Karakterszám: |
7039 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
116 |
Játékhét: |
135 |
E forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
71 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 31. 9h:07' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. aug. 3. |
|
E-mail!
JÉGMADÁR KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
A klánháború véget ért, és a lázadók teljes vereségével végzõdött. Kivégzések,
bebörtönzések, számûzések, emellett elõléptetések és kitüntetések híre
jut el hozzád a felsõbb szintekrõl.
Hamarosan megérkezik a császári küldött a felsõbb szintekrõl. A lázadó oldalt
követõ ifjak vinnyogva bújnak el vackaikba, a küldött azonban amnesztiát
hirdet, a tömeges kivégzések ezúttal elmaradnak. A nyomorult, vinnyogó
férgek! Megvetéssel tekintesz rájuk.
Ezután gyõzelmi lakoma és ünneplés következik (+100% jóllakottság), egészen
hajnalig.
**
12. NAP ** Bejön a barlangodba
Tüskés Torlak, egy vörös, tökéletesen
gömb alakú, tüskés, csápos férfi. [aura: 4-es dimenziókapu.] A Bárdok klánjának
színész rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, a füvész köpenye,
szivárvány karkötõ, kék gömb, a sün nagy pajzsa, Rogan karkötõje, Trollagyar,
a tárgyalás gyûrûje, a harcos görbekardja, a regenerálódás fekete csizmája,
a torony márványgyûrûje, a tûz fogazott kardja, a tolvaj vas lemezpáncélja,
az egyensúly gyûrûje, a yeti csatos öve, szivárványkristály, ozin fülkarika,
a harcmûvész könnyû íja, a bölcsesség ezüst nyaklánca, a merénylõ aranyozott
nyaklánca. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 20 arany!
Így köszön: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Így válaszolsz: "Ázzon
be a barlangod!" A következõt mondja neked: "Olyan csúf vagy, hogy még
az ördög is faképnél hagyna!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled
lélekenergiát kap.
Mintha a vereség nem lenne elég, 20 arannyal lettél szegényebb!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9164.)
A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ
szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3059.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 15.* Green Monster felköltözött a következõ szintre.
*júl. 16.*
Sziszegõ Szappan és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot.
*júl. 18.* El Tapod teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott.
*júl. 19.* Dzsohar al Dzsokma gyõzelmet aratott Mimic felett.
*júl. 22.*
Magmatikus Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*júl. 22.*
Magmatikus Bûzfelhõszáj csatában legyõzte Fixxert.
*júl. 22.* Magmatikus
Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*júl. 22.* Magmatikus
Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*júl. 23.* Sziszegõ Szappan
teljesítette a 16. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*júl. 23.*
Sziszegõ Szappan teljesítette a 13. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 18.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Elemináló,
a Mágust.
*júl. 18.* Maximilian Ûbertáp szolgálatába állt egy barlangi
troll.
*júl. 18.* Avvocato Terrasini és Omterana Laubis Entlír megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*júl. 18.* Nyafogó Nefelejcs
pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást.
*júl. 19.* Féreg Artist
majdnem felfalta egy nyálkacsiga.
*júl. 19.* Féreg Artist majdnem felfalta
egy quwarg behemót.
*júl. 19.* Fortian és Mordonc megküzdöttek egymással,
és Fortian gyõzött.
*júl. 22.* Lord Griffonheart mellé szegõdött egy nagyobb
elementál fatty.
*júl. 22.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 39-es átokszórás
tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*júl. 23.* Lord Khalel pszionikus párviadalban
legyõzte Ádázt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
(246. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A manapoid
25 sebzést
kap. (-5 vp.) A katapulter a manapoidot próbálja távolról eltalálni. Nem
talált. Összegyûjtve mágikus energiáit, a manapoid elvarázsol egy megszakítást.
A kõzúzó megközelíti a manapoidot. A kõzúzó a manapoidot támadja. A manapoid
megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A manapoid megpróbálja
megszakítani, sikertelenül. A manapoid
25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A manapoid
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter: 0/0, a kõzúzó:
4/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
a villám ezüst láncinge, egy barna manakõ és 32 arany. A kõzúzó zabál.
(+25% jóllakottság.) Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad:
a káosz teremtõjének köntöse. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad
1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 267.]
(216. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs
bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják.
Továbbmész a második szobába. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából.
Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) [aura: 10-es animáció.] és egy zombi
(#29).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az 1. zombi mester
sebzõdik 25 ép-t. (-5 vp.) A katapulter felemeli a kerek
követ, és a zombi felé lõ. Nem talált. A kõzúzó a zombi irányába megy.
A 2. zombi mester odajön hozzád. A zombi elindul a kõzúzó felé. Az 1. zombi
mester közelebb jön, hogy támadhasson. A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak.
A zombi megtántorodik. A 2. zombi mester rád veti magát. Feléd suhint jobb
karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi mester rád veti magát. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép) Az
1. zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zombi mester
25 sebzést kap. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõzúzó és a zombi
egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A katapulter a 2. zombi mestert
támadja. A 2. zombi mester rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(9
ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi mester rád támad. Feléd üt jobb karmával.
Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+7 ép) Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
Az 1. zombi mester
25 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 2 életpontot. (-5 vp.) Az
1. zombi mester holtan terül el. Magában motyogva, a 2. zombi mester létrehoz
egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához.
(agyatlan zombiként). A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi
megtántorodik. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. A katapulter
a 2. zombi mestert támadja. Az 1. zombi mester a katapultert támadja. A
2. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zombi mester
sebzõdik
25 ép-t. (-5 vp.) Az 1. zombi mester elõhív egy animáció varázslatot. A
zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A
kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A katapulter
a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi mester téged támad. Feléd üt jobb
karmával. Mellé! A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zombi mester
25
sebzést kap. (-5 vp.) A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi
megtántorodik. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A katapulter a
2. zombi mestert támadja. A 2. zombi mester téged támad. Feléd döf jobb
karmával. Nem talált. Az 1. zombi mester a katapultert támadja. A 2. zombi
mester regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az 1. zombi mester
25 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. zombi mester zombija
hangtalanul összecsuklik. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. zombi mester
elvarázsol egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester
oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi csatlakozik a 2. zombi mester
oldalához. (agyatlan zombiként). A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak.
A zombi megtántorodik. A katapulter a 2. zombi mestert támadja. Az 1. zombi
mester a katapultert támadja. A 2. zombi mester regenerálódik.
Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi zombija hangtalanul
összecsuklik. [A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.
Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter:
38/24, a kõzúzó: 71/2.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 257.]
(240. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet
valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Óvatosan
mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ
egy aprócska barlangba vezetett. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor
ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A quwarg harcos
25 sebzést kap. (-5 vp.) A katapulter felemeli a kerek
követ, és a quwarg harcos felé lõ.
(4 sebzést okozott.) A quwarg harcos
elindul a kõzúzó felé. A kõzúzó elindul a quwarg harcos felé. A quwarg
harcos és a kõzúzó egymással harcolnak. A quwarg harcos megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a quwarg harcos felé. Már ott is vagy! A katapulter
a quwarg harcost rohamozza. A quwarg harcos téged támad. Csáprágóját próbálja
beléd mélyeszteni. Félrehajoltál. Odacsap neked bal karmával.
(11 ép-t
sebzõdtél). Támadod a quwarg harcost. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz
lesújtani.
(2 ép-t sebeztél). Meglengetve a tûz fogazott kardját, próbálsz
lesújtani.
(11 ép-t sebeztél). A kobra barbár lándzsáját forgatva támadsz.
Elhibáztad. A kõzúzó a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos megtántorodik.
A katapulter a quwarg harcost támadja. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A quwarg harcos
25 ép-t sebzõdik. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A
quwarg harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter: 7/0, a kõzúzó:
2/2.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 18% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami 24 arany. Uzsonnaidõ! Tempósan étkezel. (+16% jóllakottság.) Kutatni
kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: egy köpeny és a méreg könnyû
íja. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és
55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
ee 2964 12924 3894 8094 11664 17544 |
sok-sok eladás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott
tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11)
2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14)
4 ap, mandolin (#19) 80 ap, mitulen fû (#20) 40 ap, sötét mák (#23) 40
ap, ragálygomba (#26) 40 ap, tejfonál (#28) 40 ap, hónakkupók (#30) 80
ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132)
40 ap, ében nyílpuska (#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, díszes fejék
(#135) 20 ap, ekinda haj (#147) 30 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula
(#157) 8 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172
ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap,
bíbor pikkelyvért (#1018) 225 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor
láncing (#1032) 216 ap, ezüst láncing (#1033) 321 ap, bõr mellvért (#1046)
124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs
(#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap, sisak
(#1075) 20 ap, vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, szarvas
sisak (#1078) 177 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 76
ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, csillogó
fejpánt (#1108) 153 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap,
fekete csizma (#1122) 76 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137)
69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös
(#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, díszes köntös (#1153) 153
ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap,
kõrisfa íj (#1273) 177 ap, nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, harci nyílpuska (#1288) 225 ap,
tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, kard
(#1315) 20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, fogazott
kard (#1318) 177 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap,
hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, a titán íja (#5770) 120 ap, a gladiátor
lándzsája (#6280) 120 ap, a törpék csonttõre (#6701) 288 ap, az óriás görbekardja
(#8966) 304 ap, a merénylõ sisakja (#10975) 120 ap, a majom könnyû láncinge
(#14081) 400 ap, a szívósság nyílpuskája (#14785) 140 ap, a szívósság csonttõre
(#14801) 288 ap, a természet könnyû nyílpuskája (#17036) 336 ap, a torony
halotti maszkja (#18191) 288 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 336
ap, a sebezhetetlenség nyaklánca (#19630) 116 ap, a küzdelem hosszú íja
(#20622) 468 ap, a tûz kõamulettje (#22346) 158 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 132 ap, a jég vas lemezpáncélja (#22601) 302 ap, az enyészet kõamulettje
(#23246) 158 ap, a méreg malachit karkötõje (#24191) 158 ap, a teknõs vassisakja
(#25376) 175 ap, a szalamandra hosszú íja (#26022) 319 ap, a yeti utazóköpenye
(#26336) 153 ap, a sav utazóköpenye (#26786) 153 ap, az elektromosság gyalogos
lándzsája (#27432) 319 ap, a légzés lovagi lemezpáncélja (#27552) 480 ap,
a légzés kõamulettje (#27746) 158 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762)
312 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 158 ap, a légzés könnyû íja
(#27821) 175 ap, a légzés tõre (#27850) 60 ap, az ellenállás halotti maszkja
(#28541) 158 ap. Eladod a káosz díszes köntösét 118 aranyért. Eladod a
káosz démoni szimbólumát 81 aranyért. Eladod a káosz égszínkék nyakláncát
74 aranyért. Eladod a káosz sugárzó lándzsáját 161 aranyért. Eladod a káosz
õrült tõrét 145 aranyért. Eladod a káosz lordjának lándzsáját 147 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Hazamész a boltból. Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy
ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását
is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre,
tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a
szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási,
plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak.
Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki
szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek
fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között,
és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér,
márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak
szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól,
holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak,
amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran
alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz
térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának
nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt!
(+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a kutyaszint!
A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó
vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni.
Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal
méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot
keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor
pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid
idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni
felköltözés elõtt. Micsoda szerencse! Átkozott tárgyaid megsemmisültek.
Úgy hallottad, hogy csak minden második galetkinek adják meg ezt a lehetõséget
az Õsök felköltözéskor. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]
bb 1 1 3 4 7 8 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap,
parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz
(#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80 ap, kötél (#128) 20 ap,
rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska
(#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, üvegszimbólum (#138) 30 ap, elektronit
(#141) 20 ap, ekinda haj (#147) 30 ap, barna manakõ (#149) 32 ap, pikkelypáncél
(#223) 60 ap, törpe balta (#224) 8 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap,
lemezpáncél (#1000) 100 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 256 ap, pikkelyvért (#1015) 40 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 76
ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 225 ap,
könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, ezüst láncing
(#1033) 321 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196
ap, vas mellvért (#1048) 297 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061)
45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap, sisak (#1075)
20 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, szarvas sisak (#1078) 177 ap, maszk
(#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 76 ap, szürke
maszk (#1093) 153 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 28
ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, csillogó fejpánt (#1108) 153 ap, vándorcsizma
(#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 76 ap, zangrozi csizma (#1123) 153
ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137)
69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös
(#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, díszes köntös (#1153) 153
ap, kõrisfa íj (#1273) 177 ap, nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303) 153 ap, kard (#1315)
20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, barbár lándzsa
(#1331) 45 ap, az ügyesség íja (#2620) 120 ap, a mágia bõr mellvértje (#3296)
319 ap, a mágia szimbóluma (#3460) 116 ap, a pontosság lándzsája (#4480)
120 ap, a törpék nyaklánca (#6580) 116 ap, az elfek díszes fejpántja (#10556)
288 ap, a küzdelem nehéz nyílpuskája (#20637) 508 ap, a jég szárnyas sisakja
(#22677) 319 ap, az enyészet halotti maszkja (#23141) 158 ap, az enyészet
könnyû íja (#23321) 175 ap, a villám halotti maszkja (#23591) 158 ap, a
villám díszes köntöse (#23653) 508 ap, a villám nehéz nyílpuskája (#23787)
360 ap, a villám görbekardja (#23816) 175 ap, a méreg bronz amulettje (#24148)
508 ap, a regenerálódás maszkja (#24490) 60 ap, a regenerálódás vándorcsizmája
(#24521) 158 ap, a sün szimbóluma (#25060) 66 ap, a sün íja (#25120) 70
ap, a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 300 ap, a szalamandra barbár lándzsája
(#26081) 175 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 175 ap, a yeti gyalogos lándzsája
(#26532) 319 ap, a sav csontmaszkja (#26742) 300 ap, a sav bronz amulettje
(#26848) 508 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 175 ap, az elektromosság
díszes fejpántja (#27206) 158 ap, az elektromosság fogazott kardja (#27418)
532 ap, a légzés vassisakja (#27626) 175 ap, a légzés könnyû nyílpuskája
(#27836) 206 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 580 ap, az angyalok
gyalogos lándzsája (#28332) 319 ap, a sólyom pajzsa (#29410) 70 ap, a sólyom
vándorcsizmája (#29471) 158 ap.
