Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 18. 12h:25' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: okt. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1005 |
* 1. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | energia fejlesztése 1 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kt 249 2 | elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot) |
vi 5 4 30 | viselkedésed: 5 4 30 |
v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [102,34] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás skorpió. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits farkát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vörös rakolits testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [101,34] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő homokféreg nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnekukac testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod a vörös rakolits farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [99,34] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Továbbmész...) [98,34] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [100,32] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
Erő: | 24 (27) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 267/108 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 330/245 | Pénz: | 1202 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 135/119 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 8 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -997.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 21 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 5 |
10. teológia: | 9 | 11. taumaturgia: | 17 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 13 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 3 |
16. pszi: | 20 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 54 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar mágus (#128) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
szeppent rákfatty (#186), gyilkos tetű (#116), xirnox (#122), pszi elementál (#221), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | kí koncentráció (#69) | pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tüskepajzs (#30), örvénykerítés (#42), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | lajhár csont (#236) | 6 | smirglilevél (#29) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
138 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 2 | bumeráng (#249) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | rakolits por (#669) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | ugh méreg (#166) |