Tier Nan Gorduin 120. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 19. 13h:52'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 120. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: aug. 26.
A következõ fordulódat legkorábban
a 121. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #5591
SZÁMLA : #1645
ZSETONOK : 1592
|
|
TIER NAN GORDUIN KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,36] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján
találkozol Zandarral. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendõ papja. Egy borostyán
függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy
regeneráló gyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy élõholt quwarg
trófea, egy ekharion bébi trófea és egy csontváz lord trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal
kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Málhásállata egy sörényes ubuk. A hátizsákja tetején egy apró
aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ
láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 3. napon összeakadsz egy
fekete, copfos hajú, barna szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Talpig ezüstösen fénylõ vértezetet visel, és ugyanolyan
szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia eljövendõ papja. Egy bíbor
erõövet, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.
rubinját, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy sarki
óriásteknõs trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid
kardot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz
szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Khayness Dieur. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus
összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Az 5. napon összefutsz Vulagharral. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem
talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr kesztyût, egy korinthai talizmánt, egy nap
szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy borzalmas
varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára
festett jel: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy
mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával
ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 5. napon ismét találkozol Khayness Dieurral. Mentális auráját felismered,
fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok
egymástól. A 6. napon összefutsz egy kopasz, vizenyõs szemû ember férfival. A bõre undorítóan nyálkás. Dornodon
püspöke. Egy ametiszt medált, egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari
karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea
színesíti. Furcsa jelvénye van: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal
kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az
õ neve Zárlatos Inkubátor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy különös kinézetû férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s õ
a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos
kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, õ viszont csak felkacag.
Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bõröd elszürkül, megráncosodik, míg õ lassan megtelik élettel! Mikor menekülni
próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az õ testébe. "Csak nem hitted el a meséket,
hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegõt kapkodva
ébredsz álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+45 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+44 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 620. hetének nyerõszámai: 29, 18, 15. 1 db 1 találatos szelvényed
volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idõ: már 3 éve vagy
a Túlélõk Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszõrû pincsi fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt.
[7 pontot használtál fel, van még 260.]
ftv 50 123 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 123. szörnyet
| Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 260.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért
| Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára
szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a
hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy
villámcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Oopssz,
ez mellément! A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ököllel meghorzsolod a tetemember testét. (1
támadással 1 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és
máris valami használható akad a kezedbe: A következõ kincseket találtad: egy ubuk tüske és egy bõrsisak. Megzavartak!
Bosszankodsz. Egy sírlidérc jön feléd.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Megmarkolva a varkaudar szablyát
ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 74
életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar
szablyával felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc
megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig
turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze.
Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy
izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy
méregfelhõ varázslat. Semmi eredménye! A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. A savtámadás kevésbé volt
veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas
csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást
kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a nómenklatúra trutyis masszáját.
(1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge
sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
918 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset?
Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre
bukkansz! A zsákmány egy bronzpajzs és egy mérg. ubuk dobónyíl. Eleged van a rothadó bûzû csatamezõbõl, gyorsan
magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 240.]
dd 71 49 123 | eldobod a 71. tárgyat a 49. tárgyat a 123. tárgyat
| Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 2 kígyóbõr kesztyût. Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]
dd 63 157 138 | eldobod a 63. tárgyat a 157. tárgyat a 138. tárgyat
| Elhajítasz 32 tigroszlán fogat. Elhajítasz 1 nyu-shurikent. Elhajítasz 2 ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még
240.]
[132,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy friss csatamezõt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod,
hogy Gábor a Kalandozó egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást
nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz:
igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a
mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem
mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív
CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre
megpillantasz egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy
olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek
északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot
használtál fel, van még 230.]
h 238 30 | használod a 238. tárgyat
| Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+54
varázspont.) Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [30 pontot használtál fel, van még 200.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbrõl megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak
roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielõtt õ roppantaná el az ujjadat, te
roppantod össze õt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+36 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 170.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért
| Nekikezdesz a friss csatamezõ véletlenszerû átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Itt egy átvágott torkú
elf hever, amott egy kibelezett törpe. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Neszezést hallasz - úgy
látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz.
Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A sírlidérc
többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire
bukkantál: egy bronzhegyû nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi támad rád.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú
íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a zombi foszladozó testét. (1
támadással 17 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel
minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre
igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva
koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1
támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást
sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor
kilyukasztod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap.
(2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke
kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve,
ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Nemhiába, alkalmas
tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj (ld. enc.), egy sallank nyíl és egy rézpáncél. A
messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20
pontot használtál fel, van még 150.]
ek 6 | t. energia kisütése: 6
| Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 32 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 150.]
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre
| [133,35] Szûnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek
láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Borzalmas Yonda egy gyõztes csata
után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál...
Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen
lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy
õsi csatamezõt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Tharr oltár van.
Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi
nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes
emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az
éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [134,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi
történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy õsi csatamezõt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj!
Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod,
hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet.
Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál,
megtöltöd a vizestömlõdet is. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül
össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy sötét motyogó elõtt. Felfedeztél egy
Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel.
Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy
rúnakõ van. Délre egy púderszikla van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd
lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat
került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl.
Lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a
következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a
varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 11
életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával
néhányszor megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a
bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt
a karakterlapon * jelöli.) Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2
hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss
emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [135,35] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A
mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy gondolod,
hogy a közeledõ gyilkos tetû nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata
éppen jól jön.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl.
Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a gyilkos tetû testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a
varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetû jobb oldalát. (2
támadással 59 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy
utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot
kaptál. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre
könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem
csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Séta közben felkapod az
orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy
vaskohót. Délre egy rúnakõ van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a
távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy
kardszárnyú pocok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez
viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (3 támadással
65 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 46
életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled
regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek
nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra
vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 120.]
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra
| [135,34] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy
álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy
Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy õsi csatamezõ van. Északnyugatra egy mûvészi porolit
van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek
délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [135,33] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Fehér mandula illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett
termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt
oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és
körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy
mûvészi porolit van. Északnyugatra egy friss csatamezõ van. Elteszed a látcsövet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel
egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban
el tudd kalapálni az agresszort.
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a
sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca
teljes. Varkaudar szablyával megcsapod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó
dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny
tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus.
Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy élõholt quwarg. Amint eltûnik szemed
elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok
vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre,
kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [134,32] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss
csatamezõt. Találsz egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem
kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint
Reno Rainess. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy mûvészi porolitot. Északra nézve
látsz egy õsi csatamezõt. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok
vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek
délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi
nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 90.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár
fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a
finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+39 életerõ.) [30
pontot használtál fel, van még 60.]
h 238 30 | használod a 238. tárgyat
| Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen],
biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+54 varázspont.) Erõd TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van
még 30.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért
| Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bûz még nem oszlott el.
Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bõrû kobudera halottak között. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen
undorító hullákat. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi intéz feléd
kihívást.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre
rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A
zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és
elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tûnik, alkalmasan
betápoltál. Szerzeményed: 5 ubuk tüske. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyû készül a lemészárlásodra.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod
a dögkeselyû jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyû a jobb karodba és a nyakadba. (3
támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod a dögkeselyû fejét. (1 támadással 30 életpontot
sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyû. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit,
majd csendben meghal.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt
élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív
dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül,
valami agresszív dolog közeleg! Egy élõholt mágus intéz feléd kihívást.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A halálraítélt, aki
veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Egy sötét halál varázslatot dob
rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élõholt
mágus testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus pusztító erejû támadást indít, félresöpörve
védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok
cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja
minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [20 pontot használtál fel, van
még 10.]
h 396 | használod a 396. tárgyat
| Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
10.]
szk 22 | keresed a 22. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszõrû pincsit. [0 pontot használtál fel,
van még 10.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 7.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet
kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk
választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a
tippjeid: 3, 5, 2.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva,
gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek
eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +16 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1 támadás,
eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 261 pontot. A következõ körben
tehát 268 pontot költhetsz el.
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdõs terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és
egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszõket a rövid íjhoz szintén erdõs és bozótos terepen
készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyû
nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet õket vele elég erõsen kilõni). A rövid íjat automatikusan használod
élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.
|
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestû ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint
sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élõlények vérére szomjazó szörnyet. A
kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus
örökségének köszönhetõen - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd
különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtõzõ óriási, kitines borítású ollókkal
próbálja ellenfelét felszabdalni.
|
KARAKTERLAP |
Tier Nan Gorduin, egy fekete hajú, barna szemû ember férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 120. fordulód.
