Karakterszám: |
5134 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
147 |
Játékhét: |
163 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
153 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 23. 9h:17' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. jan. 26. |
|
E-mail!
RANDOOM KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 59 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 hónakkupókot.
Felépült
a szintfejlesztés.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9649.) A te szinteden a legnevesebb
Arcus McCool, egy világos szemû, komor tekintetû, keskeny arcú, festett
szõke, szakállas férfi. (hírneve 4795.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*dec. 5.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*dec. 10.* Karomhalom felköltözött a következõ szintre.
*dec. 12.* Köpködõ
Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Braveheart Patriot felett.
*dec. 17.* Pyramidot rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*dec. 19.* Namis
R'avis Latiat csatában legyõzte Vaskezû Ghwalurt.
*dec. 19.* Asmodeus
gyõzelmet aratott Böszme felett.
*dec. 20.* Gwill felköltözött a következõ
szintre.
*dec. 27.* Gondol-Kodó felköltözött a következõ szintre.
*jan.
2.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Elektro Modulator
Dva'-t.
*jan. 2.* Kronx teljesítette a 29. küldetést, amit az akadémián
kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 10.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs
került ki gyõztesen.
*dec. 10.* Nyafogó Nefelejcs szolgálatába állt egy
gonosz banya.
*dec. 12.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet
aratott torz orgling felett!
*dec. 18.* Az 15025 szövetség fényes gyõzelmet
aratott Groark felett!
*dec. 27.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet
aratott torz orgling felett!
*dec. 27.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban
legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*dec. 30.* Nyafogó Nefelejcs szolgálatába
állt egy sötét elf harcos.
*jan. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott
Igree-Ynaldine-Moa felett.
*jan. 2.* El Tapod és Moha a "balfék" pszi
párbajt vívtak. El Tapod került ki gyõztesen.
*jan. 6.* Akadil Tel Kator
és Jose D'Brison Baro pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz
gyógyításra. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) 8 ép-t gyógyított rajtad.
(-3 vp.) Gyógyulsz 9 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
9 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-3 vp.) 11 ép-t
gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 2 ép-t. (-3 vp.)
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
kf 250 100 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a mágus vívótõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a
legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Észreveszel 1
tejfonalat.
Szakértõ módon leszeded. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Poison Padre, egy zöld csuhás, hosszú karmú, méregzöld tekintetû,
irtó gonosz tábori lelkész férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja.
A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az ellenállás
malachit fülbevalója, a ragadozó vívótõre, a gyorsaság lovagi kardja, a
sün malachitgyûrûje, a tudás zafírja, a sólyom szárnyas sisakja, a bérmágus
vívótõre, klánháborús kitüntetés, a tárgyalás gyûrûje, hõsi jelvény, a
sólyom márványgyûrûje, a sólyom szöges öve, a ragadozó karikaszimbóluma,
a gyorsaság kõamulettje, a sólyom könnyû láncinge, a gyõzelem jáde karkötõje,
a sólyom nagy pajzsa, a sólyom kõamulettje, a sólyom fülbevalója, a sólyom
kék köpenye, a sólyom zangrozi csizmája, a sólyom harci nyílpuskája. Dícsérõ
szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök
a földre, Poison Padre pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót,
amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok,
beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról,
a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó.
Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos
menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a lila manaital.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Abarrun
karkötõje (#394). [3 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
h 14 2 30 33 36 |
14. tárgy használata |
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés
után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 2 piros
varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez õsmágus szájvize. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 239.]
h 69 |
69. tárgy használata |
Ledöntesz a torkodon 1 õsmágus szájvizét. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 234.]
ep 6 75 6 |
építed a 6. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és
részt vállalj a barakk megépítésében. Munkád során szövetségetek kiváló
bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga.
Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél
bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró
villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+140%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [70
TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
kf 10303 100 321 29531 |
bekészíted az 10303. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a mágus vívótõrét. Leveszed
a sólyom sárgaréz nyakláncát. Felveszed az Akadémiai nyakláncot. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 164.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a karmok szintje! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. Micsoda szerencse! Átkozott tárgyaid megsemmisültek.
Úgy hallottad, hogy csak minden második galetkinek adják meg ezt a lehetõséget
az Õsök felköltözéskor. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
bb 1 4 7 20 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért:
kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5
ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, kristályamulett
(#130) 35 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap,
ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, üvegszimbólum (#138)
26 ap, barna manakõ (#149) 28 ap, pirgamit (#152) 14 ap, ratifikátor agy
(#236) 105 ap, khazdar taréj (#268) 28 ap, kõtroll szem (#274) 17 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, elit lemezpáncél
(#1003) 323 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, könnyû láncing (#1031)
123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, kerek
pajzs (#1061) 39 ap, szöges pajzs (#1064) 249 ap, szárnyas sisak (#1077)
84 ap, vörös maszk (#1094) 224 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, arany fejpánt
(#1109) 224 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, zangrozi csizma (#1123) 134
ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, átlátszó köntös
(#1152) 67 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap,
vívótõr (#1303) 134 ap, fogazott tõr (#1304) 224 ap, hosszúkard (#1317)
84 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087)
380 ap, a pontosság szárnyas sisakja (#4227) 344 ap, az élet márványgyûrûje
(#5276) 195 ap, a titán vassisakja (#5576) 266 ap, a gladiátor malachitgyûrûje
(#6177) 392 ap, a törpék bõr mellvértje (#6446) 336 ap, a harcos rövid
tõre (#8052) 392 ap, az entek malachit karkötõje (#9791) 252 ap, az entek
ezüst fülbevalója (#9807) 386 ap, az elfek gyalogos lándzsája (#10782)
409 ap, a merénylõ szürke maszkja (#10993) 600 ap, a lich hosszúkardja
(#12117) 409 ap, a remete díszes köntöse (#12403) 600 ap, a szívósság hosszú
íja (#14772) 409 ap, a szívósság hosszúkardja (#14817) 409 ap, a szellemek
díszes fejpántja (#15056) 252 ap, a természet csontamulettje (#16947) 392
ap, a természet csonttõre (#17051) 252 ap, a bérmágus harci nyílpuskája
(#17488) 663 ap, a bölcsesség díszes köntöse (#17803) 600 ap, a torony
könnyû pikkelyvértje (#18116) 294 ap, a sebezhetetlenség nagy pajzsa (#19512)
409 ap, a ragadozó hosszú lándzsája (#20233) 621 ap, a túlélés díszes karkötõje
(#21492) 392 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 451 ap, a tökéletesség
ezüst fülbevalója (#21957) 451 ap, a tökéletesség fogazott tõre (#22004)
791 ap, a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 420 ap, a tûz bíbor láncinge
(#22182) 384 ap, a tûz átlátszó köntöse (#22302) 262 ap, a tûz sárga öve
(#22317) 256 ap, a jég háromszögszimbóluma (#22812) 273 ap, a jég könnyû
nyílpuskája (#22886) 180 ap, az enyészet aranyozott nyaklánca (#23233)
457 ap, a villám bronz amulettje (#23698) 445 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje
(#23966) 180 ap, a méreg csontmaszkja (#24042) 262 ap, a méreg szöges öve
(#24118) 436 ap, a méreg keresztszimbóluma (#24163) 457 ap, a méreg malachitgyûrûje
(#24177) 262 ap, a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) 445 ap, a
regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 262 ap, a regenerálódás barbár
lándzsája (#24731) 153 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 262 ap, a sün gyalogos
lándzsája (#25182) 279 ap, a teknõs lovagi lemezpáncélja (#25302) 420 ap,
a teknõs kõamulettje (#25496) 138 ap, a teknõs márványgyûrûje (#25526)
138 ap, a szalamandra fényes szimbóluma (#25964) 711 ap, a szalamandra
malachitgyûrûje (#25977) 262 ap, a szalamandra kõrisfa íja (#26023) 466
ap, a yeti bíbor pikkelyvértje (#26218) 508 ap, a yeti csontmaszkja (#26292)
262 ap, a sav ónix karkötõje (#26893) 445 ap, az elektromosság csontmaszkja
(#27192) 262 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 256 ap, a légzés
szöges öve (#27718) 436 ap, a légzés aranyozott fülbevalója (#27808) 436
ap, a légzés hosszú íja (#27822) 69 ap, az angyalok utazóköpenye (#28136)
134 ap, az angyalok ezüst nyaklánca (#28182) 273 ap, a bûz szarvas sisakja
(#28978) 466 ap, a bûz hosszú íja (#29172) 279 ap, a sólyom átlátszó köntöse
(#29502) 262 ap, a sólyom malachit karkötõje (#29591) 138 ap.
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások
felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el,
5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz
10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1.
szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag
szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno
és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. {Megjegyzés:
Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Felkeresed a hivatalban a helytartót,
Rumadail Beorpot - Üdvözlöm, helytartó úr! Elnézését kérem, hogy csak
így betolakszom, de annyira furcsa minden ezen a szinten... Korábban ha
bementem más épületekbe, rögvest küldetésekkel halmoztak el! Most azonban
nem ez a helyzet. Mit rontottam el?
- Semmit, fiam - válaszol a helytartó
megfontoltan. - Ez azonban háborús övezet: itt más szabályok érvényesek,
sokkal óvatosabbak vagyunk! Az Ellenség ügynöke egyszer már betört ide,
nem akarunk ismét kockáztatni. Elõször is bizonyítanod kell, hogy megfelelõ
tapasztalatra tettél szert a korábbi szinteken, és hebehurgyaságoddal nem
fogod a szint biztonságát veszélyeztetni! Erre a célra egy speciális próbasort
állítottunk össze a felköltözõ galetkiknek. Ne aggódj, ha valóban jogosan
költöztél fel, semmi baj sem lehet!
(2. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj
a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is
valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani
tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél
a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni
a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz
egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés)
paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ
öt tündér fogja megadni: egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú
és egy cingár. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz
rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ.
Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan
több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban
a harmadik a megoldás! A szõke tündér így szól: A második számjegy kisebb,
mint az elsõ. A füledbe súgja még, hogy hallotta, amikor a fekete tündér
azt mondta, hogy az ezüsthajú tündér igazat mond. A bölcs tündér a következõt
mondja: A megoldás két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. És még
hozzáfûzi, hogy az ezüsthajú tündér és a cingár tündér között van hazudós.
Valószínûleg a fekete tündér ugyanezt mondaná. Egy aprócska információt
a fekete tündér is ad: A válasz 50-nél nagyobb. A füledbe súgja még, hogy
a cingár tündér és a szõke tündér mindig egyetértenek. Egy aprócska információt
az ezüsthajú tündér is ad: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Közelebb
hajolva elárulja neked, hogy a szõke tündér igazat mond. Egy aprócska
információt a cingár tündér is ad: A szám osztható hárommal. A füledbe
súgja még, hogy a bölcs tündér és a fekete tündér állításai mindig ellentétesek.
Végül a remete is segít: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét
2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. A kereskedõ széles vigyorral üdvözöl.
- Nocsak, egy új kuncsaft! Rég érkeztél? Hogy érzed magad? Hogy tetszenek
a torzszülöttjeink?
- Izé... õszintén szólva, kicsit furcsa itt minden,
ha varázsolni próbálok, kellemetlen bizsergést érzek a tarkómon!
- Bah,
ne aggódj! - legyint a kereskedõ. - néhány varázslat ugyan nem úgy mûködik,
mint más szinteken, más varázslatok pedig egyáltalán nem mûködnek, de azért
a mágia itt is nagyjából ugyanaz, mint máshol.
- És mi az oka ennek a
furcsaságnak, ha kérdezhetem? - a kereskedõ vállat von.
- Volt itt egy
kis... csetepaté. Azt mondják, hogy az Ellenség ügynöke ránk talált, de
szerintem csak valami nagyobb torzszülött kóborolt erre a felsõbb szintekrõl.
Mindenesetre, a bölcsek egybõl beijedtek, és korlátozták ill. megváltoztatták
a varázslathasználatot, arra hivatkozva, hogy a szintet jobban elrejtsék
az Ellenség szeme elõl. Node ki vagyok én, hogy megkérdõjelezzem a bölcsek
döntését? - tûnõdve megvakarja érdes, tekergõ csápjával a bibircsókos arcán
növelõ óriási orrát. - Nézz körül nyugodtan a boltomban! A mai különleges
ajánlatom: démonlidérc esszencia! Viszik, mint a cukrot... Neked, mivel
új vagy, mindössze 300 aranyért számítom meg. [A küldetés során egyszerûen
csak egy démonlidérc esszenciát vásárolhatsz. Ha nem tartasz rá igényt,
DK 1.]
(1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.) [25 TVP-t használtál fel,
maradt még 109.]
be 3 180 |
meglátogatod a 3. épületet |
Visszamész a barlangodba. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot
látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón.
Közlöd, hogy a 180. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 450 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod
az õrjöngés varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
kno 1180 78 1144 9 1029 9 |
1180. képességre 78 képességpont |
Elköltesz 78 képességpontot õrjöngés varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen õrjöngés varázslatod ereje 13. szintre nõtt.
Elköltesz 9 képességpontot titánok szele varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen titánok szele varázslatod ereje 12. szintre
nõtt. Elköltesz 9 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
hp 5 0 1 0 180 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: Lõfegyver használata ha a harc
1. köre van. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
hp 3 144 2 0 180 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: titánok szele v.var. ha a harc
2. köre van. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
hp 3 180 2 0 180 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: õrjöngés v.var. ha a harc 2.
köre van. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
hp 4 29 3 2 180 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. a harc 3.
körétõl. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek
a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat
takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas
állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd
körülnézni itt.
(456. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland
során követõt szerezhetsz!] Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe.
Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202) [aura: erõ: 8.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét.
Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-12 vp.) Elmondasz egy ellenáll.megtörése
varázslatot. (-7 vp.) Pokoltûz és a tarajos khadzar egymással harcolnak.
Pokoltûz halálos sebet kapva a földre zuhan. A csúf gusztustalanság és
a tarajos khadzar egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+48%). (-14 vp.) Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy jégpajzsot. (-5 vp.) A tarajos khadzar és a csúf gusztustalanság
egymással harcolnak. a tarajos khadzar kontaktmérget kapott. A csúf gusztustalanság
halálhörgés közepette a földre zuhan. A tarajos khadzar holtan terül el.
Nagy detonáció közepette darabokra robban.
32 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pokoltûz: 59/78, a csúf
gusztustalanság: 137/71.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Viszed, ami mozdítható: egy khazdar
taréj és 5 drágakõ. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább
dolgozol. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: az angyalok
rövid tõre.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely
egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva
lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él
és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 7 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-3 vp.) 7 ép-t gyógyított rajtad.
(-3 vp.) Fejlõdsz:
+1 szint ellenáll.megtörése varázslat; [29 TVP-t használtál
fel, maradt még 50.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
rémcserje ! Leszedsz 1 adagot. Miután a
zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Ez hihetetlen!
Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy zombi nagymester (#171) [aura: 15-ös
animáció.] és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét.
Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) A zombi nagymester megidézi
a zombi herceget. A csúf gusztustalanság megközelíti a zombit. Pokoltûz
a zombi nagymestert rohamozza. A zombi a csúf gusztustalanság felé mozog.
A csúf gusztustalanság és a zombi egymással harcolnak. A zombi halálos
sebet kapva a földre zuhan. Pokoltûz a zombi nagymestert támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy õrjöngés varázslatot. Támadásod megnõ (+48%).
(-14 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégpajzsot. (-5 vp.)
A zombi nagymester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt.
A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként).
A zombi herceg megidézi a zombi mestert. A csúf gusztustalanság és a zombi
egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Pokoltûz
a zombi nagymestert támadja.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A zombi nagymester
13 sebzést kap. (-4 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után
a zombi nagymester létrehoz egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik
a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg feléd
mozog. A zombi mester megközelíti a csúf gusztustalanságot. Pokoltûz a
zombi nagymestert támadja. A csúf gusztustalanság és a zombi egymással
harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi herceg rád
támad. Odacsap neked jobb karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol
beléd. Gyengülsz (-16% támadás). A zombi mester és a csúf gusztustalanság
egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A zombi nagymester
13 ép-t sebzõdik. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
Heves kézmozdulatok közepette a zombi nagymester elmormol egy animációt.
A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként).
A zombi közelebb jön, hogy támadhasson. Pokoltûz a zombi nagymestert támadja.
A csúf gusztustalanság és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester
halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi rád támad. Odacsap neked jobb
karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). A zombi herceg rád veti magát. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd.
Gyengülsz (-17% támadás). Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A zombi nagymester
sebzõdik 13 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t.
(-4 vp.) A zombi nagymester elõhív egy animáció varázslatot. A zombi mester
csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). Pokoltûz
a zombi nagymestert támadja. A zombi nagymester halálhörgés közepette a
földre zuhan. A csúf gusztustalanság és a zombi mester egymással harcolnak.
A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi herceg rád támad.
Feléd döf jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A zombi rád
támad. Lesújt rád jobb karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+5 ép)
A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 39 sebzést
okoztál, és 43 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott
sebzés: Pokoltûz: 146/0, a csúf gusztustalanság: 456/5.] A küzdelem eredménye
döntetlen. Ez a kutatást most bizony kudarcot vallott.
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 3 életpontot. (-3 vp.) [13
TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy sötét
elf íjász (#225) és egy óriáspók (#89) [aura: imm. méregre: 81.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét.
Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-12 vp.) Összegyûjtve a benned
rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.)
Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf íjász elvarázsol egy sötétséget.
Gyengülsz (-81% támadás). Pokoltûz az óriáspók irányába megy. A csúf gusztustalanság
a sötét elf íjász irányába megy. Az óriáspók Pokoltûz irányába megy.
Pokoltûz és az óriáspók egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság a sötét
elf íjász támadja. Pokoltûz megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász elmond egy sötétség varázslatot. Pokoltûz
megtántorodik. Megindulsz a sötét elf íjász felé. Már ott is vagy! Támadod
a sötét elf íjász. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(20 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(8 sebzés). Pokoltûz és az óriáspók egymással harcolnak.
Az óriáspók holtan terül el. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjász támadja.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A sötét elf íjász rezisztálja. (-4 vp.) A sötét elf íjász elmormol egy
sötétség varázslatot. A csúf gusztustalanság megtántorodik. Pokoltûz megközelíti
a sötét elf íjász. Pokoltûz a sötét elf íjász támadja. A csúf gusztustalanság
a sötét elf íjász támadja.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A sötét elf íjász
13 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A sötét elf íjász és a csúf
gusztustalanság egymással harcolnak. Pokoltûz a sötét elf íjász támadja.
A sötét elf íjász kileheli lelkét.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pokoltûz: 137/25, a csúf
gusztustalanság: 85/13.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 31% jut.
Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy ében láncing, egy ében nyílpuska,
2 ében tündekard és 68 arany. Itt az ebédidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat.
(+14% jóllakottság.) A csúf gusztustalanság habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Fáradtságodat siker koronázza:
egy tárgyat találsz: egy kék köpeny. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
27.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Ahogy folytatod utadat, egy
nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod.
Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs,
amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban
kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(338. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl:
a sav ónix karkötõje. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Utad során megpillantasz
egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján
egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(462. kaland, összköltsége 15 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
velparajt. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen!
Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg
élõsködõ (#201).
*** 1. KÖR *** A quwarg élõsködõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy átok! Megátkoztak! Megközelíted a quwarg behemótot. Pokoltûz a quwarg
élõsködõt rohamozza. A csúf gusztustalanság a quwarg élõsködõt rohamozza.
A quwarg behemót közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a quwarg behemótot.
Mérgezõ gázt fújsz.
(10 ép-t sebeztél). Pokoltûz a quwarg élõsködõt támadja.
A csúf gusztustalanság a quwarg élõsködõt támadja. a quwarg élõsködõ kontaktmérget
kapott. A quwarg élõsködõ holtan terül el. A quwarg behemót rád veti magát.
Ocsmány csáprágójával harap.
(32 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr jobb karmával.
(24 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával.
(27 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** Pokoltûz elindul a quwarg behemót felé. A csúf gusztustalanság
elindul a quwarg behemót felé. A quwarg behemótot próbálod megsebezni.
Mérgezõ gázt fújsz.
(6 ép-t sebeztél). Pokoltûz a quwarg behemótot támadja.
A csúf gusztustalanság a quwarg behemótot támadja. A quwarg behemót téged
támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(34 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb
karmával.
(29 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával.
(21 ép-t sebzõdtél).
Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pokoltûz: 60/0, a csúf
gusztustalanság: 91/0.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.]
A fenébe, ugrott az ásatás! [15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +27 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 96 sebzést
okoztál, és 242 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
309 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Randoom, egy kék szemû és hajú, középmagas, átlagos kinézetû
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 147. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 / 1.09 |
[2] IQ: |
12 (19) / 4.96 |
[3] ügyesség: |
8 (15) / 1.31 |
[4] egészség: |
8 (11) / 4.58 |
[5] mágia: |
8 (11) / 6.29 |
[6] gyorsaság: |
40 / 13.16 |
[9] Méret/ép: |
120 (128) / 1 |
Min. méret: |
106 |
Barlangméret: |
120 |
|
|
Varázspont: |
151 / 3 |
Képességpont: |
13 / 37% |
Hõsi pont: |
15 (3) |
Tám.bónusz: |
-3% |
Véd.bónusz: |
50% |
Galetki erõ: |
588 / 361 |
Hírnév : |
304 |
Jóllakottság: |
76% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
17 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (0) |
Torzsz. csaták: |
731 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
602 (2) |
Leölt torzszülött: |
1062 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
20 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanítómester (47)
Speciális
képességeid:
+8 gyógynövények, +7 v.ital fõzés, +47% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább
két szinttel! [számláló: 1] 2.) Szerezz 5 régészkedés során varázstárgyat!
[számláló: 4] 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló:
3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
1 / 0.24 |
[14] mérg. lehelet: |
13 / 9.39 |
[15] regeneráció: |
8 (11) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (4) / 0 |
[20] savimmunitás: |
1 (4) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (4) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (4) / 0 |
[24] rezisztencia: |
1 (6) / 0 |
[25] bûz: |
6 / 0 |
[26] lõfegyver: |
37 (71) / 9.11 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.95 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.58 |
[47] zárnyitás: |
11 / 0.21 |
[48] mászás: |
9 / 1.32 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.83 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 1.98 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.05 |
[52] auraészlelés: |
5 (6) / 0.50 |
[53] ékszerészet: |
7 / 6.08 |
[54] kereskedelem: |
8 / 3.78 |
[55] szívósság: |
11 / 0.30 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 (12) / 4.27 |
[57] gyógynövények: |
9 (17) / 0.69 |
[58] nyomkeresés: |
16 / 5.92 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 0.90 |
[63] éberség: |
4 / 0.46 |
[64] átokszórás: |
6 / 0.75 |
[65] álcázás: |
8 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
5 / 3.60 |
[67] régészet: |
21 (22) / 16.48 |
[68] zene: |
5 / 0.75 |
[69] tanulás: |
8 (10) / 3.80 |
[70] idézés: |
6 / 1.97 |
[71] javítás: |
2 / 0.50 |
[72] építés: |
12 / 10.38 |
[73] felderítés: |
5 / 0.47 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
5 / 0.33 |
[101] szakért.: |
6 / 1.48 |
|
|
a mágus
vívótõre |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.93 |
|
|
a gyorsaság
fogazott kardja |
jobb láb |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.30 |
|
|
|
bal láb |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.30 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 (5) / 1.36 |
[32] animáció: |
11 (14) / 3.09 |
[42] csendvarázs: |
2 (5) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
1 (4) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
1 (4) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
3 (6) / 0.20 |
[10] energiatüske: |
1 (4) / 0.16 |
[29] életszívás: |
6 (9) / 1.44 |
[152] felejtés: |
4 (7) / 0.64 |
[13] jégcsóva: |
2 (5) / 0.85 |
[15] jégpajzs: |
2 (5) / 1.98 |
[163] kineport: |
2 (7) / 0.88 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (4) / 0.40 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 (10) / 3.65 |
[146] kontakt.õseiddel: |
5 (8) / 2.87 |
[158] láth. észlelése: |
4 (7) / 0 |
[157] láthatatlanság: |
4 (7) / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 (7) / 0.12 |
[35] mágiatörés: |
2 (5) / 0.06 |
