Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 28. 11h:42' EZ A 1148. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 1149. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: v 5 0 0 | elmormolod az 5. varázslatot |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-19 életpont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [137,-25] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardszárnyú pocok. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok fejét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [136,-24] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [134,-22] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [133,-21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sullár testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 61 | bemész a 61. titkos labirintusba |
lm 5 7 5 | mozogsz 5 7 5 |
lm 11 5 9 | mozogsz 11 5 9 |
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [131,-22] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra rontasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 729 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 233 50 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: szk 78 0 0 | keresed a 78. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY) Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó... |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 298/284 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 148/3 | Pénz: | 2585 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 4/0 | Pszi pont: | 18/12 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/35 | ökölvívás: | 22/10 (+10%) | szúrófegyverek: | 17/27 (+3%) |
vágófegyverek: | 8/9 (+17%) | ütőfegyverek: | 10/64 | lőfegyverek: | 17/47 |
dobófegyverek: | 10/35 (+40%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
131,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 51 időszaki: 51 |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/65 | 2. nyomkövetés: | 32/38 (+61%) | 3. mászás: | 7/17 |
4. csapdakészítés: | 13/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/2 | 6. gyógyítás: | 42/45 |
7. titkosírás: | 3/57 | 8. felderítés: | 10/60 | 9. szörnyidomítás: | 2/33 |
10. teológia: | 11/38 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 1/32 | 12. versengés: | 3/33 (+9%) |
13. harcművészetek: | 21/0 | 14. zene: | 7/38 (+55%) | 15. szörnyismeret: | 4/18 |
16. pszi: | 3/30 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 18/13 (+49%) |
19. bányászat: | 10/37 (+17%) | 20. úszás: | 8/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 61, 67, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 17. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 492 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1117 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | |
1 | orgyilkos tőr (#225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | 2 | rövid íj (#107) | |||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 25 | ubuk tüske (#131) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | * | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | ||
6 | tolmokov-koktél (#351) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku csizma (#692) | 3 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | obszidián függő (#195) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | * | gólem talizmán (#811) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
3 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
12 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 78] | ||||||
4 | szent kehely (#257) | [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 24] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | furulya (#233) | 28 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | hebrencs csapda (#147) | 53 | kaja (#2) | 2 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | lant (#238) | 3 | megsemmisítő (#1540) | 12 | ork csodaszer (#1228) | |||
14 | ősi rúna (#2520) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | rum (#1419) | |||
3 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | 3 | titanitdukát (#1480) | |||
2 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | üllő (#1103) | 1 | vaskulcs (#183) | ||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
7 | álompor (#396) | 2 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | gromak bőr (#268) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 2 | hibátlan tűzopál (#1642) | 3 | ilkin érc (#232) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 8 | madártoll (#112) | 7 | magszim bél (#103) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 9 | óndarab (#85) | |||
20 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | ramit kő (#226) | 7 | rézdarab (#70) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | vasérc (#152) |
Összsúly: 99.08 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 9 | kaja (#2) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | sullár hólyag (#168) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | |
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|