvalaki, aki a szerzett lélekenergia egy jelentõs részét harci képességeinek
továbbfejlesztésére költötte! Nyilvánvalóan kemény ellenfél lesz, akár
a lõfegyverek használatában, akár a mágiában, akár a lehelõ vagy ütõ közelharcban
vagy járatos.
KÉK SZEM SZIMBÓLUM (260. TÁRGY) Egy arany nyaklánc, amelynek a végén
egy nagy, nyitott szemet formázó topáz ékkõ lóg. Amellett, hogy nagyon
szép, kétségkívül mágikus képességekkel is rendelkezik a tárgy. Nem vagy
biztos benne, de talán ez valamelyik õsi isten vallásos szimbóluma is egyben?