TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2001. jan. 2. 15h:27'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: jan. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3586
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 125
Extra forduló: 1 |
TASS LEE HOFF KALANDJAI
12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 12. napján összefutsz egy barna,
copfos hajú, szürke szemû, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bõre. Chara-din eljövendõ papja. Mellkasán a Jáde
Sárkány tetoválását viseli. Egy káosz szimbólumot, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy
obszidián karkötõt és egy rejtõköpenyt visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy
quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, õ is
gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Gouloises. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 5 tanítvány kíséri, lesi
minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége
irigylésreméltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki
megy tovább a maga útján.
Ártatlan Ártalom érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Nagyon kellene 3 darab 396. Segítsetek! Ártatlan
Ártalom híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgõ
ünnepekre, és utána is!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+11 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+58 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod
az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 295.]
ek 248 5912 | t. energia kisütése: 248 5912
|
Staphylococcus birtokában létrehozod Chara-din ékkövét! (-2 TU.) [30 pontot használtál fel, van még 265.]
jlk 1730 | jelszó kimondása 1730
|
Nem kell ismét a jelszót kimondanod, elég, ha a BE <lab.szám> parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még
265.]
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot
|
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige
kiejtésével elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 260.]
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a halál
csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
255.]
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit
besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit
besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
|
[135,52] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A feléd
közeledõ arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont
nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (4 támadással 31
életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a raptor szablyát
ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 46
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Az arató csattanat a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20
életpontot vesztesz.) Raptor szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres
nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Utad során felfedezel egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz
egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel
válszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha
segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgezõ bogyókat, gyilkos leveleket gyûjtesz. A
betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtõ áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Egy
szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit
régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [136,51] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
(Továbbmész...) [137,50] Továbbra is síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet.
Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse,
hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nukleáris cickány. Hamarosan elmúlik a veszély.
Megnyugodva ugrasz elõ. Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek északra. [45 pontot használtál fel, van
még 200.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra
|
[137,49] Szûnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem
tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Már éppen kezdted elunni a céltalan
bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató
csattanat zöld masszáját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ
bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre
rontasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerõ). Kõkalapáccsal csak érinted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 2 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot
vesztesz.) Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 34 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Elõremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23
életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot
kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gumifát. Találsz egy teljesen
lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [137,48] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél
fel: egy olvasztókemencét. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a
közeledõ kétfejû troll nem jelenthet komoly veszélyt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kétfejû
troll bal karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rontasz.
Raptor szablyával párszor kilyukasztod a kétfejû troll ragyás bõrét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A kétfejû troll
csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll megharapdálja a bal
lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Raptor szablyával irtózatos
ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejû troll jobb karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A kétfejû troll
néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll megharapdálja a jobb
lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben
meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot
kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll
nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 180.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra
|
[137,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss
csatamezõt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb
csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan
könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni
akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg
megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a
méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már
messzirõl kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ dögkeselyû nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag
harcra készül. Te felkészülten várod.
A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyû csupasz nyakát. (3 támadással 9
életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva
felmetszed a dögkeselyû jobb szárnyát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal csak érinted a dögkeselyû bal
lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyû a bal válladat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor
szablyát, szereztél 7 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum
néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1
hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó
nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod az elf férfi táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel
lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a
fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 5 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyérõl.
(Továbbmész...) [137,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit
fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja
rábírni a pókot. A pók vállakozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha
segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Alaposan
körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi
nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek
délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek
északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Bunkós Baxi letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot.
Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és
belemásztál. Vesztettél 5 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerû. Lelécelsz. Találkozol egy copfos
aranyhajú, csillogó szemû troll férfival. Bõre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy
obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy két kard szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt, egy tankány karmot, egy
obszidián függõt, egy rejtõköpenyt, egy vasvértet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy csontváz lord
trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj.
Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a
képe. Otthagyod a másik kalandozót.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 16 tüskét. IQ-d TF-elõdött. [61 pontot használtál fel, van még 119.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért
|
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kõszobrok, áldozati oltár, egyszerû díszítésû
oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébbtologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin
írás van.
Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 99.]
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 99 pontért
|
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A játékosok kérésére mostantól a templomkeresõ IMához az IM parancs helyett az IM 1 -et
kell kiadni. Szíves megértésedet köszönjük!) [0 pontot használtál fel, van még 99.]
szk 117 | keresed a 117. szörnyet
|
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 96.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
|
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan
szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Korgó
gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 56.]
tf 2 26 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
|
Elméd csiszolása érdekében kétismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1
IQ.) Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [26 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Kezd
sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már
alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I
hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben
tehát 301 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAPOD
Tass Lee Hoff, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Chara-din kisebb papja vagy. Az
A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 130. fordulód.
erõ : | 20 |
iq : | 22 |
ügyesség : | 20 |
egészség : | 20 |
szerencse: | 34 |
tudatpont: | 8/ 0 |
| |
|
szint : | 16 |
támadás : | 17 |
védekezés: | 22 |
életpont : | 242/ 79 |
varázspt : | 200/ 1 |
| |
| |
|
merészség: | 5/ 1 |
agresszió: | 5 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | gonosz (85) |
pénz : | 0 arany |
| |
| |
|
magasság: | 106 cm |
testsúly: | 36 kg |
életkor: | 27 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 2 |
EFejl: | 2 TU |
| |
|
Eddig összesen 529 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2540 TP-t kaptál. Jelenleg 150482 TP-d van.
A következõ szinthez még 29518 TP szükséges. Trófeáid: törpe kovács, varkaudar bajnok, quwarg harcos.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 21 ütõfegyverek: 7 lõfegyverek: 21
dobófegyverek: 1
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-5.); tüske (6-);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 22 nyomkövetés: 31 lopás: 15 csapdakészítés: 10
csapdaészlelés: 7 gyógyítás: 24 titkosírás: 2 felderítés: 5
teológia: 11 taumaturgia: 26 szerencsejáték: 1 szörnyismeret: 6
zárnyitás: 2 vadászat: 3 bányászat: 1
Feltételes parancsok
gonoszkodsz max. 30 pontért; lopsz a 3. fajtól 1. tárgyat;
lopsz az 1. fajtól 2. tárgyat; lopsz a 9. fajtól 2. tárgyat;
*készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); elfogod a 117. szörnyet a 219. csapdával; maradék
tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *96;
Barátságosság: 124; 150; 9131. KT; 157; 155;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) auralátás (#4 *8) áldomás (#6 *5)
erõpajzs I (#12 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) tüskepajzs (#30 *4)
villámcsapás (#50 *18) városi teleport (#96 *50) a halál csókja (#187 *10)
rúnakõ teremtése (#201 *15) álommérgezés (#202 *10) mágiafaló (#203 *12)
a munka gyümölcse (#224 *10)
Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 50
Isteni küldetéseid
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal
és érj el 100-as gonoszságot]. 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának
használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ
az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) A káosz és pusztulás
hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed
elérte a 7-es szintet!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*lánckesztyû (#230) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1 kis vaspajzs (#159)
$1*bronzpáncél (#90) 1*bronzsisak (#88)
Fegyverek és lövedékek
1 parittya (#18) 2 kerek kõ (#19) 1*kõkalapács (#13)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1*fúvócsõ (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123)
20 tüske (#22) 1*raptor szablya (#482) 1 hosszú íj (#111)
1 mérg. vasnyíl (#187)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*káosz szimbólum (#361) 1 denevér szimbólum (#140) 1*obszidián karkötõ (#229)
1*smaragd védõgyûrû (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 kötél (#92) 1+hebrencs csapda (#147) 1+deus ex machina (#1)
2 csontkulcs (#74) 1 ásó (#34) 1 szeksztáns (#32)
1 bronzkulcs (#76) 1 vaskulcs (#183) 1 smaragd kulcs (#241)
4 fáklya (#36)
Löttyök és porok, tartóstul
4 vizestömlõ (#3) [ bennük 72 korty víz (#27) ]
3 kavadu iszák (#25) [ bennük 1 csepp gyenge méreg (#26) ]
1 uzbány csõr (#169) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
14 smirglilevél (#29) 6 amniosz (#203) 1 mákrózsa virág (#56)
$1 magszim bél (#103) 18 pirkit (#153) $7 madártoll (#112)
3 drótszõr (#37) 1 mutáns csont (#331) 1 kazmár gyökér (#205)
1 csuklyavirág (#133) 10 kaktusztüske (#114)
Összsúly: 33.96 kg megterheltség: 67 %
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40
parancs.
E körben tett lépéseid térképe
(134,53) a 63. labirintus bejárata
(135,52) arató csattanat (#144), gumifa (#38), oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(137,46) mínosz-kúp (#178), oltár, 22. jellempróba, Bunkós Baxi (3977. kalandozó), egy troll férfi
(137,47) friss csatamezõ (#262), oltár, 45. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szent tölgyfa (#393),
dögkeselyû (#174), egy elf férfi
(137,48) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), kétfejû troll (#163)
(137,49) arató csattanat (#144), gumifa (#38), oltár
(137,50) nukleáris cickány (#155)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Tass Lee Hoff 130. fordulója
Szörnyek
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | lebegõ gomba (#39) | óriás patkány (#42) | | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | vadász varkaudar (#108) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaõr (#133) | | palotaõr (#134) | élõholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | | szõrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdetõ magszim (#148) | szõrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | quwarg királynõ (#153) | | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | | kétfejû troll (#163) | jégtroll (#164) | sírlidérc (#172) | dögkeselyû (#174) | élõholt mágus (#175) | | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) | quwarg harcos (#201) | élõholt quwarg (#202) | | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | védõnõvér (#280) | | |
| Tárgyak
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | $csontkés (#11) | | $csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | $bordacsont (#16) | | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | $ormánygõte csont (#21) | | tüske (#22) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | $grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | | $királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bõr (#47) | $antilopbõr (#48) | | $kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | | $bõrsisak (#57) | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | | kék orchideacserje (#67) | $kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | | $ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | olvasztókemence (#86) | bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | $bakkura bõr (#95) | | $bakkura csizma (#96) | $fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | $tinta (#101) | $vízionár szem (#102) | | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporõr háj (#105) | $fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | | $nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | $madártoll (#112) | | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | $rókafarok (#124) | | $mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | $ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | $nap szimbólum (#141) | | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | szent jogar (#150) | | $szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | | $ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függõ (#162) | | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | $ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | $sullár hólyag (#168) | | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | | vashegyû nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | $ezüst gyûrû (#180) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | | mérg. vasnyíl (#187) | $mérg.ubuk dobónyíl (#188) | $vas dobónyíl (#189) | $aranylánc (#191) | $gyöngysor (#192) | | $aranygyûrû (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függõ (#195) | $trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | | $trikornis szarv (#198) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | $dorony tüdõ (#212) | | xirnox szív (#213) | fedett verem (#219) | $dobóháló (#221) | smaragd védõgyûrû (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | | $orgyilkos tõr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötõ (#229) | lánckesztyû (#230) | $acélpengõke (#231) | | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | $pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | | fekete bõrcsizma (#247) | $bumeráng (#249) | templom (#256) | bájital (#261) | friss csatamezõ (#262) | | õsi csatamezõ (#263) | remák szív (#264) | gromak bõr (#268) | purifikátor háj (#269) | raptor karom (#281) | | $ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) | $huhogó bibe (#332) | káosz szimbólum (#361) | phua-kúp (#372) | | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) | aranypikkely (#415) | | Vlagyimir szobra (#433) | szent liget (#439) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | | erõdítmény (#488) | a kihívás tornya (#502) | Chara-din ékköve (#517) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | | |
| ParancsokRöv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ.
Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|