12. forduló, 14. forduló, Tlömpenyom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 4. 11h:57'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4861
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TLÖMPENYOM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

t 33 1 támadod a 33. szörnyet
FT 33 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sünmedve testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkót ellenfeledre rohansz. Bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+17 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 119.]

ff 6 5 felt. fegyverváltás: 6 5
Felt. fegyverváltás: << kőkés << bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

vi 0 0 30 viselkedésed: 30
Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy drótszőrű pincsi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel végigvágod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy félelem-járó. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a félelem-járó bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a bunkót ellenfeledre rontasz. Bunkóval néhányszor megcsapod a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A félelem-járó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bunkóval megütöd a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a félelem-járó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+17 életerő.) [100 pontot használtál fel, van még 19.]

m 4 mozogsz délre
[31,2] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sünmedve nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkót ellenfeledre ugrasz. Bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sünmedve testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

e 30 élelemszerzés 9 pontért
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy manifesztátor ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[9 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 29 5 elkészíted a 29. tárgyat (5 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen smirglilevelet is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-1 életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY)
Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel.

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

KARAKTERLAP

Tlömpenyom, egy vörös, göndör hajú, kék szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd színe zöld. Ez a 13. fordulód.

Erő: 18 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 259 cm
IQ: 8 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 523 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 86/61 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 49 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 119 TP-t kaptál. Jelenleg 802 TP-d van. A következő szinthez még 198 TP szükséges. Trófeád: bo-skorpió.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 (+1) ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bunkó (#5)
31,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 9 (+1)
4. vadászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bunkó (#5) 13 kerek kő (#19)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 2 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 fáklya (#36) 14 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 * vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 27 drótszőr (#37)
4 madártoll (#112) 17 sünmedve tüske (#14) 1 tigroszlán fog (#63)
6 varányszem (#30)

Összsúly: 18.52 kg Megterheltség: 40%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 153 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 4 kaja (#2) 11 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32
0
1
2
3
(31,1) sünmedve (#33), drótszőrű pincsi (#22), félelem-járó (#56)
(31,2) sünmedve (#33), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek