Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 27. 9h:19' EZ A 1062. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD 1063. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3820 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ff 696 127 | felt. fegyverváltás: 696 127 |
lm 32 32 32 | mozogsz 32 32 32 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [130,44] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [132,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vörös rakolits. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tüskepajzs védelmez.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a vörös rakolits testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel tüskepajzs van rajtad.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-32 varázspont.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bunthar bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
ek 503 140 45 | t. energia kisütése: 503 140 45 |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
[140,45] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint M.C. Silverhand, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 206.]
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
h 312 2 | használod a 312. tárgyat |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
ftv 50 181 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 181. szörnyet |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló jobb lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
vi 8 4 30 | viselkedésed: 8 4 30 |
be 602 | bemész a 602. épületbe |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel tüskepajzs van rajtad.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal vállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a vörös rakolits nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ryuku buzogánnyal megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vörös rakolits testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (tüskepajzs védett meg.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [132,45] A terep változik: ismét síkságon vagy.
im | imádkozol |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
131 | 132 | 133 | 134 | |
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Észreveszel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
v 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
be 497 10 | bemész a 497. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok nyakát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 21, gyógyulás: 20, összesen: -1 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar varázsló jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló jobb vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az áldott okerón jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 27, gyógyulás: 83, összesen: +56 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 0 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
Erő: | 30 (42) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 23 (29) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 19 (25) | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 470/465 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (45) | Varázspont: | 511/49 | Pénz: | 16200 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 38/35 | Pszi pont: | 75/55 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8/18 | szúrófegyverek: | 23/44 (+13%) | vágófegyverek: | 7/34 |
ütőfegyverek: | 11/33 (+43%) | lőfegyverek: | 12/95 | dobófegyverek: | 23/38 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 132,45 |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/8 | 2. nyomkövetés: | 34/3 (+40%) | 3. mászás: | 6/35 |
4. csapdakészítés: | 20/73 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 2/65 | 6. gyógyítás: | 9/45 |
7. titkosírás: | 2/20 | 8. felderítés: | 9/57 (-581%) | 9. szörnyidomítás: | 2/48 |
10. teológia: | 22/37 (+8%) | 11. taumaturgia: | 17/61 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 3/78 |
13. versengés: | 2/88 | 14. harcművészetek: | 4/72 | 15. zene: | 1/41 |
16. szörnyismeret: | 5/44 | 17. pszi: | 9/92 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 7/60 | 20. bányászat: | 14/0 | 21. testépítés: | 3/71 (+56%) |
22. úszás: | 1/0 (+100%) | 23. főzés: | 5/44 | 24. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | vámpirizáció (#1) (7,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | 9907. szövetség (#9907) | |
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 27 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1275 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | madártoll (#112) | 4 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | rakolits por (#669) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | ubuk tüske (#131) |
94 | 95 | 96 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|