TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. máj. 8. 9h:40'
EZ A 173. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
174. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5699
SZÁMLA : XXXX
|
VERMINYA KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 29. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 kis ónixkulcsot (4900 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 piranha zsákvédőt (155 arany), 1 rakolits port (221 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 kis ónixkulcs (eladási ár: 5200 arany, ebből a kezelési költség: 416 arany), 5 remák szív (eladási ár: 1300 arany, ebből a kezelési költség: 104 arany) ellenértékét.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+155 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 658. hetének nyerőszámai: 3, 7, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]
* 4. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 303.]
* 5. KP: |
használod az 1167. tárgyat |
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 303.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]
v 26 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]
h 1133 |
használod az 1133. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 273.]
ef 5 |
energia fejlesztése 5 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 1930 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 223.]
dd 9 194 195 |
eldobod a 9. tárgyat a 194. tárgyat a 195. tárgyat |
Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 1 arany karperecet. Elhajítasz 1 obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
kf 325 417 351 |
kézbeveszed/felveszed a 325. tárgyat a 417. tárggyal a 351. tárgyat |
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
h 1253 |
használod az 1253. tárgyat |
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 218.]
h 1139 |
használod az 1139. tárgyat |
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +129 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 218.]
lm 32 32 32 |
mozogsz 32 32 32 |
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [27. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-134 varázspont).
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [32. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 200.]
lm 26 24 39 |
mozogsz 26 24 39 |
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [27. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-8 életpont). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 170.]
kf 516 171 189 |
kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a 171. tárggyal a 189. tárgyat |
Elrakod az ezüstkardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
m 1 1 2 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
[131,45] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy épület van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [132,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Észreveszel egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Daleron Kawer előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találsz néhány eldobott tárgyat: 10 kaktusztüske. Elrakod őket.
(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bunthar. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal végigvagdosod a bunthar fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megvagdalod a bunthar jobb vállát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Lábával meglök a bunthar. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bunthar meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Anyelaj a Pusztítóval. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Odébbállsz.
[27 pontot használtál fel, van még 143.]
m 7 7 8 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
[132,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dehidrátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dehidrátor testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dehidrátor testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A dehidrátor csápol, de mindhiába. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Utad során felfedezel egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia hittérítője. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Geldor Mortalis. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Továbbmész...) [131,42] Dombos vidékre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [131,41] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 116.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[131,40] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Észreveszel egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Thar'dan vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [131,39] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
Észreveszel egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lord Kis Se orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [131,38] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.
Látsz egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zárlatos Inkubátor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a petézés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Bea Melindrével. Leah tanítványa. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion bébi trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Motyogni kezd: " A halál a legvégső válasz az élet által felvetett kérdésekre." Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[27 pontot használtál fel, van még 89.]
ft 209 210 211 |
támadod a 209. szörnyet a 210. szörnyet a 211. szörnyet |
FT 209 parancs tárolva. FT 210 parancs tárolva. FT 211 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 89.]
szk 369 |
keresed a 369. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 89.]
be 72 |
bemész a 72. titkos labirintusba |
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 84.]
lm 905 2 4 |
mozogsz 905 2 4 |
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. [2. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-0 varázspont).
Egy degradátor lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a degradátor bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A degradátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy joviális m.szockó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a joviális m.szockó testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a joviális m.szockó testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A joviális m.szockó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Rövid karddal épp hogy eltalálod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A joviális m.szockó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A joviális m.szockó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kneopatikus mollusk lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kneopatikus mollusk puha testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 molluszk házat. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [4. PONT.] Egy vízionárt veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. Amikor magadhoz térsz, úgy tűnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínűleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [6 életpontod maradt.] Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) [22 pontot használtál fel, van még 62.]
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 62.]
lm 900 8 9 |
mozogsz 900 8 9 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [5. PONT.] Egy vízionárt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. Talán az iszonyatos sokknak köszönhető, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [4 életpontod maradt.] Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Ahogy minden elsötétedik előtted, agyad egy parányi porcikája még mindig tiltakozik a borzalmas vég ellen. Amint kómába zuhansz, ellenfeled nekilát, hogy elpusztítson. Kalandozó múltad, vagy a védőszent segít, amely a Mágusok Háborújától is megmentett - nem tudod. Tény, hogy magadhoz térsz, mielőtt a szívedet vagy a koponyádat szétroncsolnák. [5 életpontod maradt.] Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 50.]
* 1. BP: |
használod a 163. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 45.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 15 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 1, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni. |
KARAKTERLAP
Verminya, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.
Erő: |
21 (25) |
Szint: |
19 |
Merészség: |
9/6 |
Magasság: |
159 cm |
IQ: |
26 (45) |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
56 kg |
Ügyesség: |
21 (25) |
Védekezés: |
53 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
4/4 év |
Egészség: |
27 (31) |
Életpont: |
354/181 |
Jellem: |
semleges (+13) |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
23 (1) |
Varázspont: |
511/0 |
Pénz: |
7798 arany |
Kép. pont: |
19 |
Tudatpont: |
21/10 |
Pszi pont: |
175/345 |
|
|
EFejl: |
20 |
Eddig összesen 831 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3584 TP-t kaptál. Jelenleg 386916 TP-d van. A következő szinthez még 63084 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar varázsló,
lábascet,
varkaudar íjász. A 136. fordulódban 15335 arany került a bankszámládra. 15488 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1/0 |
ökölvívás: |
8/40 (+15%) |
szúrófegyverek: |
1/0 |
vágófegyverek: |
23/50 (+2%) |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
1/52 |
dobófegyverek: |
23/56 (+2%) |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3/62 |
2. nyomkövetés: |
31/42 (+40%) |
3. lopás: |
1/37 |
4. mászás: |
4/0 |
5. csapdakészítés: |
14/34 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
4/29 (+12%) |
7. gyógyítás: |
12/13 |
8. titkosírás: |
1/22 |
9. felderítés: |
10/15 (-400%) |
10. szörnyidomítás: |
5/53 |
11. teológia: |
21/68 (+11%) |
12. taumaturgia: |
23/22 (+2%) |
13. szerencsejáték: |
2/32 |
14. versengés: |
9/23 |
15. harcművészetek: |
14/12 |
16. zene: |
1/65 |
17. szörnyismeret: |
19/80 |
18. pszi: |
19/95 (+4%) |
19. zárnyitás: |
1/0 |
20. vadászat: |
4/48 |
21. bányászat: |
12/51 (+44%) |
22. főzés: |
5/0 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 32% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vortexmágus (#418) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(130,46) a 66. labirintus bejárata, Zinthurg (#180)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Bea Melindre (2428. kalandozó), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209), vízionár (#66)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,41) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelőhely
(131,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439)
(132,43) dehidrátor (#151), nekrofun (#173), Geldor Mortalis (4021. kalandozó)
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(133,44) buntharok (#396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Anyelaj a Pusztító (2111. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.