Stupor Mundi 14. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. jún. 14. 14h:48'
EZ A 130. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
131. játékheted kezdete: jún. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3209
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 946
Extra forduló: 15 |
|
STUPOR MUNDI KALANDJAI
237 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,-43] koordinátán.
Dur Yazil Abbad elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod #. napján. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél
Jander S.Mcload pszi-regenerációjától. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Jander S.Mcload
pszi-regenerációjától. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Thier Mirgandil pszi-regenerációjától. Soi
D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Gor Findalas pszi-regenerációjától. Táborozásod alatt különleges dolog
történt. Jókorjött Esõ és Nyárizápor elhatározták, hogy egybekelnek, és az esküvõi szertartás itt zajlott le, Csillagpermet
vezetésével! A menyasszony saját varrású esküvõi ruhát visel, a ruhát és haját a vadon ezernyi színét viselõ virág díszíti,
gyönyörûvé téve az amúgy is csinos leányt. A délceg võlegény ez alkalommal páncélja helyett finom szövésû kelmét visel,
haja tisztán és ápoltan csillog, és büszkén hordja legnemesebb trófeáit. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdõdik
a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyûltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Jókorjött Esõ, a vadon nemes
vándora összeköti ma sorsát az erdõk szépséges leányával, kinek neve Nyárizápor. Elenios istennõ örömmel látja, hogy a
hûség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendõt. - A házasság bilincse édes
kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben Csillagpermet a két ifjú kezén átveti a bársonykendõt. - Mondd,
Jókorjött Esõ, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja a fiú határozottan.
- És te, leányom, Nyárizápor, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondja elpirulva a leány.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyûrû, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor
Jókorjött Esõ és Nyárizápor elõvesznek egy-egy aranygyûrût, és rácsúsztatják párjuk ujjára. A pap felelemi kezét, és zengõ
hangon így szól.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a
halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Csillagpermet. Magad is mosolyogni kezdesz,
amint látod, mily szeretettel ölelik egymást a fiatalok. A többi jelenlévõ kalandozóval együtt éljenezni kezdesz. A rövid
szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, amelyre természetesen te is meghívást kapsz. Spear Hackman önfeláldozása
révén megmenekültél Don Rovarpumpász pszi-regenerációjától. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Don
Rovarpumpász pszi-regenerációjától. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Exterminusz
pszi-regenerációjától. Yaxina von violent önfeláldozása révén megmenekültél Myra pszi-regenerációjától. Yaxina von
violent önfeláldozása révén megmenekültél Muezli Junior pszi-regenerációjától.
Találkozol egy smaragdzöld szemû, éjsötét bundájú, átlagos méretû farkassal. Magatartása barátságos, úgy tûnik telepatikus
képességeivel kommunikál. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden
semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Lanten Kiedlen. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit
mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemû elf férfival. A
kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Dornodon felszentelt papja. Egy csontamulettet, egy denevér
szimbólumot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.
zafírját, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy
vassisakot, egy vasvértet, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy
ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy
varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ
láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben.
Otthagyod a másik kalandozót. Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemû alakváltó nõvel. A bõre sötétebb
az átlagosnál. Elenios bíborosa. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy ónix masszavadítót, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot, egy
szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar
trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy vidáman csipogó széncinege kíséri. Egy gyerek van vele! Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint
a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve LADY Elisa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást
érzel az agyadban. A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos!
Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemû, harcsabajszos troll férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr
fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy hatalom
fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun
nyakláncát, egy Thargodan koronát, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót, egy zafír védõgyûrût és egy
zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea
teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres
csatabárdot, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek.
Az õ neve Vackor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összeakadsz
Virido-Auricomusszal. Raia személyes tanácsadója. Egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy kristályrendet, egy
láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt,
egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy zangrozi csizmát visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért).
Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tûzfõnix. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény
állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is a jó oldalhoz tartozik. Halvány tapogatódzást érzel az
agyadban. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy
aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt.
Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+2 jóság.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon találkozol egy barna, rövid hajú, kék szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Feje körül mentális energiák
szikráznak. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gyöngysort,
egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel.
Felszerelését egy ekharion trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg parafenomén trófea színesíti. Furcsa
jelvénye van: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy parittya. Egy gyerek van vele!
Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az õ
neve Harvester Agenor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az
1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén
köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy tarajos áspis trófea és
egy katamán ordas trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Keve nó-Katana.
Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bõre
bronzként csillog. Tharr fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy
hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mihlanil medált, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku
karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Tharr
Keresztjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy Fõmágus trófea és egy
taalru trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg
kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi
doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Összebarátkoztok egymással. Az õ
neve Frank Onestein. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összeakadsz Lien Shuval. Raia tanítványa. Egy bíbor erõövet, egy Khór maszkját,
egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy
varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy ryuku légiós trófea és egy erszényes
elkarog trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal
kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, õ is a jó oldalhoz tartozik. 3
tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert!
Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetû felismerhetetlen fajú, ismeretlen nemû egyénnel. Nem látod, mi van rajta,
és azt sem, mi van a kezében. A fenébe, a hidegtõl már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem
érted a dolgot. A hóba nem messze az van beleírva: Õ volt Dramezisz. Auráját érzékelve máris tudod, õ is a jó oldalhoz
tartozik. Összeismerkedtek. Az õ neve Dramezisz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Virido-Auricomus, amikor összefutottatok, adott neked egy mászókampót. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben
kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó
ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli.
Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit
monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a
káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is
meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát
célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul
saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.)
Mentális erõd regenerálódik. (+10 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 137.]
* 1. KP: | használod a 65. pszi képességet
| Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba
sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) Ezért méltán várhatsz
dicséretet istenedtõl. [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 127.]
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi
pont.] [5 pontot használtál fel, van még 122.]
kf 415 3 | kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (õrzöd)
| Nagyon õrzöd az aranypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
ve 24 | megveszed a 24. tárgyat
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
ve 25 | megveszed a 25. tárgyat
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
be 590 | bemész az 590. épületbe
| Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ.
- Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban
megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben
leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20)
8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51)
10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap
/db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes
rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32
ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyû nyíl (#176) 10 ap
/db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk
dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237)
20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db,
rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyû lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, királyi korona
(#338) 250 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db,
vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó 5 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, kvazár sisak
70 ap /db, lánckesztyû 15 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, nyílvesszõ 1 ap /db, sallank nyíl 3 ap /db,
ubuk tüske 1 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 117.]
be 593 | bemész az 593. épületbe
| Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet
a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu
bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6
ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db,
antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs
(#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap
cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap
/db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2
ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap
cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs (#183) 20 ap
/db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198)
24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4
ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234)
8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, smaragd kulcs (#241)
48 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265)
20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap
/db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta
(#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap
/db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház
(#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap
/db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, rakolits
por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap
/db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék
(#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor 1 ap /db, amniosz 1 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dobóháló 8 ap /db, drótszõr 2 ap /db, evaporõr háj 5 ap /db,
ezüst kulcs 12 ap /db, fémrúd 8 ap /db, furulya 7 ap /db, fûszerkeverék 10 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gyenge méreg 1 ap
cseppje, huhogó bibe 8 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kötél 1 ap /db, nagy vaskulcs 16 ap /db,
ormánygõte csont 3 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, rézkulcs 6 ap /db, rókafarok 3 ap /db, sullár hólyag 7 ap /db, szuperkötél 2
ap /db, távcsõ 16 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zárnyitó készlet 12 ap /db, zöld üveg 3 ap /db,
mászókampó 12 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 112.]
a 169 2743 1 | átadod a 169. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 1 uzbány csõrt Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
a 332 2743 1 | átadod a 332. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 1 huhogó bibét Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
a 276 2743 1 | átadod a 276. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 1 sárga erõövet Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
a 6 2743 1 | átadod a 6. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 1 kõkést Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
aa 49 78 34 | átadod a 49. tárgyat a 78. tárgyat a 34. tárgyat
| Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbõr kesztyût Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Mystic részére. Ok,
sikeresen átadtál 1 ásót Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
aa 2 92 39 | átadod a 2. tárgyat a 92. tárgyat a 39. tárgyat
| Ok, sikeresen átadtál 13 kaját Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1
zárnyitó készletet Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
aa 36 3 78 | átadod a 36. tárgyat a 3. tárgyat a 78. tárgyat
| Ok, sikeresen átadtál 5 fáklyát Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlõt Mystic részére. Sajnos nincs nálad
mászókarom. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
aa 49 233 42 | átadod a 49. tárgyat a 233. tárgyat a 42. tárgyat
| Sajnos nincs nálad kígyóbõr kesztyû. Ok, sikeresen átadtál 1 furulyát Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 távcsövet
Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
ve 2 20 | megveszed a 2. tárgyat 20
| Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
szk 130 | keresed a 130. szörnyet
| A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még
112.]
be 276 | bemész a 276. titkos labirintusba
| Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz,
nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 112.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a
telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb
varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen
továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd
változtassam vízzé! 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod,
hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] [30 pontot használtál fel, van még 82.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden.
(+10 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 52.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig
rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+5 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 22.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber
kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 22.]
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 17.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag
biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt a
pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következõ körben
tehát 170 pontot költhetsz el.
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegõbõl. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz
teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.
|
KARAKTERLAP |
Stupor Mundi, egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Raia követõje vagy. Ez a 14. fordulód.
Erõ: | 14 (15) | | Szint: | 6 | | Merészség: | 7/1 | | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 16 | | Támadás: | 5 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 17 | | Védekezés: | 21 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | | Életpont: | 97/97 | | Jellem: | jó (15) | | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 21 | | Varázspont: | 25/19 | | Pénz: | 19 arany | | Kép. pont: | 2 |
| | | Pszi pont: | 23/1 | | | | | | |
|
Eddig összesen 11 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1554 TP-d van. A következõ szinthez még 446 TP szükséges. Trófeáid: vadtroll, púpos burástya. A 1. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 358 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 7 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 6 | | dobófegyverek: | 1 |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 2 | | 2. nyomkövetés: | 1 | | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 1 | | 11. szerencsejáték: | 1 | | 12. versengés: | 1 |
13. harcmûvészetek: | 1 | | 14. zene: | 2 | | 15. szörnyismeret: | 3 (+1) |
16. pszi: | 3 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 1 |
19. bányászat: | 1 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kõkést (#6) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
éber kakukk (#3) | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kvazár sisak (#266) |
1 | * | lánckesztyû (#230) | 2 | * | sárga erõöv (#276) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | * | kõkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) |
8 | | nyílvesszõ (#108) | 1 | | sallank nyíl (#129) | 6 | * | tüske (#22) |
17 | | ubuk tüske (#131) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | * | ametiszt medál (#275) | 1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) |
1 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | + | aranypikkely (#415) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | fûszerkeverék (#1170) | 20 | | kaja (#2) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | nyílcsapda (#243) |
1 | | rézkulcs (#75) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 12] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
7 | | álompor (#396) | 2 | | amniosz (#203) | 1 | | drótszõr (#37) |
1 | | evaporõr háj (#105) | 1 | | fémrúd (#104) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | ormánygõte csont (#21) | 1 | | rókafarok (#124) |
1 | | szuperkötél (#209) | 1 | | tükör (#43) | | | |
|
Összsúly: 32.80 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
40 | | arany (#50) | 1 | | ásó (#34) | 5 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | | huhogó bibe (#332) | 1 | | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | | sárga erõöv (#276) | 1 | | távcsõ (#42) | 1 | | uzbány csõr (#169) |
1 | | vizestömlõ (#3) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
7 | | kaja (#2) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(94,-43) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól
azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a
szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.
* Törpe bányára lépve mostantól létrejön a Feltételes ÁSás akkor is, ha Trákin csákánya van nálad, és bányászcsákány
nincs. (Az ásás alapköltsége ilyenkor 12 TVP.)
* Az olyan tárgyak (nyílvesszõk) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, mostantól a tünde íj is megfelel.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje
épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi
mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így
innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
* Az aranytermõ ládikó használata során most már nyomon követhetõ, melyik tárgy hova továbbítódott, egész pontosan a
bolt koordinátáit tudod meg. Ez mindig a legközelebbi kereskedés, amely a tárgyat hajlandó megvenni. Amennyiben még
nem jártál ebben a boltban, annak koordinátáit sem tudod meg.
* Beszerkesztettük a karakter által ismert, Rodger féle üstökkel elkészíthetõ ételrecepteket neveit is a 10 fordulónként
kiküldött referencialistába.
* A vércápa sámánra kiadott egyszeri FT valamiért nem törlõdött a vele vívott csata után, ezt javítottuk.
* A bájital mûködését felülbíráltuk, minek eredményeképp ez a tárgy mostantól átadhatatlan.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata
után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg
volt zavaró, más hibával nem járt.
* 2005. június 14-tõl 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlõdés hónapjai a Túlélõk Földjén. A TF csapat Beholder
találkozós TF-ÕV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetõen ebben az idõszakban minden szörny 10%-kal több
Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
|