12. forduló, 14. forduló, Alyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: . 15h:04'
EZ A 696. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
697. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3262
SZÁMLA : XXXX

ALYR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,4] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[43,5] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [43,7] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal jól megszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Raia neve... (ld. enc.) Látsz egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 73.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 33.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[43,8] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Gatin városa innét délre fekszik. " Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sakál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sakál testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sakál bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sakál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sakál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,9] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sakál nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sakál testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a sakál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sakál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 13.]

e 40 élelemszerzés 13 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Eszel valamit. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 0.]
Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAIA MEGIDÉZÉSE
Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!"
Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után.

KARAKTERLAP

Alyr, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 13. fordulód.

Erő: 10 Szint: 4 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 11 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 12 Életpont: 77/66 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 27 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 TP-t kaptál. Jelenleg 358 TP-d van. A következő szinthez még 142 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 lőfegyverek: 3 (+1)

44,95 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 4
4. gyógyítás: 8 (+1) 5. vadászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
lopsz a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért

Összsúly: 19.77 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,5) 8. jellempróba
(43,6) Raia oltár, csontlepke (#746)
(43,7) evaporőr (#69), Raia rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(43,8) oltár, sakál (#28)
(44,9) sakál (#28), Raia rúnaköve, patak, 26. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek