Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. okt. 28. 12h:05' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
130 | 131 | 132 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
fa 32 2275 1 | feladod a 32. tárgyat a 2275. kalandozónak (1 darabot) |
fa 225 2275 1 | feladod a 225. tárgyat a 2275. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1475 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 46, gyógyulás: 42, összesen: -4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 84 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 124, gyógyulás: 50, összesen: -74 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. [+1% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb karját. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 71, gyógyulás: 53, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [130,-70] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a smaragdgólem bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 3780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 217, gyógyulás: 131, összesen: -86 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 5 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 21, összesen: +8 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. [+1% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 79, gyógyulás: 54, összesen: -25 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1196 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 32, gyógyulás: 35, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [129,-69] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 347 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 22, összesen: +19 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 31, gyógyulás: 51, összesen: +20 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. [+2% tau] Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nagyot húz a varkaudar hírnök farka a lábadra! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 45, gyógyulás: 53, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [127,-68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. [+2% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz fejét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 30, gyógyulás: 33, összesen: +3 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 20 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1245 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 38, gyógyulás: 43, összesen: +5 ÉP}
jlk 1213 | jelszó kimondása 1213 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 45: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 45. pont 48: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 126.]
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 75, gyógyulás: 12, összesen: -63 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [127,-69] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 93, gyógyulás: 15, összesen: -78 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 23 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 84, gyógyulás: 13, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [126,-69] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az arató csattanat testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
ef 40 512 | energia fejlesztése 40 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
im 0 6 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
A DÜH VÉRVÖRÖS KÖDE (541. TUDATI KÉPESSÉG) "Erős vagy. Hatalmas vagy. Érzed, ugye? Nem? Hát akkor most megmutatom, mit is tudsz valójában." Mi ez? Ki van itt? Csak nem egy hang? De honnan? A kasztroplanáris térből? Próbálsz koncentrálni, hátha ismét meghallod (vagy inkább megérzed?) az eleddig ismeretlen hangot. Mi lehet ez? Valami kollektív lelkiismeret vagy önérzet? Tulajdonképpen mindegy. A lényeg az, amit felajánl. Feltárja előtted képességeid határainak kiterjesztését, megmutatja, hogyan is lehetsz még erősebb. Még hatalmasabb. Ami nem is annyira nehéz. Tulajdonképpen ugyanazt kell tenned, mint eddig, amikor csatáztál. Harcosként viszonylag hamar felfedezted, hogy minden szörnynek van gyenge pontja. Némelyiknek nem is egy. Ha ezeket megtaláltad, el tudtad érni, hogy ellenfeled vadabbul, elszántabban támadjon, ekkor viszont veszített éberségéből, figyelmetlenebb is lett. A hang szerint ezt a sajátos képességet jobban is a hasznodra tudod fordítani. Mostantól kezdve, amikor egy szörnnyel csatázol, a kasztroplanáris térből vérvörös köd kezd szivárogni, körbefolyva téged, aminek köszönhetően ellenfeled feldühödik, vadabbul fog támadni. Ennek eredményeképpen 0-50%-kal több tapasztalati pontot kapsz érte, sőt, minden képessége, tulajdonsága (így támadása, sebzése is) 0-50%-kal nagyobb lesz! Most igazán kipróbálhatod, mekkora harcos is vagy! A képesség használata EK 541 <0- 50%> paranccsal történik, 1 TU és 10 TVP felhasználásával. Bármikor módosíthatod a beállítást, törölni úgy tudod, hogy nem adsz meg 2. paramétert. Jóvadászatot! |
KRAGORU ISZÁKJA (2058. TÁRGY) Sutor Kragorut, a mestermágust sokan ismerik a Csatornán innen, és túl, a hatalom csúcsán lévők, a varázslók, a kalandozók és még a köznapi polgárok közül is. Leginkább arról híresült el, hogy felhúzta két mágustornyát Erdauin vadonjában, és némi segítségért cserébe bárkit hajlandó a varázslás tudományára oktatni. Azt azonban már sokkal kevesebben tudják róla, hogy önfejűsége, és nyakassága miatt gyakorlatilag az összes varázslórendből kizárták, és évekig vándorolt szerte a kontinensen, hontalan csavargóként, miközben a puszta megélhetéséért cserébe bárkinek áruba bocsátotta a varázshatalmát. Persze ez még jóval a Világégés előtt történt, és csakis azért hoztam szóba, mert ebből az időből való ez a csodálatos varázstárgy is. Kragoru ugyanis sosem cipelt magával sok csomagot, mégis mindig, minden szükséges holmit elő tudott kapni megbűvölt iszákjából. A bűbáj mibenlétét sokan próbálták megfejteni, de a rúna, amit a csalafinta gnóm alkalmazott ezen az egyszerű, vállra vethető szövetzsákon, kifürkészhetetlennek bizonyult. Ha valamilyen módon szert tettél rá, becsüld meg nagyon az iszákot, mert igen ritka jószág! Csakis Kragoru képes elkészíteni. Ha nálad van, 20 tárggyal lehet több a zsákodban (feltesszük, hogy menten telepakolod, ezért használata sem KF, sem H parancsot nem igényel), és a beléje tett holmid súlya mintha egyszerűen semmivé lenne! (Megterheltségedet 20 kg-mal csökkenti, de több iszák hatása nem adódik össze.) Az iszák mágiája megakadályozza ugyan azt, hogy ellopják tőled, de ha szabad akaratodból válsz meg tőle, akkor nem teleportál vissza hozzád. |
KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY) Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 30 (47) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (29) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (22) | Védekezés: | 38 (43) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 29/31 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 383/234 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (36) | Varázspont: | 673/6 | Pénz: | 26717 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 96/76 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/9 | ökölvívás: | 27/65 (+22%) | szúrófegyverek: | 17/31 (+10%) |
vágófegyverek: | 7/40 | ütőfegyverek: | 7/37 | lőfegyverek: | 26/14 |
dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
126,48 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 122,62 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 260 időszaki: 23 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/24 | 2. nyomkövetés: | 13/91 (+14%) | 3. mászás: | 7/49 |
4. csapdakészítés: | 17/9 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/62 | 6. gyógyítás: | 30/26 |
7. titkosírás: | 1/46 (+23%) | 8. felderítés: | 9/89 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 8/54 |
10. teológia: | 25/1 (+22%) | 11. taumaturgia: | 40/57 (+18%) | 12. versengés: | 10/69 (+16%) |
13. harcművészetek: | 27/77 | 14. zene: | 2/93 | 15. szörnyismeret: | 15/9 |
16. pszi: | 15/58 (+7%) | 17. zárnyitás: | 1/23 | 18. vadászat: | 6/89 (+11%) |
19. bányászat: | 12/56 | 20. úszás: | 1/51 (+20%) | 21. főzés: | 7/32 (+14%) |
22. csapatmunka: | 2/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), Zinthurg (#180) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 454 (limit: 1405), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 57 635. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 119 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
75 | arany (#50) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
15 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
14 | madártoll (#112) | 1 | mágikus térkép (#2167) | 8 | víz (#27) |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | |
-72 | |
|
|
|
|
|
|
|
-71 | |
|
|
|
|
|
|
|
-70 | |
|
|
|
|
|
|
|
-69 | |
|
|
|
|
|
|
|
-68 | |
|
|
|
|
|
|
|
-67 | |
|
|
|
|
|
|
|