137. forduló, Verminya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 28. 14h:19'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5699
SZÁMLA : XXXX

VERMINYA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 kis ónixkulcsot (4900 arany kikiáltási áron), 5 remák szivet (1250 arany kikiáltási áron), 23 gyöngymangót (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 100 ugh méreg (eladási ár: 75 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

dd 137 129 56 eldobod a 137. tárgyat a 129. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 2 mérg. ubuk tüskét. Elhajítasz 5 sallank nyilat. Elhajítasz 15 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy mászó-karperec elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 271.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[93,53] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia eljövendő papja. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hajnalcsillag. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy velociraptor trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Chakugan Sho. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 261.]

pbe 5000 3186 beraksz a bankba 5000 aranyat
Liu Takahono számlájára átutalsz 5000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

pbe 7000 beraksz a bankba 7000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 15335 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 8 mozogsz északra
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [9 pontot használtál fel, van még 252.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért,
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
De hiszen azt a varázslatot már ismered! [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,61] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát.


(Továbbmész...) [134,60] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dombi yeti. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a dombi yeti fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy főutcát. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [133,59] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő epokitféreg nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 220.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[132,58] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [131,57] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [131,56] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs bal középső lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 193.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[131,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű nyíl és egy szöges páncél. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy orgoró jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az orgoró ollóját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az orgoró jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az orgoró testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Az orgoró fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Alaron Galdra egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia eljövendő papja. Egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Khayness Dieur. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [131,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,53] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 121.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálmadarat. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 1964 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 71.]

hu 14 88 89 hulladék: 14 88 89
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

hu 90 97 94 hulladék: 90 97 94
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 36 fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 5, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY)
Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

Verminya, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 21 (25) Szint: 19 Merészség: 9/6 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (45) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 21 (25) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 357/298 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 5
Szerencse: 23 (41) Varázspont: 505/97 Pénz: 2099 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 175/308 EFejl: 15
Eddig összesen 811 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4859 TP-t kaptál. Jelenleg 372861 TP-d van. A következő szinthez még 77139 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, lábascet, varkaudar íjász. A 136. fordulódban 15335 arany került a bankszámládra. 15335 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 8/25 (+10%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 23/32 (+6%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/52
dobófegyverek: 23/41 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/62 2. nyomkövetés: 30/73 (+18%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 4/0 5. csapdakészítés: 14/22 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/87
7. gyógyítás: 12/13 8. titkosírás: 1/22 9. felderítés: 9/93 (+17%)
10. szörnyidomítás: 5/53 11. teológia: 21/46 (+15%) 12. taumaturgia: 22/84 (+16%)
13. szerencsejáték: 2/32 14. versengés: 9/14 15. harcművészetek: 14/12
16. zene: 1/65 17. szörnyismeret: 19/80 18. pszi: 19/87 (+3%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/48 21. bányászat: 12/7 (+11%)
22. főzés: 4/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 32% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> gonoszok (#988) hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)
hhaar burka II (#162) >> jók (#990) hhaar burka II (#162) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11975 arany (#50) 3 kaja (#2) 15 mákrózsa virág (#56)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 5 sallank nyíl (#129) 4 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 darázsszárny (#652) 1 elkarog szőr (#665)
1 kőszem (#304) 1 kötél (#92) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 ragasztó (#83) 1 szöges páncél (#65) 38 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,54) manifesztátorok (#124), Leah rúnaköve, 34. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(131,55) sírlidérc (#172), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), 47. jellempróba, Khayness Dieur (3775. kalandozó)
(131,56) Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), khór darázs (#348)
(131,57) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kardfogú fülemüle (#146)
(132,53) Raia rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208)
(132,58) erszényes elkarog (#354), világítótorony (#156), oltár
(133,59) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, epokitférgek (#147)
(134,60) dombi yeti (#366), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(134,61) nekrofun (#173), ház (#400), oltár, főutca (#399)

Üzenet küldése a karakternek