Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 4. 9h:29' EZ A 269. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 270. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1708 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg bal középső lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Zombilapítóval többször eltalálod a vadász quwarg jobb első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
jlk 1930 | jelszó kimondása 1930 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 268.]
v 21 8 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű bal vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus fejét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
pki 4000 | kiveszel a bankból 4000 aranyat |
pbe 4000 2031 | beraksz a bankba 4000 aranyat |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár fejét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár bal oldalát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (65 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [145,59] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [145,58] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy burástya királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a burástya királynő testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a burástya királynő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a burástya királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A burástya királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár ragyás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (59 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [146,56] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a purifikátor testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [146,55] Tovább barangolsz a fák között.
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár farkát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Zombilapítóval kegyetlenül megütöd a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [148,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a halálmadár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 241 | keresed a 241. szörnyet |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 12 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
HOARIÁN BŐRÖV (1341. TÁRGY) A hoarián barbárok kedvelt viselete ez a feszes, foltmintás bőröv. Hogy milyen állat bőréből készült, azt nem tudod megállapítani (színéből és tapintásából ítélve egy Ghallán ismeretlen állatéból, amely valószínűleg ezen a földtekén őshonos). Ha a hoarián bőrövet a derekadra rögzíted, +8 ügyességet kapsz. |
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig a fordulóvégi állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 27 (30) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/8 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 307/307 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 537/99 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 87/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 23/91 (+11%) | lőfegyverek: | 23/77 (+8%) |
dobófegyverek: | 1/32 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/71 | 2. nyomkövetés: | 33/70 (+35%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 5/13 | 5. csapdakészítés: | 9/30 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/78 |
7. gyógyítás: | 2/43 | 8. titkosírás: | 2/43 (+20%) | 9. felderítés: | 6/32 (+36%) |
10. szörnyidomítás: | 6/70 | 11. teológia: | 24/24 (+30%) | 12. taumaturgia: | 45/11 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/32 | 14. versengés: | 2/1 | 15. zene: | 1/95 |
16. szörnyismeret: | 21/0 (+30%) | 17. pszi: | 13/99 (+20%) | 18. zárnyitás: | 4/59 |
19. vadászat: | 2/0 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 15/55 |
22. úszás: | 9/58 | 23. főzés: | 6/33 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), Blounther apó (#972) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
áeratikus hasnyák (#243), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | szárazság (#48) | >> | Zinthurg (#180) | |
energiatüskék (#29) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 10 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
5 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | tünde nyíl (#554) |