Karakterszám: |
3246 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
14 |
Játékhét: |
16 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
355 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 4. 9h:13' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. szept. 7. |
|
E-mail!
ÍRGALMATLAN NÖVÉR KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
4. NAP ** Bezörget hozzád
Alarone Andrea, egy vidám képû, hosszú, barna
hajú, kék szemû nõ. A következõket látod nála: átlátszó köntös, maszk.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Alarone Andrea elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok
- után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad.
Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül
véget ér. Alarone Andrea megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+5%
jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a púpos molad.
[ld.
enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9511.)
A te szinteden a legnevesebb
Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú,
kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*aug. 28.* Thor a Káosz Papját rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*aug.
29.* Thor a Káosz Papja gyõzelmet aratott Elemi Átok felett.
*aug. 30.*
Rax Dzakart kis híján megölte egy lidércláng.
*szept. 4.* Thor a Káosz
Papja és Besenyõantibácsi megküzdöttek egymással, és Thor a Káosz Papja
gyõzött.
*szept. 4.* Thor a Káosz Papját rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*szept. 4.* Thor a Káosz Papja lopni próbált, de felsült vele.
*szept.
4.* Thor a Káosz Papja csatában legyõzte Kalidur a Sátán Követét.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 23.* Torz Talbot csatában legyõzte Hunter Killert.
*aug. 26.* Akadil
Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator
került ki gyõztesen.
*aug. 26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett.
*aug. 27.* Torz Talbot egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "energiaital."
*aug. 27.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Crywolt.
*aug. 27.* Lord
Khalel mellé szegõdött egy tüskés hólyag.
*aug. 27.* Lord Khalel pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*aug. 29.* Nyafogó Nefelejcs
pszionikus párviadalban legyõzte Zuckot.
*aug. 29.* Rigel egy új varázsitalt
talált fel, melynek neve "ügyesség itala."
*aug. 30.* 19-est majdnem felfalta
egy Qwert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
kno 102 7 |
102. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó bénító méreg
szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod
speciális támadási módja 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 166.]
bb 1 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed
a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél
(#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6)
4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap,
harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu
moha (#22) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, kristályamulett (#130) 46 ap, rozsdás
kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139)
184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152)
18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165)
27 ap, villámöv (#172) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198
ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, bíbor pikkelyvért
(#1018) 259 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor
láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143
ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061)
52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076)
52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk
(#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes
fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap,
vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27
ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151)
33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166)
27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc
(#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett
(#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap,
háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226)
33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ
(#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr
(#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315)
23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330)
23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a
lich barbár lándzsája (#12131) 350 ap, a természet bõr mellvértje (#16796)
441 ap, a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) 237 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". A
fogatlan, ragyás bõrû boltos hozzád somfordál:
- Kedves barátom, ahányszor
találkozunk, mindig látom, hogy neked milyen becsületes ábrázatod van.
Azt hiszem, rád aztán minden barátod igazán számíthat, te nem hagysz senkit
bajban, mindenkin segítesz! - furcsán nézel a boltosra, de végül is van
valami igazság abban, amit mond. Õ folytatja: - Tudod, borzalmas dolog
történt nemrégiben. A felsõ szintrõl adószedõk érkeztek, és azt mondták,
ha nem fizetek 300 arany adót, a boltomat lerombolják, engem pedig megölnek.
Mondd, most mit tegyek? - mielõtt válaszolhatnál, zokogva a válladra borul.
- Nekem végem, hüp, hüp... Ha nem segítesz! Száz aranyra lenne szükségem,
hogy kilábaljak a bajból... - reménykedõ arccal néz rád. - Ugye, megmentesz?
- töprengõ arccal hessegeted el magadtól a boltost. Ha kölcsön akarsz
adni a boltosnak 100 aranyat, vállald el a kalandot.
(5. kaland, összesen
5 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
le 1090 |
elrakod az 1090. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Leveszed a maszkot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
156.]
kf 1092 |
bekészíted az 1092. tárgyat |
Felveszed a csontmaszkot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Lesétálsz a kereskedõhöz. Eladsz 1 lemezpáncélt 15 aranyért. [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 151.]
k 21 10 |
kaland elvállalása |
Visszamész a barlangodba.
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem
volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy
rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat
roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást
vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják
a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe
felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós
kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni,
hogy ez vagy 15 lábnyira van az állványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod
a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik
eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes,
a kampó szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ
karikához rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz,
és a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Úgy csüngesz
a kötélen, mint egy cirkuszi akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz, a másikkal
a vakolatot vered. A nagy homokórát háromszor fordítják meg, mire végzel.
A kõmûvesek vezetõje elégedetten kiált: - Gratulálok, nagyszerû munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen az állványig, majd leereszkedsz a földre.
Rugort atya megszorítja a kezed, majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért
cserébe most pedig vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra! (életpontod maximális
lett.) És kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel átnyújtja az egyensúly
gyûrûjét.
[ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.)
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós
járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett
galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt
levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást
hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík
téged támad. A tûzgyík tüzet lehel rád.
(13 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
a tûzgyíkot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Illatodat
döbbenten szippantja be
(7 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzgyíkot.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(7 sebzés).
A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Elteszed
a zsákmányt, ami egy pirgamit. A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az
ízletes falatokat. (+23% jóllakottság.) Huh, ez valószínûleg a felsõ szint
egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az
õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra,
surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled
egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
a sáskaharcost. Hosszúkarddal lesújtasz.
(13 ép-t sebeztél). A lich csonttõrével
támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(6 sebzés). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Feléd döf jobb karmával.
(6
ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). A sáskaharcost
próbálod megsebezni. Hosszúkarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél). A lich csonttõrével támadsz. Elkerülte. Illatod zavarja
(5 sebzés). A sáskaharcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+44%). Elteszed a zsákmányt, ami 2 mandibula.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+10 életpont.) Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad
meg! Izzadva indulsz tovább. Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel.
Brekegést hallasz: ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled
egy mahomohi (#43).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a mahomohi
felé. Már ott is vagy! A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít
jeges leheletével!
(13 ép-t sebzõdtél). Támadod a mahomohit. Kitátod a
szádat, és fekete savat köpsz rá!
(13 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással
van rá
(7 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohi rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(13 ép-t sebzõdtél). A mahomohit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(12 ép-t sebeztél). Illatozol
(6 sebzés). Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.) [69 TVP-t használtál
fel, maradt még 82.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen
humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.)
Nyugodt, békés munkád, kutatásod meghozta az eredményét: elsajátítottad
a
tanulás szakértelmet 1. szinten! [15 TVP-t használtál fel, maradt még
67.]
m 9 9 1111 1144 4411 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,9) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 9,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 9,7) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A fal mellett megpillantasz
egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma:
a káosz díszes karkötõje.
(M 9,6) A folyosó északra vezet. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ
gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod.
A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted a szabályokat. Gyõznöd
kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] A galetki
elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 9,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,6) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy óriási mancsokkal felszerelt,
fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát
kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett
a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most
már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 9-es
küszöbre: sikertelen] A galetki közli, hogy kudarcot vallottál. Távozol.
(M 8,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [21 TVP-t használtál fel,
maradt még 46.]
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Kinyújtózol, majd vidáman
fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
Vendéglátód
Bacquer Victor, egy sápatag, metszõ tekintetû, nagyravágyó és
rendkívûl pofátlan férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Felszerelése:
csepp fülbevaló, a méreg sisakja, az élet vándorcsizmája, ezüst fülbevaló,
átlátszó köntös, az Örökkévalóság Rubinja, ében tündekard, az egyensúly
gyûrûje, a regenerálódás kõamulettje. Így üdvözlöd: "Te holdkóros teknõc!"
Nem késik a válasszal: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" Jól odamondasz
neki: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Bacquer
Victor nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül
hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+25% lélekenergia.) Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon
keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A sötétbõl furcsa
neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy
óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ
torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete
lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság.
(480. kaland, összköltsége
25 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás,
és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy
goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a goblin kobra elmormol egy
óriáserõt. A goblin kobra elõhív egy tûzpajzs varázslatot. A goblin kobra
irányába mozogsz. Megtámadod a goblin kobrát. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(14 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(3 sebzés).
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a goblin kobrát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(11 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(5 sebzés).
A goblin kobra holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ölésre készen futsz végig
a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A sötétbõl
furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád.
Útközben észreveszel egy
winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz.
Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy púpos molad (#26).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz
a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad máris elõtted terem!
Megtámadod a púpos moladot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(12 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(3 sebzés).
A púpos molad rád veti magát. Feléd döf jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér
amõba közelebb jön, hogy támadhasson. A púpos molad téged támad. Lecsap
rád jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Az 1. fehér amõba rád veti magát. Lecsap
rád jobb csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz bal csápjával.
(4
ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat
érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). [18 TVP-t használtál fel, maradt
még 18.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl
is megvizsgálod: egy átlátszó köntös. [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 3.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 3.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Káosztárgyat szereztél!
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 165 sebzést
okoztál, és 109 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
171 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Írgalmatlan Növér, egy igézõ szemû, éjfekete bõrû, lágy hangú,
csodaszép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 14. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.95 |
[2] IQ: |
4 (6) / 2.75 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.60 |
[4] egészség: |
3 / 1.89 |
[5] mágia: |
3 / 0.90 |
[6] gyorsaság: |
3 (4) / 0.83 |
[9] Méret/ép: |
50 (54) / 1 |
Min. méret: |
44 |
Barlangméret: |
51 |
|
|
Varázspont: |
25 / 25 |
Képességpont: |
6 / 50% |
Hõsi pont: |
7 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
16% |
Galetki erõ: |
122 / 114 |
Hírnév : |
118 |
Jóllakottság: |
196% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
1 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
69 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
59 (3) |
Leölt torzszülött: |
68 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (1) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
8 / 4.35 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[25] illat: |
8 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 0.10 |
[48] mászás: |
3 / 0.74 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2.75 |
[65] álcázás: |
1 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.20 |
[67] régészet: |
5 / 0.78 |
[69] tanulás: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.44 |
[102] bénító méreg: |
6
/ 3 |
hosszúkard |
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.32 |
|
|
a lich csonttõre |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 10 20;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 4 5 3 1;
PSZ 65 67;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #5 (1. épület), #10 (4. épület),
#16 (7. épület), #324 (11. forduló), #368 (12. forduló), #400 (13.
forduló), #480 (14. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 maszk (#1090) |
* |
2 átlátszó köntös (#1152) |
* |
1 csontmaszk (#1092) |
Ékszerek, kincsek |
|
271 arany (#1) |
* |
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 karkötõ (#1240) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
|
1 a káosz díszes karkötõje (#3054) |
Felszerelés |
|
4 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
Fegyverek |
* |
1 hosszúkard (#1317) |
* |
1 a lich csonttõre (#12101) |
|
2 fogazott tõr
(#6) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
5 winropu moha (#22) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
15 õsi relikvia (#17)
|
|
3 pirgamit (#152) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
2 mandibula (#157) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PÚPOS MOLAD (26. LÉNY) A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk
görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény,
amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül
senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött
is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála
után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni
sem kell, a púpos molad ehetetlen.
AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY) Egy kalandos életet élõ galetki sokszor
kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos
aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet
kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot
add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány
végtagod van.
MANDIBULA (157. TÁRGY) Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok
mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos
és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne,
nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).
MAHOMOHI (43. LÉNY) Mulatságos, békaszerû figurák, már ha rájuk nézel,
elfog a kacagás. Pedig nem annyira veszélytelenek, mint hinnéd: bõrüket
apró, hegyes tüskék borítják, és bár gyengék a fizikai harcban, mérgezõ
gázt vagy jéghideg levegõt képesek ellenfelükre lehelni, attól függõen,
hogy melyik tûnik hatékonyabbnak. A mahomohik értelmesek annyira, hogyha
rosszul áll a szénájuk, elmeneküljenek a harcból. Ha mégis meg tudsz ölni
egyet, a húsa zöldvérûek, egyéb részei tejivók számára csemege.
FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY) A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen
legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet
megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az
egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg
tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt
jelenthet a piromádok és a puhányok számára.
KÁOSZTÁRGYAK A káosztárgyak története messze a távoli múltba vész. Egy
híres térutazó, Elhin Maurin még az Ellenség megérkezése elõtt számtalan
létsíkot bejárt. Egy alkalommal kaput nyitott egy különös és nagyon idegen
létsíkra, amelyet késõbb a Káosz Létsíkjának nevezett el. Útjáról nagy
mennyiségû, hihetetlen mágikus intenzitással bíró matériával tért haza.
Izgatottan látott hozzá, hogy nagyhatalmú varázstárgyakat készítsen a káoszmatériából,
de megdöbbenten tapasztalta, hogy a furcsa anyag fölött semmilyen irányítása
nincs, az szinte önálló életet él! Az elbeszélések szerint a káoszmatéria
magát Elhin Maurint is elnyelte, és átalakította a saját formájára. A káoszmatériával
érintkezõ tárgyak néha hihetetlen mágikus képességeket kapnak, de senki
sem tudja megjósolni az eredményt. Manapság már csökkent a babonás rettegés,
amely a káosztárgyakat övezi, és a galetkik egyre gyakrabban használják
õket, de azért még mindig kellõ óvatossággal.
Nos, a fentiekbõl is kiderül,
hogy a káosztárgyak képességei gyakorlatilag megjósolhatatlanok: akár ugyanaz
a káosztárgy is teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik más és más szinten.
Nem árt tehát, hogy ha egy ilyet találsz, beAZonosítod, mielõtt használnád.
A káosztárgyak minden egyéb szempontból úgy viselkednek, mint a normál
tárgyak. Honnan ismersz meg egy káosztárgyat? Roppant egyszerû: szerepel
a káosz szó a nevében!
Néhány fontos tudnivaló a káosztárgyakkal kapcsolatban:
Ha felköltözöl egy újabb szintre, a szintek közötti biztonsági erõtér,
amelyet pont a káosztárgyak miatt építettek, megsemmisíti az összes káosztárgyadat,
tehát még elõtte mindenképpen add el õket a boltban! A bolt ugyan felvásárolja
a káosztárgyakat, de rögtön meg is semmisíti õket, ezért nem veheti meg
õket más. A káosztárgyakkal való üzletelésre az aukciósházon keresztül
van lehetõség.