12. forduló, 14. forduló, Tátongó Üresség összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 9. 9h:19'
EZ A 27. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
28. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1566
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TÁTONGÓ ÜRESSÉG KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,21] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 rókafarkat (114 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 bronzhegyű nyilat (160 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) A lottó 680. hetének nyerőszámai: 24, 22, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[50,21] Dombos vidékre érkeztél. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg.

Látsz egy olvasztókemencét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [49,21] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a vadtroll testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,21] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kőevő. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kőevő kőtestét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőevő testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy megsebzett gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű jobb vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos tetű trófeát. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 mozogsz északra
[48,20] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bakkura nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bakkura testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 123.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 120.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[49,19] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Látsz egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy spagulár került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a spagulár jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a spagulár farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [50,18] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy démontetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,17] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. [27 pontot használtál fel, van még 93.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+8 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 63.]

go 35 gonoszkodsz: 35
- Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 53.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[50,16] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). [18 pontot használtál fel, van még 35.]

go 20 gonoszkodsz: 20
Odalépsz a magatehetetlen figurához, és lábadat a torkára helyezed. Hosszasan kérdezgeted a fickót, hátha ki tudsz valami hasznosat szedni belőle, de nem jársz sikerrel. A hasznavehetetlen társalgást megunva, ránehezedsz a torokra rakott lábra, és fordulsz egyet. Majd, mint aki jól végezte dolgát, továbbindulsz. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 25.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[48,14] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Bokáig merülsz a fekete lébe. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy umor-pióca. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az umor-pióca gumiszerű testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az umor-pióca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 16.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 20, 29.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát!

KARAKTERLAP

Tátongó Üresség, egy copfos ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 13. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 7 Merészség: 8/8 Magasság: 161 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 11 Életpont: 93/49 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 66 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 380 TP-t kaptál. Jelenleg 2687 TP-d van. A következő szinthez még 1313 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, gyilkos tetű. A 13. fordulódban 5391 arany került a bankszámládra. 5391 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 6 (+1) ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 6

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 5 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért

Összsúly: 49.00 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 1 csuklyavirág (#133) 1 fekete gyöngy (#99)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(48,14) lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), umor-piócák (#63)
(48,20) bakkura (#52), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133)
(48,21) kőevők (#62), vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)
(49,15) Dornodon oltár, 20. jellempróba
(49,19) Elenios rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), spagulár (#82)
(49,21) Dornodon oltár, világítótorony (#156), vadtroll (#70)
(50,16) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(50,18) gumifa (#38), tavacska, 22. jellempróba, démontetű (#15)
(50,21) olvasztókemence (#86), 33. jellempróba
(51,17) 35. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek