Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 5. 12h:13' EZ A 967. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 968. játékheted kezdete: febr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
ftv 50 221 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 221. szörnyet |
v 1 100 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 12 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 26, gyógyulás: 24, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [128,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Észreveszel egy malmot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a légirozmár fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel megcsapod a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [126,107] Még mindig bozótos. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal első lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [125,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 644 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a tetemember bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [125,109] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Továbbmész...) [124,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY) A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni. |
TELJES KVATÁCIÓ (18. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) VÉÉÉGRE!!! Az atomi és szubatomi szintű előkészítés befejeződött. Az utolsó, óriási transzformációs lépést kell már csak megtenned, amelynek során végrehajtod a konzervációs diffúziót, amelynek során gyakorlatilag az örökkévalóságig konzerválod sejtjeidet és idegi struktúrádat. Halhatatlan leszel, sohasem öregszel meg - semmilyen betegség, kórság nem árthat neked, legfeljebb az erőszakos haláltól kell rettegned. Több órás meditációval készülsz a végső szertartásra, és eközben olyan kvatációs mélységekig jutsz el, amelyekről korábban álmodni sem mertél. Meditációs ponttá zsugorodva, bejárod tested minden porcikáját. Nagy felfedezés ez, olyasmit csinálsz, amit valószínűleg még senki sem előtted. Hosszú idő telik el, mire hideg verejtékben fürödve magadhoz térsz. Iszonyatos a választás, iszonyatos a felismerés. Most, hogy megismerted a kvatáció folyamatát, rádöbbentél arra, aminek lehetőségére korábban, a halhatatlanság utáni vágyadban csak tudat alatt gondoltál: a Kvatáció MINDENT konzervál. A tested nemcsak hogy romlani nem tud, de javulni sem: hiába az edzés, a gyakorlás, a tanulás, mostantól sem erőd, sem ügyességed, sem egészséged nem fejlődhet. Az ideg- és agypályákkal valamivel jobb a helyzet, azonban a fejlődés itt is iszonyatos mértékben, akár több százszorosára is lelassulhat. Most értetetted csak meg, hogy miért nem az elf a bolygó uralkodó faja - hosszú életük nem sarkallja őket a mérhetetlen tudásvágyban. Pánik lesz rajtad úrrá, ahogy arra gondolsz, nincs tovább, nem vagy képes tanulni, továbbfejlődni - de talán még van visszaút! Kimeredt szemekkel, görcsökben fetrengve indulsz visszafelé a kvatációs pályákon. Nagyon lassan, és iszonyatos kínok közt sikerül a már megindult indukciós folyamatot visszafelé fordítani. Mikor ismét, a mai napon már másodszor is magadhoz térsz a nem e világi révületből, lassan végigtapogatod, mentálisan végigkutatod magad, és megnyugodtan konstatálod: sikerült! A halhatatlanság titka utáni kutatást persze nem adod fel, csak megpróbálod más szemszögből megközelíteni. A felpuhult molekuláris szerkezet visszaállítása nagyon hosszú időt vesz igénybe, de végül tökéletesen sikerül. (Visszakaptad az elvesztett négy védettséget.) Arra gondolsz, hogy talán meg kellene osztani megismerésedet a többi alakváltóval, de aztán ráébredsz, hogy úgysem hallgatnának rád - ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia. |
Erő: | 26 (41) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 326/323 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 466/17 | Pénz: | 8382 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 128/108 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/31 (+30%) | szúrófegyverek: | 18/87 | vágófegyverek: | 10/20 (+10%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 12/16 (+8%) | dobófegyverek: | 19/8 (+29%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) max. 1 db (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
123,108 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 200 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/35 | 2. nyomkövetés: | 28/52 (+33%) | 3. lopás: | 1/6 |
4. mászás: | 4/51 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 13/54 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/107 |
7. gyógyítás: | 17/96 | 8. titkosírás: | 2/9 | 9. felderítés: | 5/34 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 2/68 | 11. teológia: | 25/62 (+22%) | 12. taumaturgia: | 26/56 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 1/32 | 14. versengés: | 11/1 | 15. harcművészetek: | 14/21 |
16. zene: | 6/69 | 17. szörnyismeret: | 20/46 (+20%) | 18. pszi: | *21/100 |
19. zárnyitás: | 1/6 | 20. vadászat: | 2/25 | 21. bányászat: | 8/47 |
22. főzés: | 3/41 (+23%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
trikornis (#104), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), halálhozó (#419) (csak egyszer), korinthai amőba (#420) (csak egyszer), Vérmes Amazon (#7123), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) (98,18) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | manaelementál (#290) | agykorbács (#97) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 459 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
44 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bőrsisak (#57) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 5 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 1 | mandibulakasza (#127) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 3 | ragasztó (#83) | 10 | rézdarab (#70) | |||
3 | rövid íj (#107) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |
122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|