Delejes Kazimír 146. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 10. 15h:12'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: okt. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3231
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 43
Extra forduló: 18 |
|
DELEJES KAZIMÍR KALANDJAI
11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött
pihenésed. A kocsmában való tartózkodásod alatt idõnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következõt
hallottad: Ghalla leghatalmasabb kalandozó papja püspöki rangú, és az Irgalmas Nõvérek tagja.
Újra itt az idõ a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki,
melynek neve sorakozó. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a
tábor közelében. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földrõl egy tüsi fekete
hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati
képességet használt a tettes.) A fogadóban töltött idõ jótékony hatása érezhetõ. (+ Varázserõd regenerálódik. (+69
varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott
neked a piromenyét. (+3 kaja.) A lottó 627. hetének nyerõszámai: 6, 19, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a hadiszerencse II
varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
321.]
* 2. KP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 321.]
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul
vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs
varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 311.]
* 5. KP: | elmormolod a 90. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad az
agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 311.]
h 335 1 5 | használod a 335. tárgyat
| Megnövesztett hajadat mostantól copfba kötöd. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
h 335 2 3 | használod a 335. tárgyat
| Mostantól körszakállat növesztesz. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
ba 146 | nem támadod a 146. szörnyet
| BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
tv 89 31 | támadó/véd. varázslat a 89. varázslatot a 31. varázslatot
| 89. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van.
Megidézteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még
311.]
p 70 | használod a 70. pszi képességet
| Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az
agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális
képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális
képességed érezhetõen fejlõdött. (+7 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 309.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkeresõ imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál
fel, van még 309.]
bb 657 651 170 | beraksz a bankba a 657. tárgyat (651 darabot)
| Sajnálom, de ezen a mezõn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 309.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
| [72,58] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja
valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a
közelben egy fõutcát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ
tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépõre
szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde elõtt összegyûlt tömegben, és az odabent fellelhetõ veszélyekrõl szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén elõrelépsz,
hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz
farkasszemet. Egy kék rothasztó.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy
lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Teli erõbõl fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2
fejsze. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz,
és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert
váltasz: elõkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó
nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2
támadással 29 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8
életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6
életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1075
tapasztalati pontot kaptál.
Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle.
Õ megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva,
folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés,
megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A sátor elõtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képû árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e gyõzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1
Piromenyét, 1 Tisztítótûz, 1 Aranyesõ, 1 Déja vu, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan
emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod
lapjaidat a megadás jeleként. 323 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit
vesztettél: 59 darab aranyérmét.
[31 pontot használtál fel, van még 278.]
ve 127 1 | megveszed a 127. tárgyat 1
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]
ve 152 10 | megveszed a 152. tárgyat 10
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]
ve 243 | megveszed a 243. tárgyat
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]
ve 83 20 | megveszed a 83. tárgyat 20
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre
| [72,57] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.
Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes
emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek
délre vezetnek.
(Továbbmész...) [73,57] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Fejszét hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 fejsze. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb lábát. (2 támadással 41
életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85
tapasztalati pontot kaptál.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra
emlékezve állította Álomutas Alex " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Észreveszel egy szent tölgyfát.
Összefutsz egy kontyos ezüsthajú, zöld szemû elf férfival. Bõre teljesen fehér! Sheran hittérítõje. Egy Eldaran karkötõjét,
egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy optiri agysisakot, egy ryuku köpenyt, egy
smaragd védõgyûrût, egy trófea nyakláncot, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét
egy kardfogú fülemüle trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség
tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében
egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is
semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Holdezüst Khítul. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod,
hogy milyen egy rézpáncél (ld. enc.)} Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõvel. Fekete a bõre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy
fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan
szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: stratéga. Fegyverzetét
egy sivatagi okerón trófea, egy Éjvadász trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat
majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve
High Density. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán
elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia követõje. Egy fekete
bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet és egy
vassisakot visel. Ruházatát egy süvítõ rája trófea, egy mutáns pók trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében
egy kõkést, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ
láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Geldor Mortalis.
Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz Bonus Mortalisszal. Fairlight fõpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy
kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy
villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika
trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy
vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd
megszakad. Nem látszik valami barátságosnak. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy patak (ld. enc.)} Elfordulsz, és
tovább totyogsz.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. A nála lévõ tárgyak közül
feltûnik számodra egy gyönyörûen feldíszített furulya. Õ Kripta Gitta férje! Sheran hûséges követõje. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy elit csatavértet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és
egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy bunthar trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Furcsa
jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere
egy tünde íj. Egy gyermek van vele. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Halatir Maurloth. Bizalmas homlokérintésetek
lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [74,57] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy kis
tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia
hívõi építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fõutcát. A sarok mögött csosszanó léptek
figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült orgyilkos került az utadba. Nem tetszik a szörny
képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 fejsze. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 40 életpontot
sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 240 tapasztalati pontot kaptál.
[33 pontot használtál fel, van még 245.]
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra
| [74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy fõutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt.
Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2200 TVP
épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos
közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Teli erõbõl fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 fejsze. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 40
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz.
Csatabárddal alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az
orgyilkos jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.).
Összefutsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû ember nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy császári kesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy
korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku
nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy
tüskés harci gromak trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja
a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy
teknõcpajzsot tart. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy ragyás burástya. Terhesnek látszik! Elég egy mentális
pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Simónia. Telepatikus
kapcsolatot létesíttek. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: "
ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen
lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos,
hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt
oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP
épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: "
Aranysárkány és Rend hívei! Erõnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy
tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erõ a nyerõ! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENÕ! U.M.A. (5569) az
ÁRNYMENÕ! " A következõ épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.),
egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan
fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Álljon-e tábla az õsi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa
régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Õsi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
(Továbbmész...) [73,60] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
fõutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet.
Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Õsi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 5400 TVP épült
bele.)
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [33 pontot használtál fel, van még 212.]
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos
közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erõbõl fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 fejsze. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 41
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal
végigmetszed az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos bal
lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy
kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelõen cselekedtél.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy
tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel:
egy fõutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz
egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a
polgárõrség ügyel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: "
Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel
elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " A következõ
épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház
(696. épület.).
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû árnymanó nõvel. Bõre bronzként csillog. Leah hittérítõje. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitûzõt, egy
szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kocsmai verekedõ trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy
quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Elég egy
mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Á la Moucie. Bizalmas
homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Agyletapogatás: megtudod, hogy
milyen egy csontkés (ld. enc.)} Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel...
ÁRNYMENÕK by U.M.A. " [11 pontot használtál fel, van még 201.]
szk 131 | keresed a 131. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
v 83 30 | elmormolod a 83. varázslatot
| 2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 201.]
be 684 30 | bemész a 684. épületbe
| Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi
verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a
kocsmáros. Kifizetsz 16 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba komfortos, tiszta
ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel,
van még 201.]
ef 5 | energia fejlesztése 5
| Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A
befejezéshez még 958 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 161.]
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 159.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
159.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd
komolyan megnõjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 119.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan
megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 79.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz,
hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 39.]
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
| Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd
érezhetõen megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 120 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:]
Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel,
általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt,
amelyen a tippjeid: 12, 7, 25.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerõ.) Elfogyasztod
a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkõzöl, és
pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit
megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I
hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következõ körben
tehát 317 pontot költhetsz el.
SORAKOZÓ (401. TUDATI KÉPESSÉG)
Sokszor ugrottál már ki a jó meleg takaród alól a Strázsamester hajnali üvöltésére, amikor valamiért össze akarta gyûjteni a
Kompánia tagjait. Olyan hangja van, hogy a tigroszlán vinnyogva húzódik vissza a bokrok sûrûjébe rekedt ordítását hallván.
