Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 26. 12h:05' EZ A 1062. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 1063. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
v 1 9 | elmormolod az 1. varázslatot |
be 497 9 | bemész a 497. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 96, gyógyulás: 22, összesen: -74 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az áldott okerón bal oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az áldott okerón jobb első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd az áldott okerón testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 21, gyógyulás: 82, összesen: +61 ÉP}
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 485 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bunthar bal hátsó lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a bunthar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 21, gyógyulás: 29, összesen: +8 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tormikus egér bal első lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy tormikus egér. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tormikus egér rothadt szőrét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A tormikus egér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 15, összesen: +4 ÉP}
kt 203 2 | elkészíted a 203. tárgyat (2 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal eltalálod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 016 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 34, gyógyulás: 15, összesen: -19 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 208 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a pattanóböde testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
ek 7 8 6 | t. energia kisütése: 7 8 6 |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 2 7 13 | mozogsz 2 7 13 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ftv 50 180 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 180. szörnyet |
ftv 50 158 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 158. szörnyet |
lm 14 24 26 | mozogsz 14 24 26 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nómenklatúra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a sírlidérc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
lm 27 32 32 | mozogsz 27 32 32 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 2 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 0 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY) A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni. |
BAZALTELEMENTÁL (204. SZÖRNY) A bazaltelementálok óriási kőmonstrumok, képesek arra, hogy nagy terheket cipeljenek. Valamennyire humanoid alakú, de formájukat változtatni képes lények, amelyek - ha akarnak - képesek beleolvadni a földbe, és ott mozogni igen nagy sebességgel. A bazaltelementál képes egyszerű parancsokat megérteni gazdájától, ezért - idegen természete ellenére - "idomítható" az őt mágikus úton megidéző személy által. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni. |
GRÁNITELEMENTÁL (205. SZÖRNY) A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják. |
TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY) A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük... |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
ORKHAN THAI (238. SZÖRNY) Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY) A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY) Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.] |
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY) Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet. |
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY) A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver, amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges. |
NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY) Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett más lábbelit is lehet viselni. |
PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY) Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
PIRANHA ZSÁKVÉDŐ (337. TÁRGY) 2 drótszőrből torziós rugót készíthetsz. A rugóval megfeszíthetsz egy acélpengőkéből és ugh méreggel mérgezett acéltűből készült kart. Ezt a szerkentyűt beépítheted a hátizsákod fedőlapjába. Mielőtt becsukod a zsákot, felhúzod a hátizsákvédő karját. Az illetéktelen zsáknyitogató tenyerébe fúródik a mérgezett tű. A csapda elkészítése 5 TVP-t, felállítása mindössze 2 TVP-t igényel, és közel olyan jó védelmet jelent, mint a nyílcsapda. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
LOVAGI TABARD (349. TÁRGY) Bár egy külső szemlélő számára csak egy egyszerű fehér köpenynek látszik, de a lovagi tabard valójában a Naplovagok szent tárgya, amelyet istenük, Raia adományozta a KT-nek, a következő szavakkal: "Tisztelet és megbecsülés övezze e tárgyat, és mindig az a Naplovag viselje, akit a többiek méltónak találnak erre." Ha egyszer hozzád kerül, a KF 349 paranccsal öltheted fel. A lovagi tabard hárommal megnöveli a szerencsédet, és kettővel a védettségedet, amíg viseled. Ezt a tárgyat kizárólag a Naplovag KT tagjai hordhatják. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
Erő: | 29 (41) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 19 (25) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 471/402 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (45) | Varázspont: | 505/0 | Pénz: | 16199 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 38/0 | Pszi pont: | 75/55 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8/18 (+5%) | szúrófegyverek: | 23/31 (+9%) | vágófegyverek: | 7/34 (+84%) |
ütőfegyverek: | 10/90 | lőfegyverek: | 12/95 | dobófegyverek: | 23/27 (+19%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
130,46 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 27. ponton |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/8 | 2. nyomkövetés: | 33/63 (+30%) | 3. mászás: | 6/35 |
4. csapdakészítés: | 20/54 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 2/65 (+30%) | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 15/38 (+643%) | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 22/29 (+20%) | 11. taumaturgia: | 17/30 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 3/78 |
13. versengés: | 2/88 | 14. harcművészetek: | 4/72 | 15. zene: | 1/41 |
16. szörnyismeret: | 5/44 | 17. pszi: | 9/83 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/60 | 20. bányászat: | 14/0 (+12%) | 21. testépítés: | 3/15 |
22. főzés: | 5/44 | 23. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 27 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1275 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
57 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | varázskő (#305) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|