Karakterszám: |
9290 |
Számlaszám: |
4335 |
Fordulószám: |
123 |
Játékhét: |
124 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
97 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. már. 18. 9h:49' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. már. 21. |
|
E-mail!
ARJUNA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
3. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 lemúr hártyát. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
3. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Legator Godart, egy átható tekintetû, nemes arcvonású,
figyelemre méltó mozgású férfi. [aura: elkt.immunitás: 6.] A Halhatatlanok
klánjának rendfõnök rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai:
az Örökkévalóság gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a hatalom hosszúkardja,
Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, harci nyílpuska, a sólyom csontamulettje,
zangrozi csizma, Végzetpenge, a tökéletesség nagy pajzsa, ében láncing,
a hatalom rubinja, a sün keresztszimbóluma, lovagi kard, vívótõr, a bölcsesség
átlátszó köntöse, a kobra díszes sisakja, a teknõs ónixgyûrûje, a majom
szöges öve, zöld mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, az energia arany nyaklánca.
Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Legator Godart téged céloz, amikor a harci nyílpuskával lõ.
(4 találattal 175 sebzést okozott.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
Méregcsók, az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg
érintését. Méregcsók, az arhomad varangy ellõ egy tombolás varázslatot.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 175 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Legator Godart elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
8. NAP ** Eljön barlangodba
Hazug Hasszán, egy pocakos, fekete, varkocsba
font hajú, sunyi tekintetû férfi. A Pszionicisták klánjának a gondolat
ura rangú tagja. Viselt tárgyai: az erõ csontmaszkja, az egyensúly gyûrûje,
Rogan karkötõje, a szívósság utazóköpenye, óriás fülbevaló, a pók smaragdgyûrûje,
görényfarok, a majom könnyû pikkelyvértje, a tökéletesség márványgyûrûje,
arany orgling fétis, a mentát gyöngye, orgling fétis, arany pszi váll-lap,
az ellenállás csontamulettje, az ügyesség könnyû íja, az erõ malachit karkötõje,
mintrogi erõöv, a gepárd malachitgyûrûje, a kobra hosszúkardja, a majom
ezüst fülbevalója, az Örökkévalóság Rubinja, az erõ nagy pajzsa. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Hazug Hasszán csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
*** 3.13. ***
Morgana (#3328) kilépett a szövetségbõl.
**
14. NAP ** Eljön barlangodba
Arcor Di'Quator, egy csendes, halk léptû,
komor tekintetû, sokszor elmélyülten gondolkodó férfi. A Tolvajok klánjának
útonálló rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: Trükkös fülbevaló, a siker ezüstveretes öve, bronzmedál, a
tudás vaspajzsa, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, görényfarok,
óriás fülbevaló, ezüstmedál, a küzdelem bíbor láncinge, a tárgyalás gyûrûje,
Rogan karkötõje, ametiszt szkarabeusz, a pók smaragdgyûrûje, a bûz könnyû
íja, az élet malachit karkötõje, a kígyó utazóköpenye, a harcos csontmaszkja,
a kígyó aranyozott nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Misztikus,
szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség...
Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha
kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Huh, jól elszaladt az idõ! Arcor
Di'Quator is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik.
(+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az asztrális behemót.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10779.) A te szinteden a legnevesebb
19-es, egy középtermetû, hófehér bõrû, fekete, tüsi hajú férfi. (hírneve
5072.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 26.* Ka-Boom és Ambassadar megküzdöttek egymással, és Ka-Boom gyõzött.
*feb. 27.* Clow gyõzelmet aratott Anusz felett.
*feb. 28.* Medvegyev
pszionikus párviadalban legyõzte Angét.
*már. 3.* Alba Regina és Nosean
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*már. 3.* ÁlomVándor
pszionikus párviadalban legyõzte ÉjHercegnõt.
*már. 4.* Signy Mallory
pszionikus párviadalban legyõzte Emperor Sir Zaltaint.
*már. 6.* Kronx
teljesítette a 11. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*már. 6.*
Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Al'Draco felett.
*már. 6.*
Patissar és Hazug Hasszán pszi párbajt vívtak. Patissar került ki gyõztesen.
*már. 6.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott AZ
UTOLSÓ IGAZI NINJA felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 26.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*feb. 28.*
Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*feb.
28.* Fortian gyõzelmet aratott Mordonc felett.
*már. 4.* Csendes Don
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Smaragdszemû Wynia felett.
*már.
4.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét.
*már.
6.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik
Abarrun felett!
*már. 10.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak.
Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen.
*már. 11.* Endyr gyõzelmet aratott
Stanislava felett.
*már. 12.* FloMo Belaxust kis híján megölte egy Takaidia.
*már. 12.* New York City Boyt majdnem felfalta egy Takaidia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 669.]
kf 250 100 |
bekészíted a 250. tárgyat |
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 669.]
ep 18 75 6 |
építed az 18. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a könyvtár felhúzását. A kézzel
hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Patakokban folyik rólad
az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel el is készült a
könyvtár! Büszkén csodálod meg, és örülsz, hogy pont te lehettél az a szerencsés,
aki befejezted. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+38%). [19 TVP-t használtál fel, maradt még 650.]
le 250 |
elrakod a 250. tárgyat |
Leveszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 650.]
h 8 65 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az álcázás szakértelmed 19. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 650.]
kno 65 3 9 6 50 3 |
65. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 20. szintre nõtt. Elköltesz
6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret). Elköltesz 3 képességpontot
a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a meggyõzõkészség szakértelmed 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 650.]
bsz 9290 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Arjuna eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 5, 6, 9, 11,
12, 36. Jelenleg a 18. épületet építi, eddig 151 TVP-nyit haladt. Mielõtt
bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.)
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt
gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [4 TVP-t
használtál fel, maradt még 646.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 646.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.) (-6
vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 643.]
v 159 8501 3 |
159. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemidézés! A varázslat
segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen
galetkihez: "Arjuna vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 640.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Igyekszel megcsillogtatni a zenei tudásodat: egy különösen nehéz számot
adsz elõ. Csak kevés bárd mer vele próbálkozni, mert könnyû elrontani.
Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza.
(+18 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+1 hõsiesség
pont.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy a káosz
ur-gathal lándzsáját is. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 630.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal
is nehezen boldogulsz. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad
mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy kõtroll (#196).
*** 1. KÖR *** A kõtroll irányába mozogsz. A kõtroll feléd rohan. Az orgling
disznó a kõtroll felé mozog. A kõtrollt próbálod megsebezni. Lendületet
véve ütsz jobb mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél). Yssuf tõrét forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(43 sebzés). A kõtroll
téged támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(44 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Roncsoló sebzés! Az orgling disznó a kõtrollt támadja. A kõtroll megtántorodik.
A kõtroll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod a kõtrollt. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(31 ép-t
sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t
sebeztél). Meglengetve a Yssuf tõrét, próbálsz lesújtani.
(1 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(43 sebzés). A kõtroll kileheli lelkét.
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 18/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut 57%. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy õskõ és egy kõtroll szem. Megéheztél. Hozzálátsz
az ételhez. (+31% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+44 életpont.) [18 TVP-t
használtál fel, maradt még 612.]
t 65 40 |
65. szakértelem tanulása 40 TVP-ért |
Az álcázás mûvészetét gyakorlod: elváltoztatod arcodat, külsõdet, aztán
a változást igyekszel minél gyorsabban visszacsinálni. [24 TVP-t használtál
fel, maradt még 588.]
(4. kaland:) Mit lehet tenni? A helytartó kívánsága parancs! Ellátogatsz
a kiszolgáló lakórészre. Minden szinten van ilyen, itt laknak a Takarítók,
Szállítók és rengeteg más, az ifjak kiképzésében részt vevõ, illetve õket
kiszolgáló galetki. A bírák tanácsa a szint lakói között adódó vitákat
hivatott eldönteni, de elméletileg politikai döntéséket is hozhatnak, sõt,
joguk van a helytartót is elmozdítani. Ha a helytartó ilyen nyílt parancsot
mer adni, valószínûleg a többi bíra a zsebében van. Hogy nyerte meg a lojalitásukat
ilyen rövid idõ alatt, az rejtély számodra... Mindenesetre, nem árt álcázni
magad, nehogy felismerjenek.
[Álcázás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Útközben egy kis sarat kensz az arcodra, ennyi valószínûleg elég is lesz.
Ezalatt el is érsz Vusix Naotmi barlangjához. Sem õrt, sem más védelmet
nem látsz - persze mi szükség is lenne ilyesmire - tehát egyszerûen besétálsz.
A tágas, kényelmes lakóbarlang elsõ termében egy házi kedvencre bukkansz.
Na, ezzel talán lehet is kezdeni a bíra megpuhítását! Ellenfeled egy orgling
melák (#157) [aura: gyorsaság: 6.].
*** 1. KÖR *** Megcélzod az orgling melákot a szellemek kõrisfa íjával,
és lõsz.
(3 találattal 73 sebzést okoztál.) Az orgling melák az orgling
disznó felé mozog. Az orgling disznó az orgling melák felé mozog. Az orgling
melák és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling melák megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod az orgling melákot. Megtámadod az orgling melákot.
Lecsapsz jobb mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél). Meglengetve az Enyészmestert,
próbálsz lesújtani.
(12 ép-t sebeztél). Yssuf tõrével lesújtasz. Elkerülte.
Illatod zavarja
(21 sebzés). Az orgling melák halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 21/32.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+5%). Szolgáidnak 43% jut. Az orgling disznó zabál. (+25% jóllakottság.)
Hehe, ez megkapta. A zajra elõtotyog egy idõs galetki. Elszörnyedve néz
rád, majd kedvenc orgling melákja tetemére.
- Mit képzelsz, de kölyök!
Hívom az õrséget, és a Hegy legmélyebb magmakamráiban fogsz sínylõdni a
szemtelenségedért!
[Vezetõkészség próba 12-es küszöbre: sikertelen]
Megrettensz a bíra parancsoló szavaitól, és remegni kezdesz, mint a nyárfalevél.
Mielõtt még nagyobb baj lesz, elhúzol innét! Futsz, ahogy lábad bírja,
és reménykedsz, hogy a vénember nem fog emlékezni rád. [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 568.]
m 9 13 823 1112 4112 4111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 23) A legközelebbi feladat megoldásánál 23 lesz a válaszod.
(M 9,12) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Az oszlopok
közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít,
és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz.
Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy tehemót alomban csak
nõstény tehemót született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és
csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti
alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 23 mázsa növényt, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 8 mázsa növényt. Ezek a falánk lények tehát összesen
4761 mázsa növényt pusztítottak el. Hány tehemót volt egy alomban?
A
szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [23]
A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 9,11) Észak felé mozogsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
(M 9,10) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Kellemetlen bûz üti
meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya!
Ellenfeled egy lávaelementál (#178).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a lávaelementált a szellemek kõrisfa íjával, és
lõsz.
(3 lövéstõl 91 ép-t sebzõdött.) Az orgling disznó a lávaelementál
irányába megy. A lávaelementál az orgling disznót rohamozza. Az orgling
disznó és a lávaelementál egymással harcolnak. A lávaelementál megtántorodik.
Az orgling disznó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A szellemek kõrisfa íjával meglövöd a lávaelementált.
(3
lövéstõl 90 ép-t sebzõdött.) A lávaelementál holtan terül el.
[A csatában összesen 181 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 18/54.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+72%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 47
arany.
(M 10,10) A folyosó keletre visz. Egy szabályos kör alakú, kéken világító
vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb.
Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel...
(kaptál 20 TVP-t.)
(M 9,10) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben
csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 9,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Kellemetlen bûz üti meg az
orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled
egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tarajos khadzart. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(54 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-10 ép) Enyészmesterrel támadsz.
(11 ép-t sebeztél). Yssuf tõrét forgatva támadsz.
(12 ép-t sebeztél). Fantasztikus
illatod hat rá
(21 sebzés). A tarajos khadzar téged támad. Rád vág nyelvével.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Feléd suhint ollóival.
(24
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni az élet
malachitgyûrûjét. Sikerrel járt.
*** 2. KÖR *** A tarajos khadzart próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal.
(44 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-10 ép) Enyészmesterrel lesújtasz.
(8 ép-t sebeztél). Yssuf tõrét forgatva támadsz.
(10 ép-t sebeztél). Fantasztikus
illatod hat rá
(16 sebzés). A tarajos khadzar hörögve elterül. A tetem
nagy durranással szétrobban.
43 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 106 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy khazdar
taréj.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+106 életpont.)
(M 9,8) Az északra menõ folyosót követed. A teremben, ahová érkezel, mocorgás
támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy quwarg
behemót (#200) [aura: egészség: 16.] és egy quwarg élõsködõ (#201).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a quwarg élõsködõt a szellemek kõrisfa íjával,
és lõsz.
(3 lövéstõl 88 ép-t sebzõdött.) A quwarg élõsködõ hörögve elterül.
A quwarg behemót közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg behemót rád támad.
Harapni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl. Kimeresztve, elõre suhint jobb
karmával.
(26 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. Feléd döf
bal karmával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Támadod a quwarg behemótot. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél).
Yssuf tõrét forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat
rá
(34 sebzés). A quwarg behemót rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd
mélyeszteni.
(27 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb karmával.
(24 ép-t sebzõdtél).
Rád vág bal karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** Támadod a quwarg behemótot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. Félrehajolt. Yssuf
tõrével lesújtasz.
(1 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(31 sebzés). A quwarg
behemót rád támad. Harapni próbál.
(31 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek.
(-99 ügyesség.) Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(23 ép-t sebzõdtél).
Rád vág bal karmával.
(25 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 212 sebzést okoztál, és 156 sebzést kaptál.] Ennek
fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 9,9-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+156 életpont.)
(M 10,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [73 TVP-t használtál
fel, maradt még 495.]
m 2233 2222 2112 2114 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,10) Irány dél! Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 9,11) Dél felé mész az útvesztõben. A következõ helyszínen nincs semmi
érdekes.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Irány észak! Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 9,9) A folyosó északra tart. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted
a torzszülötteket.
(M 10,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [4 TVP-t használtál fel,
maradt még 491.]
Kimész a Csarnokból. A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél
ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól,
nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen
872 sebzést okoztál, és 481 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 493 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
774 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Arjuna, egy fantasztikus alakú, lángoló tekintetû, igazi
nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod:
kõevõ. Ez a 123. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (19) / 1.15 |
[2] IQ: |
8 / 6.19 |
[3] ügyesség: |
9 (16) / 1.78 |
[4] egészség: |
19 (23) / 10.48 |
[5] mágia: |
7 (14) / 6.75 |
[6] gyorsaság: |
19 (25) / 11.40 |
[9] Méret/ép: |
152 (157) / 157 |
Min. méret: |
109 |
Barlangméret: |
156 |
|
|
Varázspont: |
165 / 147 |
Képességpont: |
12 / 42% |
Hõsi pont: |
12 (0) |
Tám.bónusz: |
20% |
Véd.bónusz: |
58% |
Galetki erõ: |
535 / 249 |
Hírnév : |
688 |
Jóllakottság: |
118% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
97 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
17 (0) |
Torzsz. csaták: |
548 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
458 (4) |
Leölt torzszülött: |
679 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
96 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: tolvaj (31)
Speciális
képességeid:
+5 lopás, +5 lopakodás, +5 csapdaészlelés, +5 mászás. 10%
dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 48-as Klánkalandot (KK 48)! (összesen
45 TVP-t igényel) 2.) Használd a kineport varázslatot legalább 5 alkalommal!
[számláló: 1] 3.) Gyõzz le harcban kettõt a Katona Klán tagjai közül. [számláló:
1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[25] illat: |
19 (30) / 0 |
[26] lõfegyver: |
19 (21) / 11.29 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 0.51 |
[46] csapdaészlelés: |
7 (12) / 1.54 |
[47] zárnyitás: |
9 (11) / 1.85 |
[48] mászás: |
7 (12) / 1.62 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 0.29 |
[51] transzformáció: |
5 / 1.24 |
[52] auraészlelés: |
4 / 0.60 |
[53] ékszerészet: |
8 / 1.94 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.73 |
[55] szívósság: |
11 / 0.25 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.80 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 1.25 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.55 |
[62] lopás: |
10 (15) / 0.54 |
[63] éberség: |
3 / 1.95 |
[64] átokszórás: |
6 / 4.41 |
[65] álcázás: |
20 (15) / 0.91 |
[66] lopakodás: |
6 (11) / 2.98 |
[67] régészet: |
4 / 0.55 |
[68] zene: |
8 / 5.90 |
[69] tanulás: |
6 / 5.13 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
11 / 3.55 |
[72] építés: |
6 / 3.66 |
[73] felderítés: |
4 / 3.24 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
19 (21) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (12) / 5.02 |
|
|
|
bal mancs |
[103] méret: |
1 (2) / 0 |
[104] szakért.: |
9 (10) / 8.90 |
|
|
Enyészmester |
jobb mancs |
[106] méret: |
1 (2) / 0 |
[107] szakért.: |
6 (7) / 5.01 |
|
|
Yssuf tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (3) / 0.48 |
[36] csábmosoly: |
1 (3) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
3 (5) / 0 |
[29] életszívás: |
3 (5) / 1.52 |
[40] gigaököl: |
1 (3) / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 (3) / 0 |
[163] kineport: |
3 (5) / 1.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 (6) / 0.64 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 (6) / 3.36 |
[35] mágiatörés: |
1 (3) / 0 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 (3) / 0.08 |
[159] szellemidézés: |
4 (6) / 1.04 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (3).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] orgling disznó |
67/67 |
77% |
105% |
2 / 1.69 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
e 9 80 |
v 154 |
v 159 8501 3 |
z 19 10 |
vd |
t 65 40 |
|
2. Makró |
gy |
pv 6 |
ism 6 |
p |
pv 4 3 5 |
gy 99 |
|
3. Makró |
kf 194 |
ism 3 |
vd 2 |
kf 20892 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata a harc 1. köréig. Prioritás: 100. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #188. Prioritás: 101. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #179. Prioritás: 101. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #196. Prioritás: 101. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #197. Prioritás: 101. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #206. Prioritás: 101. |
7: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #206. Prioritás: 102. |
8: védelem itala v.var. ha ellenfeled #206. Prioritás: 102. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 99;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 4 3 5;
PSZ 48
66;
BA 77;
L 100 268 272 274 161 230;
HE 2;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8501 165 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #8 (1. épület),
#22 (4. épület), #27 (9. épület), #51 (20. épület), #498 (109. forduló),
#350 (110. forduló), #251 (121. forduló), #443 (115. forduló), #483
(119. forduló), #304 (119. forduló), #218 (120. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Gyémántlégió (#15000). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3797. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 a ragadozó bõr mellvértje (#19946) |
|
1 a
teknõs sárga öve (#25467) |
* |
1 a bûz fekete csizmája (#29022) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 a káosz
árnyékpajzsa (#28974) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a
sólyom bõr mellvértje (#29396) |
* |
1 a majom csillogó fejpántja (#14158) |
|
1 a majom utazóköpenye (#14186)
|
* |
1 a harcos csatos öve (#7916) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) |
|
1
káoszkígyó vért (#271) |
|
1 az ellenállás nagy pajzsa (#28512) |
|
1 a gyõzelem csontmaszkja (#20892)
|
* |
1 a gólem átlátszó köntöse (#8352) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a majom könnyû láncinge (#14081)
|
|
1 arany fejpánt (#1109) |
|
1 a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) |
* |
1 az Univerzum páncélja (#402)
|
Ékszerek, kincsek |
|
2231 arany (#1) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a
bûz sárgaréz nyaklánca (#29081) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181) |
|
1 az ügyesség sárgaréz nyaklánca (#2531) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a gepárd
márványgyûrûje (#15626) |
* |
1 az energia ezüst nyaklánca (#18732) |
* |
1 ametiszt szkarabeusz (#163)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
7 üvegszimbólum (#138) |
|
57 drágakõ (#2) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225)
|
|
1 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 a bûz koponya amulettje (#29100) |
|
1 csepp
fülbevaló (#1256) |
* |
1 a majom malachitgyûrûje (#14277) |
Felszerelés |
|
3 varázskõ (#210) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 a légzés hosszúkardja (#27867) |
|
5 kés
(#5) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 az enyészet
vívótõre (#23353) |
|
1 az ellenállás hosszú íja (#28722) |
* |
1 a szellemek kõrisfa íja (#15223)
|
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
2 vívótõr (#1303) |
|
1 a káosz ur-gathal lándzsája (#32844) |
|
1 hosszúkard
(#1317) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
1 a szalamandra gyalogos lándzsája (#26082)
|
|
2 törpe balta (#224) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
* |
1 Yssuf tõre (#257) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
3 harci fejsze (#12) |
Varázsitalok és füvek |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
14 winropu moha (#22) |
|
1 bajnokok itala (#62)
|
|
11 tejfonál (#28) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
1 villámlehelet
itala (#56) |
|
17 liánvirág (#24) |
|
12 gyilkos boróka (#27) |
|
16 mátekel gomba (#21)
|
|
7 mézfû (#29) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
6 rémcserje (#34) |
|
11 hónakkupók (#30) |
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
1 velparaj (#35) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
9 csótányláb (#25) |
|
7 sárkányvirág (#32) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
2 muskil (#37) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
Egyéb kacatok |
|
5 khazdar taréj (#268) |
|
34 ekinda haj (#147) |
|
21 nordkristály (#146)
|
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
12 pirgamit (#152) |
|
16 mandibula (#157)
|
|
3 yeti csont (#160) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
3 húsevõ bibe (#151)
|
|
7 smaragd esszencia (#229) |
|
7 molitár háj (#165) |
|
12 elektronit (#141)
|
|
1 patkányfog (#270) |
|
2 kõtroll szem (#274) |
|
4 barna manakõ (#149)
|
|
2 xenópete (#278) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
75 káoszkígyó pikkely (#230)
|
|
7 szójer csáprágó (#231) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az élet
malachitgyûrûje #5277 (10).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLIS BEHEMÓT (158. PSZIONIKUS LÉNY) Hatalmas méretû, sárga, felpüffedt
pókra emlékeztetõ óriásai az asztrális térnek. Félig-meddig tudatlan lények
- már amennyire annak lehet bármit is az asztrálban nevezni - születésüktõl
örökölt, erõteljes pszi képességeikkel bármiféle technika nélkül sújtanak
le mindenre, ami elég közel merészkedik hozzájuk, és így veszélyforrásnak
tartják.
MÉG ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK BARLANGFÜRDÕ (#42) Építési költség: 3000
TVP
Egyéb költség: 2 pirgamit
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Nagyobb
barlang (#12)
Leírás: A barlang bõvítésekor keresztülvezetett patakot
felduzzasztjátok, pirgamittal jól aláfûtötök, majd ízlés szerint dekoráljátok
a barlangrészt. Igen, így készül a barlangfürdõ. Odahaza, a Rúvel Hegyben
édesanyádnak minden nap közelharcot kellett veled vívnia, hogy megfürödj.
Amióta magad laksz a saját barlangodban, sokkal inkább tudod értékelni
a fürdést. Az erõs bûzt elõnyben részesítõ harcosokat iszapfürdõ, az illatukra
kényes lányokat szépségsarok is várja. (+2 bûz / illat a forduló végéig).
A fürdõben kellemesen ellazulhatsz, melynek hatására rugalmasságod a forduló
végéig 2-vel megnõ), és közben van rá esély, hogy érdekes híreket hallasz.
A BSZ parancs kiadásakor fordulónként egyszer automatikusan használod a
barlangfürdõt.
HÛTÕKAMRA (#43) Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség:
100 VP, 1 nordkristály
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Élelmiszerraktár
(#5), Ivó (#13), Kutatólaboratórium (#31)
Leírás: Igen! Sikerült elérnetek
azt, amit a vérprofi elemi mágusok is csak ideig-óráig tudnak fenntartani:
a tartós fagyot mesterséges körülmények között! Rengeteg nordkristályt
felhalmozva, és bizonyos bonyolult mágikus eljárások következtében állandó
hideget fejlesztenek a kristályok, amit egy csõrendszer segítségével a
barlang gondosan leválasztott részének falán cirkuláltatott víz hûtésére
használtok. Ennek következtében egyrészt lehetõvé válik az igen kiváló
hûtött sörök fogyasztása, másrészt élelmiszerkészleteiteket is sokkal tovább
tudjátok eltartani (az épület felépülte után, ha valaki PV 5 beállítással
hozzád látogat, mindketten kétszerannyi jóllakottságot fogtok kapni, mint
normális esetben).
JELMEZKÖLCSÖNZÕ (#44) Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: ivó (#13),
tanácsterem (#19)
Leírás: Ezen a helyen nem csak különbözõ álruhákat
kaphatsz, de a közeli ivóban ki is próbálhatod álcád sikerességét. Vajon
fölismernek a társaid? Netán képes vagy beolvadni a környezetedbe? Ha az
épület elkészül, akkor a BSZ parancs hatására mind az álcázás, mind a lopakodás
szakértelmed 2-vel magasabbnak számít a forduló végéig.
OSKOLA (#45)
Építési költség: 2500 TVP
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: könyvtár
(#18), barlangcsarnok (#27)
Leírás: Ezen a helyen a galetkik megbeszélhetik
a portyás szakértelem-versenyek és a mindenapi élet során szerzett tapasztalatokat,
így egymást okítva tanulhatják a képzettségeket. Ezentúl a tanulás parancsod
5%/TVP hatékonyságú lesz, de a TVP-vel azonos számú aranyat is el kell
költened a segédeszközökre és a szemléltetõ kellékekre. Az oskola hatásfoka
a szintekkel nõ, a 4. szinttõl 6%/TVP, a 6. szinttõl 7%/TVP, a 8. szinttõl
8%/TVP és így tovább.
Lássuk a gyakorlatban! A T 45 15 1 parancs hatására
a 6. szinten 15 TVP-ért és 15 aranyért 1 KNO-val nõ a csapdakészítésed
(persze ahhoz, hogy képes legyél 15 TVP-ért tanulni, továbbra is szükségeses
legalább 4-es tanulás szakértelem megléte). Ha nincs elegendõ aranyad,
akkor a szokásos, 3%/TVP hatékonyságú tanulás történik.
EXTRA FORDULÓK Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni
az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel,
azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban,
félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs
egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési
dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet
egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos
vagy, NEM KELL elolvasnod!
Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az,
hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat
így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok
nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép
nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem
tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000.
jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára
nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak,
a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg
az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.