Sorakozó, sorakozó! - állandóan csak ezt tudja szajkózni. Persze, jó ügyért teszi, hiszen a Kapitánynak, és így a Szabad
Kompániának van szüksége Rád. A sok-sok együtt eltöltött év alatt tudatod egyik eldugott zugában különös reakciók
játszódtak le a sorozatos üvöltözések hatására. Képes vagy szinte bárhonnan, bármikor megjelenni a táborhelyed, priccsed
mellett, és onnan soványmalac vágtában ügetni a sorakozóhoz. Bah, ezt a tudást meg kell osztanod bajtársaiddal! Mikor
szóbahozod, kiderül, hogy nekik is dereng valami agyuk homályos rejtekeiben. Ezentúl, ha kell, rövid idõn belül össze tud
gyûlni a sereg, ha a szükség úgy hozza! Csak egy közös helyet kell kijelölni táborozásra! Hogy mindez zökkenõmentesen
menjen végbe, egy jelet helyezel el a sátradban, hogy oda vissza tudj térni. [A jel elhelyezéséhez az EK 401 parancsot kell
kiadnod 20 TVP, és 6 TU elköltésével. (Vigyázz, mert egyszerre csak egy választott táborhelyed lehet! Ha új jelet teszel, a
régi eltûnik!) A táborhely megközelítéséhez pedig az EK 401 <X> <Y> parancsot használd, ami alapesetben 3 TU-t, és 5
TVP-t emészt majd fel (második és harmadik paraméterként a táborhely abszolút koordinátáit add meg). Ha elég
szorgalmas vagy, a TU költséget némileg csökkentheted. Minden 6 befejlesztett TU eggyel mérsékli, ám így sem mehet 1
TU alá. A képesség használata egyfajta teleportáció, ezért a mágia egyetemleges törvényei sajnos befolyásolják a
mûködését. A dimenziók közti mozgásra, és az Alanori Csatornán való átkelésre nem használhatod, és nem mûködik akkor
sem, ha valamely másfajta teleport hatása alatt állsz, vagy épületben, esetleg labirintusban tartózkodsz. Körönként egyszer
látogathatsz a táborhelyedre, és mindaddig ott maradhatsz, amíg el nem mozogsz arról a mezõrõl.]
|
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élõ kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy elõbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják
trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következõ forduló elejéig a mentális
mentõdobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért
történik.
|
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bõrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó
páncél. Készítéséhez egy bõrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy
kõkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.
|
PATAK (52. TEREPTÁRGY)
A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is,
ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esõk vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák
felé.
|
CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes
fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.
|
KARAKTERLAP |
Delejes Kazimír, egy szõke, copfos hajú, szürke szemû törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bõröd kreolszínû. Fairlight püspöke vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (40). Ez a 146. fordulód.
Erõ: | 27 (32) | | Szint: | 17 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 21 (27) | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 21 (26) | | Védekezés: | 34 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 60/60 év |
Egészség: | 22 (24) | | Életpont: | 289/277 | | Jellem: | semleges (-8) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | | Varázspont: | 252/2 | | Pénz: | 279 arany | | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 10/0 | | Pszi pont: | 49/28 | | | | | EFejl: | 4 |
|
Eddig összesen 696 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2363 TP-t kaptál. Jelenleg 254634 TP-d van. A következõ szinthez még 5366 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élõholt quwarg, szutykos remák. A 145. fordulódban 3383 arany került a bankszámládra. 3416 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| vágófegyverek: | 13 | | ütõfegyverek: | 22 | | lõfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 15 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 18 | | 2. nyomkövetés: | 31 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | | 5. csapdakészítés: | 11 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 39 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 8 |
10. szörnyidomítás: | 6 | | 11. teológia: | 19 | | 12. taumaturgia: | 15 |
13. szerencsejáték: | 2 | | 14. versengés: | 12 | | 15. zene: | 3 |
16. szörnyismeret: | 8 | | 17. pszi: | 7 (+1) | | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 24 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
udvarolsz a 4047. karakternek |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fejszét (#1240) (max. 2 darabot , csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
sünmedve (#33), yeti poronty (#638) (csak egyszer), sakál (#28) (csak egyszer), trikornis (#104), érzõ szívû dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Fairlight hívõk (#997), fémbontó szójer (#150), szutykos remák (#191), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tûzesõ (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | felejtés (#68) (4047) | felejtés (#68) (987) | halálkapu (#126) |
éber kakukk (#3) | agyburok (#90) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
7. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | | villámsújtás (#89) | >> | férfiak (#998) |
villámsújtás (#89) | >> | nõk (#999) | | villámsújtás (#89) | >> | 15. szintû lényekre |
izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) | | villámsújtás (#89) | >> | pszi elementál (#221) |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
hhaar burka (#32) | >> | 16. szintû lényekre | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (teljesítve) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | | rejtõköpeny (#277) | 1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | * | szirén köpenye (#820) |
1 | | szürke bõrkesztyû (#271) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vas fejpánt (#408) |
1 | * | vasvért (#164) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
2 | | bot (#4) | 4 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | csatabárd (#555) |
1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | ezüstshuriken (#327) | 2 | * | fejsze (#1240) |
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | | kõkalapács (#13) | 2 | | kõkés (#6) |
3 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) |
7 | | nyílvesszõ (#108) | 2 | | nyu-shuriken (#157) | $4 | | orgyilkos tõr ($225) |
1 | * | ryuku buzogány (#696) | 3 | | tolmokov-koktél (#351) | 40 | | tüske (#22) |
1 | | ubuk dobónyíl (#138) | 33 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | vadászkés (#1264) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | borostyán függõ (#162) | 2 | | ezüst gyûrû (#180) |
2 | | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | | ezüst papi karkötõ (#308) | 2 | * | gólem talizmán (#811) |
1 | | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | | nodonrod kitûzõ (#1533) |
1 | * | umbatari karkötõ (#278) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | 1 | * | vortex talizmán (#812) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | + | ásó (#34) | 2 | | bájital (#261) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 11 | | kaja (#2) |
1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kristálygömb (#265) | 1 | | olló (#335) |
1 | + | piranha zsákvédõ (#337) | 1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | shinai gömb (#348) |
1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | tatu dob (#234) | 1 | | távcsõ (#42) |
2 | | varkaudar pálinka (#1137) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30] |
5 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 29 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 21] |
6 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 7 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3] |
13 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 55 csepp ugh méreg (#166), fér még: 101] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0] |
1 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
24 | | álompor (#396) | 11 | | aurach fog (#657) | 12 | | csillezsályalevél (#1253) |
9 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | darázsfarok (#654) | 7 | | darázsszárny (#652) |
6 | | dorony tüdõ (#212) | 2 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | etra hályog (#712) |
4 | | ezüstdarab (#326) | 19 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
17 | | gyöngymangó (#135) | 2 | | ilkin érc (#232) | 1 | | jegesmedve bunda (#1067) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 52 | | madártoll (#112) | 5 | | magszim bél (#103) |
3 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | | móri gyümölcs (#116) | 2 | | mutáns csont (#331) |
2 | | óndarab (#85) | 1 | | ormánygõte csont (#21) | 42 | | pirkit (#153) |
3 | | pular kristály (#239) | 2 | | purifikátor háj (#269) | 3 | | ramit kõ (#226) |
1 | | remák szív (#264) | 9 | | rézdarab (#70) | 1 | | rinóbõr (#651) |
2 | | rókafarok (#124) | 19 | | smirglilevél (#29) | 3 | | trikornis szarv (#198) |
1 | | tükör (#43) | 5 | | varányszem (#30) | 1 | | varkaudar tekercs (#653) |
10 | | vasérc (#152) | 3 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 76.32 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
9 | | aurach fog (#657) | 2 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | láncing (#222) |
8 | | nektoraf faggyú (#667) | 3 | | rakolits por (#669) | 5 | | rinóbõr (#651) |
13 | | varkaudar csont (#1113) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | isteni könnycsepp (#260) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
25 | | arany (#50) | 2 | | kaja (#2) | 3 | | orgyilkos tõr (#225) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), fõutca
(#399), kék rothasztó (#421)
(73,57) útonálló (#130), fõutca (#399), szent tölgyfa (#393), Holdezüst Khítul (1097. kalandozó), High Density (1949.
kalandozó), Geldor Mortalis (4021. kalandozó), Bonus Mortalis (5143. kalandozó), Halatir Maurloth (5484. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), orgyilkos (#131), fény szentélye (#376), fõutca
(#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Á la Moucie (3848. kalandozó)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), fõutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,57) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), tavacska, Raia oltár, fõutca (#399), orgyilkos (#131)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), fõutca (#399), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), orgyilkos
(#131), Simónia (3699. kalandozó)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698),
vaskohó (#155), fõutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
|