Karakterszám: |
2227 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
115 |
Játékhét: |
135 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
17 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 9. 15h:06' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. szept. 12. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
CSONTREPESZTÕ WORLAN KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 asztrálesszenciát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
2. NAP ** Nem átall háborgatni
Zéémsh Liklsci az Ébenúr, egy vörös, punk
hajú, sebhelyes, gleccserkék szemû, sanda mosolyú, ördög szarvas férfi.
A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Tárgyai: ozin fülkarika, szivárvány
karkötõ, óriás fülbevaló, ében láncing, az entek vassisakja, az ellenállás
vándorcsizmája, ezüst nadrág, bronz tanítványköpeny, a mutáció gyémántja,
az energia keresztszimbóluma, az Örökkévalóság Rubinja, cseppkõ gyûrû,
az ellenállás hosszú íja, kék mutációs gyûrû, a tudós aranyozott nyaklánca,
az ellenállás csatos öve. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Magadban
motyogva, létrehozol egy tombolást. Támadásod megnõ (+12%). (-5 vp.) Zéémsh
Liklsci az Ébenúr feléd rohan. Zéémsh Liklsci az Ébenúr rád veti magát.
Lesújt rád jobb mancsával. Félrehajoltál. Elõresuhint farkával. Mellétrafált
a balfácán. A fogaival támad. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Zéémsh Liklsci az Ébenúr téged támad. Lekever egyet jobb
mancsával.
(21 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Rád vág farkával.
(24
ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Megpróbálja beléd
mélyeszteni fogait.
(27 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 3. KÖR *** Zéémsh Liklsci az Ébenúr rád veti magát. Megpróbál benyomni
neked jobb mancsával.
(27 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Ostorként csattant
farkával.
(27 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Kitátja
száját, harapni próbál.
(27 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Zéémsh Liklsci az Ébenúr rád támad. Bever egyet jobb mancsával.
(23 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád farkával.
(25 ép-t sebzõdtél). Teljesen
megbénulsz. (-99 ügyesség.) Harapni próbál.
(34 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát
szív el (-8%). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 235 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent,
jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zéémsh Liklsci az Ébenúr meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
3. NAP ** Bezörget hozzád
Arkhis, egy elegáns ruhát viselõ, átható tekintetû
férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, az entek
malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a hatalom
ezüst nyaklánca, Rogan karkötõje, az entek köpenye, szivárványkristály,
a káosz õsi öve, vassisak, a gladiátor vándorcsizmája, ozin fülkarika,
óriás fülbevaló. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Arkhis is hozzájárult. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek
kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik
mellett. A hosszú parti végül véget ér. Arkhis megköszöni a vendéglátást,
és hazaindul. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az a hatalom bíbor itala.
1 [ld. enc.]
**
3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
drágakõ.
**
3. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: kék
gömb, a bûz malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség rövid
tõre, a sólyom zöld köntöse, a sólyom fekete csizmája, ozin fülkarika,
a tolvaj csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárványkristály,
a sebesség márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom sárgaréz
nyaklánca, a pontosság harci nyílpuskája, a természet ezüst nyaklánca,
a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja,
a kígyó díszes pikkelyvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Fire Raptort, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl,
az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl
is esik szó. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik,
és távozik. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Fire Raptor által meséltekbõl,
megtudod, mi az a kék mutációs gyûrû.
[ld. enc.]
**
8. NAP ** Épp hozzád néz be
Hangaillatú Aranyalma, egy ártatlan kék szemû,
szõke, aranyló bõrû, lágy illatfelhõbe burkolózó nõ. A Tolvajok klánjának
sötét alak rangú tagja. Viselt tárgyai: a ragadozó kõamulettje, óriás fülbevaló,
a lich hosszú lándzsája, szivárvány karkötõ, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja,
az egyensúly gyûrûje, az élet karikaszimbóluma, a bûz kerek pajzsa, kék
gömb, a regenerálódás malachit karkötõje, ozin fülkarika, a tûz díszes
fejpántja, Rogan karkötõje, a természet átlátszó köntöse, a káosz õrült
gyûrûje, a bûz márványgyûrûje, ametiszt szkarabeusz, a bûz sárga öve, a
bûz karikaszimbóluma, a tûz vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok
mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl,
más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról.
Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az az elsõ kulcsdarab.
[ld. enc.]
**
9. NAP ** Bezörget hozzád
Szárnyaszegett Bolhedor, egy csonka szárnyaival
vadul verdesõ és éles hangon rikoltozó bolhedor férfi. A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje,
kék gömb, az ügyesség kerek pajzsa, a harcos vándorcsizmája, a bûz díszes
karkötõje, a törpék gyalogos lándzsája, a bûz ezüst nyaklánca, Enyészmester,
a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a bûz zöld
köntöse, az élet malachit karkötõje, szivárványkristály, ében láncing,
a bûz könnyû íja, ozin fülkarika, a tûz fogazott kardja, a méreg csontamulettje,
szürke maszk, a méreg bronz amulettje, a méreg csepp fülbevalója. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa
lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez?
Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz
el a belsõ raktárig. Szárnyaszegett Bolhedor már egy ládán üldögél, vigyorogva.
Vesztettél!
**
11. NAP ** Nem átall háborgatni
Drusus Maximus, egy kopasz, kreolbõrû,
fekete szemû, tetovált férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A
Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a káosz sötét
gyûrûje, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a sün vaspajzsa, az energia
bronz amulettje, kék gömb, a kobra gyalogos lándzsája, szivárvány karkötõ,
a szellemek díszes köpenye, az óriás könnyû íja, ozin fülkarika, a bûz
kõamulettje, Rogan karkötõje, a sün szöges öve, a sün vas mellvértje, a
titán aranyozott fülbevalója, a sebezhetetlenség fekete csizmája, a tudás
zafírja, a harcmûvész háromszögszimbóluma, a káosz fejedelmének gyûrûje,
a sebesség csillogó fejpántja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le
a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs
leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled
a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Drusus
Maximus tudása messze a tiéd fölött áll.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9511.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 23.* Elemináló, a Mágust majdnem felfalta egy troll útonálló.
*aug.
26.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Laurana felett.
*aug. 26.*
Eyyin a Kárhozott gyõzelmet aratott Hangaillatú Aranyalma felett.
*aug.
26.* Para Zita a Vérszopó felköltözött a következõ szintre.
*aug. 28.*
Rauko teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*aug. 28.*
Oblepo Glorr és Xerxes Insectivor pszi párbajt vívtak. Oblepo Glorr került
ki gyõztesen.
*aug. 29.* Elemináló, a Mágus gyõzelmet aratott Laurana
felett.
*szept. 2.* Rauko teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban
kapott.
*szept. 3.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt
vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen.
*szept. 4.* Oblepo Glorr
csatában legyõzte Xerxész a Fenevadat.
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett.
*aug. 27.* Fortian
gyõzelmet aratott Toxi felett.
*aug. 27.* Avvocato Terrasini csatában
legyõzte Crywolt.
*aug. 27.* Hurvinyek egy új varázsitalt talált fel,
melynek neve "intelligencia itala."
*aug. 27.* Nomis Leinád csatában legyõzte
Vegát.
*aug. 27.* Lord Khalel és Hydron megküzdöttek egymással, és Lord
Khalel gyõzött.
*aug. 29.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte
Zuckot.
*aug. 29.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes
Don került ki gyõztesen.
*aug. 30.* Lord Griffonheart pszionikus párviadalban
legyõzte Obszidián Oyint.
*szept. 2.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok Klánjában
"kocsány" lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]
var 149 13 |
149. varázslatra 13 képességpont |
Elköltesz 13 képességpontot dimenziókapu varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen dimenziókapu varázslatod ereje 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot
legalább 8-as szinten!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 3.) A tudás, a tapasztalat felhalmozása minden
tudós célja. Gyûjts össze legalább 60 képességpontot, és látogass el úgy
a klánépületbe!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
be 3 17 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
17. varázslatot szeretnéd megtanulni. De hiszen azt a varázslatot már ismered!
Nem sok értelme lenne a tanulásnak. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
295.]
var 17 3 |
17. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
hp 3 167 13 0 49 |
harci program |
Harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
hp 3 17 13 0 40 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled
galetki. Prioritás: 40. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
m 4 1 8 3441 45 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 4,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy szellem materializálódik
elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt,
amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy
öreg paraszt elindult, hogy eladja Ortevor városában a terményét. Útközben
számolta a lépéseit - 46 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Homilon
város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét,
79 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 60 százas
lépés után érkezett meg Ortevor városába. Este a paraszt gondolt egyet,
és egyenesen ment haza, Homilon érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb
így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel
vesztegeted meg a szellemet (-1 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad
az út!
(M 3,2) Irány nyugat! Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen
izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! -
mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell
megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki
elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 2,2) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 2,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 1,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A csarnok egy
üres keresztfolyosójára értél.
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
m 2 2 8 3343 3235 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,2) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 2,3) A folyosó délre visz. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz,
hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod,
hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton
(#34).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy
elektromos fal varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton
elvarázsol egy villámsújtást.
16 ép-t sebzõdtél. Szikra az elektratont
rohamozza. Szikra
sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. Az elektromancer
irányába mozogsz.
Sebzõdsz 20 ép-t az elektromos faltól. Szikra az elektratont
támadja. Az elektraton kileheli lelkét. Támadod az elektromancert. Lekeversz
egyet bal mancsoddal.
(44 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti
hatását. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(46 ép-t sebeztél). Rávágsz bal
karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(9 sebzés). Az
elektromancer holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 23/24.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+20%). Szolgáidnak is jut 19%. Összegyûjtöd a "kincset": egy elektronit
és 52 arany. Szikra az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 2,4) Dél felé mész az útvesztõben. Üres szobába érkezel.
(M 1,4) Nyugat felé mész. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen
gonosz akadály.
(M 1,5) Merre tovább? Délre! Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj
támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy vérfarkas
(#94) és egy gonosz banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy
átkot. Megátkoztak! Szikra elindul a vérfarkas felé. A vérfarkas Szikra
irányába megy. Megközelíted a gonosz banyát. Szikra és a vérfarkas egymással
harcolnak. Támadod a gonosz banyát. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(38
ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. El sem találtad. Lesújtasz
bal karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). A gonosz banya hörögve elterül. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** A vérfarkas irányába mozogsz. Szikra a vérfarkast támadja.
Megtámadod a vérfarkast. Lecsapsz bal mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Lekeversz
egyet jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(3 sebzés).
A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 47/13.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+23%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 23%. Elteszed a zsákmányt,
ami egy díszes köpeny, egy maszk és 25 arany. Szikra habzsolja az ételt.
(+25% jóllakottság.)
(M 1,6) Irány dél! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár
semmilyen akadály!
(M 2,6) Kelet felé mozogsz. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj
támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy lidércláng
(#85).
*** 1. KÖR *** Szikra a lidérclángot rohamozza. Megrohamozod a lidérclángot.
A lidércláng odajön hozzád. Szikra a lidérclángot támadja. Támadod a lidérclángot.
Odakensz neki bal mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen
behatol az ellenfél szervezetébe. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál.
Felé döfsz bal karmoddal. Ez mellément. A lidércláng kileheli lelkét. Regenerálsz
(+4 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 12/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%).
Szolgáidnak 11% jut. Szikra eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 2,7) Dél felé mozogsz. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se
a tetejét, se a túlsó végét. A csarnokban mindenhol tüzek égnek! Óvatosan
kerülgeted õket, ahogy beljebb lépsz. Hirtelen látomás támad meg. Újra
a galetkik hegyeit látod, most is zöld a táj, mint az elõzõ látomásban,
de a zöldet most sok helyen tûz és füst csúfítja el. Ezúttal is magasan
a levegõben lebegsz. Körülnézel. Az ég ezúttal a megszokott vörös. Hatalmas,
fekete gömbök száguldoznak a levegõben, közöttük kétségbeesett szárnyas
alakok repkednek, kiáltoznak. Néhány figurát óriási, szárnyas gyíkokon
látsz lovagolni (ilyenek lehetnek a sárkányok?) az egyik figura villámokat
lõ a gömbök felé. Az egyik gömbbõl fekete sugár csap ki, sercegõ hang hallatszik,
és az elégett sárkánylovasok égett pernyeként hullanak alá. Amerre a szem
ellát, füstoszlopok emelkednek a magasba. Ez háború, méghozzá valamilyen
iszonyatos és ismeretlen ellenség ellen. Ez tényleg valóság volt? Megborzongsz,
ahogy a látomás véd. Az õsök hangját hallod. "Messze vagyunk még attól,
hogy felvehessük a harcot az Ellenséggel, és visszahódíthassuk a világunkat.
De el fog jönni a nap..." Az ismeretek sokkolnak, ahogy továbbvánszorogsz,
de az õsök megáldanak. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat,
és kaptál 5 képességpontot.)
Kimész a Csarnokból. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
h 8 103 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb
mancs végtagod megnõtt, új mérete 18. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
249.]
kno 108 7 |
108. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a bal karom végtagodhoz tartozó kontaktméreg
szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod
speciális támadási módja 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 249.]
v 147 4 1003 1107 1256 1257 |
147. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy alkímia. Átváltozott 2 törpe
pikkelyvért 50 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 elit lemezpáncél 154 arannyá!
(-6 vp.) Átváltozott 2 ezüst fejpánt 64 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot
vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott,
arany helyett homokot kaptál. (-30 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt
még 243.]
v 147 13 13 4 |
147. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy alkímiát. Átváltozott 2 sziklarepesz 6
arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál.
(-6 vp.) Átváltozott 1 törpe pikkelyvért 25 arannyá! (-18 vp.) [4 TVP-t
használtál fel, maradt még 239.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+11 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a szolgaszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid
idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni
felköltözés elõtt. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
bb 1 2 3 4 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed
a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni:
kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, bõrpáncél (#9)
17 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 68
ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132)
34 ap, ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing (#134) 68 ap, üvegszimbólum
(#138) 25 ap, pikkelypáncél (#223) 51 ap, törpe balta (#224) 6 ap, törp
szekerce (#235) 85 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 65 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 116 ap, bíbor pikkelyvért (#1018)
191 ap, ezüst láncing (#1033) 273 ap, bõr mellvért (#1046) 106 ap, vas
mellvért (#1048) 252 ap, kerek pajzs (#1061) 38 ap, nagy pajzs (#1062)
81 ap, vaspajzs (#1063) 150 ap, vassisak (#1076) 38 ap, szárnyas sisak
(#1077) 81 ap, halotti maszk (#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, díszes
fejpánt (#1106) 24 ap, ezüst fejpánt (#1107) 65 ap, vándorcsizma (#1121)
24 ap, fekete csizma (#1122) 65 ap, zangrozi csizma (#1123) 130 ap, utazóköpeny
(#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes köpeny (#1138) 122 ap,
átlátszó köntös (#1152) 65 ap, díszes köntös (#1153) 130 ap, íj (#1270)
17 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, kõrisfa íj (#1273) 150 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 116 ap, harci nyílpuska (#1288) 191 ap, vívótõr (#1303) 130 ap,
hosszúkard (#1317) 81 ap, fogazott kard (#1318) 150 ap, gyalogos lándzsa
(#1332) 81 ap, az erõ vas lemezpáncélja (#1451) 312 ap, a tudás halotti
maszkja (#1991) 189 ap, az ügyesség hosszú íja (#2622) 334 ap, az egészség
csepp fülbevalója (#3056) 185 ap, az egészség könnyû íja (#3071) 204 ap,
a titán halotti maszkja (#5591) 244 ap, az óriás gyalogos lándzsája (#8982)
397 ap, a tolvaj hosszúkardja (#9417) 397 ap, az elfek halotti maszkja
(#10541) 244 ap, a merénylõ csepp fülbevalója (#11156) 240 ap, a tudós
díszes fejpántja (#11456) 244 ap, a lich ezüst láncinge (#11833) 726 ap,
a lich vándorcsizmája (#11921) 244 ap, a szellemek vassisakja (#15026)
259 ap, a gepárd gyalogos lándzsája (#15732) 397 ap, a sas utazóköpenye
(#15986) 240 ap, az elefánt hosszúkardja (#16617) 397 ap, a kígyó nehéz
nyílpuskája (#19287) 432 ap, a kígyó csonttõre (#19301) 244 ap, a gyõzelem
görbekardja (#21116) 259 ap, a tökéletesség görbekardja (#22016) 369 ap,
a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 369 ap, a tökéletesség gyalogos
lándzsája (#22032) 461 ap, a tûz ezüst fülbevalója (#22407) 248 ap, a tûz
nehéz nyílpuskája (#22437) 306 ap, a jég vándorcsizmája (#22721) 134 ap,
a jég díszes karkötõje (#22842) 255 ap, az enyészet bronz amulettje (#23248)
432 ap, az enyészet hosszú lándzsája (#23383) 452 ap, a villám barbár lándzsája
(#23831) 148 ap, a villám hosszú lándzsája (#23833) 452 ap, a méreg utazóköpenye
(#24086) 130 ap, a méreg sárga öve (#24117) 248 ap, a méreg harci nyílpuskája
(#24238) 493 ap, a sün maszkja (#24940) 51 ap, a sün barbár lándzsája (#25181)
148 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 255 ap, a szalamandra csonttõre
(#26051) 134 ap, a yeti rövid tõre (#26502) 255 ap, a sav nagy pajzsa (#26712)
271 ap, a sav karikaszimbóluma (#26861) 142 ap, a sav márványgyûrûje (#26876)
134 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 271 ap, az elektromosság vas
lemezpáncélja (#27101) 257 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 148
ap, az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) 271 ap, az elektromosság
zöld köntöse (#27251) 134 ap, az elektromosság csatos öve (#27266) 130
ap, az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386) 175 ap, a légzés díszes
fejpántja (#27656) 134 ap, a légzés zangrozi csizmája (#27673) 432 ap,
a légzés sárga öve (#27717) 248 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836)
175 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 493 ap, a légzés hosszúkardja
(#27867) 271 ap, az angyalok könnyû íja (#28271) 148 ap, az angyalok könnyû
nyílpuskája (#28286) 175 ap, a bûz sárga öve (#29067) 248 ap.
[be 2:] Elhagyod a boltot. Lebattyogsz az aukciósházba. Elkéred a jelenlegi
aukciós listát. Jelenleg nincs semmilyen tárgy az aukciós listán. Az aukciósházban
érdeklõdsz, nincs-e valamilyen különleges tétel, amely a normál árverési
listán nem szerepel. Az ügynök rád néz.
- Nos, a különleges lista megtekintéséhez
elõször is ki kell váltania a VIP kártyát... Mindössze 150 aranyért.
(23.
kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 3:] Elhagyod az aukciós házat. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz.
Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzvihar (#20, IQ19, 500ap)
jégvihar (#21, IQ18, 500ap) isteni harag (#23, IQ25, 450ap) elbájolás (#44,
IQ20, 500ap) megszakítás (#45, IQ24, 800ap) elemi védelem (#49, IQ17, 450ap)
átok (#142, IQ21, 400ap) titánok szele (#144, IQ16, 450ap) sötét halál
(#145, IQ17, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ17, 400ap) nagyobb erõpajzs
(#155, IQ17, 400ap) savcsapás (#169, IQ18, 210ap) Megszólítasz egy mágust.
- Ó, nagyhatalmú varázsló, épp most érkeztem a szintre, és megbízás után
nézek. Tudna esetleg valaki valamiféle feladatot adni? - az õsz mágus rádmosolyog.
- ó, hát persze! Számos feladattal várjuk a fiatal varázslókat. Akár
a rubin mágusbotot akarod megszerezni, akár a különbözõ varázslóiskolákba
való specializációs küldetést akarod végrehajtani, jó helyen jársz! De
várj csak... Ugye tényleg igazi varázsló vagy? Nem csak egy jól álcázott
katona vagy mutáns, aki suttyomban meg akarja szerezni bõséges támogatásunkat?
Várj, néhány egyszerû próbával ezt könnyedén kideríthetjük.
(2. kaland,
összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség}
{végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben
ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Az akadémián nagy a sürgés-forgás.
Érdeklõdsz az egyik tudósnál, hogy vajon mi ez a nagy felfordulás. Az flegmán
rád bámul.
- Semmi különös, itt ilyen hangyaboly van minden nap! - persze
tudod, hogy hazudik, de mit tehetsz? Már menne is tovább, de gyorsan megragadod
a vállát.
- Kérem! Valamilyen küldetést, feladatot szeretnék kapni! -
az akadémikus rádnéz, aztán elgondolkodik, láthatóan azon, hogyan rázhatna
le téged gyorsan.
- Hmmm... azt hiszem, az öreg Weorl professzornak szüksége
van egy kék gömbre, állandóan azon panaszkodik, hogy sehol sem tud szerezni!
Most jobb feladatot nem tudok, bár az öreg megtalálása sem egyszerû dolog.
- Azzal már siet is tovább a dolgára.
(5. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. Épp a helytartói palota felé haladsz, amikor
sikoltozás üti meg a füled. Egy orgling melákot pillantasz meg, amint épp
egy gyönyörûséges galetki hajadonnal a hóna alatt a csatornaszint felé
rohan. Azonnal cselekedned kell!
(4. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Megszólítasz egy magányosan meditáló
papot.
- Atyám, bocsásson meg, hogy megzavarom, de hallott már a Ragyogás
Kulcsáról? - a pap kíváncsian rád néz.
- Hát persze, ki ne hallott volna
errõl a legendás relikviáról! Darabjai szétszóródtak a Hegyben.
- Izé...
Ha esetleg valaki össze tudja ezeket a darabokat gyûjteni... Vajon ki lehet
az, aki képes összeilleszteni õket? - a pap elgondolkodik.
- Nos... Ha
valaki egyáltalán képes lenne erre, az csakis templomunk fõpapja lehet,
Notromodo fõtisztelendõ atya. Miért, talán birtoklod a kulcs valamelyik
darabját?
- Nem, nem, csak elméletben érdekelt a kérdés - válaszolsz
gyorsan. De azért szívesen beszélnénk a fõtisztelendõ atyával! - a pap
mosolyogva nemet int.
- Még csak a színe elé sem járulhatsz, ha Éliás
kámzsamester nem nyilatkozik rólad elismerõen, mint hûséges templomszolgáról,
sajnálom.
Megköszönöd az információt. Akkor tehát nincs más lehetõséged,
mint Éliás kámzsamesternek robotolni egy kicsit!
(16. kaland, összesen
50 TVP-t igényel.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1
csótánylábat. Szakértõ módon leszeded.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy orgling melák
(#157).
*** 1. KÖR *** Szikra az orgling melák felé mozog. Megközelíted az orgling
melákot. Az orgling melák odajön hozzád. Szikra az orgling melákot támadja.
Támadod az orgling melákot. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél).
Odacsapsz jobb mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(24 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-6 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Szikra az orgling melákot támadja. Az orgling melákot próbálod
megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. Elhibáztad. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(44 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Az orgling
melák halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 25/0.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak
is jut 18%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany. Ez bizony nem hiányzott!
Hol is tartottál? Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 367. Megkezdõdik
az újjáépítés a Drakolder Invázió után. Libertan az Alanori királyságot
saját tartományának nyilvánítja. Alanornak nincs élõ királya, sem hadserege,
aki tiltakozhatna. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
velparaj
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz
a régészeti feltáráshoz. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy
óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Szikra az óriáspókot rohamozza. Megindulsz az óriáspók felé.
Már ott is vagy! Az óriáspók máris elõtted terem! Szikra az óriáspókot
támadja. Megtámadod az óriáspókot. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(32 ép-t
sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz
bal karmoddal. Mellétrafáltál. Az óriáspók halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 19/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+13%). Szolgáidnak 12% jut. Viszed, ami mozdítható: az enyészet
malachit karkötõje és 37 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak
volna. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 368. Az Ezüstmágusok óriási
energiafüggönyt hoznak részre, amely a Túlélõk Földjének keleti, sötét
teremtményekkel benépesített részét választja el a civilizált világtól.
A szkeptikusok szerint az energiafüggöny létrehozása és fenntartása csak
felesleges pénzpocsékolás, "aki be akar jönni, az be is fog jönni". [10
TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy barlangpatakon gázolsz át,
a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó,
mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle?
Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak
az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb...
(418. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
gyilkos boróka
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a lelet feltárását. Békés
munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy
törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol
egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elmormol egy elemi védelem varázslatot.
Szikra a troll útonálló irányába megy. A törpe útonálló irányába mozogsz.
A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló Szikrát rohamozza.
Szikra és a troll útonálló egymással harcolnak. Támadod a törpe útonállót.
Benyomsz neki bal mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(46 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(18 ép-t sebeztél).
A törpe útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. Szikra halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol
egy isteni haragot.
20 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a troll útonállót.
Benyomsz neki bal mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). A troll
útonálló rád veti magát. Feléd döf jobb karmával.
(13 ép-t sebzõdtél).
Bõröd megsérült. Feléd üt bal karmával.
(21 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik.
Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-8 ép.) Regenerálsz (+4 ép) A troll
útonálló regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol
egy isteni haragot.
Sebzõdsz 17 ép-t. Támadod a troll útonállót. Lendületet
véve ütsz bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A
troll útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot.
20
életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted a gnóm útonállót. Támadod a gnóm útonállót.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(41 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(44 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(18 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(4 sebzés). A gnóm útonálló halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 339 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 23/60.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+76%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a szívósság ezüst fejpántja,
az enyészet vándorcsizmája, egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért,
egy törpe balta és 74 arany. Piknik idõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat.
(+11% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább
dolgozol. És nicsak, végre találtál valamit: a pontosság vándorcsizmája.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+65 életpont.) [31
TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
mézfû ! Leszedsz
1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit - régi, ismeretlen
rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra
van törve. (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér
színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni
kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni.
Memorizálod a helyet.
(414. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ajjaj, valakit
zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy tycharonid (#153).
*** 1. KÖR *** A tycharonid elmormol egy pengefal varázslatot. Szikra megközelíti
a tycharonidot. Szikra
45 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Megrohamozod a
tycharonidot.
Sebzõdsz 45 ép-t a pengefaltól. Szikra a tycharonidot támadja.
Támadod a tycharonidot. Odaütsz bal mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t
sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
Lesújtasz bal karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** A tycharonid elmond egy szellemkalapács varázslatot.
Sebzõdsz
65 ép-t. Szikra a tycharonidot támadja. Támadod a tycharonidot. Lesújtasz
bal mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal.
(39 ép-t
sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). A tycharonid
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 36/45.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
Szolgáidnak is jut 22%. Összegyûjtöd a "kincset": egy smaragd esszencia.
[ld. enc.] Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Nocsak, ékírásos
agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat
tudsz összeilleszteni! (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+98 életpont.) [34 TVP-t használtál fel, maradt
még 84.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Elmész a szint középpontjában épült boltba. A kereskedõ sunyin végigmér.
- Egy újonnan érkezett zöldfülû a szintünkön! Nos, jó helyre jöttél -
mesés mágikus relikviákat vásárolhatsz tõlem potom áron! Itt van például
a káosz halványlila köntöse - mindössze 1600 aranyért a bolondnak is megéri!
Mesés képességeirõl majd az AZonosítás után szerzel tudomást. - elhessegeted
a boltost.
- Azért, mert új vagyok a szinten, nem kell bolondnak nézned,
kereskedõ! Õskövet és varázskövet hajlandó vagyok a nálam levõ aprópénzbõl
venni, de ezeket a szemeteket tartsd meg magadnak - és egy színpadias kézmozdulattal
végigmutatsz a polcokon. A kereskedõ levegõért kapkod.
- Majd meglátod,
te senkiházi, hogy mennyire rám vagy utalva! Takarodj a boltomból! - kacagva
távozol, de azért elgondolkodsz, hogy tényleg nem kéne rosszban lenni a
kereskedõvel. Ekkor odasomfordál hozzád egy sunyi képû galetki.
- Én
tudom ám, hogy lehet kibékíteni a kereskedõt!
Várakozón nézel rá, de
õ csak a markát tartja. Néhány aranyat veszel elõ, de õ csak elfintorodik,
és odébbáll. Hmmm... Ha tényleg ki akarsz békülni a boltossal, 20-50 aranyra
lesz szükséged legalább.
(1. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.) [5 TVP-t
használtál fel, maradt még 79.]
vee 32 33 34 149 3 |
sok-sok vásárlás |
Sajnos 32. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 33. tárgy jelenleg nincs
a boltban. Sajnos 34. tárgy jelenleg nincs a boltban. Sajnos 149. tárgy
jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
k 1 23 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a boltot.
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt
körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat.
[Tárgyhasználat: 20 arany] Elteszi a pénzt, és kiköp, majd várakozóan nyújtja
tovább a markát. Legszívesebben megütnéd a mocskot, dehát õ az egyetlen
lehetõséged...
[Tárgyhasználat: 30 arany] A sunyi galetki fitymálva biccent, majd így szól:
- A kereskedõ gyûjti a szójer csáprágókat, nagy mennyiségben rendeli
tõle valaki a felsõbb szintekrõl. Ha viszel vagy hét darabot, biztos, hogy
megbocsát!
- Egy tucat csáprágót? Dehát honnan szedjek annyit? - kerekedik
el a szemed.
- Hát, én tudok egy fészket... - mondja õ, és ismét a markát
nyújtja.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Bosszankodva számolsz le 50 aranyat, mire a galetki
int, hogy kövesd. Leereszkedtek a csatornaszintre. Hosszasan kanyarogtok,
míg végül elérkeztek egy bûzös odúhoz. A sunyi galetki int, hogy bent,
aztán a következõ pillanatban már sehol sem látod. Ellenfeled egy pusztító
szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Szikra elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer
máris elõtted terem! Megrohamozod a pusztító szójert. Szikra a pusztító
szójert támadja. A pusztító szójer rád támad. Elõrehajolva marni próbál.
(24 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a lich háromszögszimbólumát.
Sikerrel járt. Ocsmány csáprágójával harap. Ez mellément. Megtámadod a
pusztító szójert. Odacsapsz bal mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Odaütsz
jobb mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal.
(14 ép-t
sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) A pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Szikra a pusztító szójert támadja. A pusztító szójer holtan
terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szikra: 46/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
Szolgáidnak is jut 19%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó
és 52 arany. A gyomrod korog egyet. A kajára veted magad. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+32 életpont.) Nos, lássuk
csak, megvan-e ezzel a 7 csáprágó... Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel
a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(23. kaland:) Itt az ideje, hogy kiváltsd a VIP kártyát.
[Tárgyhasználat: 150 arany] Az ügynök szívélyesen bekísér egy különterembe.
Némi kóstolóval lát vendégül (+10% jóllakottság), majd megmutatja az aukciósház
titkos kincsét. Egy kristályüveggel letakart állványon, egy csillogó tárgyat
látsz egy vörös bíborpárnán. A kristályüveg körül mágikus fények villódznak.
Közelebb lépsz, közben a lélegzeted is visszafojtod. Egy fehér-átlátszó,
ragyogó kulcsfej! A Ragyogás kulcsának egyik darabja!
- Nos, meggondolom
még, hogy meg akarom-e vásárolni. Mennyibe kerül?
- 1000 arany - válaszol
az ügynök.
Igyekszel elleplezni megdöbbenésedet, pókerarccal bólintasz.
- Majd még gondolkodom rajta. - (ha meg akarod venni, látogass el ide
a következõ fordulódban újra, és add ki a K 25 parancsot). [43 TVP-t használtál
fel, maradt még 36.]
bb 20 2 |
több épület meglátogatása |
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj
a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is
valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani
tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél
a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni
a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz
egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés)
paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ
öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû
és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz
rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ.
Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Egy aprócska információt a
púpos orgling is ad: A második számjegy lehet 2, 3, 5, 8 vagy 0. És még
hozzáfûzi, hogy a csámpás orgling és az egyszemû orgling állításai mindig
ellentétesek. A szõrös orgling ezt mondja: A megoldás két számjegyének
különbsége kettõnél több. A füledbe súgja még, hogy az egyszemû orgling
és a fogatlan orgling között van igazmondó. Persze a csámpás orgling mást
mondana... Egy aprócska információt a csámpás orgling is ad: Az elsõ számjegy
lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még azt is megemlíti, hogy a fogatlan orgling és
a púpos orgling között van igazmondó. Persze az egyszemû orgling mást
mondana... Az egyszemû orgling a következõt mondja: A megfejtés páratlan
szám. Még azt is megemlíti, hogy hallotta, amikor a púpos orgling azt
mondta, hogy a szõrös orgling hazudik. Azt mondja a fogatlan orgling: A
szám osztható hárommal. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a szõrös
orgling igazat mond. A legvégén a remete is mond valamit: A megoldás két
számjegyének összege tíznél kevesebb.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni
a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE
20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 2:] Elmész a szint középpontjában épült aukciósházba. [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 31.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
Hazamész az aukciós házból.
pv 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 31.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz
galetkik által lakott barlangokat keresve. Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy
elleni nemes küzdelmet preferál.
Vendéglátód
Sir Roger de Finus, egy nagyon magas, zölden parázsló szemû,
izmos testalkatú, galetki férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú
tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. A következõket látod nála:
a tárgyalás gyûrûje, a szellemek bíbor láncinge, khaldoran öv, a természet
vándorcsizmája, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a káosz túlvilági amulettje,
a rend köve, óriás fülbevaló, a merénylõ ónixgyûrûje, az egyensúly gyûrûje,
a puhányság köve, a gladiátor csontmaszkja. - Gyõzzön a jobb! - mondod,
és támadsz.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését.
(-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-9
vp.) Sir Roger de Finus közelebb jön, hogy támadhasson. Sir Roger de Finus
rád támad. Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Méreg kerül a véredbe. Pofáját nagyra tátva harap.
(57 ép-t sebzõdtél).
Feléd döf jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Méreg!
10 ép-t sebzõdtél.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Sir Roger
de Finus téged támad. Feléd suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0
ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni.
(54 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd
lendít jobb karmával. Mellé! Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 10 ép-t. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9
vp.) Sir Roger de Finus téged támad. Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Acsarogva harapni próbál.
(55 ép-t sebzõdtél).
Elõre szúr jobb karmával. Félrehajoltál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 186 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+99 életpont.) [29 TVP-t használtál fel,
maradt még 2.]
pv 1 2 5 3 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy
elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
kno 9 10 |
9. képességre 10 képességpont |
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 2.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-3 TVP.) Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
Az angyalok vándorcsizmája:
értéke 66 arany #28121 (1 dukát). A tárgy tápjai: +4% védekezés, +2 imm.ktkt.méreg.
A szellemek fogazott kardja: értéke 296 arany #15268 (3 dukát), a sebzése
2D8+4. Hatása a képességeidre: +6% támadás ezzel a fegyverrel, +3 egészség,
+3 mágia.
A harcmûvész aranyozott fülbevalója: értéke 282 arany #13858
(3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 ügyesség,
+6% támadás.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +17 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1026 sebzést okoztál, és 720 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
272 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Csontrepesztõ Worlan, egy hatalmas termetû, zord tekintetû,
szürke szemû, kopasz, tetovált arcú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint
(6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 115. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (19) / 5.72 |
[2] IQ: |
8 (19) / 4.56 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 1.17 |
[4] egészség: |
10 (15) / 2.07 |
[5] mágia: |
8 / 1.05 |
[6] gyorsaság: |
9 (13) / 1.02 |
[9] Méret/ép: |
168 (181) / 100 |
Min. méret: |
113 |
Barlangméret: |
168 |
|
|
Varázspont: |
108 / 25 |
Képességpont: |
22 / 75% |
Hõsi pont: |
3 (2) |
Tám.bónusz: |
39% |
Véd.bónusz: |
70% |
Galetki erõ: |
557 / 404 |
Hírnév : |
1588 |
Jóllakottság: |
195% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
113 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
60 (0) |
Torzsz. csaták: |
651 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
578 (8) |
Leölt torzszülött: |
969 (12) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
40 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (32)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +32% varázstárgy találására; 95%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns
klán tagjai közül. 2.) Fõzz 3 kincskeresés italát. 3.) Legyen legalább
60 képességpontod! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
6 (8) / 1.66 |
[15] regeneráció: |
6 (9) / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 1.40 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
8 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 2.80 |
[47] zárnyitás: |
5 / 3.17 |
[48] mászás: |
6 / 1.16 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 2.20 |
[51] transzformáció: |
4 / 3.30 |
[52] auraészlelés: |
3 / 2.10 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
9 / 4.46 |
[55] szívósság: |
11 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 (10) / 1.59 |
[57] gyógynövények: |
8 (14) / 4.96 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.15 |
[59] vezetõkészség: |
8 / 0.12 |
[62] lopás: |
5 / 0 |
[63] éberség: |
3 / 0.28 |
[64] átokszórás: |
5 / 1.05 |
[65] álcázás: |
5 / 0.35 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[67] régészet: |
14 (15) / 11.69 |
[68] zene: |
5 / 0.35 |
[69] tanulás: |
8 / 2.69 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[73] felderítés: |
4 / 1.87 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
17 (18) / 0 |
[101] szakért.: |
17 (18) / 8.93 |
[102] kontaktméreg: |
10
/ 0 |
jobb mancs |
[103] méret: |
18 / 0 |
[104] szakért.: |
18 / 1.80 |
[105] kontaktméreg: |
10
/ 0 |
bal karom |
[106] méret: |
8 / 0 |
[107] szakért.: |
12 / 8.82 |
[108] kontaktméreg: |
8
/ 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 1.72 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 0.18 |
[29] életszívás: |
5 / 3.44 |
[31] féreg érintése: |
15 / 2.16 |
[17] gránitbõr: |
3 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.24 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
6 / 1.84 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.24 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
4 / 1.96 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Szikra, a tûzgyík |
52/7 |
192% |
200% |
8 / 6.88 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 5 |
x 10 |
be 1 |
vee 32 33 34 149 3 |
|
2. Makró |
kf 194 |
ism 3 |
vd 92 |
kf 11008 |
|
|
4. Makró |
pv 2 |
p |
pv 1 2 5 3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. |
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van. |
4: Közelharc támadás ha ellenfélnek van 24. képessége. |
5: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 50. |
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 40. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 0 50;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 1 2 5 3;
PSZ 67 57 56 69 48 47;
BA 8138 2565 3104 8089;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #4 (7. épület),
#5 (4. épület), #16 (9. épület), #418 (115. forduló), #414 (115. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség köpenye (#17785) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 a tudás
zöld köntöse (#2051) |
* |
1 a harcos lovagi lemezpáncélja (#7752) |
|
1 a gepárd lovagi lemezpáncélja
(#15402) |
* |
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 a légzés csontmaszkja (#27642) |
|
1 a nyomkeresés
fejpántja (#194) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a yeti ezüst láncinge (#26233) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 a lich vassisakja (#11876) |
|
1 az ellenállás díszes fejpántja (#28556)
|
|
1 a titán köpenye (#5635) |
|
1 az elektromosság kerek pajzsa (#27161) |
* |
1 a tolvaj átlátszó köntöse
(#9252) |
* |
1 a törpék csatos öve (#6566) |
|
1 a jég díszes pikkelyvértje (#22617) |
|
1 az ellenállás köpenye (#28585)
|
|
1 a gólem nagy pajzsa (#8262) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 a titán vaspajzsa (#5563) |
|
1 a
méreg díszes fejpántja (#24056) |
|
1 a bölcsesség bõr mellvértje (#17696) |
|
1 a majom bronz mellvértje
(#14097) |
|
1 az ellenállás vas lemezpáncélja (#28451) |
|
1 a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401) |
|
1 a sün vas lemezpáncélja
(#24851) |
|
1 az elektromosság díszes fejpántja (#27206) |
|
1 a hatalom csontmaszkja (#6942) |
|
1 Xantin ezüstöve (#174) |
|
1 az
angyalok kerek pajzsa (#28061) |
|
1 a légzés vassisakja (#27626) |
|
1 a teknõs zöld köntöse (#25451) |
|
1 az enyészet vassisakja (#23126) |
|
1 a lich csontmaszkja (#11892) |
|
1 a yeti sisakja (#26275) |
|
1 a légzés
fekete csizmája (#27672) |
|
1 a méreg fejpántja (#24055) |
|
1 a méreg vaspajzsa (#24013) |
|
1 a méreg
ezüst láncinge (#23983) |
|
1 a szívósság ezüst fejpántja (#14607) |
|
1 az enyészet vándorcsizmája
(#23171) |
|
1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152) |
|
1 a légzés zangrozi csizmája (#27673) |
|
1 a méreg kék köpenye (#24087)
|
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a pontosság vándorcsizmája (#4271) |
* |
1 a merénylõ csillogó fejpántja (#11008) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 maszk (#1090) |
Ékszerek, kincsek |
|
10194 arany (#1) |
|
1 a méreg díszes karkötõje (#24192) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 a tûz kõamulettje (#22346) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 a teknõs háromszögszimbóluma (#25512) |
* |
1 a kobra sárgaréz nyaklánca
(#7481) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 a sas háromszögszimbóluma (#16062) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
144 drágakõ (#2) |
|
1 az angyalok ezüst fülbevalója (#28257) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1
Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576) |
|
1 a védekezés csontamulettje
(#4797) |
|
1 a tûz márványgyûrûje (#22376) |
|
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) |
|
1 a villám sárgaréz nyaklánca
(#23681) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
* |
1 a gepárd ezüst fülbevalója (#15657) |
|
1 a légzés malachit karkötõje
(#27791) |
|
1 a sas fülbevalója (#16105) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) |
|
2 üvegszimbólum (#138) |
|
1 a szellemek bronz amulettje (#15148) |
|
1 az enyészet malachit karkötõje (#23291) |
* |
1 a gyorsaság malachit
karkötõje (#3941) |
|
1 a szellemek díszes karkötõje (#15192) |
* |
1 a túlélés keresztszimbóluma (#21463) |
* |
1 a pontosság malachitgyûrûje
(#4377) |
|
1 a sün nyaklánca (#25030) |
* |
1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) |
|
1 a sav malachitgyûrûje
(#26877) |
|
1 az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) |
|
1 az ügyesség sárgaréz nyaklánca (#2531) |
|
1 a tökéletesség aranyozott
fülbevalója (#21958) |
* |
1 a gyorsaság malachitgyûrûje (#3927) |
Felszerelés |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
2 fekete
dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) |
|
1 a méreg könnyû íja
(#24221) |
|
1 a harcmûvész vívótõre (#13903) |
|
1 a sas barbár lándzsája (#16181) |
|
1 a sav gyalogos lándzsája (#26982)
|
|
1 az elfek hosszúkardja (#10767) |
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 az elefánt görbekardja (#16616) |
|
1 a tudós
görbekardja (#11666) |
|
1 az ügyesség lándzsája (#2680) |
|
1 a szívósság fogazott kardja (#14818)
|
|
1 a jég könnyû íja (#22871) |
|
1 a remete barbár lándzsája (#12581) |
|
1 a sas csonttõre (#16151) |
|
1 a regenerálódás csonttõre (#24701) |
|
1 a yeti hosszú íja (#26472) |
* |
1 a túlélés nehéz nyílpuskája (#21537)
|
|
1 az enyészet rövid tõre (#23352) |
|
1 a sün könnyû nyílpuskája (#25136) |
|
1 a szívósság gyalogos lándzsája
(#14832) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
1 a jég gyalogos lándzsája (#22932) |
|
1 a sav kõrisfa íja (#26923) |
|
3 törpe balta (#224) |
|
1 a sebesség hosszú íja (#13422) |
Varázsitalok és füvek |
|
7 csótányláb (#25) |
|
33 winropu moha (#22) |
|
34 tejfonál (#28) |
|
22 mitulen fû (#20) |
|
22 mátekel gomba (#21) |
|
2 gázlehelet itala (#57)
|
|
7 méregellenállás itala (#51) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
9 rémcserje (#34)
|
|
41 ragálygomba (#26) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
15 gyilkos boróka (#27)
|
|
16 liánvirág (#24) |
|
1 velparaj (#35) |
|
1 kincskeresés itala (#64)
|
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
11 elonotichlan (#31) |
|
10 mézfû (#29) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
6 hónakkupók (#30) |
|
3 óriásnövés itala (#60)
|
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
Egyéb kacatok |
|
4 nohnetár gumó (#212) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
6 molitár háj (#165)
|
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
14 pirgamit (#152) |
|
30 mandibula (#157)
|
|
6 molad púp (#16) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
21 ekinda haj (#147) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
13 elektronit (#141) |
|
133 õsi relikvia (#17)
|
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
1 asztrálesszencia (#154)
|
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a regenerálódás
szöges öve #24568 (12), az elfek csillogó fejpántja #10558 (14), a tökéletesség
ezüst fülbevalója #21957 (12), a lich kõamulettje #11996 (9), a gyorsaság
fekete csizmája #3822 (10), a lich háromszögszimbóluma #12012 (11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HATALOM BÍBOR ITALA (77. TÁRGY) Ez a lila színû folyadék a hatalom kék
italának nagytestvére, felhörpintésekor megnöveli minden fõ tulajdonságodat
néggyel, egy teljes körre. Mindehhez a H 77 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért.
Több ilyen ital hatása összeadódik.
KÉK MUTÁCIÓS GYÛRÛ (190. TÁRGY) Ha ezt a gyûrût viseled, akkor csodálatos
átalakuláson megy át a tested. Bõröd érezhetõen megkeményszik, ellenálóbbá
válik az ütésekkel szemben. Sajnálatos módon mindeközben kissé meggyengülnek,
megritkulnak a rajtad levõ tüskék (persze csak ha voltak). A játék nyelvére
lefordítva, a KF-elt gyûrû +3 vastag bõrt és -3 tüskés bõrt ad.
ELSÕ KULCSDARAB (226. TÁRGY) Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs feje -
nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod
a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.
SMARAGD ESSZENCIA (229. TÁRGY) A smaragd esszencia egy ezüstös zöldben
csillogó, zselés folyadék, apró üvegcsébe zárva. A Hegy leghatalmasabb
alkímistái és mágusai képesek belõle varázskövet elõállítani, így nem túl
bölcs dolog az alacsony szinteken elkótyavetyélni a boltosoknak - tartogasd,
egyszer még jó árat kapsz érte!
VEDD KI A RÉSZED A SZINT ÉPÍTÉSÉBÕL! SZINTFEJLESZTÉS (#41) Építési
költség: 300 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel:
Bányagép (#9)
Leírás:Ahogy egyre több galetki költözik be a lakószintekre,
szükségessé válik a szintek bõvítése. Újabb lakóbarlangokat, középületeket
kell felhúzni, és esetleg szükségessé válhat magának a központi barlangnak
az építése is. Újabb csatornalejárókat, szeméttárolókat és ki tudja mi
mindent kell folyamatosan építeni. Persze erre ott vannak a szint fizetett
galetkijei, az Építõk. Azonban sok galetki rendelkezik ifjonti szorgalommal
és odaadással, és szívesen segít a munkában ingyen és bérmentve! Az így
elvégzett munkákat nevezzük összefoglalóan "szintfejlesztésnek".
Ez több
szempontból is rendhagyó a többi szövetségi épülethez képest. Elõször is,
nem egy konkrét épületrõl van szó, ami a szövetségi barlangban foglal helyet.
Másodszor is, bárhányszor felépíthetõ. Ez azt jelenti, hogy ha elkészült,
felépült, újra hozzá lehet látni az építéséhez. Itt is érvényesek a normál
építési szabályok: ha elkezded építeni, akkor már bele kell építened a
minimumot; ha beleépítetted a minimum kétszeresét, nem építheted többet.
Ami eltérés, hogy ha felépül, azonnal újrakezdõdik az építése 1 TVP-n,
tehát aki már beleépített az elõzõbe valamennyit, folytathatja a következõnél
az építést ott, ahol az elõzõt abbahagyta.
Igaz, hogy a szint vezetõi
külön díjat nem fizetnek ezért a munkáért, azonban bizonyos klánok bizonyos
rangnál elvárják, hogy munkaképességedet bizonyítsd - erre kiválóan alkalmas,
ha a szintfejlesztésben részt veszel. Ennek pontos részleteit rád bízzuk,
ha elügyetlenkeded a lehetõséget, hogy a klánküldetést a szintfejlesztéssel
teljesítsd, reklamációra nincs lehetõség, más megoldás után kell nézned.
Ha esetleg van már üzenõfalatok, használhatjátok a következõ új üzenetet,
amelynek a sorszáma 29:
A jelenlegi szintfejlesztést {1.par} csinálja
és fejezi be. A következõt {2.par}, az utána következõt {3.par}, az utána
következõt {4.par} fogja befejezni.