Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 23. 13h:48' EZ A 545. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 546. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4628 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis fejét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
v 1 100 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 7 3 4 | t. energia kisütése: 7 3 4 |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
fl 5283 147 6 | lopsz az 5283. kalandozótól a 147. tárgyat |
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 28, gyógyulás: 9, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [118,102] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az alattomos manó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az alattomos manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [118,103] Az erdőt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Északra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 1215 11 | bemész az 1215. épületbe |
[118,92] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [116,94] Az erdőt dombvidék váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [115,95] Vált a terep: dombság után ritka erdő.
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis bal első lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [114,96] A terep továbbra is ritka erdő.
(Továbbmész...) [113,96] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
f 244 | kísérletezel a 244. tárggyal |
szk 137 | keresed a 137. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY) A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 32 (33) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/156 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 274/160 | Jellem: | gonosz (159) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 368/21 | Pénz: | 90 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 46/9 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 21/73 | vágófegyverek: | 4/91 |
ütőfegyverek: | 13/41 (+4%) | lőfegyverek: | 21/90 (+15%) | dobófegyverek: | 2/50 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (1 -4.); tüske (#22) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/87 | 2. nyomkövetés: | 41/57 (+55%) | 3. lopás: | 5/86 (+8%) |
4. mászás: | 4/48 | 5. csapdakészítés: | 10/29 | 6. csapdaészlelés: | 3/50 |
7. gyógyítás: | 25/66 (+80%) | 8. titkosírás: | 2/4 | 9. felderítés: | 5/60 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 18/4 (+15%) | 12. taumaturgia: | 21/82 (+3%) |
13. zene: | 5/41 (+36%) | 14. szörnyismeret: | 13/6 (+22%) | 15. pszi: | 6/78 (+5%) |
16. zárnyitás: | 1/4 | 17. vadászat: | 11/90 | 18. bányászat: | 4/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
gonoszok (#988), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), elf (#2), fémbontó szójer (#150), Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 1 | tünde nyíl (#554) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | purifikátor háj (#269) | 4 | trikornis szarv (#198) | 1 | tüskecsapda (#242) |