Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 8. 12h:15' EZ A 1059. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 1060. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
cir | vándorcirkusz látogatása |
flh 997 323 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 249 3 | elkészíted a 249. tárgyat (3 darabot) |
v 1 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 15, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [113,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [113,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a manifesztátor fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [113,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy süvítő rája. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [114,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál. {támadása: 30.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [116,68] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy.
(Továbbmész...) [116,69] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.
ep 256 20 | építed a 256. tárgyat 20 pontért |
tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
ba | nem támadod parancsok törlése |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
kf 568 1 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe |
be 497 | bemész a 497. épületbe |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 5, összesen: +2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 54, gyógyulás: 20, összesen: -34 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
ep 256 80 | építed a 256. tárgyat 80 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
Erő: | 20 (31) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 18 (24) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 19 (25) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 425/401 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 25 (41) | Varázspont: | 365/157 | Pénz: | 509 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 36/22 | Pszi pont: | 7/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/13 (+20%) | szúrófegyverek: | *19/100 (+2%) | vágófegyverek: | 2/11 |
ütőfegyverek: | 9/82 (+5%) | lőfegyverek: | 12/55 | dobófegyverek: | 18/9 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << göcsörtös bunkó (#123) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
116,69 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/68 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 27/69 | 3. mászás: | 6/32 |
4. csapdakészítés: | 12/94 (+34%) | 5. csapdaészlelés: | 1/87 | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 3/49 | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 16/94 (+27%) | 11. taumaturgia: | 14/29 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 3/78 |
13. versengés: | 2/88 | 14. zene: | 1/18 | 15. szörnyismeret: | 5/22 |
16. pszi: | 1/54 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/10 | 18. vadászat: | 7/60 |
19. bányászat: | 8/11 (+17%) | 20. főzés: | 3/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | pszi-ernyő (#64) | vámpirizáció (#1) (14,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 457 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 122.48 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | arany (#50) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | lajhár csont (#236) | |||
1 | madártoll (#112) | 9 | smirglilevél (#29) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
115 | 116 | 117 | |
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|