Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 21. 9h:08' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 8, gyógyulás: 42, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [106,98] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
im | imádkozol |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 4 6 4 | mozogsz délre, nyugatra, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem bal vállát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a smaragdgólem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 30, gyógyulás: 15, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 10, gyógyulás: 50, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [105,99] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar mágus közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 251 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 8, gyógyulás: 45, összesen: +37 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs jobb vállát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 37, gyógyulás: 16, összesen: -21 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 2. LÉPÉS (17. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Ujjongasz magadban - hamarosan eléred a TELJES KVATÁCIÓT, amely virtuális halhatatlanságot jelent, és tudomásod szerint eddig egyetlen alakváltónak sem sikerült végrehajtania. Az atomi és molekuláris szintű átalakítások tovább folynak, tovább növelve átmeneti gyengeségedet (további -2 védettség) ez azonban nevetséges ár a Teljes Kvatáció elérésért. A kvatációs transzformáció melléktermékeként egy újabb, igen értékes képességet is elsajátítottál: ez a kisebb tűzlehelet. Életenergiádat mostantól képes vagy korlátozott mértékben direkt energiává alakítani, és ezt forró tűzleheletként ellenfeledre köpni. A tűzleheletet ugyanúgy kell használni, mint a normál támadó varázslatokat, a TV és FTV parancsokkal. A különbség az, hogy a tűzlehelet használatához nem kell varázspont, alkalmazásakor mindössze 2 életpontot kell feláldoznod. A kisebb tűzlehelet sorszáma 110, [tehát TV 110-el rakhatod be a TV listádra] 7-12 életpont sebzést okoz, amit sikeres mentődobás felez. |
Erő: | 24 (36) | Szint: | 18 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 23 (57) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 268/367 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 358/179 | Pénz: | 7059 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 128/153 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/56 (+51%) | szúrófegyverek: | 18/77 (+9%) | vágófegyverek: | 9/52 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 11/12 (+52%) | dobófegyverek: | 17/53 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/35 | 2. nyomkövetés: | 26/94 (+40%) | 3. lopás: | 1/3 |
4. mászás: | 3/52 | 5. csapdakészítés: | 12/87 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/95 |
7. gyógyítás: | 17/96 (+4%) | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 4/58 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 1/4 (+1%) | 11. teológia: | 23/45 (+27%) | 12. taumaturgia: | 24/50 (+28%) |
13. versengés: | 9/18 (+35%) | 14. harcművészetek: | 14/20 | 15. zene: | 6/69 |
16. szörnyismeret: | 18/81 (+20%) | 17. pszi: | 21/30 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 2/3 (+1%) | 20. bányászat: | 7/67 | 21. főzés: | 2/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), halálhozó (#419) (csak egyszer), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), Vérmes Amazon (#7123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | manaelementál (#290) | agykorbács (#97) | >> | óriásféreg (#171) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 95 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig -2807 TU-t fejlesztettél be.. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
78 | arany (#50) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | drótszőr (#37) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 3 | vadász tatu bőr (#15) |