Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 29. 18h:23' EZ A 1149. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 1150. játékheted kezdete: jún. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: v 5 0 0 | elmormolod az 5. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 14 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
jlk 2625 | jelszó kimondása 2625 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 4: 1. térkép 21. pont 7: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 25. pont 15: 1. térkép 27. pont 18: 1. térkép 29. pont 21: 1. térkép 4. pont 23: 1. térkép 7. pont 25: 1. térkép 10. pont 27: 1. térkép 15. pont 29: 1. térkép 18. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 212.]
be 63 | bemész a 63. titkos labirintusba |
lm 2 11 2 | mozogsz 2 11 2 |
lm 6 17 28 | mozogsz 6 17 28 |
lm 40 35 34 | mozogsz 40 35 34 |
lm 1 | mozogsz 1 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-1675 TP.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [138,-33] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel szőrös testét. Kritikus ütés! (3 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [137,-33] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [135,-33] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [134,-33] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 1 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg torát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a vadász quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: szk 78 0 0 | keresed a 78. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
Erő: | 31 (38) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 298/247 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 148/4 | Pénz: | 2862 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 4/3 | Pszi pont: | 18/12 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/35 | ökölvívás: | 22/68 (+22%) | szúrófegyverek: | 17/42 (+6%) |
vágófegyverek: | 8/39 | ütőfegyverek: | 11/12 | lőfegyverek: | 17/47 |
dobófegyverek: | 11/72 (+40%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
133,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 60 időszaki: 60 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/80 | 2. nyomkövetés: | 32/93 (+4%) | 3. mászás: | 7/30 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 13/24 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/2 | 6. gyógyítás: | 43/60 (+82%) |
7. titkosírás: | 4/1 (+22%) | 8. felderítés: | 10/82 | 9. szörnyidomítás: | 2/33 |
10. teológia: | 11/55 (+4%) | 11. szerencsejáték: | 1/32 | 12. versengés: | 3/51 (+9%) |
13. harcművészetek: | 21/0 | 14. zene: | 7/38 | 15. szörnyismeret: | 4/18 |
16. pszi: | 3/39 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 18/58 |
19. bányászat: | 10/54 (+17%) | 20. úszás: | 8/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 61, 62, 67, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 17. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 498 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 917 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | |
1 | orgyilkos tőr (#225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | 2 | rövid íj (#107) | |||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | 6 | nyílvessző (#108) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 25 | ubuk tüske (#131) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | * | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | ||
6 | tolmokov-koktél (#351) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | ryuku csizma (#692) | 3 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | obszidián függő (#195) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 4 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | * | gólem talizmán (#811) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
3 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
12 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 39 csepp spiritusz (#170), fér még: 81] | ||||||
4 | szent kehely (#257) | [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 24] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
3 | ezüst kulcs (#184) | 5 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
28 | gernim balzsam (#1894) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 88 | kaja (#2) | |||
2 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | lant (#238) | 4 | megsemmisítő (#1540) | |||
12 | ork csodaszer (#1228) | 14 | ősi rúna (#2520) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | rum (#1419) | 3 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | |||
3 | titanitdukát (#1480) | 2 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | üllő (#1103) | ||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
14 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 19 | drótszőr (#37) | |||
5 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | gromak bőr (#268) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hibátlan tűzopál (#1642) | 3 | ilkin érc (#232) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
8 | madártoll (#112) | 7 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 9 | óndarab (#85) | 20 | pirkit (#153) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 3 | purifikátor háj (#269) | 2 | ramit kő (#226) | |||
8 | rézdarab (#70) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | vasérc (#152) |
Összsúly: 108.49 kg | Megterheltség: 126% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 19 | drótszőr (#37) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 1 | gólem talizmán (#811) | 6 | kaja (#2) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | rézdarab (#70) | 8 | víz (#27) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
-34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|