Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 14. 12h:13' EZ A 492. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD 493. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [122,109] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [124,109] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tetemember testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 30 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 18 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 60, gyógyulás: 3, összesen: -57 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [122,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Továbbmész...) [121,107] Továbbra is síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember rotható húsát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a tetemember jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 433 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
h 233 15 | használod a 233. tárgyat |
tf 3 15 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
gyk 182 20 | gyakorolsz a 182. tárggyal 20 pontért |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
Erő: | 22 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 267/117 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 204/16 | Pénz: | 78 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/12 (+14%) | vágófegyverek: | 10/16 (+27%) |
ütőfegyverek: | 10/78 | lőfegyverek: | 11/7 (+14%) | dobófegyverek: | 11/67 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/39 | 2. nyomkövetés: | 18/50 (+36%) | 3. lopás: | 3/43 |
4. mászás: | 6/8 | 5. csapdakészítés: | 7/92 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/88 |
7. gyógyítás: | 32/12 (+15%) | 8. titkosírás: | 1/10 | 9. felderítés: | 9/29 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 1/64 | 11. teológia: | 18/69 (+31%) | 12. taumaturgia: | 11/1 (+3%) |
13. zene: | 8/27 (+15%) | 14. szörnyismeret: | 7/8 | 15. zárnyitás: | 3/23 |
16. vadászat: | 11/97 (+15%) | 17. bányászat: | 13/89 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | áldomás (#6) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) energia-csapolás (167) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 77 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 59.24 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
33 | arany (#50) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | ubuk tüske (#131) |