[be 1:] Hazamész a boltból. Lesétálsz a kereskedõhöz. A boltos odalép hozzád,
és fitymálva megkérdezi:
- Nincs esetleg nálad néhány nohnetár gumó?
- Hmm... Ha jól emlékszem, olyat utoljára csak a lárvaszinten lehetett
találni! Itt bizonyára elég ritka lehet!
- Hát... Azért annyira nem ritka,
de vevõ lennék egy darabra. Megér nekem akár 20 aranyat is.
Jót kacagsz
a boltoson, csak akkor gondolkodsz el az ajánlaton, amikor hosszas gyõzködés
után az ajánlat felmegy... kétszáz aranyra! Bizonyára még ennél is többet
ér, de ettõl a sunyi boltostól láthatóan már többet nem lehet kicsikarni.
Nos, ha szerzel egyet, esetleg érdemes eladni neki! (
3. kaland, összesen
5 TVP-t igényel.
[be 3:] Visszamész a barlangodba. A város egyik legfélelmetesebb épületét,
a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz
be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken
felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha
volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia
szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam
(#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18,
450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap)
direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap)
mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) felejtés
(#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) Odalépsz egy kék köpenyt
viselõ, apró, nagyorrú, õsz mágushoz, és megszólítod:
- Ó, nagyhatalmú
varázsló, mondd, lenne-e valamiféle megbízás számomra?
- Mmm mi mi mi?
Hja, megbízás. Persze, gyermekem, hogyne. - a bölcs mágus az orrát vakargatja,
láthatóan gyorsan le akar rázni. - tudod mit, gyermekem, hozz nekem hét
barna manakövet, rettentõ nagy szükségem lenne rá! Most pedig eredj, dolgom
van. - Azzal tovább lapozgat az elsárgult könyvekben. (
6. kaland, összesen
5 TVP-t igényel.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség}
{végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben
ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Az akadémia elõcsarnokában szokatlan
tömeg fogad. Csodálkozva kérdezed az õrt, mi történt?
- Te tényleg semmirõl
nem tudsz? Ma van a Kihívás Napja, amit minden évben hagyományosan az Akadémia
szervez. Mindössze 5 arany a nevezési díj, és ha mind a három próbát sikerrel
teljesíted a megadott idõ alatt, a neved felkerül a dicsõségfalra.
- Más
jutalom nincs?
- Neked nem elég, hogy egy évig szerepel a neved a legdicsõbb
hõsökével együtt? - kérdezi teljesen megdöbbenve az õr. - Ha nevezni akarsz,
akkor állj a sor végére.
(13. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A szint helytartója,
Torgafuli Astheron fogad.
- Ohó, Jégmadár! Különleges megbízatásom lenne a számodra. Kevesen tudják,
de létezik egy elf kolónia a Hegyben. Bár az elfeket sokan torzszülöttnek
tartják, igazándiból ugyanolyan értelmes lények, mint mi, afféle megnemtámadási
szerzõdésünk is van egymással. A minap egy hírnököm az elfeknél járt, és
nos... khm... egy igencsak figyelemreméltó relikviát figyelmet meg az elfek
templomában. Persze, a makacs elfek nem hajlandóak semmiféle üzletkötésre,
de mondanom sem kell, arra a relikviára nekünk sokkal nagyobb szükségünk
van, mint nekik! Úgyhogy egy megbízható, diszkrét galetkik keresek, aki
hmmm... úgymond kölcsönvenné ezt a tárgyat a mi részünkre. Persze a jutalom
sem lenne csekély! - ezzel a helytartó félrehúz egy takarót, amely egy
hosszúkás, átlátszó üveghengert fedett le. Döbbenten lépsz hátra. Az üveghengerben
tömény lélekenergia gomolyog! - A titkos készletünk. - vigyorog a helytartó.
- a különlegesen nehéz feladatokat végrehajtó futáraink jutalmazására raktuk
félre. Keress meg, ha készen állsz a feladatra!
(25. kaland, összesen 60
TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. A Pszi Iskolában nagy tömeg van: mindenki izgatottan beszélget,
és úgy tûnik, a telepatikus csatornák is telítve vannak. Érdeklõdésedre
egy szinttársad elmondja, hogy a császárszint pszionicistái egy több ezer
egyedbõl álló leviathán fatty csordát tereltek a szint asztrális "karámjába",
az itt lakó Pszionicisták feladata, hogy a fattyakat "levágják". Az iskola
ravasz vezetõi 50 aranyért árulják a lehetõséget, hogy legyõzhessenek a
szint lakói egy-egy fattyat. Ha a fattyban volt asztrálgyöngy, bingó, leadhatod
a császárszint felügyelõjének valami nevetséges jutalomért, egyébként próbálkozhatsz
újra. Kész átverés az egész - teszi hozzá. - Az iskola vezetõi a bevételbõl
szakítanak, a császári maskarások meg elvégeztetik másokkal a piszkos munkát.
- Hmm, de hiszen ez kiváló gyakorlási lehetõség, és amennyire hallottam,
egy leviathán fatty nem ártalmasabb egy csüldõs malacnál, nem igaz? - kérdezed
az ifjat, aki csak legyint.
(22. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) [30
TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
bb 9 20 |
több épület meglátogatása |
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. A papokról a tekinteted egy különös tárgyra siklik. Egy lefaragott
tetejû cseppkõ fölött lebeg, azaz forog, körbe körbe. Mágikus fény árad
belõle, és ahogy jobban megnézed, igen, egy kulcs nyelére emlékeztet! Az
egyik pap odalép hozzád.
- Látom, gyermekem, tetszik a Ragyogás Kulcsának
második darabja. Ha meg akarod szerezni, egy igen nehéz küldetést kell
elvállalnod!
Mohón bólintasz, mire a pap folytatja.
- Úgy tûnik, szent
egyházunk állandó támadás szempontja. Ezúttal néhány sötétlelkû renegát
egyik fõpapunkat, Omtorgad fõtiszteletest rabolta el! És mintha ez nem
lenne elég, antimágikus bilincsekbe kötözve, "odaajándékozták" egy ostoba
orgling törzsnek. Meg kell mentened Omtorgadot, mielõtt még orgling eledel
lesz belõle!
(19. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj
a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is
valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani
tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél
a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni
a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz
egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés)
paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ
öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû
és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz
rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ.
Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan
több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban
a második a megoldás! Így hangzik a púpos orgling segítsége: A megoldás
nem osztható öttel. Még flegmán hozzáteszi, hogy a csámpás orgling és az
egyszemû orgling állításai mindig ellentétesek. A szõrös orgling így szól:
Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második. A füledbe súgja
még, hogy az egyszemû orgling és a fogatlan orgling állításai mindig ellentétesek.
A csámpás orgling így szól: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még
azt is megemlíti, hogy hallotta, amikor a fogatlan orgling azt mondta,
hogy a púpos orgling igazat mond. Az egyszemû orgling ezt mondja: A megoldás
két számjegyének összege tíznél kevesebb. A füledbe súgja még, hogy a
púpos orgling igazat mond. A fogatlan orgling információja: A válasz 50-nél
nagyobb. És még hozzáfûzi, hogy a szõrös orgling és a csámpás orgling mindig
egyetértenek. Végül a remete is segít: A megoldás két számjegyének különbsége
kettõnél több.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted
a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
k 18 22 |
kaland elvállalása |
(18. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany] Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell
egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon
fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok,
ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra
kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy
mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak
egyet, és megindítod a támadást. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet
érzékelsz! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).
[ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jégmadár |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)45 |
(-10)35 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«10
PE |
(-3)47 |
(-10)110 |
2. |
Jégmadár |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)38 |
(-2)33 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«2
PE |
(-3)44 |
(-1)109 |
3. |
Jégmadár |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)31 |
(-2)31 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«2
PE |
(-3)41 |
(-1)108 |
4. |
Jégmadár |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)24 |
(-2)29 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«2
PE |
(-3)38 |
(-1)107 |
5. |
Jégmadár |
Pszi acéltorony |
-3 PE |
(-7)17 |
(-2)27 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«2
PE |
(-3)35 |
(-1)106 |
6. |
Jégmadár |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)14 |
(+2)29 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«5
PE |
(-3)32 |
(-2)104 |
7. |
Jégmadár |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)11 |
(+2)31 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«5
PE |
(-3)29 |
(-2)102 |
8. |
Jégmadár |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)8 |
(+2)33 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«5
PE |
(-3)26 |
(-2)100 |
9. |
Jégmadár |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)5 |
(+2)35 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«5
PE |
(-3)23 |
(-2)98 |
10. |
Jégmadár |
Pszi csáp |
«7 PE |
(-3)2 |
(+2)37 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
«5
PE |
(-3)20 |
(-2)96 |
Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
t 55 52 |
55. szakértelem tanulása 52 TVP-ért |
Próbálgatod, mennyi ideig vagy képes visszatartani a lélegzetedet, mennyi
ideig vagy képes hangyabolyon feküdni, meg hasonlók. [52 TVP-t használtál
fel, maradt még 95.]
z 166 40 |
zenélsz 166. hangszeren 40 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta.
Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta
magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. Mûsorodat a közönség kitörõ lelkesedéssel
fogadja. Elismerõ füttyentések és tapsvihar követeli a ráadást. És persze
potyog a pénz! (+168 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt
számodra. (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Ahogy megvizsgálod a
kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy ekinda haj! [40 TVP-t
használtál fel, maradt még 55.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan
fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt
vadászterületet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre
ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl
elõugorhat egy lény. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba
! Leszedsz 1 adagot. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz.
Ellenfeled egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A káoszmágus 25 sebzést
kap. (-5 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy
tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. A katapulter sebzõdik 17 ép-t. A
kõzúzót védi rezisztanciája. A katapulter kerek kõvel lövi a káoszmágust.
(12 ép-t sebzett.) A kõzúzó a káoszmágust rohamozza. A kõzúzó a káoszmágust
támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy energiafolyam
varázslatot. Gyengülsz (-22% támadás). 15 ép-t sebzõdtél. A katapulter
megtántorodik. A katapulter sebzõdik 17 ép-t. A katapulter halálos sebet
kapva a földre zuhan. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás
varázslatot. A káoszmágus 25 ép-t sebzõdik. 15 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter: 12/34, a
kõzúzó: 8/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami egy drágakõ és egy xenópete. A kõzúzó táplálkozik. (+25%
jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, katapulter újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat. [15 TVP-t használtál fel,
maradt még 40.]
Elküldesz egy kihívást Tüskés Torlak részére. Reméled, hogy elfogadja. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
va 278 |
varázsital analízis |
A mai kutatást a könyvtárban kezded. Könyveket, korabeli feljegyzéseket,
pergameneket kölcsönzöl ki rövid idõtartamra, amelyek az Ellenség egykori
inváziójáról szólnak. Otthon alaposan átnézed õket, aztán hozzálátsz a
tojásbontáshoz. Ezúttal nem nyúlsz az apró tetemhez, hanem rajzokat, vázlatokat,
feljegyzéseket készítesz róla. Amikor már a tetem hasznavehetetlenné vált,
munkához látsz. Hosszú ideig tanulmányozod a rajzokat, iratokat, míg végül
találsz egy nyomot: egy, az Ellenségnek ismert teremtményekrõl szóló leírásban
felfedezel valamit, ami az apró lényre hasonlít! A feljegyzés majd két
ember magas, hosszú, csontos farkú, hajlott hátú, két lábon járó, óriási
fogakkal és karmokkal rendelkezõ, szem nélküli ragadozókról szól, amelyek
az Ellenség pusztításával együtt jelentek meg. Az írás nem fogalmaz túl
világosan, és valami olyasmirõl is szó van, hogy a lényeket a város lakóival
együtt a támadók megsemmisítették. Mégis, úgy érzed, kutatásod jócskán
haladt elõre. (+2 képességpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]
v 146 17 11 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 29.]
v 146 14 11 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 26.]
v 146 11 11 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
v 146 8 11 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
20.]
v 146 5 11 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
v 146 2 11 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 14.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A barlangteremben,
ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon
keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek
ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen
különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (217.
kaland, összköltsége 25 TVP.) Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket
tudod meg: 366.3. A Drakolder inváziós támadást más síkról megidézett
Tguarkhanok ezrei támogatják. A halhatatlan démonok elpusztítása felülmúlja
azoknak az erejét, akik eddig még képesek voltak a varkaudarokkal és egyéb
evilági lényekkel szembeszállni. A támadók elérik a csatornát, de a menekülõk
lerombolják maguk mögött az összes hidat. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 4.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +10 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen
313 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
278 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Jégmadár, egy légies járású, törékeny, de csinos és fiatal
ember nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 116. fordulód.
|
[1] erõ: |
20 (35) / 9.01 |
[2] IQ: |
15 (18) / 2.91 |
[3] ügyesség: |
4 (12) / 1 |
[4] egészség: |
7 (8) / 1.15 |
[5] mágia: |
11 (12) / 5.23 |
[6] gyorsaság: |
10 / 3.53 |
[9] Méret/ép: |
88 (109) / 109 |
Min. méret: |
76 |
Barlangméret: |
88 |
|
|
Varázspont: |
188 / 7 |
Képességpont: |
44 / 34% |
Hõsi pont: |
30 (8) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
56% |
Galetki erõ: |
467 / 315 |
Hírnév : |
981 |
Jóllakottság: |
171% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
47 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
23 (0) |
Torzsz. csaták: |
557 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
403 (3) |
Leölt torzszülött: |
666 (5) |
Pszi csaták: |
58 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
29
(0) |
Ájulások száma: |
14 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (31)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +31% varázstárgy találására; 95%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Fõzz 3 kincskeresés italát.
2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!
[számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
12 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0.93 |
[18] tûzimmunitás: |
2 (3) / 0.60 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (3) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
10 (13) / 0.60 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (3) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 (3) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
2 / 0 |
[24] rezisztencia: |
21 (24) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.44 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 2.01 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.35 |
[48] mászás: |
5 / 1.48 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 1.37 |
[52] auraészlelés: |
4 / 2.23 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0 |
[54] kereskedelem: |
3 / 2.11 |
[55] szívósság: |
20 / 3.22 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (8) / 1 |
[57] gyógynövények: |
6 (12) / 1.41 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.25 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
12 / 1.05 |
[61] pszi energia: |
9 / 1.10 |
[64] átokszórás: |
6 / 5.30 |
[65] álcázás: |
3 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[67] régészet: |
11 (12) / 10.40 |
[68] zene: |
16 / 3.09 |
[69] tanulás: |
13 / 1.83 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[73] felderítés: |
4 / 2.79 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
3 (4) / 0 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 7.79 |
|
|
Trollagyar |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 5.68 |
|
|
a tûz
fogazott kardja |
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 1 |
|
|
a kobra barbár
lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
1 / 0.04 |
[147] alkímia: |
1 / 0.88 |
[36] csábmosoly: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
3 / 0.24 |
[29] életszívás: |
21 / 17.04 |
[13] jégcsóva: |
10 / 8.64 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[27] kisebb gyógyítás: |
4 / 1.17 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[35] mágiatörés: |
3 / 0.06 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.22 |
[38] parancs: |
3 / 0.06 |
[133] pszi acéltorony: |
3 / 0.48 |
[128] pszi csáp: |
7 / 4.96 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.28 |
[150] tárgyvédelem: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (300%): |
48 ellená |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] katapulter |
47/47 |
180% |
85% |
7 / 2.99 |
harcol |
[2] kõzúzó |
38/34 |
190% |
135% |
5 / 2.98 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
t 55 52 |
z 166 40 |
vd |
p 5539 |
p 3336 2 |
|
2. Makró |
pv 7 |
p 5539 |
pv 4 3 5 7 |
p 3336 2 |
|
|
4. Makró |
pv 7 4 5 |
ism 20 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #49. Prioritás: 30. |
2: életszívás t.var. ha ép-d 50% alatt van. Prioritás: 20. |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #110. Prioritás: 30. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 10. |
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 10. |
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 10. |
7: életszívás t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 10. |
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 30. |
9: életszívás t.var. ha ellenfeled #70. Prioritás: 30. |
10: életszívás t.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 5. |
11: életszívás t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 10. |
12: életszívás t.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 10. |
13: életszívás t.var. ha ellenfeled #130. Prioritás: 10. |
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 10. |
15: életszívás t.var. ha ellenfeled #76. Prioritás: 10. |
16: életszívás t.var. ha ellenfeled #91. Prioritás: 10. |
17: életszívás t.var. ha ellenfeled #73. Prioritás: 10. |
18: Közelharc támadás ha ellenfeled #70. Prioritás: 9. |
19: életszívás t.var. ha ellenfeled #69. Prioritás: 10. |
20: életszívás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 60. |
21: életszívás t.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 10. |
22: életszívás t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 10. |
23: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van. Prioritás: 50.
|
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 20 9 27 50; VI erõ:300% ép:30%; PV 7
4 5; PSZ 67 68 48 57 46 45; TT 20; HE 2; PT 2; PTA 131 133 133 133
133; PTB 128 128 128 128 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #13 (4. épület),
#19 (9. épület), #22 (8. épület), #25 (7. épület), #217 (116. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
2 utazóköpeny (#1136)
|
|
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
3 ében láncing (#134) |
|
1 vaspajzs (#1063) |
|
2 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
2 vas lemezpáncél
(#1001) |
|
1 a teknõs vassisakja (#25376) |
|
1 a ragadozó köpenye (#20035) |
|
1
suhanó csizma (#195) |
|
7 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a jég pajzsa (#22660) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 a tudás könnyû láncinge (#1931) |
* |
1 a
majom fekete csizmája (#14172) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 a bérmágus kerek pajzsa (#17261) |
|
1 az
angyalok vassisakja (#28076) |
|
1 láncing (#1030) |
|
1 a gyõzelem köntöse (#20950) |
* |
1 a harcos zöld
köntöse (#7901) |
|
1 az elektromosság könnyû láncinge (#27131) |
|
1 a légzés utazóköpenye
(#27686) |
|
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 a védekezés díszes
fejpántja (#4706) |
* |
1 az ellenállás nagy pajzsa (#28512) |
|
1 a szellemek ezüst fejpántja
(#15057) |
|
1 a sün csizmája (#24970) |
* |
1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 a bûz
zöld köntöse (#29051) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 a méreg zöld
köntöse (#24101) |
* |
1 az óriás sárga öve (#8817) |
* |
1 a sav vas lemezpáncélja (#26651)
|
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 az angyalok ezüst fejpántja (#28107) |
|
1 a villám ezüst láncinge (#23533)
|
|
1 köpeny (#1135) |
Ékszerek, kincsek |
|
11617 arany (#1) |
|
119 drágakõ (#2) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 a jég gyûrûje (#22825) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
2 háromszögszimbólum
(#1212) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a gyõzelem gyûrûje (#21025) |
* |
1
a küzdelem karkötõje (#20590) |
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 az enyészet keresztszimbóluma
(#23263) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1 a villám szimbóluma (#23710) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 a tökéletesség
csontamulettje (#21897) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 a gyõzelem karikaszimbóluma
(#21011) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161)
|
|
1 az enyészet szimbóluma (#23260) |
|
1 az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) |
|
1 a tûz malachit karkötõje
(#22391) |
Felszerelés |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 furulya (#167) |
|
6 fekete dukát (#218) |
|
2 lant (#166) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 idõkristály (#219) |
Fegyverek |
|
1 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 ében tündekard (#132) |
|
1 a bérmágus
rövid tõre (#17502) |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
4 harci fejsze (#12) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
4 rozsdás kard (#131) |
|
1 a sólyom rövid tõre
(#29652) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 íj (#1270) |
|
2 a villám csonttõre (#23801) |
|
1 a szellemek könnyû íja (#15221) |
|
3 könnyû nyílpuska (#1286) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
|
1 a sav könnyû íja (#26921) |
|
1 a küzdelem csonttõre
(#20651) |
* |
1 az élet kõrisfa íja (#5323) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 nyílpuska
(#1285) |
|
1 a pontosság görbekardja (#4466) |
* |
1 a kobra barbár lándzsája (#7631)
|
* |
4 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 a sav vívótõre (#26953) |
|
2 rövid tõr (#1302) |
|
1 a tûz rövid tõre
(#22452) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 a méreg könnyû íja (#24221) |
Varázsitalok
és füvek |
|
14 winropu moha (#22) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
9 liánvirág (#24) |
|
4 hatalom kék itala (#58) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 zöld manaital (#63)
|
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
1 jéglehelet itala (#54)
|
|
4 ragálygomba (#26) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
7 hónakkupók (#30) |
|
7 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
5 mézfû (#29)
|
|
4 védelem itala (#59) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
4 sárga gyógyital (#61)
|
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
20 üvegcse (#14) |
|
4 fehér gyógyital (#50)
|
|
1 csótányláb (#25) |
Egyéb kacatok |
|
105 õsi relikvia (#17) |
|
8 lemúr hártya (#161) |
|
2 barna manakõ (#149)
|
|
14 nordkristály (#146) |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
22 mandibula (#157)
|
|
24 pirgamit (#152) |
|
14 yeti csont (#160) |
|
1 khazdar taréj (#268)
|
|
7 elektronit (#141) |
|
1 molad púp (#16) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
15 ekinda haj (#147) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): bronzmedál
#207 (4), a teknõs márványgyûrûje #25526 (5).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LEVIATHÁN FATTY (159. PSZIONIKUS LÉNY)
Hatalmas pszionikus "kérõdzõk",
az asztrális világ ártalmatlan vándorai. Az utazók gyakran vadásszák õket
a testükben néha képzõdõ asztrálgyöngyért, amely azon kívül, hogy a pszionikus
képességeket erõsíti, sok más célra is felhasználható, fõleg képzett mentátok
kezében.
FELEJTÉS VARÁZSLAT
A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás:
a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat
a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi
képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat
csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR
paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még
egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést
használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból
elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t
egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t
nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük
meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik,
az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
A fenti
enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést
(szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel
a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha
3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot
akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra
ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a
savcsapásodat.
Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ
TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd
(ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra
azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva,
visszaélésre nyílt lehetõség.
Megjegyzések a támadással és védekezéssel
kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed,
és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.