Erõ: | 17 | | Szint: | 11 | | Merészség: | 8/1 | | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 26 | | Támadás: | 10 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 16 | | Védekezés: | 30 | | Menekülés: | 35 % | | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 17 | | Életpont: | 199/51 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 27 (29) | | Varázspont: | 114/31 | | Pénz: | 92 arany | | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 14/0 | | | | | | | | EFejl: | 9 |
|
Eddig összesen 512 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4618 TP-t kaptál. Jelenleg 17550 TP-d van. A következõ szinthez még 7450 TP szükséges. Trófeáid: élõholt mágus, purifikátor, kétfejû troll. A 112. fordulódban 715 arany került a bankszámládra. 800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | vágófegyverek: | * 20 | | ütõfegyverek: | 1 |
lõfegyverek: | 21 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyû nyíl (#94) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 15 | | 2. nyomkövetés: | 21 (+1) | | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 9 (+1) | | 5. csapdaészlelés: | 5 | | 6. gyógyítás: | 37 (+1) |
7. titkosírás: | 3 | | 8. felderítés: | 6 | | 9. taumaturgia: | 19 |
10. versengés: | 2 | | 11. zene: | 35 | | 12. szörnyismeret: | 13 |
13. zárnyitás: | 11 | | 14. vadászat: | 9 | | 15. bányászat: | 15 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
készítesz vashegyû nyilat (#176) (max. 100 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), sullár (#101) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), karmos tankány (#137), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +14 vp 5 költség alatt; |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintûek ellen |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | Métely (#7000) | | energiatüskék (#29) | >> | erszényes elkarog (#354) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | | | | |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | | bõrsisak ($57) | $1 | | bronzpajzs ($89) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) |
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | | Halatir kalapja (#1262) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) | $1 | | rézpáncél ($71) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | $1 | | ezüstshuriken ($327) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
1 | * | hosszú íj (#111) | 14 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | $1 | | mérg. ubuk dobónyíl ($188) | 1 | | mérg. ubuk tüske (#137) |
1 | | parittya (#18) | 2 | | rézgolyó (#343) | 1 | | rövid íj (#107) |
2 | | sallank nyíl (#129) | 3 | | tüske (#22) | 6 | | ubuk tüske (#131) |
1 | * | varkaudar szablya (#516) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$1 | | ametiszt medál ($275) | $1 | | aranygyûrû ($193) | $1 | | borostyán függõ ($162) |
1 | | kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) |
4 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | lant (#238) |
$1 | | márványkulcs ($245) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) | $1 | | nagy vaskulcs ($186) |
1 | | ork csodaszer (#1228) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | távcsõ (#42) |
$1 | | tüskecsapda ($242) | $1 | | vaskulcs ($183) | 2 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 44] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 26] |
7 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 78] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
13 | | álompor (#396) | 6 | | amniosz (#203) | 2 | | dorony tüdõ (#212) |
1 | | dözmöng szív (#122) | 7 | | drótszõr (#37) | 3 | | elkarog szõr (#665) |
3 | | fekete gyöngy (#99) | $2 | | fülemüle agyar ($267) | 1 | + | galachmit (#310) |
10 | | gyöngymangó (#135) | 2 | | ilkin érc (#232) | 9 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | karbin plazma (#199) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kõszem (#304) |
89 | | madártoll (#112) | $1 | | magszim bél ($103) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | ormánygõte csont (#21) | 13 | | pirkit (#153) |
2 | | pular kristály (#239) | 1 | | purifikátor háj (#269) | 3 | | ramit kõ (#226) |
1 | | rókafarok (#124) | 1 | | smirglilevél (#29) | 8 | | szárnyas hernyó (#69) |
$4 | | szvó-ektoplazma ($151) | $1 | | téfea-agy ($172) | 3 | | xirnox szív (#213) |
|
Összsúly: 55.95 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | drótszõr (#37) | 1 | | göcsörtös bunkó (#123) |
2 | | kaja (#2) | 2 | | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | | nyu-shuriken (#157) |
3 | | spiritusz (#170) | 32 | | tigroszlán fog (#63) | 2 | | ubuk dobónyíl (#138) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
11 | | arany (#50) | 1 | | bõrsisak (#57) | 1 | | bronzpajzs (#89) |
1 | | dorony tüdõ (#212) | 2 | | gyöngymangó (#135) | 6 | | madártoll (#112) |
1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | | rövid íj (#107) | 1 | | sallank nyíl (#129) |
1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | | ubuk tüske (#131) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(131,36) tetemember (#123), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158)
(132,36) friss csatamezõ (#262), oltár, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), sírlidérc (#172), zombi (#49),
autentikus vámpír (#154)
(133,35) mûvészi porolit (#720), oltár
(134,32) friss csatamezõ (#262), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), oltár, tavacska, zombi
(#49), dögkeselyû (#174), élõholt mágus (#175)
(134,35) õsi csatamezõ (#263), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), tavacska, mûvészi porolit (#720),
Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), arató csattanatok (#144)
(135,33) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), sóhajtó
dornyok (#112), élõholt quwarg (#202)
(135,34) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(135,35) gyilkos tetvek (#116), Leah oltár, 46. jellempróba, érclelõhely, kardszárnyú pocok (#152)
2005.08.16 08:54 Változások a számládon! 110 zseton átutalása a(z) 7221. számlára!
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Tier Nan Gorduin 120. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | | lebegõ gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | | zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | óriás griff (#105) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | | kõkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaõr (#133) | | palotaõr (#134) | élõholt mirg (#135) | sötét fõgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynõ (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | purifikátor (#157) | | nómenklatúra (#158) | kétfejû troll (#163) | bávatag golombár (#165) | sírlidérc (#172) | dögkeselyû (#174) | | élõholt mágus (#175) | ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | | élõholt quwarg (#202) | drónkeselyû (#208) | massza (#217) | áeratikus hasnyák (#243) | ork sámán (#345) | | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknõs (#362) | | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérõdzõ etra (#368) | rõtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amõba (#420) | ulkor jéglény (#641) | csontlepke (#746) | | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | burástya királynõ (#759) | ryuku csapásvezetõ (#778) | ork bérgyilász (#781) | | Métely (#7000) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | $csontkés (#11) | csontszurony (#12) | | kõkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bõr (#15) | $bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | $gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | | királygyík bõr (#44) | $kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | $bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | | $bõrsisak (#57) | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | $bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | | $bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | | bronzhegyû nyíl (#94) | $bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | $vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | | $evaporõr háj (#105) | $fabontó (#106) | rövid íj (#107) | $nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | | mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | | hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | | mérg. ubuk tüske (#137) | $ubuk dobónyíl (#138) | $denevér szimbólum (#140) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | | grok-képzõdmény (#149) | $szent jogar (#150) | $szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötõ (#158) | | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függõ (#162) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) | | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | $téfea-agy (#172) | | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | vashegyû nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | | ezüst gyûrû (#180) | $vaskulcs (#183) | $ezüst kulcs (#184) | $nagy bronzkulcs (#185) | $nagy vaskulcs (#186) | | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | $aranylánc (#191) | $aranygyûrû (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függõ (#195) | | $trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfû csomó (#200) | | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fûszertartó (#210) | dorony tüdõ (#212) | xirnox szív (#213) | | manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | smaragd védõgyûrû (#223) | | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tõr (#225) | ramit kõ (#226) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötõ (#229) | | lánckesztyû (#230) | $acélpengõke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | $tatu dob (#234) | | lant (#238) | pular kristály (#239) | $kis aranykulcs (#240) | $smaragd kulcs (#241) | $tüskecsapda (#242) | | $márványkulcs (#245) | fekete bõrcsizma (#247) | $bumeráng (#249) | templom (#256) | friss csatamezõ (#262) | | õsi csatamezõ (#263) | $fülemüle agyar (#267) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | aranytû (#272) | | $ametiszt medál (#275) | kõszem (#304) | galachmit (#310) | ezüsthegyû nyíl (#323) | $ezüstshuriken (#327) | | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rézgolyó (#343) | $tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) | | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | fõutca (#399) | | ház (#400) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) | | varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) | $rinóbõr (#651) | $aurach fog (#657) | elkarog szõr (#665) | | $nektoraf faggyú (#667) | lápi hajlék (#670) | nyomkeresõ talizmán (#671) | hibátlan gyémánt (#680) | mûvészi porolit (#720) | | $varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | régészeti lelõhely (#1208) | dal.kristálykesztyû (#1214) | | szekérkaraván (#1215) | megbûvölt utazóláda (#1218) | kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220) | ork csodaszer (#1228) | csillezsálya (#1252) | | csillezsályalevél (#1253) | Halatir kalapja (#1262) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
EXT - játékhét visszadátumozási kérelem
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZK szörny 10 szörnykeresés
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|