Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 31. 11h:22' EZ A 1058. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 1059. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
le 147 153 | leveszed/lerakod a 147. tárgyat a 153. tárgyat |
kf 1100 3 | kézbeveszed/felveszed az 1100. tárgyat (őrzöd) |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
pki 1111 | kiveszel a bankból 1111 aranyat |
m 8 | mozogsz északra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [99,19] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
flh | felt. lőfegyver haszn. |
kf 107 309 | kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 309. tárggyal |
ve 112 40 | megveszed a 112. tárgyat 40 |
ve 111 1 | megveszed a 111. tárgyat 1 |
ve 94 25 | megveszed a 94. tárgyat 25 |
ve 304 3 | megveszed a 304. tárgyat 3 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz bal első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezüsthegyű lándzsával jól megszúrod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [101,17] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fekete amőba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a fekete amőba testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fekete amőba testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fekete amőba testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 troll csont (ld. enc.). 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,16] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ezüsthegyű lándzsával eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A korinthai amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [104,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Továbbmész...) [105,13] A terep változik: ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: gyk 182 1 0 | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: gyk 138 1 0 | gyakorolsz a 138. tárggyal 1 pontért |
* 4. BP: ek 3 3820 0 | t. energia kisütése: 3 3820 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 37 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért |
ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY) Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.] |
ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY) Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II. és az Erőpajzs III. varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze velük. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, és nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül. |
KŐSZEM (304. TÁRGY) Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
TROLL CSONT (704. TÁRGY) Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 256/112 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (35) | Varázspont: | 176/5 | Pénz: | 603 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 10/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/16 | szúrófegyverek: | 18/76 (+21%) | vágófegyverek: | 2/11 (+11%) |
ütőfegyverek: | 8/77 | lőfegyverek: | 10/48 (+25%) | dobófegyverek: | 17/52 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
105,13 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/24 | 2. nyomkövetés: | 26/74 | 3. mászás: | 6/19 |
4. csapdakészítés: | 10/58 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/87 | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 3/33 | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 15/63 (+6%) | 11. taumaturgia: | 9/82 | 12. szerencsejáték: | 3/67 |
13. versengés: | 1/80 (+27%) | 14. zene: | 1/10 | 15. szörnyismeret: | 4/98 |
16. zárnyitás: | 1/10 | 17. vadászat: | 7/27 | 18. bányászat: | 6/30 |
19. főzés: | 1/26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
troll (#5), kneopatikus mollusk (#209), süvítő rája (#113), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 84.59 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 5 | nyílvessző (#108) | 2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
603 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 10 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | hosszú íj (#111) | 3 | kőszem (#304) | |||
40 | madártoll (#112) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | troll csont (#704) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 4 | víz (#27) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|