Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 30. 0h:18' EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 14. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4209 SZÁMLA : XXXX |
f 5 14 | kísérletezel az 5. tárggyal a 14. tárggyal |
kt 8 | elkészíted a 8. tárgyat |
kf 8 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat |
kf 13 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat |
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
kt 51 | elkészíted az 51. tárgyat |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kavadu bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a kavadu jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kavadu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [21,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy óriás patkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az óriás patkány farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás patkány jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [22,-7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a surranó kígyó pikkelyes testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A surranó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kavadu testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kavadu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 92 | elkészíted a 92. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rambó bogár kitinpáncélját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy démontetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a démontetű testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a démontetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 33.]
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
QUWARGOK A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 256 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 497 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 100/100 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 5 |
27,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 29 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 70 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 8 |
4. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 10 TVP-ért |
Összsúly: 33.92 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 148 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bunkó (#5) | 10 | kerek kő (#19) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szöges bunkó (#8) |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|