Heterózi Munfann 115. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. ápr. 11. 9h:47'
EZ A 153. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
154. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4640
SZÁMLA : #10732
ZSETONOK : 136
Extra forduló: 13 |
|
HETERÓZI MUNFANN KALANDJAI
19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,23] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 moa jádekõ (eladási ár: 412
arany, ebbõl a kezelési költség: 41 arany), 1 kötél (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 5 gyöngymangót, 4
elkarog szõrt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1
obszidián karkötõt, 1 szulfint. Redyque érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: A mostani képességbe még
435 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!
A táborozás 7. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfival. A bõre kreolszínû.
Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Egy ametiszt medált, egy bíbor erõövet, egy fekete
bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt,
egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot, egy umbatari
karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ryuku csapásvezetõ
trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg!
Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a
sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik.
No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó
jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Akhilleusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további
mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 9. napon újból
találkozol Akhilleusszal. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Halvány tapogatódzást
érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
A 14. napon összefutsz egy copfos õsz hajú, kék szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása
pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy
hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy sárga
erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy
ekharion trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel:
Aranysárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy
karmos tankány. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Auráját
érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Johnnyu Lee.
Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. UgyanKedvesPotrien,
amikor összefutottatok, adott neked egy csillezsályalevelet (ld. enc.).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor
tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a
bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezõn, és szedegeti
össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján.
Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévõ részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy
csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pular kristály van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú,
egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de
azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A
teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+45 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+69 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 600. hetének nyerõszámai: 16, 3,
20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot
használtál fel, van még 278.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek
nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál
fel, van még 273.]
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a hadiszerencse
I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezted a kitartó ló varázslatot!
Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]
t 116 | támadod a 116. szörnyet
| FT 116 parancs tárolva. (Feltételes támadás:) Egy gyilkos tetû! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz,
kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetû testét. (3
támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a
gyilkos tetû szõrös potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden.
(1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetû száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 263.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 263.]
v 78 | elmormolod a 78. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van.
Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]
fvh 12 | felt. varázslat haszn. 12
| Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
kt 138 4 | elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot)
| Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. Erõd TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 218.]
hu 107 108 | hulladék: 107 108
| Hulladékgyûjtés törölve: rövid íj. Hulladékgyûjtés törölve: nyílvesszõ. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
flh 1 108 | felt. lõfegyver haszn. 1 a 108. tárggyal
| Ok, FLH 1 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
ek 6 | t. energia kisütése: 6
| Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 15 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 218.]
fog 137 219 | elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
m 2 8 6 | mozogsz keletre, északra, nyugatra
| [129,23] Az erdõt síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre
hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá
is ismersz. Egy kérõdzõ etra. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan
megsorozod a kérõdzõ etra nyakát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre!
(-6 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Leküzdöd a
feltörõ rosszullétet. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen
végigmetszed a kérõdzõ etra testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a jobb
lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre!
(-2 életerõ.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és
azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elrakod
a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2
hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [129,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér
szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy
ez egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét jobb
oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik,
és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz:
igen, jól látod, találtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Egy barna csuhás
öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent
küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne
még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és
azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy templomot. Nyugatra
nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na
mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a
talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [128,22] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró
porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem
más, mint Scipio. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ
Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét.
Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37.
jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy mínosz-kúpot. Elteszed a látcsövet.
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy kopasz, vizenyõs szemû ember férfival. A bõre undorítóan nyálkás. Dornodon püspöke. Egy ametiszt
medált, egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy
obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy
vassisakot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea díszíti. Jelet
látsz a ruhájára festve: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében
egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve
Zárlatos Inkubátor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[27 pontot használtál fel, van még 191.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
| [127,21] Vált a terep: ritka erdõben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szûrõdik be. Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van
még 182.]
ek 6 | t. energia kisütése: 6
| Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 15 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 182.]
jlk 6781 | jelszó kimondása 6781
| Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
| [126,20] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [125,19] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [124,18] Az erdõt síkság váltja fel. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel.
Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd
lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy erszényes elkarog. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a
szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Teli erõbõl
ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4
támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával
kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre
és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az
erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az
erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat,
amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 155.]
[123,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod.
Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva
becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 73
életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra
rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával végigvágod az arató csattanat fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az arató
csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az arató
csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Egy
manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos
az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be
kerül (21. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek
keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé
emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 146.]
Felszabadítottunk neked 70 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
kf 50 3 | kézbeveszed/felveszed az 50. tárgyat (õrzöd)
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
v 96 73 59 | elmormolod a 96. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige
kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(123,18) arató csattanat (#144), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), 21. jellempróba
(124,18) erszényes elkarog (#354)
(127,21) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68)
(128,22) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), 37. jellempróba,
Zárlatos Inkubátor (2696. kalandozó)
(128,23) gyilkos tetvek (#116)
(129,22) piromenyétek (#99), gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 37. jellempróba
(129,23) kérõdzõ etra (#368), oltár
[73,59] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Itt, a vadon közepén kissé
meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy
koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen
lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült
bele.) Megpillantasz egy csinos tekerõs kutat. A polgárõrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Áldod
az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a
táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Elõpakolod a kaját, és
eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? "
Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház
(696. épület.). Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod
böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel...
ÁRNYMENÕK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 136.]
be 376 | bemész a szentélybe
| Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával
vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3
lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat:
"Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a
fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élõk sorából.
Találkozol egy vörös, göndör hajú, zöld szemû gnóm férfival. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját és egy umbatari karkötõt, egy vassisakot visel. Fegyverzetét
egy bíbor szulfagor trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy
kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Jólvanovits
Morgó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [5 pontot használtál
fel, van még 131.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 128.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 128.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy
az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 88.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 48.]
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
| Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ah! Micsoda eredménye
volt a gyakorlásnak! (+1 erõ.) [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 30, 8.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz
egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti
megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek
megfelelõ mértékben.) Itt az ideje, hogy jobban kiaknázhasd a szörnyismeret tudásod nyújtotta elõnyöket. (ld. enc.) Elmúlt
a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következõ körben
tehát 286 pontot költhetsz el.
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor
álomszép, lila színû virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a
csillezsálya tövérõl (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes
illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány
percig tart. Hatása lenyûgözõ lehet: - vagy max. életerõd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nõ a
forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása
semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelõre nem tudni, remélhetõleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.
|
MESTERI SZÖRNYISMERET
Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy
második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsõként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin
éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a
harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik
paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a
szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig a fordulóvégi állapot számít, ha a következõ köröd elejéig
megváltozik a mezõ típusa, amin éppen táborozol, attól még a kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben
a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint mûködik.
|
KARAKTERLAP |
Heterózi Munfann, egy barna, göndör hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran kisebb papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.
Erõ: | 28 (31) | | Szint: | 17 | | Merészség: | 8/7 | | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 27 | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 19 | | Védekezés: | 24 | | Menekülés: | 32 % | | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 15 (17) | | Életpont: | 261/222 | | Jellem: | semleges (+4) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 27 (30) | | Varázspont: | 429/60 | | Pénz: | 1501 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/10 | | Pszi pont: | 107/22 | | | | | | |
|
Eddig összesen 633 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2800 TP-t kaptál. Jelenleg 237911 TP-d van. A következõ szinthez még 22089 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élõholt quwarg, dermesztõ lidérc. A 113. fordulódban 4789 arany került a bankszámládra. 4884 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 2/88 (+11%) | | szúrófegyverek: | 1/0 | | vágófegyverek: | 22/35 (+6%) |
ütõfegyverek: | 11/23 | | lõfegyverek: | 8/54 | | dobófegyverek: | 21/42 (+6%) |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << bronzhegyû lándzsa (#87) (130%) << vasalt bunkó (#181) (270%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); nyílvesszõ (#108) (1 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 5/48 | | 2. nyomkövetés: | 23/15 (+25%) | | 3. mászás: | 8/69 |
4. csapdakészítés: | 16/57 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 2/1 | | 6. gyógyítás: | 12/13 |
7. titkosírás: | 1/32 | | 8. felderítés: | 4/20 | | 9. szörnyidomítás: | 8/34 |
10. teológia: | 14/92 (+5%) | | 11. taumaturgia: | 25/25 (+7%) | | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 7/12 | | 14. zene: | 6/27 | | 15. szörnyismeret: | 21/6 (+23%) |
16. pszi: | 13/11 (+8%) | | 17. vadászat: | 3/95 | | 18. bányászat: | 15/51 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 36% életerõ alatt 34 TVP-ért |
kutatsz max. 75 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
elfogod drótszõrû pincsit (#22) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
12. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), méregfelhõ (#37), agykorbács (#97) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
védelem tûz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | | lángcsóva (#31) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tükörpajzs (#101) | >> | kõkorszaki szaki (#109) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kvazár sisak (#266) |
1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | zafír erõöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 3 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | hosszú íj (#111) |
1 | | kõkalapács (#13) | 2 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) |
8 | | nyílvesszõ (#108) | 1 | | rövid íj (#107) | 1 | | rövid kard (#171) |
4 | | tüske (#22) | 7 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 30 | | ubuk tüske (#131) |
1 | * | varkaudar szablya (#516) | 1 | | vasalt bunkó (#181) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 5 | | ezüst gyûrû (#180) |
2 | | ezüst karkötõ (#158) | 3 | | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | * | obszidián karkötõ (#229) |
1 | * | ritualista amulett (#708) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | bõrkantár (#1125) |
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 2 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kulcskarika (#648) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | súlyzó (#347) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | szuper dobóháló (#273) | 1 | | távcsõ (#42) | 1 | | teremtés zsákja (#818) |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 35] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9] |
1 | | sólyomcsõr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 39] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
4 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 45 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] |
1 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
6 | | álompor (#396) | 2 | | aurach bõr (#658) | 1 | | aurach fog (#657) |
1 | | csillezsályalevél (#1253) | 1 | | darázsszárny (#652) | 1 | | dözmöng szív (#122) |
6 | | drótszõr (#37) | 6 | | elkarog szõr (#665) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
8 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 2 | | kék orchidea (#68) |
3 | | kõszem (#304) | 38 | | madártoll (#112) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) | 2 | | pirkit (#153) |
1 | | pular kristály (#239) | 3 | | smirglilevél (#29) | 4 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | szulfin (#676) | 2 | | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | | tükör (#43) |
1 | | varkaudar csont (#1113) | 1 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 70.44 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | bíbor erõöv (#291) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | fémrúd (#104) |
1 | | kötél (#92) | 10 | | pirkit (#153) | 1 | | rinóbõr öv (#685) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
30 | | arany (#50) | 1 | | kaja (#2) | 4 | | madártoll (#112) |
4 | | sünmedve tüske (#14) | 3 | | ubuk tüske (#131) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | elkarog szõr (#665) | 2 | | gyöngymangó (#135) | 2 | | pirkit (#153) |
1 | | pular kristály (#239) | 4 | | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | | víz (#27) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), fõutca (#399), vaskohó
(#155), oltár, ház (#400), városi kút, Jólvanovits Morgó (4321. kalandozó)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A bájital mûködését felülbíráltuk, minek eredményeképp ez a tárgy mostantól átadhatatlan.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata
után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg
volt zavaró, más hibával nem járt.
|