Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 10. 9h:25' EZ A 216. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD 217. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1184 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
t 73 | támadod a 73. szörnyet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [93,34] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [94,34] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [96,35] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az alpesi tehén testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [97,36] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szeppent rákfatty. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kut 50 | kutatsz 16 pontért |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
QUWARGOK A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 99/54 | Jellem: | semleges (+11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 35/0 | Pénz: | 291 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 30/24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 4 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 2 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. taumaturgia: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 4 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 1 |
19. bányászat: | 1 | 20. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
garokk (#73) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
Összsúly: 30.58 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) |