[180] õrjöngés: |
13 (16) / 0.32 |
[38] parancs: |
1 (4) / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 (4) / 0 |
[159] szellemidézés: |
1 (4) / 0 |
[144] titánok szele: |
12 (15) / 0.88 |
[14] vakító fény: |
4 (7) / 0.12 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (30%): |
11 elektr |
10 energi |
13 jégcsó |
144
titáno |
48 ellená |
15 jégpaj |
|
|
|
|
2. lista (60%): |
144 titáno |
48 ellená |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (80%): |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. lista (300%): |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
õsmágus szájvize (1), átok (16).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Pokoltûz, a tûzszalamandra |
77/52 |
37% |
125% |
8 / 7.54 |
harcol |
[2] csúf gusztustalanság |
71/53 |
101% |
68% |
5 / 1.22 |
harcol |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 146 17 5 |
v 146 14 5 |
v 146 11 5 |
v 146 8 5 |
v 146 5 5 |
v 146
2 5 |
|
2. Makró |
v 146 17 14 |
v 146 14 14 |
v 146 11 14 |
v 146 8 14 |
v 146 5 14 |
v 146 2 14 |
|
3. Makró |
v 146 17 11 |
v 146 14 11 |
v 146 11 11 |
v 146 8 11 |
v 146 5 11 |
v 146 2 11 |
|
4. Makró |
v 146 17 8 |
v 146 14 8 |
v 146 11 8 |
v 146 8 8 |
v 146 5 8 |
v 146
2 8 |
|
5. Makró |
kf 250 100 |
p |
bsz |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata. Prioritás: 130. |
2: titánok szele v.var. Prioritás: 120. |
3: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van. Prioritás: 180. |
4: titánok szele v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 180. |
5: õrjöngés v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 180. |
6: életszívás t.var. a harc 3. körétõl. Prioritás: 180. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 99 0 25 50 61 27;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 5
3 8;
PSZ 67;
BA 15040;
TT 5;
HE 3;
I 30 0 30 63 75;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 3287 18808 1 15944 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (7. épület), #456 (147. forduló),
#338 (147. forduló), #462 (147. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a sólyom elit lemezpáncélja (#29353) |
* |
1 a sólyom szürke maszkja
(#29443) |
|
1 káoszkígyó vért (#271) |
* |
1 a sólyom díszes köntöse (#29503) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 a
sün csontmaszkja (#24942) |
|
1 a hatalom átlátszó köntöse (#7002) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252)
|
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 az ellenállás csatos öve (#28616) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
2 mintrogi
erõöv (#262) |
* |
1 a sólyom sárga öve (#29517) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 a sün gyíkbõr öve (#25019)
|
|
1 a bûz szarvas sisakja (#28978) |
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 kék köpeny
(#1137) |
|
1 a sólyom szárnyas sisakja (#29427) |
* |
1 a sólyom nagy pajzsa (#29412)
|
|
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
1 a gólem csontmaszkja (#8292) |
|
1 az entek szöges öve (#9718) |
|
1
a tudás fekete csizmája (#2022) |
|
2 a méreg kék köpenye (#24087) |
|
1 a tudós csillogó fejpántja (#11458)
|
|
1 a tûz bíbor pikkelyvértje (#22168) |
|
1 a tudós szöges öve (#11518) |
|
1 a törpék csontmaszkja (#6492) |
|
1
a regenerálódás díszes köpenye (#24538) |
|
1 a törpék zangrozi csizmája (#6523) |
|
1 a tûz díszes köpenye (#22288)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 Akadémiai nyaklánc (#321) |
|
9418 arany (#1) |
|
1 a tolvaj aranyozott
nyaklánca (#9283) |
* |
1 a sólyom aranyozott fülbevalója (#29608) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 a remete csontamulettje (#12447) |
|
1 a jég aranyozott fülbevalója (#22858) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a remete bronz amulettje (#12448) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
8 drágakõ
(#2) |
* |
1 az ügyesség ónixgyûrûje (#2578) |
|
1 a sólyom aranyozott nyaklánca
(#29533) |
* |
1 a sólyom fülbevalója (#29605) |
|
1 a mágia ezüst nyaklánca (#3432) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a sólyom ónix karkötõje (#29593) |
* |
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592)
