Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 14. 9h:11' EZ A 14. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 15. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat legkorábban a 15. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5526 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
kno 8 1 | képesség-növelés 8 |
ba 9141 | nem támadod a 9141. KT tagjait |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
t 54 | támadod az 54. szörnyet |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-22] A sík vidéket bozótos váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a garokk jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner gátvakond trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [67,-22] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy sóhajtó dorony ijesztett meg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a gorombilla fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-23] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gorombilla. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gorombilla testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-23] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Darlan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pókvadász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pókvadász fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a technokolin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A technokolin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [72,-22] Épületek tűnnek fel.
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
ve 1 2 | megveszed az 1. tárgyat 2 |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
ve 78 1 | megveszed a 78. tárgyat 1 |
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | fúvócső (#20) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
lapockacsont (#33) 6 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 3 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, |
bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, |
rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, | csontkulcs (#74) 6 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, | mérleg (#81) 12 ap /db, |
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, |
fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, |
vapár ág (#110) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | rókafarok (#124) 4 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | szem szimbólum (#142) 15 ap /db, | virág szimbólum (#143) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, |
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szent jogar (#150) 75 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, |
vasérc (#152) 3 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, | vassisak (#160) 33 ap /db, |
borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | vasvért (#164) 123 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | rövid kard (#171) 34 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, |
harci kalapács (#174) 54 ap /db, | grifftojás (#179) 15 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, |
vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, | karbin plazma (#199) 15 ap /db, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | praglonc hártya (#215) 300 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | ramit kő (#226) 4 ap /db, |
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, |
furulya (#233) 10 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, |
tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, |
márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, |
kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, | purifikátor háj (#269) 27 ap /db, |
gromak páncél (#270) 45 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 300 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, |
raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, |
din formázó minta (#301) 37 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, |
galachmit (#310) 225 ap /db, | optiri agysisak (#315) 187 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, | ezüsttőr (#322) 12 ap /db, |
ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, |
mutáns csont (#331) 6 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | királyi korona (#338) 225 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, |
shinai gömb (#348) 180 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, | degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, |
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, |
moa gyöngy (#378) 30 ap /db, | moa rubin (#379) 45 ap /db, | moa obszidián (#380) 18 ap /db, | moa üveggömb (#383) 7 ap /db, |
moa burát (#384) 18 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, |
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db, | era formázó minta (#418) 37 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 37 ap /db, |
agyartőr (#420) 1125 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, |
roxati üvegszem (#443) 405 ap /db, | gór formázó minta (#444) 37 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, |
obszidián tüske (#481) 90 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, |
tükörpáncél (#519) 8400 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, | hro formázó minta (#601) 37 ap /db, |
sárkányfog (#617) 30 ap /db, | törpe őskő (#633) 750 ap /db, | sámán erszény (#650) 15 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, |
darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | sáska amulett (#668) 22 ap /db, | rakolits por (#669) 10 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | rubinkő (#679) 225 ap /db, | ryuku kopja (#694) 105 ap /db, | ryuku szablya (#695) 105 ap /db, |
troll csont (#704) 6 ap /db, | kobudera csont (#705) 6 ap /db, | ritualista amulett (#708) 75 ap /db, | etra hályog (#712) 37 ap /db, |
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | ryuku kalapács (#724) 60 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, |
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | kitintüske (#879) 6 ap /db, |
bahrot bőr (#938) 7 ap /db, | párducbőr (#1066) 15 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, |
yetiszív (#1070) 12 ap /db, | féregbél (#1071) 6 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | szélgömb (#1080) 45 ap /db, |
varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | tenger gyümölcse (#1155) 24 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, | teriád edény (#1278) 105 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db, | biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, |
bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, |
moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 90 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, |
teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, | teriád kobak (#1461) 29 ap /db, | azuka vese (#1462) 13 ap /db, | Mallon botja (#1526) 675 ap /db, |
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, | méregfog (#1553) 900 ap /db, | hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, |
Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, | bátorság medálja (#1653) 225 ap /db, | ork sör (#1701) 24 ap /db, |
Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db, | bronzkard (#2083) 22 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | antilopbőr (#48) 3 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, |
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, |
grákóbőr (#41) 3 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 23 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, |
piranha zsákvédő (#337) 8 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, |
szöges bunkó (#8) 10 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, | vassisak (#160) 22 ap /db, |
vasvért (#164) 82 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db áron. |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
m 2 | mozogsz keletre |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
h 337 | használod a 337. tárgyat |
be 684 30 5 | bemész a 684. épületbe |
kt 42 1 | elkészíted a 42. tárgyat (1 darabot) |
in 4642 208 343 | leírod a 4642. kalandozónak a 208. szörnyet a 343. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gyk 8 30 | gyakorolsz a 8. tárggyal 30 pontért |
gyk 8 19 | gyakorolsz a 8. tárggyal 19 pontért |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY) Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY) A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémből készült, dobozra emlékeztető varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekből is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétől, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerű újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezőre fog repíteni a veszélytől, véletlenszerű irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintű vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettől kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot. Ehhez a beállításhoz nem kell, hogy deus ex machina legyen nálad. |
MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY) Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
IZMOSABB HÁT (5. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mivel az Izmos Hát egy igen hasznos képességnek tűnt, ezt próbáltad továbbfejleszteni, sikeresen. Egy kicsit már visszataszító, medveszerű forma felöltését kívánja a dolog, de nagyon praktikus: a teherbírásod most már nem 5, hanem 10 kg-mal nőtt meg! |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 9 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 84/84 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 40/3 | Pénz: | 189 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 5 | lőfegyverek: | 3 (+1) |
73,59 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. gyógyítás: | 7 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. szörnyidomítás: | 1 | 8. taumaturgia: | 5 (+1) | 9. vadászat: | 2 |
10. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
Összsúly: 40.93 kg | Megterheltség: 60% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | mérgezett tüske (#23) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
189 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
17 | kaja (#2) | 2 | lapockacsont (#33) | 1 | mászókarom (#78) | |||
11 | víz (#27) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|