Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 8. 9h:09' EZ A 151. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 152. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal alaposan megvágod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 35 2 | t. energia kisütése: 35 2 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ep 720 100 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [72,65] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. [+4% tau] Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal alaposan megvágod a vadtroll testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. [+4% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az emberevő jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal alaposan megvágod az emberevő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,64] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. [+4% tau] Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,64] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [73,65] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Elszántan a másikra rohansz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 234. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
Erő: | 30 (36) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/89 év |
Egészség: | 21 (27) | Életpont: | 253/149 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (36) | Varázspont: | 282/35 | Pénz: | 514 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 137/0 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 3/73 | vágófegyverek: | 21/10 (+4%) |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 18/93 (+9%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/48 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 19/0 (+28%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 8/17 | 5. csapdakészítés: | 13/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/19 |
7. gyógyítás: | 23/6 | 8. titkosírás: | 4/29 | 9. felderítés: | 6/71 |
10. szörnyidomítás: | 10/61 | 11. teológia: | 14/57 (+7%) | 12. taumaturgia: | 24/6 (+34%) |
13. versengés: | 7/12 | 14. zene: | 6/6 (+46%) | 15. szörnyismeret: | 18/73 (+25%) |
16. pszi: | 20/84 (+27%) | 17. zárnyitás: | 5/5 | 18. vadászat: | 5/81 |
19. bányászat: | 9/63 (+72%) | 20. főzés: | 2/48 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 11. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
TUDADI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 0. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 8 | ubuk tüske (#131) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 8 | kaja (#2) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
3 | spiritusz (#170) | 6 | tinta (#101) |