|
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 a sólyom szimbóluma (#29560) |
|
1 a sav ónix karkötõje (#26893) |
*
|
1 orgling fétis (#269) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 a sólyom bronz amulettje (#29548) |
|
1
a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627) |
|
1 a hatalom aranyozott fülbevalója (#7108) |
|
1 a sólyom sárgaréz nyaklánca
(#29531) |
|
1 üvegszimbólum (#138) |
|
1 a bûz aranyozott fülbevalója (#29158) |
|
1 a kígyó ezüst nyaklánca
(#19182) |
* |
1 a természet ónixgyûrûje (#16978) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 a sün aranyozott nyaklánca (#25033)
|
* |
1 galetki érdemérem (#276) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 idõkristály (#219) |
Fegyverek |
|
1 az egészség tõre (#3100) |
|
1 a törpék csonttõre (#6701) |
|
1 az energia
hosszú íja (#18822) |
|
1 a regenerálódás vívótõre (#24703) |
|
1 az egészség hosszú íja (#3072)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 a törpék harci nyílpuskája (#6688) |
|
1 az
angyalok rövid tõre (#28302) |
|
1 a gladiátor görbekardja (#6266) |
|
1 a villám könnyû nyílpuskája (#23786)
|
* |
1 a gyorsaság fogazott kardja (#4018) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
5 ében tündekard (#132) |
* |
1 a mágus vívótõre
(#10303) |
|
1 a tolvaj könnyû íja (#9371) |
|
1 a villám harci nyílpuskája (#23788)
|
|
1 az angyalok harci nyílpuskája (#28288) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 a lich hosszú lándzsája (#12133) |
|
1 törpe
balta (#224) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
10 velparaj (#35) |
|
37 ragálygomba
(#26) |
|
23 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
12 waarkin (#38) |
|
7 csapdaészlelés itala (#65) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
2 immunitás
itala (#71) |
|
28 tejfonál (#28) |
|
26 gyilkos boróka (#27) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
15 rémcserje (#34) |
|
30 winropu moha (#22) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 hónakkupók (#30)
|
|
16 muskil (#37) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
22 mátekel gomba (#21) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
22 sárkányvirág
(#32) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
19 sötét mák (#23) |
|
10 xita uborka (#39) |
|
2 kihívás itala (#68) |
Egyéb kacatok |
|
1 yarmut csont (#256) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
6 nordkristály (#146)
|
|
6 mandibula (#157) |
|
4 smaragd esszencia (#229) |
|
2 xenópete (#278)
|
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
360 õsi relikvia (#17) |
|
1 nohnetár gumó
(#212) |
|
3 patkányfog (#270) |
|
1 kõtroll szem (#274) |
|
1 khazdar taréj (#268)
|
|
3 barna manakõ (#149) |
|
8 yeti csont (#160) |
|
5 elektronit (#141) |
|
7 szójer csáprágó (#231) |
|
22 ekinda haj (#147) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sólyom
díszes fejpántja #29456 (5), a gepárd csontamulettje #15597 (11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LILA MANAITAL (83. TÁRGY) A legfejlettebb, széles körben hozzáférhetõ
módszer a nagy mennyiségû varázsenergia visszanyerésére. Ugyanúgy használhatod,
mint a zöld és kék manaitalt, de ennek elfogyasztása 5 TVP-be kerül, viszont
max. 150 VP-t nyerhetsz vissza vele!
8. SZINTÛ VARÁZSLATOK A szabálykönyvben nem szereplõ varázslatok leírása:
Név: Õrjöngés #180 (nagyobb nekromanta varázslat). Típus: védekezõ. Táv:
minden barát. Hatóidõ: csata. Költség: 14 VP. Leírás: Minden, az oldaladon
harcoló lény annyiszor +3% támadást kap, ahányas szintû õrjöngésed. Hatása
a tombolással nem adódik össze.
Név: Sziklaerõ #188 (kisebb elemi varázslat).
Típus: általános. Táv: magad. Hatóidõ: kör végéig. Költség: 25 VP, 3 TVP.
Leírás: Ahányas szintû a sziklaerõ, annyi százalék plusz támadást kapsz
egész körre.
Név: Elemek uralma #189 (nagyobb elemi varázslat). Típus:
általános. Táv: magad. Hatóidõ: kör végéig. Költség: 15 VP, 3 TVP. Leírás:
A kör során amikor ellenfeleid rezisztálni próbálják elemi varázslataidat,
rezisztanciájuk feleannyival kevesebbnek számít, ahányas szintû az Elemek
uralma varázslatod.