Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 26. 9h:18' EZ A 1062. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 1063. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
be 602 | bemész a 602. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 39: kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 256.]
kb 519 1 | kiveszel a bankból az 519. tárgyat (1 darabot) |
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 196 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ryuku buzogánnyal megütöd a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 1 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}
(Továbbmész...) [138,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [137,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Scipio. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy régészeti lelőhely van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal vállát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 13 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [135,44] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felfedeztél egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Andezit Tódor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bunthar testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a bunthar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
v 181 96 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 574 6 | bemész az 574. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 77, gyógyulás: 19, összesen: -58 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigvágod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 39, gyógyulás: 29, összesen: -10 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mandibulakaszával végigvágod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 20, gyógyulás: 27, összesen: +7 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal megkarcolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót bal vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mandibulakaszával megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 22, gyógyulás: 25, összesen: +3 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón nyakát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod az áldott okerón jobb középső lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az áldott okerón testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 28, gyógyulás: 80, összesen: +52 ÉP}
kt 405 1 | elkészíted a 405. tárgyat (1 darabot) |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
h 1576 10 | használod az 1576. tárgyat |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
dd 1079 331 268 | eldobod az 1079. tárgyat a 331. tárgyat a 268. tárgyat |
ef 15 518 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 0 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY) A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
Erő: | 29 (41) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 19 (25) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 472/343 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (45) | Varázspont: | 505/44 | Pénz: | 16256 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 38/0 | Pszi pont: | 75/55 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8/13 (+5%) | szúrófegyverek: | 23/22 (+10%) | vágófegyverek: | 6/50 (+24%) |
ütőfegyverek: | 10/90 (+8%) | lőfegyverek: | 12/95 | dobófegyverek: | 23/8 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 133,44 |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/8 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 33/33 (+40%) | 3. mászás: | 6/35 |
4. csapdakészítés: | 20/35 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 2/35 | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 8/95 (+500%) | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 22/9 (+13%) | 11. taumaturgia: | 17/8 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 3/78 |
13. versengés: | 2/88 | 14. harcművészetek: | 4/72 | 15. zene: | 1/41 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 5/44 | 17. pszi: | 9/74 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/60 | 20. bányászat: | 13/88 | 21. testépítés: | 3/15 |
22. főzés: | 5/44 | 23. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | vámpirizáció (#1) (3,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 27 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1275 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
103 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 3 | galachmit (#310) | |||
6 | gromak bőr (#268) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | jégtörő korong (#1079) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | mutáns csont (#331) | 6 | rájabőr (#404) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | rájabőr úszógatya (#405) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | tükörpáncél (#519) | 37 | víz (#27) |
94 | 95 | 96 | 97 | |
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|