Karakterszám: |
3623 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
11 |
Játékhét: |
13 |
E
forduló ára: |
33 zs. |
Maradék zseton: |
1997 |
Forduló típusa: |
levél, email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 15. 9h:41' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. feb. 18. |
|
|
E-mail!
WAX CREEP KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Nem átall háborgatni
Draco, egy szürke bõrû, zöld szemû, borostás,
tüsi hajú férfi. A következõket látod nála: karikaszimbólum, szimbólum,
kemény bõrpáncél, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Dracot, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben megvitatjátok
a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok,
persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Vendéged végül hazaindul,
de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a púpos molad.
[ld. enc.]
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Vega, egy a tudástól tündöklõ elméjû,
igencsak erõs testalkatú férfi. Viselt tárgyai: bronzmedál, kristályamulett.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Rögtön visszavágsz:
"Piszkos a körmöd!" A következõt mondja neked: "Úgy dülöngélsz itt, mint
egy lipántos csirke." Rögtön visszavágsz: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!"
Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Vega csak tátog válasz helyett. Ez
az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
**
3. NAP ** Khalea Wa Humped kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
5999 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5999 9 parancsot.
**
8. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Mephisto, egy lilásfekete bõrû, ezüst
hajú, izzóan vörös szemû, túlvilági szépségû démon férfi. Tárgyai: díszes
fejék, görbekard, kemény bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Mephistot, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni,
és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó
esik. Huh, jól elszaladt az idõ! Mephisto is így látja, mert feláll, és
a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit
- megtudod, mi az a protolisk lárva.
[ld. enc.]
**
9. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Draco, egy szürke bõrû, zöld szemû,
borostás, tüsi hajú férfi. Tárgyai: karikaszimbólum, szimbólum, kemény
bõrpáncél, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Draco elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint
érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról
is szó esik. Végül Draco feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút
int. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a förtelemféreg.
[ld. enc.]
**
14. NAP ** Eljön barlangodba
Infernal Majesty, egy apró kristályfényben
izzó szemû kitinpáncélnak tetszõ bõrû csáprágós férfi. Tárgyai: díszes
fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Infernal Majesty elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés
közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok
múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Huh, jól elszaladt
az idõ! Infernal Majesty is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve,
búcsúzik. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az
a szárnyas bolhedor.
[ld. enc.]
**
17. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Cuffy Negress, egy magas, fekete bõrû,
élénk tekintetû, kávé illatú nõ. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél,
kard, fülbevaló, díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Rögtön visszavágsz:
"Olyan bamba vagy, mint egy womath." Így szól hozzád: "Az óriáscsótány
szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Rögtön visszavágsz: "Arra sem vagy
képes, hogy harmadik fület növessz!" Cuffy Negress szóhoz sem tud jutni
megdöbbenésében. Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen
bólint. (+5% lélekenergia.)
**
17. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 mátekel gombát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
18. NAP ** Felkeresi barlangodat
Gzik, egy obszidiánfekete bõrû, sárga
szemû, nyugodtan pipázó, csuklyás férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ
rangú tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, háromszögszimbólum,
bronzmedál, bõrpáncél, maszk. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy az orglingok vinnének el!" Így válaszolsz: "A hóhér
kösse fel a nyakravalódat!" Így szól hozzád: "Hogy esnél hasra a méteres
hasi szõrzetedben!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit
mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan
nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 331.) A te szinteden a legnevesebb
Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû,
fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve
273.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 25.* Idióda lett az aréna bajnoka.
*jan. 25.* Alkony teljesítette
a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
*jan. 25.* Hunter Killer teljesítette
a 11. küldetést, amit az akadémián kapott.
*jan. 27.* Arany teljesítette
a 17. küldetést, amit a boltban kapott.
*jan. 31.* Arany új végtagot növesztett!
*feb. 1.* Örök Lázadó teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott.
*feb. 2.* Torz Talbot és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot.
*feb. 3.* Piromaca gyõzelmet aratott Lelkes Nyuszifül felett.
*feb. 3.*
Piromaca elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten.
*feb.
8.* Black Rose teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jan. 25.* Jégkirálynõ lopni próbált, de felsült vele.
*jan. 25.* Jégkirálynõ
gyõzelmet aratott Messor felett.
*jan. 25.* Dizsnyóarcú Trücsvók gyõzelmet
aratott Tumaga Ton Maori felett.
