Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 4. 9h:31' EZ A 173. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 174. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5699 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
d 92 5 | eldobod a 92. tárgyat (5 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 7 9 4 | t. energia kisütése: 7 9 4 |
dd 65 94 104 | eldobod a 65. tárgyat a 94. tárgyat a 104. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 80 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a korinthai amőba hullámzó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [133,51] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül".
(Továbbmész...) [133,50] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány rothadó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a burástya királynő jobb oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a burástya királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [133,48] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,47] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő trikornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [130,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
v 22 39 | elmormolod a 22. varázslatot |
ftv 50 158 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 158. szörnyet |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 2 3 12 | mozogsz 2 3 12 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 13 14 15 | mozogsz 13 14 15 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nómenklatúra farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nómenklatúra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
lm 17 19 20 | mozogsz 17 19 20 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 34 20 23 | mozogsz 34 20 23 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
lm 24 26 29 | mozogsz 24 26 29 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
ftv 50 180 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 180. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 27 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY) A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek. |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY) Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal. |
Erő: | 21 (25) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/6 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 26 (45) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 21 (25) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 354/181 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 23 (41) | Varázspont: | 511/40 | Pénz: | 2170 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 175/326 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 8/25 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 23/48 (+16%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/52 |
dobófegyverek: | 23/54 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/62 | 2. nyomkövetés: | 31/2 (+29%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 4/0 | 5. csapdakészítés: | 14/28 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/17 (+30%) |
7. gyógyítás: | 12/13 | 8. titkosírás: | 1/22 | 9. felderítés: | 14/15 (+422%) |
10. szörnyidomítás: | 5/53 | 11. teológia: | 21/57 (+11%) | 12. taumaturgia: | 23/20 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 2/32 | 14. versengés: | 9/23 (+9%) | 15. harcművészetek: | 14/12 |
16. zene: | 1/65 | 17. szörnyismeret: | 19/80 | 18. pszi: | 19/91 (+4%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 4/48 | 21. bányászat: | 12/7 |
22. főzés: | 5/0 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 32% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vortexmágus (#418) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | jók (#990) | lángcsóva (#31) | >> | semlegesek (#989) | |
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | gonoszok (#988) | hhaar burka II (#162) | >> | semlegesek (#989) | |
hhaar burka II (#162) | >> | jók (#990) | hhaar burka II (#162) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fáklya (#36) | 2 | fémrúd (#104) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 5 | kötél (#92) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szöges páncél (#65) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
71 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontpálca (#329) | 7 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 6 | grifftojás (#179) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rozmárfog (#1069) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |