Dallamfelleg 105. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 26. 15h:04'
EZ A 312. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
313. játékheted kezdete: okt. 27.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5444
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 142
Extra forduló: 15 |
|
DALLAMFELLEG KALANDJAI
86 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,74] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 furulyát (20 arany kikiáltási áron), 5
sallank karmot (50 arany kikiáltási áron), 3 csillezsályalevelet (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15
arany. Kifizetted a megvett 1 lánckesztyût (120 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke.
Átveszed a sikeresen eladott 1 furulya (eladási ár: 150 arany, ebbõl a kezelési költség: 15 arany), 5 sallank karom (eladási ár:
50 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany), 3 csillezsályalevél (eladási ár: 110 arany, ebbõl a kezelési költség: 11 arany)
ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 mocsári penkét (16
arany).
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld,
korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy,
mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás 8. napján Solidago megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján
a felállított csapda okozta felsülését. A 42. napon találkozol egy fekete hajú, zöld szemû mutáns férfival. Sheran eljövendõ
papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián
karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy vark. pecsétgyûrût, egy virág szimbólumot és egy yeti mokasszint
visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy velociraptor trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb
kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy spagulár a hátasa. Elég egy
mentális pillantás aurájára: semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek. Az õ neve Neron Tauro. Telepatikus kapcsolatot
létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 77. napon összeakadsz egy copfos aranyhajú, zöld szemû elf férfival. Ruházatát egy
rájanyék trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlõt tart. Auráját érzékelve máris tudod,
jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az õ neve Marco. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi
telepatikus összeköttetést. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Shandul (ld. enc.) és a skarlátdémon (ld.
enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) agyartõrt (ld. enc.), era formázó mintát (ld. enc.) és tünde
tegezt (ld. enc.). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába
nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már
fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt.
Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott
legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl
haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok
lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Varázserõd regenerálódik. (+46 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+4 tudatpont.)
Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy vadász varkaudar nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 268.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Megtisztítod tudatodat. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi
képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál
fel, van még 263.]
* 2. KP: | elmormolod a 16. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a csábmosoly
varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]
* 3. KP: | elmormolod a 23. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg.
Befejezted a jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat
mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
| [80,74] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mezõ egyhangúságát csak
néha töri meg egy-egy szomorúfûz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy proteinfecske jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett
megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért
rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te
megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2
bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a
varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a proteinfecske testét. (1
támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 3
életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is
a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
Észreveszel egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Nocsak, egy
quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami
érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [79,73] Még mindig füves síkságon vagy.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr hívei
emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [78,73] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét, amely Maad
Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Hmm, csak egy dombi yeti. Ettõl
nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a
csatára.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá
varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást.
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen
felvágod a dombi yeti testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dombi yeti nyakát. (1
támadással 13 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot
vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
670 tapasztalati pontot kaptál.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak
hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már
valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 227.]
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
| [77,73] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen.
Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz
magad elõtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön
kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás
a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a
másikat. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel
perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre
támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 42 életpontot
sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó
hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1
dobófegyver).
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még
friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat,
amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [76,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz,
majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2
bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar
szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk sûrû sörényét. (2 támadással
42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk jobb középsõ lábát. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
Látsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét
sugározza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál:
azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
Találsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
mászás). A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény
által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy százfogú!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns
kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra
rontasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal
kilukasztod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A
százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok
vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [75,71] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak
megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledõt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát.
Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra.
17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával
kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal
végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Ahogy
sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy
sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz,
hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e
mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. nyugatra látsz egy viharfelhõt,
benne a következõ név rajzolódik ki: Csákányos Thorgard. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb.
3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes
gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés:
megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [37 pontot használtál fel, van még 190.]
m 6 7 2 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, keletre
| [74,71] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban
sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a
céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2
támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas
csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi
tehén lila foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot
vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik,
majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum
létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Találsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy oltárt. Elenios hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen
lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt
világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal.
Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Speciális mentális képességed
segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! magad fölött látsz egy viharfelhõt,
benne a következõ név rajzolódik ki: Csákányos Thorgard. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Felismered a
közeledõt. Csak egy emberevõ. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem
alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked
átfúrja az emberevõ ragyás irháját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával
hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevõ bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod
az emberevõ testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevõ karmai így is karcolják az arcodat. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az emberevõ még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
360 tapasztalati pontot kaptál.
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat,
amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [73,70] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kõ
figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nyuhaj
karbin. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (2
támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas
csapásokat adva felmetszed a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal
megcsapod a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod
elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj
karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem:
kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem
kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a
háttérben egy gonyolék irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Minden erõdet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innensõ végét fogod). A kampó
megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illõ feladat
volt ide felkapaszkodni! Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Lehet, hogy a fészek tartalmaz
kincset is, de úgy látszik, elõször más veszéllyel kell szembenézned. Egy óriás griff!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked
átjárja az óriás griff fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar
szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás griff jobb szárnyát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.)
Rövid karddal megvágod az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a
lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az óriás griff csõrével. (1 támadástól 7 életpontot
vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 vaskulcsot. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és
elpakolod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kõszáli disznó került
az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a kõszáli disznó
testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kõszáli disznó farkát. (1
támadással 11 életpontot sebezve.) A kõszáli disznó megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még
egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [74,70] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Valami egészen
sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi
Körzet. " Felfedeztél egy mély szakadékot. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad
elõtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy vaskohót. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csákányos Thorgard.
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kõszáli disznó került az utadba.
Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a kõszáli disznó testét. (1
támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a kõszáli disznó jobb elsõ lábát. (1 támadással 13 életpontot
sebezve.) A kõszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek
délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé
emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 136.]
szk 70 | keresed a 70. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
ef 8 | energia fejlesztése 8
| KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-8 TU.] A befejezéshez még 974 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [80 pontot használtál
fel, van még 56.]
in 2603 289 696 | leírod a 2603. kalandozónak a 289. szörnyet a 696. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy titánkolosszus.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 2603 298 812 | leírod a 2603. kalandozónak a 298. szörnyet a 812. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Maffiózó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 2603 312 1205 | leírod a 2603. kalandozónak a 312. szörnyet az 1205. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy talriai behemót. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0
pontot használtál fel, van még 56.]
in 2603 313 | leírod a 2603. kalandozónak a 313. szörnyet
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy õsöreg góliát. [0
pontot használtál fel, van még 56.]
in 3061 24 285 | leírod a 3061. kalandozónak a 24. szörnyet a 285. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) Szent Kulacsot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3061 32 286 | leírod a 3061. kalandozónak a 32. szörnyet a 286. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Sheran fõzetét. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3061 24 287 | leírod a 3061. kalandozónak a 24. szörnyet a 287. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tharr
Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3061 90 292 | leírod a 3061. kalandozónak a 90. szörnyet a 292. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3061 142 294 | leírod a 3061. kalandozónak a 142. szörnyet a 294. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy udvari mágus.
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 2150 0 605 | leírod a 2150. kalandozónak a 605. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csalánkoktélt. [0 pontot használtál
fel, van még 56.]
in 3746 183 409 | leírod a 3746. kalandozónak a 183. szörnyet a 409. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elf
mesterharcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékharcos gyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3746 269 419 | leírod a 3746. kalandozónak a 269. szörnyet a 419. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg
anyakirálynõ. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3746 270 421 | leírod a 3746. kalandozónak a 270. szörnyet a 421. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar
hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tyrex bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3746 271 422 | leírod a 3746. kalandozónak a 271. szörnyet a 422. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) mágusölõt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
in 3746 272 425 | leírod a 3746. kalandozónak a 272. szörnyet a 425. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszi elementál lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 53.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 53.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 23 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
| Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az
egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat.
(+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a
mélységi grittang. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját habzsol be a tûzfõnix. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborozásra
alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a
szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs
hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következõ körben
tehát 276 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
SHANDUL (959. SZÖRNY)
A homokférgek szánalmas másolatai egykori, hatalmas õseiknek. Nem véletlenül - a nagyobb példányokat a dicsõségre
vágyó kalandozók már hobbiból is irtják, hogy a hatalmas trófeát mutogathassák. Ezért csak az apróbb, könnyebben
elrejtõzõ homokférgek maradtak életben. Persze, nagy ritkán még ma is felbukkan egy-egy hatalmasabb példány. Ezek oly
ritkák, hogy a köznyelv általában saját nevet ad nekik, a legismertebb óriás példányt neve Shandul. Persze, lehet, hogy
mindig más férget látnak, akit Shandulnak hívnak, mindenesetre az óriási õsféregre már ráragadt ez a név. Ha elég bátor
vagy, hogy szembenézz az õsi idõk megelevenedett rémével, tedd, de tudnod kell: már egész sivatagi nomád törzsek tûntek
el nyom nélkül eme iszonyatos rém állkapcsai között!
|
SKARLÁTDÉMON (790. SZÖRNY)
Ez a többnyire vörös fellegekben úszó szörnyeteg egy másik világból idézett bestia, mely a Thargodan mágusok
kísérletezgetésének hála pottyant a Sötét Földre. Az idézõ rituálé milyenségérõl nem sok ismeretünk lehet, mint ahogy a
skarlátdémon szülõhazájának sajátságairól sem. Mindenesetre nagyon valószínûnek tûnik, hogy a fenevad legjobban a
magaslati levegõt kedveli, épp ezért az idézõ mágusok béklyóját lerázva a Sötét Föld legmagasabb hegységeibe húzódott
vissza. A Thargodan mágusok ezen ténykedése utólag igen komoly tévedésnek bizonyult, hiszen a skarlátdémon - mágikus
betegséghordozó lévén - olyan ragályt szabadított a Thargodanokra, amelyhez foghatóról elõtte még nem is hallottak. A
betegség neve skarlátia, és aki nem ismeri a módját, hogyan kúrálhatná ki magát belõle, elõbb-utóbb éhen fog halni. Csak
reménykedhetsz, hogy te nem fertõzõdsz meg, és nem hordozol be valami vírust Ghallára, miután a Sötét Föld hegységeit
járva egy skarlátdémonba botlasz.
|
AGYARTÕR (420. TÁRGY)
Az agyartõr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden
támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthetõ lényeket is meg tudod vele sebezni.
Az agyartõr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartõrt - a megfelelõ mágikus formulák
ismerõi - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékû egyéb alapanyag segítségével
állíthatják elõ, 120 TVP árán.
|
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínû, áttetszõ tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot
formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus
procedúra folyamán lehet elõállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütõfegyvert jelentõ Mirin rúna. Ennek a
mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértõ kovácsok ütõfegyverré formázni.
|
TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY)
Két királygyík bõrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytû kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy
surranó kígyó bõrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod
(automatikusan oda teszed õket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tõled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik
meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A
tegez csak lõfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned,
de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez
birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.)
|
KARAKTERLAP |
Dallamfelleg, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Elenios kisebb papja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.
Erõ: | 16 | | Szint: | 14 | | Merészség: | 7/1 | | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 18 (20) | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 19 | | Védekezés: | 19 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | | Életpont: | 204/122 | | Jellem: | jó (254) | | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 26 (28) | | Varázspont: | 175/0 | | Pénz: | 464 arany | | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 14/0 | | Pszi pont: | 114/94 | | | | | EFejl: | 40 |
|
Eddig összesen 268 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3138 TP-t kaptál. Jelenleg 72961 TP-d van. A következõ szinthez még 2039 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, erszényes elkarog, nukleáris cickány. A 103. fordulódban 602 arany került a bankszámládra. 620 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 3/0 | | szúrófegyverek: | 1/0 | | vágófegyverek: | 19/35 (+24%) |
ütõfegyverek: | 1/0 | | lõfegyverek: | 1/26 | | dobófegyverek: | 7/35 (+44%) |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 15/38 | | 2. nyomkövetés: | 20/68 (+38%) | | 3. mászás: | 9/7 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 13/20 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 1/87 | | 6. gyógyítás: | 11/93 |
7. titkosírás: | 1/0 | | 8. felderítés: | 2/59 | | 9. szörnyidomítás: | 6/59 |
10. teológia: | 14/39 (+12%) | | 11. taumaturgia: | 7/65 (+32%) | | 12. szerencsejáték: | 5/99 |
13. versengés: | 5/3 | | 14. zene: | 15/55 | | 15. szörnyismeret: | 22/20 (+23%) |
16. pszi: | 15/92 (+8%) | | 17. zárnyitás: | 1/0 | | 18. vadászat: | 4/79 |
