125. forduló, 127. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 25. 15h:05'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 shinai gömb (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Mac The Fallen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
A 4. napon találkozol Mac The Fallennel. Raia bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 14 gyógykenőcsöt (2000 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 pirkit (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany), 9 pirkit (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 4 ezüstdarab (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 2 purifikátor háj (eladási ár: 75 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 3 szvó-ektoplazma (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 ryuku kopja (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 vasvért (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 csatabárd (eladási ár: 260 arany, ebből a kezelési költség: 26 arany) ellenértékét.
A 4. napon összefutsz Mac The Fallennel. Raia bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerő Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerűen nem hagyhatod, hogy nagy elődeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlődött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölőd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az ősökben volt a hiba, Egyszerűen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz.
A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 678. hetének nyerőszámai: 7, 5, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.) Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 291.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

be 709 127 220 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted.] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 281.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-12 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 266.]

le 229 1659 leveszed/lerakod a 229. tárgyat az 1659. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
Lehúzod az ujjadról a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 278 223 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat a 223. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

ek 7 18 7 t. energia kisütése: 7 18 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,45] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán M.C. Silverhand vigyorog kajánul. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (602. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Árny Vadásszal. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mac The Fallen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz Reywinddel. Azt veszed észre, hogy egy szép dorony duda van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [28 pontot használtál fel, van még 238.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 27, gyógyulás: 9, összesen: -18 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 21, gyógyulás: 7, összesen: -14 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa uszonyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 178.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +111 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 28, gyógyulás: 8, összesen: -20 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. Kritikus ütés! (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. Kritikus ütés! (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 31, gyógyulás: 9, összesen: -22 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa uszonyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 118.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 5, összesen: -8 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 23, gyógyulás: 8, összesen: -15 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 58.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa uszonyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 28.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 27, gyógyulás: 9, összesen: -18 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 41, gyógyulás: 11, összesen: -30 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 20, gyógyulás: 7, összesen: -13 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál fel, van még -2.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még -2.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 29, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 98/98 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 260/258 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 6
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 671/2 Pénz: 1239 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 35/5
Eddig összesen 601 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 770 TP-t kaptál. Jelenleg 124801 TP-d van. A következő szinthez még 55199 TP szükséges. Trófeáid: Tguarkhan, pókkirálynő, ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5850 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/25 (+215%) ökölvívás: 8/84 szúrófegyverek: 23/61 (+1%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 22/60 (+2%)
dobófegyverek: 8/55

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/89 2. nyomkövetés: 41/73 (+4%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 7/63 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 30/56
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 4/46 9. szörnyidomítás: 1/99
10. teológia: 11/29 (+61%) 11. taumaturgia: 36/76 (+7%) 12. versengés: 9/35
13. harcművészetek: 8/40 14. szörnyismeret: 9/74 15. zárnyitás: 2/57
16. vadászat: 9/55 17. bányászat: 4/86 18. úszás: 8/88 (+52%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
94 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 2 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, ryuku légiós (#361), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 30. jellempróba, Árny Vadász (2837. kalandozó), Mac The Fallen (4172. kalandozó), Reywind (5073. kalandozó), vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek