Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 2. 15h:03' EZ A 294. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 295. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1005 |
* 1. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
a 269 4515 2 | átadod a 269. tárgyat a 4515. kalandozónak (2 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [101,36] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Itt csata lesz.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,36] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 3 5 | mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor jobb vállát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [104,37] Még mindig hegyvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troll ritualista. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista bal vállát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll ritualista testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd a troll ritualista testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [103,38] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bíbor szulfagor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az emberevő bal lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod az emberevő fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő óndarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [102,39] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
p 74 232 10 | használod a 74. pszi képességet |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | alakváltás 13 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
BÁNYÁSZAT A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet. |
Erő: | 27 (30) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 273/246 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 344/291 | Pénz: | 294 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 135/20 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18 (+1) | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 8 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 14 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -997.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 21 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 5 |
10. teológia: | 10 | 11. taumaturgia: | 18 (+1) | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 13 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 4 (+1) |
16. pszi: | 20 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 54 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar mágus (#128) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
szeppent rákfatty (#186), gyilkos tetű (#116), xirnox (#122), pszi elementál (#221), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | kí koncentráció (#69) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tüskepajzs (#30), örvénykerítés (#42), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | purifikátor háj (#269) | 7 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
144 | arany (#50) | 10 | ilkin érc (#232) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 4 | szulfagor agyar (#677) |