Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 30. 9h:27' EZ A 490. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 491. játékheted kezdete: máj. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 620 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
fas 12 152 | felt. ásás 12 pontért 152 |
fvh 12 | felt. varázslat haszn. 12 |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [122,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [124,109] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mandibulakaszával végigvagdosod a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [125,108] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [125,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
ef 1 503 | energia fejlesztése 1 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY) A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani. |
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY) Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb. |
Erő: | 22 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 264/141 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 186/1 | Pénz: | 138 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 17/30 (+8%) | vágófegyverek: | 8/74 (+20%) |
ütőfegyverek: | 10/70 (+8%) | lőfegyverek: | 10/13 (+20%) | dobófegyverek: | 10/83 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/19 | 2. nyomkövetés: | 16/50 (+16%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 6/8 | 5. csapdakészítés: | 7/62 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/88 |
7. gyógyítás: | 31/30 (+15%) | 8. titkosírás: | 1/10 | 9. felderítés: | 8/9 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 1/64 | 11. teológia: | 17/14 (+26%) | 12. taumaturgia: | 10/68 (+8%) |
13. zene: | 7/47 | 14. szörnyismeret: | 7/8 | 15. zárnyitás: | 3/23 |
16. vadászat: | 10/37 | 17. bányászat: | 13/29 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
sarki róka (#636) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhhalál küszöbén van |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) energia-csapolás (167) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 162 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 61.19 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mutáns csont (#331) |