*jan. 25.* Egy Igazi Hõs és Monomi megküzdöttek
egymással, és Egy Igazi Hõs gyõzött.
*jan. 31.* Jégkirálynõ csatában legyõzte
Muninnt.
*feb. 3.* Nyafogó Nefelejcs és Caroac Cro Vulture megküzdöttek
egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött.
*feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus
csatában legyõzte Polluxot.
*feb. 8.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni
próbált.
*feb. 8.* Maxigáz elsõként ért el 13-as mérg. lehelet tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*feb. 10.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Izomagyat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
tt |
tét portyázásnál: 0 arany |
A portyázás során nem raksz fel tétet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
165.]
ho 4 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 165.]
Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél
(#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap,
parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, molad púp
(#16) 18 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 11 ap, winropu moha
(#22) 11 ap, sötét mák (#23) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, csótányláb (#25)
11 ap, tejfonál (#28) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23
ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály
(#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya
(#161) 6 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, bíbor
láncing (#1032) 151 ap, mellvért (#1045) 80 ap, fejpánt (#1105) 11 ap,
öv (#1165) 6 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz
nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11
ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210)
18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap,
gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227)
18 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló
(#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, kard (#1315) 23 ap. Eladsz
3 mátekel gombát 3 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
kf 1331 103 |
bekészíted az 1331. tárgyat |
Visszamész a barlangodba. A csápodba veszed a barbár lándzsát. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 160.]
be 20 14 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
14! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat
neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert
a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi
táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen
megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni
a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc
úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek
legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen
mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete
ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi,
hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül
sok szerencsét kíván.
(50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum
4 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
dk 15 |
dobása 15. kalandnak |
Rendben, 15. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
bb 9 4 |
több épület meglátogatása |
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. A szolgáltatások aktuális árai: I.
Gyógyítás 1 arany/ép + 10 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga
gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany
x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése
100 arany x szint.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Elõlép az Akadémia
egyik írnoka, és megkérdezi, hogy tudnál-e kézbesíteni egy üzenetet, 20
aranyat kapnál érte. 20 arany egy levél kézbesítéséért? Elég egyszerû feladatnak
tûnik! Az írnok megjegyzi, hogy a következõ szint akadémiájára kellene
vinni az üzenetet. Bennakad a lélegzeted, amikor ezt meghallod. Hiszen
oda te nem mehetsz fel! Az írnok megnyugtat, van egy ösvény, amelyen a
futárok közlekednek, azt kell igénybe venned, és persze rögtön utána vissza
kell térned, mert kellemetlen lenne, ha a hatóságok toloncolnának vissza.
Bólintasz.
(10. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 145.]
kno 104 5 |
104. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot jobb csáp végtagoddal való harci jártasságod
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagoddal való harci
jártasságod megnõtt 4. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
gy 20 1 0 9 |
felt. gyógyítás 20%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 20 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 1 alkalommal gyógyítasz. Elsõsorban a 9. varázslatot/tárgyat fogod
használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 145.]
(15. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 145.]
Vadászni támad kedved. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet
próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz
alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a
csatornák dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után
találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga odajön hozzád. Megrohamozod az orgling
szolgát. Az orgling szolga téged támad. Lekever egyet jobb mancsával.
(10
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod az orgling szolgát. Felé döfsz
bal karmoddal. Félrehajolt. Barbár lándzsával támadsz.
(14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling szolgát. Felé ütsz bal karmoddal.
(16
ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Barbár lándzsával lesújtasz. Hátraugrott
a támadás elõl. Az orgling szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+34%). Piknik idõ! Falni kezdesz. (+18% jóllakottság.) [10
TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
(21. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 135.]
kf 213 |
bekészíted a 213. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 135.]
gy 80 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 135.]
k 10 7 |
kaland elvállalása |
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós
járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett
galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt
levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást
hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A tûzgyík máris elõtted terem! Megrohamozod a tûzgyíkot.
A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(14 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre
suhintasz bal karmoddal. Mellé! Barbár lándzsát forgatva támadsz.
(12 ép-t
sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(13 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Gyorsan
felé lendítesz bal karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Barbár lándzsával támadsz.
Hátraugrott a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** A tûzgyík téged támad. A tûzgyík tüzet lehel rád.
(12 ép-t
sebzõdtél). Megtámadod a tûzgyíkot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Barbár lándzsával támadsz. Ez mellément. A tûzgyík
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+53%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+47 életpont.) Huh, ez valószínûleg a felsõ
szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont
az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra,
surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled
egy sáskaharcos (#44).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Feléd üt jobb karmával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! Rád vág bal karmával.
Nem talált. Megtámadod a sáskaharcost. Rávágsz bal karmoddal.
(15 ép-t
sebeztél). Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt.
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! Elõre szúr bal karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. A sáskaharcost
próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Barbár lándzsával lesújtasz. Nem találtál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a sáskaharcost. Rávágsz bal karmoddal.
(12 ép-t
sebeztél). Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. Elhibáztad.
A sáskaharcos rád támad. Feléd üt jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Feléd
suhint bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Rád vág jobb karmával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával. Elkerülted. Támadod a sáskaharcost.
Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Ez mellément. Meglengetve a
barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. El sem találtad.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+42 életpont.)
(7. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [84 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 117 sebzést okoztál,
és 94 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 51 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
213 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Wax Creep, egy ápolatlan, ragyás bõrû, butaságot sugárzó,
óriási, debella kinézetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 11. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 / 0.90 |
[2] IQ: |
4 / 2.90 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.25 |
[4] egészség: |
4 / 2.55 |
[5] mágia: |
1 / 0.45 |
[6] gyorsaság: |
3 (2) / 0.37 |
[9] Méret/ép: |
51 / 46 |
Min. méret: |
33 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
8 / 1% |
Hõsi pont: |
12 (4) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
5% |
Galetki erõ: |
114 / 93 |
Hírnév : |
98 |
Jóllakottság: |
192% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
55 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
43 (2) |
Leölt torzszülött: |
46 (2) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
3 (5) / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 0.10 |
[48] mászás: |
4 / 0.57 |
[49] rugalmasság: |
1 / 0 |
[64] átokszórás: |
2 (4) / 0.95 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.20 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
8 / 1.62 |
[102] roncsolás: |
4 /
0 |
|
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.64 |
|
|
barbár
lándzsa |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 5 4 1 2;
PSZ 48
49;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #7 (7. épület), #10 (4. épület),
#20 (9. épület), #50 (20. épület).
TÁRGYAID |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
45 arany (#1) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
4 sötét mák (#23) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
* |
1 a sün karikaszimbóluma (#25061) |
* |
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PÚPOS MOLAD (26. LÉNY) A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk
görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény,
amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül
senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött
is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála
után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni
sem kell, a púpos molad ehetetlen.
PROTOLISK LÁRVA (19. LÉNY) A protoliskek a felsõbb szintek rettegett
ragadozói, óriási mandibuláikkal úgy vágják át magukat a legkeményebb sziklán,
mintha vajat szeletelnének. Szerencsére az alsóbb szinteken legfeljebb
a protolisk lárvával találkozhatsz, amely gyakorlatilag magatehetetlen,
mégis, a leküzdése több, mint egy gomba kalapjának lepöckölése. Mindenesetre,
minden leölt lárva eggyel kevesebb felnõtt protolisket jelent, amely a
galetkik településeit rémisztgeti. A lárvát hatalmas tüskék védik, és mérges
gázt ereget magából. A protolisk lárva ízletes táplálék mind a puhányok,
mind a rovarevõk és mind a tejivók számára.
FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY) A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb
és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek
véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg
kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor
teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor
harcolj, ha nagyon muszáj.
SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY) A szárnyas bolhedor minden valószínûség
szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja.
A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett
testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda
a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak.
Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik,
akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.
TÛZGYÍK (40. LÉNY) Ezek az aránylag apró, vörös pikkelyes lények állítólag
még mélyebben a föld gyomrában, az izzó magma közelében születnek. Igaz
vagy nem igaz, tény, hogy közeli affinitásban vannak a tûzzel: még a vacsorájukat
is meg szokták sütni fogyasztás elõtt egy jól irányzott tûzlehelettel.
A tûzgyík puha, fehér húsa ízletes csemege a piromádok és tejivók számára.
PIRGAMIT (152. TÁRGY) Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos
piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha
megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják
anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor
egyéb felhasználási módszert tudnak.
SÁSKAHARCOS (44. LÉNY) A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával
rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl
támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni,
egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a
császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött
vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása
rovarevõ vagy micinista).