19. bányászat: | 7/71 (+29%) | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 50% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot , csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod proteinfecskét (#139) háló-csapdával (#220), pókvadászt (#59) fedett veremmel (#219), vadtrollt (#70) szuper hálócsapdával (#274), óriás skorpiót (#72) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
pókvadász (#59) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Szellõléptû Nefrit (#3426), xirnox (#122), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | bûvölés (#20) (544,1) | bûvölés (#20) (384,1) | bûvölés (#20) (415,3) |
jellemrejtés (#23) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vakító fény (#43) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sünmedve (#33) (õrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: éhes |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: éhes |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Gigászi méretû küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | kígyóbõr öv (#410) |
1 | * | láncing (#222) | 1 | | lánckesztyû (#230) | 2 | | mászókarom (#78) |
1 | * | szürke bõrkesztyû (#271) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 2 | * | bumeráng (#249) | 2 | | ezüsthegyû nyíl (#323) |
1 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
10 | | mérg. ubuk tüske (#137) | $1 | | orgyilkos tõr ($225) | 1 | | parittya (#18) |
1 | * | rövid kard (#171) | 2 | | szögletes kõ (#17) | 6 | | ubuk tüske (#131) |
1 | * | varkaudar szablya (#516) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | ametiszt medál (#275) | 4 | * | borostyán függõ (#162) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) |
1 | | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | | gyöngysor (#192) | 1 | | igazgy. fülbevaló (#197) |
1 | | obszidián függõ (#195) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 1 | * | szem szimbólum (#142) |
1 | * | szerencsetalizmán (#366) | 1 | * | vortex talizmán (#812) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
7 | + | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
1 | | dorony duda (#235) | 5 | | fáklya (#36) | 2 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 22 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | mérleg (#81) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) | 2 | | tüskecsapda (#242) |
1 | | vaskulcs (#183) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 50] |
1 | | fûszertartó (#210) | [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 40] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
4 | | uzbány csõr (#169) | [bennük $3 csepp ugh méreg ($166), fér még: 45] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12] |
1 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
4 | | álompor (#396) | 1 | | aranytoll (#572) | 11 | | drótszõr (#37) |
1 | | elkarog szõr (#665) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 3 | | gyöngymangó (#135) |
$1 | | hebrencs állkapocs ($130) | 10 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | karbin plazma (#199) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 5 | | kék orchidea (#68) | 17 | | madártoll (#112) |
3 | | magszim bél (#103) | 2 | | mákrózsa virág (#56) | 2 | | mocsári penke (#148) |
$2 | | móri gyümölcs ($116) | 13 | | pirkit (#153) | $4 | | rézdarab ($70) |
1 | | sámán erszény (#650) | 9 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szulfagor agyar (#677) |
2 | | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | | tükör (#43) | $1 | | vasérc ($152) |
|
Összsúly: 45.18 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 3 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 5 | | kaja (#2) | 1 | | karbin plazma (#199) |
8 | | madártoll (#112) | 1 | | rézdarab (#70) | 6 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | vaskulcs (#183) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(73,70) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), mûvészi porolit (#720), óriás griff (#105),
kõszáli disznó (#34)
(74,70) mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), kõszáli disznók (#34)
(74,71) alpesi tehenek (#91), vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelõhely,
emberevõ (#119)
(75,71) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(76,72) sörényes ubuk (#89), mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), százfogú (#53)
(77,73) egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(78,73) dombi yeti (#366), Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(79,73) Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(80,74) proteinfecske (#139), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár
(81,74) Solidago (1822. kalandozó)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott
karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP
a szörnyekért.
* A pszi fejlesztést nem használja a karakter akkor, ha a pszije már becsillagozódott, vagyis amúgy sem lenne semmi hatása.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól
mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás
elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget
gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az
egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet
jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak
visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.
* Az alacsony koordinátákán már annyira elszaporodtak az oltárok, hogy az oltárépítõs feladat teljesítéséhez nem igazán
lehetett már megfelelõ helyet találni. Kénytelenek voltunk hát bevetni egy napkitörést, hogy nagyrészüket eltüntesse.
|