Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 19. 9h:09' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 10, gyógyulás: 42, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 10, gyógyulás: 42, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 11, gyógyulás: 39, összesen: +28 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 57 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 11, gyógyulás: 38, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [106,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 9, gyógyulás: 39, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar íjász volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1476 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 14, összesen: +1 ÉP}
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
Erő: | 24 (36) | Szint: | 17 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 22 (48) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 261/343 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 343/102 | Pénz: | 7137 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 128/104 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/5 (+24%) | szúrófegyverek: | 18/68 (+14%) | vágófegyverek: | 9/52 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 10/60 (+44%) | dobófegyverek: | 17/41 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/35 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 26/54 (+32%) | 3. lopás: | 1/3 |
4. mászás: | 3/52 | 5. csapdakészítés: | 12/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/95 |
7. gyógyítás: | 17/92 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 4/33 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 1/3 (+1%) | 11. teológia: | 23/18 (+23%) | 12. taumaturgia: | 24/22 (+21%) |
13. versengés: | 8/83 (+45%) | 14. harcművészetek: | 14/20 (+1%) | 15. zene: | 6/69 |
16. szörnyismeret: | 18/61 (+25%) | 17. pszi: | 21/28 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 2/2 (+1%) | 20. bányászat: | 7/67 | 21. főzés: | 2/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), halálhozó (#419) (csak egyszer), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), Vérmes Amazon (#7123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | manaelementál (#290) | agykorbács (#97) | >> | óriásféreg (#171) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 109 pontnyi fejlesztés szükséges. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
102 | arany (#50) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 4 | madártoll (#112) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |