Laoril 130. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. szept. 7. 15h:17'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: szept. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1497
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 730
Extra forduló: 17 |
|
LAORIL KALANDJAI
28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,76] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat,
visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+40 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következõ csatában
pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]
* 2. KP: | TVP spórolása: 3 pontért
| Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig).
[3 pontot használtál fel, van még 259.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted.
Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas
szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+60 életerõ.)
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 219.]
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre
| [120,76] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy
felépüljön, még 160 pontot kell rá költeni.) (Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy
mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy
most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy
nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Továbbmész...) [121,77] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ
szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat.
Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot
teszel, majd ellõsz egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért
lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kõ. Többször meglövöd az arató csattanat testét. (2 támadással 4 életpontot
sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát.
Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat bal
oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1
támadással 14 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot
vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy félig
kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rá költeni.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg.
Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében
békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva,
meglátsz egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ
szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a
tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét.
Nekigyürkõzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet,
a szakember lelkesen bemutatja, hogyan mûködik. Egy szót sem értesz belõle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató
végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.)
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok
vezetnek északkeletre. [31 pontot használtál fel, van még 188.]
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat 40 pontért
| Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyûjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod õket. Már félig
készen van az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 148.]
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre
| [121,78] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ahogy sétálsz,
egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva,
meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is
alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint
Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki
nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A fû zizzenésére felfigyelve,
észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik.
A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról
energiatüskék varázslatot lõsz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a
parittyával. Elrepül 3 kerek kõ. Megsoroztad a nukleáris cickány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny
sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerõ.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a
nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a nukleáris cickány jobb
vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2
támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerõ.) A nukleáris cickány
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5
varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [121,79] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Átlépted az
Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Felfedeztél
egy kék orchideacserjét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [121,80] Fák, mindenütt csak fák. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas
feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag
golombár orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg
sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Itt az ebéd ideje.
(-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 124.]
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra
| [122,79] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég
óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A feléd közeledõ ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az
ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott:
túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kõ. Megsoroztad a ryuku légiós farkát. (3 támadással 6
életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a
ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít
védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos
testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 9
életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 34 életpontot
vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot
kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [122,78] Egy sejtelmes, baljós sûrû erdõbe érsz a síkságot elhagyva. Sejtelmes, gurgolázó hangok
hallatszanak az erdõ mélyérõl. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy bandita nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat.
Rárontasz a szörnyre.
Távolról a káosz szava varázslatot lõ rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre
rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a bandita bal karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos
tõrrel meghorzsolod a bandita testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a
lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8
életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni elõle.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szõrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati
szõröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+95 életerõ.)
Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Leah rúnaköve. Csillapítod az éhségedet. (-1
kaja.)
(Továbbmész...) [122,77] Az erdõt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Pár
lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a
pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kõ.
Megsoroztad a szürke rinocérosz bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû
lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (3
támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 13 életpontot
sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a
szürke rinocérosz. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot
kaptál. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 60.]
[121,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rá költeni.) Egy lebegõ
porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni
egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy
bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos)
alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot
használtál fel, van még 52.]
szk 155 | keresed a 155. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy nukleáris cickányt. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
* 1. BP: | TVP elõvétele: 3 pontért
| Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 55.]
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 52.]
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 49.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
| Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd
testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 91 TVP-t kell
elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. A legtökéletesebb rejtõzködést alkalmazod: cserjévé alakulva
olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol
letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered
megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben
tehát 301 pontot költhetsz el.
BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Õ volt az, aki az elsõ rablószervezetet alapította,
kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Késõbb azonban Dornodon hite megkísértette, és
a banditák csapata átalakult egy gonosztevõ társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj
vagy Raia legelsõ bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, õk csak az értékeidre hajtanak, és
nem tûrnek ellentmondást.
|
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevõk, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor
aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a
rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütõfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bõr
ellen.
|
KARAKTERLAP |
Laoril, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia tanítványa vagy. A FÉNY hordozói (#9157) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 130. fordulód.
Erõ: | 21 | | Szint: | 16 | | Merészség: | 5/3 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 22 | | Támadás: | 15 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 20 | | Védekezés: | 19 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 18 | | Életpont: | 245/145 | | Jellem: | jó (91) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | | Varázspont: | 163/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 6/0 | | | | | | | | | |
|
Eddig összesen 433 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2933 TP-t kaptál. Jelenleg 133290 TP-d van. A következõ szinthez még 46710 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, purifikátor.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | * 19 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 14 | | | |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 23 | | 2. nyomkövetés: | 30 | | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 8 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 47 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 2 | | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 7 (+1) | | 11. taumaturgia: | 13 | | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. zárnyitás: | 1 | | 14. vadászat: | 11 | | 15. bányászat: | 16 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
piromenyét (#99), Prosti Barbi (#2474) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Weelean (#5558), Hófarkas Klán (#9117), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), varkaudar behemót (#189), karmos tankány (#137), ragyás burástya (#111) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
11. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Építs számomra újabb oltárt. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrsisak (#57) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) |
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | | varkaudar páncél (#294) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | bunkósbot (#9) | 1 | | csontszablya (#64) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 9 | * | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tõr (#225) | 1 | * | parittya (#18) |
1 | | rövid íj (#107) | 5 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | varkaudar lándzsa (#224) |
1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | ezüst karkötõ (#158) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 3 | | fáklya (#36) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 3 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | tüskecsapda (#242) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 36] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 36] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
9 | | álompor (#396) | 3 | | amniosz (#203) | 1 | | dorony tüdõ (#212) |
1 | | dözmöng szív (#122) | 8 | | drótszõr (#37) | 1 | | elkarog szõr (#665) |
1 | | evaporõr háj (#105) | 2 | | gyöngymangó (#135) | 3 | | ilkin érc (#232) |
14 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | lajhár csont (#236) | 2 | | lapockacsont (#33) |
3 | | madártoll (#112) | 1 | | magszim bél (#103) | 4 | | óndarab (#85) |
4 | | pirkit (#153) | 5 | | purifikátor háj (#269) | 5 | | rézdarab (#70) |
8 | | rókafarok (#124) | 5 | | sallank karom (#128) | 3 | | smirglilevél (#29) |
2 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szárnyas hernyó (#69) | 9 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 57.72 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4 | | kaja (#2) | 3 | | kaktusztüske (#114) | 11 | | kerek kõ (#19) |
4 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 2 | | pirkit (#153) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(120,76) oltár, érclelõhely
(121,77) arató csattanatok (#144), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba
(121,78) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), nukleáris cickányok (#155)
(121,79) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68)
(121,80) mûvészi porolit (#720)
(122,77) szürke rinocérosz (#346)
(122,78) bandita (#758), Leah rúnaköve
(122,79) ryuku légiós (#361)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Laoril 130. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) | | zombi (#49) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élõholt mirg (#135) | sötét fõgnóm (#136) | | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | | szõrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | | purifikátor (#157) | ongóliant (#159) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejû troll (#163) | | bávatag golombár (#165) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyû (#174) | szeppent rákfatty (#186) | | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élõholt quwarg (#202) | | massza (#217) | északi tûzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | áeratikus hasnyák (#243) | ork sámán (#345) | | szürke rinocérosz (#346) | erszényes elkarog (#354) | földsárkány (#359) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknõs (#362) | | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | rõtmanó berzerker (#369) | bandita (#758) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | fabontó (#106) | | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | madártoll (#112) | | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | | ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | | grok-képzõdmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | nagy vaspajzs (#161) | | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | vasalt bunkó (#181) | | vashegyû lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | | trófea nyaklánc (#196) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | dorony tüdõ (#212) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tõr (#225) | ramit kõ (#226) | | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötõ (#229) | lánckesztyû (#230) | acélpengõke (#231) | ilkin érc (#232) | | lajhár csont (#236) | tüskecsapda (#242) | fekete bõrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | templom (#256) | | szopókõ (#259) | friss csatamezõ (#262) | õsi csatamezõ (#263) | gromak bõr (#268) | purifikátor háj (#269) | | gromak páncél (#270) | szürke bõrkesztyû (#271) | zan indukátor (#288) | varkaudar páncél (#294) | ezüstdarab (#326) | | quwarg boly (#359) | phua-kúp (#372) | moa obszidián (#380) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | | álompor (#396) | rájabõr úszógatya (#405) | törpe bánya (#435) | barátság szent tüze (#484) | Chara-din monolitja (#534) | | elkarog szõr (#665) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | mûvészi porolit (#720) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
AV forma ? alakváltás
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstõl
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|