Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jan. 13. 17h:26' EZ A 266. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD 267. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5461 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: kf 266 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 38, gyógyulás: 11, összesen: -27 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 58, gyógyulás: 10, összesen: -48 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 27, gyógyulás: 11, összesen: -16 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 30, gyógyulás: 5, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 43, gyógyulás: 11, összesen: -32 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 51, gyógyulás: 10, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 28, gyógyulás: 11, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 34, gyógyulás: 12, összesen: -22 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 39, gyógyulás: 11, összesen: -28 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 52, gyógyulás: 10, összesen: -42 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 33, gyógyulás: 14, összesen: -19 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 33, gyógyulás: 12, összesen: -21 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 47, gyógyulás: 13, összesen: -34 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 44, gyógyulás: 13, összesen: -31 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 44, gyógyulás: 13, összesen: -31 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Árnyéktőrrel megdöfködöd a vortexmágus fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 308 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 114, gyógyulás: 13, összesen: -101 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Árnyéktőrrel megdöfködöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [143,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [144,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy pszi őselementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted tolvajvér nevű varázslatodat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! Árnyéktőrrel kicsit megbökdösöd a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-4 pszi pont.) Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! Árnyéktőrrel többször eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 172, gyógyulás: 31, összesen: -141 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegyi rák jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a hegyi rák bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hegyi rák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. A hegyi rák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rákpáncélt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel többször eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Magad mögé lököd a pitiáner bunthar trófeát, és kiszedsz egy ryuku csapásvezető trófeát. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
(Továbbmész...) [146,64] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő zombi mester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester nyakát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megdöfködöd a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku kopjával megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel kicsit megsebzed a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Földrengető trófeát, és kiszedsz egy zombi mester trófeát. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [147,64] Bozótos terepre értél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [149,66] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 21.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vér kezd ömleni a jobb combodból a tyrannoszaurusz rex harapása nyomán. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként háromszor használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY) Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 21 | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 288/133 | Jellem: | gonosz (144) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 12 (15) | Varázspont: | 243/0 | Pénz: | 584 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 15/-3 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/24 (+84%) | ökölvívás: | 14/3 (+9%) | szúrófegyverek: | 25/17 (+15%) |
vágófegyverek: | 3/12 | lőfegyverek: | 3/4 | dobófegyverek: | 20/34 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
149,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 149 |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.) |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 112 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/19 (+15%) | 2. nyomkövetés: | 40/94 (+9%) | 3. lopás: | 3/0 |
4. mászás: | 11/48 | 5. csapdakészítés: | 12/37 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 1/20 |
7. gyógyítás: | 36/57 | 8. titkosírás: | 1/20 | 9. felderítés: | 3/98 |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 20/5 (+76%) | 12. taumaturgia: | 16/35 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 (+11%) | 14. versengés: | 4/9 (+27%) | 15. zene: | 1/67 |
16. szörnyismeret: | 11/33 | 17. pszi: | 2/24 | 18. zárnyitás: | 1/45 |
19. vadászat: | 29/77 (+17%) | 20. bányászat: | 17/81 | 21. úszás: | 12/7 (+44%) |
22. főzés: | 3/44 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
alattomos manó (#756) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
vízionár (#66), purifikátor (#157), kérődző etra (#368), nukleáris cickány (#155), fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), technokolin (#50), epokitféreg (#147), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): 3. labirintus (24,20). városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33). cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 46, 67, 68, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
mestertolvaj (150) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
teljeskörű letap. (277) |
a falak leomlanak (291) |
harci mágia (334) |
zsákmány kihívása (340) |
élőholt kísérők (360) |
menőmágia (365) |
menő átok (370) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3174 TU szükséges.) |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
Összsúly: 125.78 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
486 | arany (#50) | 9 | gyógykenőcs (#313) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 2 | fáklya (#36) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | rákpáncél (#97) | 78 | víz (#27) |
139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|