Sagat Ryu 151. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. ápr. 21. 13h:39'
EZ A 548. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
549. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5420
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 234
Extra forduló: 14 |
|
SAGAT RYU KALANDJAI
56 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,4] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szent jogart (100 arany), 20 sallank
nyilat (199 arany), 1 zafír erõövet (855 arany).
A táborozás 53. napján összefutsz egy copfos õsz hajú, kék szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Szeme fehérje aranyszínû,
pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt,
egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy
sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy
ekharion trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel:
Aranysárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd
sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínû sárkány,
és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is a jó oldalhoz tartozik.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Johnnyu Lee. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Nem vagyok
friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A vízparton
sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s
feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié,
aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban:
izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap!
Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A
kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a
harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat
szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy
csomag is! Gyorsan kibontod. Egy moa üveggömb van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú,
egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de
azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+18 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+37 varázspont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed
elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az
erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
286.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már
benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 281.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen
jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+70 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van
még 241.]
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
| [104,3] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Egy lény bukkan fel a szomszédos dûnén. Már gyerekkorodban sem
ijedtél meg, ha egy megsebzett érzõ szívû dromedár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny
közelebbrõl nem is tûnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetõen
hátat fordítva Neked továbbmegy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert
keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van.
Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Belebotlasz valamibe: 1 óndarab. Elteszed.
(Továbbmész...) [104,2] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Felemeled a távcsövedet, és
körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten
elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera
nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [103,2] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. A Kegyetlen Sivatag mélyén
vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé
összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vörös rakolits. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez
viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Megmarkolva a troll
dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal lábát. (3
támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 24
életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10
varázspont.) Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (1 támadással 37 életpontot
sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja
csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja.
(-13 varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 715 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy
elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel
körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din
monolitját. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf férfival. A bõre kreolszínû. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri.
Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó
talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd
védõgyûrût és egy szirén köpenyét, egy vassisakot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy földsárkány trófea és
egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod.
Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy gyermek van vele.
Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Határozatlanul biccent
feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat. [36 pontot használtál fel, van még 205.]
[102,3] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az
itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Reménykedsz, hogy az
éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz
az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy tormikus egér. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet -
az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din
monolitját. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van
valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemû ember férfival. Fekete a bõre. Fegyverzetét egy gátvakond trófea ékesíti. Jobb
kezében egy botot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Barátságtalanul méregetitek egymást
néhány pillanatig. Odébbállsz. [12 pontot használtál fel, van még 193.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál.
Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+49 életerõ.) [30
pontot használtál fel, van még 163.]
m 8 3 4 | mozogsz északra, délkeletre, délre
| [102,2] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból
az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel,
aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Csillag egy gyõztes csata után
jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre
kicsit elborult lehetett a mûvész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a
távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva
hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a közeledõ lényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló
csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd.
Egy tormikus egér. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1
hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [103,3] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel
a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din
monolitját. Nyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy
pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1
kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss
elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [103,4] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel
kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint
éppen kegyelemért könyörög Scipio elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien
megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb
pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót.
Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy
rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé
összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás skorpió. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már
ugrasz is.
A parittyával célzol és lõsz. Elrepül 3 kerek kõ. Megsoroztad az óriás skorpió hatalmas ollóját. (3 támadással 26 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz.
Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd az óriás skorpió jobb elsõ lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az óriás
skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy
kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt,
szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak
egy legyengült érzõ szívû dromedár. Ettõl nincs semmi félnivalód. Mivel nem jelzed támadás szándékát, õ se támad. Egy
ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1
hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 127.]
[103,5] A terep változik, dombok közt vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Megtorpansz,
mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz
pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót.
Keletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó
van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg.
Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a
kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll
doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.)
Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú
pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 890 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera
nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 112.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 109.]
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot
| 8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 109.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd
észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 69.]
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
| Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell
ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel,
van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:]
Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel,
általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt,
amelyen a tippjeid: 22, 19, 27.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol
letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett
tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs
I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következõ körben
tehát 322 pontot költhetsz el.
MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörûen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?
|
ZAFÍR ERÕÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselõjének az
erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.
|
ÉRZÕ SZÍVÛ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érzõ szívû dromedár arról kapta a nevét, hogy szemébõl mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes
anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törõ fenyegetés, az érzõ szívû
dromedárok csak bandukolnak a homokdûnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak.
De az is elõfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - õk a sajátságos jellemükkel
valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érzõ lény jelenlétét a világban. Bár a hõséget kedveli (épp ezért szabadon csak
sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegõjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belõle, ha elég
gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.
|
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerû, felegyenesedve járó teremtmény.
Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtõzve meditál, és afféle
sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akirõl úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines
páncélját legkönnyebben ütõfegyverrel zúzhatod be.
|
RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kõkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszõleges üvegben vagy
edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedõk is szép summát hajlandók érte fizetni.
|
TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY)
A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsõre valóban hasonlít az
egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira
mérgezõ, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy
valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret,
kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésû a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán
hatékony.
|
ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla elõnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban
sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtõl csöpögõ farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani
képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülû. És ha valahogy le is
gyõzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?
|
KARAKTERLAP |
Sagat Ryu, egy barna, tüsi hajú, zöld szemû troll férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Raia hittérítõje vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.
Erõ: | 26 (28) | | Szint: | 17 | | Merészség: | 5/3 | | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 22 (23) | | Támadás: | 20 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 335 kg |
Ügyesség: | 22 | | Védekezés: | 33 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 18 (20) | | Életpont: | 273/217 | | Jellem: | jó (80) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (20) | | Varázspont: | 153/8 | | Pénz: | 5150 arany | | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 3/0 | | | | | | | | | |
|
Eddig összesen 688 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1785 TP-t kaptál. Jelenleg 201213 TP-d van. A következõ szinthez még 58787 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, dermesztõ lidérc, harci mágus. A 147. fordulódban 1342 arany került a bankszámládra. 1395 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1/21 | | szúrófegyverek: | 10/31 (+5%) | | vágófegyverek: | 1/33 |
ütõfegyverek: | *21/100 | | lõfegyverek: | 18/6 (+6%) | | dobófegyverek: | 8/13 |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (110%) << mandibulakasza (#127) (120%) << troll dorong (#550) (100%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kõ (#19) (5 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 10/99 (+20%) | | 2. nyomkövetés: | 36/42 (+28%) | | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 10/28 | | 5. csapdakészítés: | 11/74 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 2/7 |
7. gyógyítás: | 51/84 (+35%) | | 8. titkosírás: | 6/19 | | 9. felderítés: | 4/69 |
10. szörnyidomítás: | 2/49 | | 11. teológia: | 8/43 (+11%) | | 12. taumaturgia: | 7/96 |
13. versengés: | 1/95 | | 14. zene: | 6/78 | | 15. szörnyismeret: | 4/34 |
16. zárnyitás: | 2/30 | | 17. vadászat: | 16/11 | | 18. bányászat: | 12/10 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 45% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 6 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
áldomás (#6) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
14. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), vakító fény (#43) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
tûzesõ (#61) | >> | ember (#1) | | tûzesõ (#61) | >> | elf (#2) |
tûzesõ (#61) | >> | törpe (#3) | | tûzesõ (#61) | >> | árnymanó (#4) |
tûzesõ (#61) | >> | troll (#5) | | tûzesõ (#61) | >> | gnóm (#6) |
tûzesõ (#61) | >> | alakváltó (#7) | | tûzesõ (#61) | >> | kobudera (#8) |
tûzesõ (#61) | >> | mutáns (#9) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | kis bõrpajzs (#45) |
1 | * | láncing (#222) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | ryuku köpeny (#693) | 1 | | sárga erõöv (#276) | 1 | | tankány karom (#237) |
1 | * | teknõcpajzs (#417) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | | zafír erõöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | csontszablya (#64) | 1 | * | fúvócsõ (#20) |
1 | | hosszú íj (#111) | 10 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) |
2 | | kõkés (#6) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | mérgezett vasnyíl (#187) |
1 | | parittya (#18) | 31 | | sallank nyíl (#129) | 1 | * | troll dorong (#550) |
1 | | vas dobónyíl (#189) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | aranygyûrû (#193) | 1 | * | ezüst karkötõ (#158) | 1 | | gyöngysor (#192) |
1 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | ritualista amulett (#708) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 4 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 6 | | kaja (#2) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
2 | | kötél (#92) | 1 | + | mászókampó (#165) | 3 | | nagy bronzkulcs (#185) |
1 | | ork csodaszer (#1228) | 3 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szent jogar (#150) |
1 | | távcsõ (#42) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
3 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] |
8 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 149] |
6 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 6 korty víz (#27), fér még: 34] |
3 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 60] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
16 | | álompor (#396) | 4 | | amniosz (#203) | 1 | | aurach fog (#657) |
3 | | berzerker tüske (#713) | 1 | | bordacsont (#16) | 1 | | darázsszárny (#652) |
5 | | dorony tüdõ (#212) | 4 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | evaporõr háj (#105) |
4 | | fülemüle agyar (#267) | 1 | | grifftojás (#179) | 5 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 6 | | ilkin érc (#232) | 2 | | jégszív (#282) |
18 | | kaktusztüske (#114) | 9 | | karbin plazma (#199) | 2 | | kazmár gyökér (#205) |
3 | | kõszem (#304) | 1 | | lidércesszencia (#1074) | 47 | | madártoll (#112) |
1 | | magszim bél (#103) | 2 | | mákrózsa virág (#56) | 3 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
1 | | moa gyöngy (#378) | 2 | | moa rubin (#379) | 1 | | moa üveggömb (#383) |
2 | | móri gyümölcs (#116) | 4 | | nektoraf faggyú (#667) | 22 | | óndarab (#85) |
1 | | ormánygõte csont (#21) | 13 | | pirkit (#153) | 2 | | pular kristály (#239) |
1 | | purifikátor háj (#269) | 1 | | rakolits por (#669) | 9 | | ramit kõ (#226) |
32 | | rézdarab (#70) | 2 | | rókafarok (#124) | 1 | | rozmárfog (#1069) |
37 | | smirglilevél (#29) | 11 | | sünmedve tüske (#14) | 5 | | szárnyas hernyó (#69) |
1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | | téfea-agy (#172) | 4 | | varányszem (#30) |
14 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 101.98 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | kis vaspajzs (#159) | 3 | | lapockacsont (#33) | 1 | | ostromlétra (#510) |
3 | | rinóbõr (#651) | 1 | | teknõcteknõ (#416) | 1 | | vasalt bunkó (#181) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 | | kaja (#2) | 1 | | tüske (#22) | 4 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | aranypikkely (#415) | 1 | | moa üveggömb (#383) | 1 | | óndarab (#85) |
1 | | rakolits por (#669) | 3 | | ugh méreg (#166) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(102,2) Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), tormikus egér (#218)
(102,3) tormikus egér (#218), egy ismeretlen isten rúnaköve, egy ember férfi
(103,2) vörös rakolits (#356), Chara-din monolitja (#534), egy elf férfi
(103,4) Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), érzõ szívû dromedár (#753)
(103,5) oltár, vaskohó (#155), kardszárnyú pocok (#152)
(104,3) érzõ szívû dromedár (#753)
2005.03.21 15:01 Változások a számládon! 150 zsetont levontunk a Kalandok Földje elõfizetéshez!
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata
után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg
volt zavaró, más hibával nem járt.
* Miután a karakter elfelejtette a vámpirizációt, áldomást, vagy egyéb ilyen jellegû varázslatokat (tegyük fel mert kiáldozott
egy istentõl), a folyamatban lévõ varázslatát továbbra is újítgatta a csaták végén. Javítottuk a hibát, ilyenkor a varázslat
hatása elmúlik, és nem megújítható.
|