Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 24. 13h:22' EZ A 1061. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 1062. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ft 210 | támadod a 210. szörnyet |
ftv 29 210 | felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 210. szörnyet |
ek 7 8 10 | t. energia kisütése: 7 8 10 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 36, gyógyulás: 30, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [131,38] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 10, gyógyulás: 85, összesen: +75 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az ekharion bébi testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mancsával az ekharion bébi megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Biami kvazárlándzsával megdöföd az ekharion bébi bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 elf csont (ld. enc.). 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 38, gyógyulás: 35, összesen: -3 ÉP}
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba |
lm 2 4 8 | mozogsz 2 4 8 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a degradátor ízelt testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval eltalálod a degradátor jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Göcsörtös bunkóval megütöd a degradátor jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor ízelt testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval megcsapod a degradátor ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor jobb hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval eltalálod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
lm 9 15 12 | mozogsz 9 15 12 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a degradátor jobb középső lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a degradátor testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyengülsz. (-1 erő.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 10, összesen: +7 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a degradátor testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a degradátor jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a degradátor testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel megütöd a degradátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a degradátor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a degradátor ízelt testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a degradátor testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a degradátor ízelt testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [133,40] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Scipio formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az emberevő vizenyős szemét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod az emberevő fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal felnyársalod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [133,41] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Találsz egy hóhérbimbót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy mestervarázsló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dombi yeti. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dombi yeti jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a trappoló dinymák testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [133,43] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bunthar testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
v 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
be 497 9 | bemész a 497. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 024 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 23, gyógyulás: 14, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 67, gyógyulás: 28, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy aranygyűrű. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 200 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tüskepajzs védett meg.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1576 10 | használod az 1576. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 0 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
ELF CSONT (664. TÁRGY) Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le... |
Erő: | 25 (37) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 19 (25) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 488/275 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (38) | Varázspont: | 479/16 | Pénz: | 14302 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 38/0 | Pszi pont: | 75/55 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/97 | szúrófegyverek: | *22/101 (+12%) | vágófegyverek: | 5/60 (+35%) |
ütőfegyverek: | 10/78 | lőfegyverek: | 12/95 | dobófegyverek: | 22/43 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 133,44 |
Kedvenc táborhely: 128,47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/73 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 32/11 (+30%) | 3. mászás: | 6/35 |
4. csapdakészítés: | 19/58 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 2/23 (+6%) | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 13/83 | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 21/52 (+17%) | 11. taumaturgia: | 16/86 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 3/78 |
13. versengés: | 2/88 | 14. harcművészetek: | 4/72 | 15. zene: | 1/29 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 5/44 | 17. pszi: | 9/38 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/60 | 20. bányászat: | 12/62 (+54%) | 21. testépítés: | 1/71 (+11%) |
22. főzés: | 5/44 | 23. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiatüskék (#29) | >> | degradátor (#210) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | madártoll (#112) | |||
2 | varázskő (#305) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1008 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | elf csont (#664) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | tinta (#101) | 2 | vasérc (#152) |
94 | 95 | 96 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|