Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:16' EZ A 139. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD 140. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
t 137 | támadod a 137. szörnyet |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
ek 7 19 2 | t. energia kisütése: 7 19 2 |
ek 116 68 58 | t. energia kisütése: 116 68 58 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. Kritikus ütés! (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 269/100 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (25) | Varázspont: | 392/1 | Pénz: | 1762 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 139/251 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/16 (+112%) | szúrófegyverek: | 24/24 (+2%) | ütőfegyverek: | 2/8 |
lőfegyverek: | 5/18 | dobófegyverek: | 21/82 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/55 | 2. nyomkövetés: | 29/106 | 3. mászás: | 5/38 |
4. csapdakészítés: | 8/49 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 2/46 | 8. felderítés: | 5/89 | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 23/4 (+25%) | 11. taumaturgia: | 24/89 (+2%) | 12. versengés: | 5/2 |
13. zene: | 2/38 | 14. szörnyismeret: | 14/56 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/89 | 18. bányászat: | 8/50 |
19. úszás: | 9/61 (+56%) | 20. főzés: | 10/93 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve) |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | kaktusztüske (#114) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tankány karom (#237) |