Avatar of Crazy 151. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. ápr. 29. 10h:02'
EZ A 401. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
402. játékheted kezdete: máj. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5952
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1136
Extra forduló: 6 |
|
AVATAR OF CRAZY KALANDJAI
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,78] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 7. napján
összeakadsz Krael Sorwyennel. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy örökkéval.gyémántját, egy umbatari karkötõt visel.
Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára
festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng.
Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány
napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan
aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl
haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok
lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+48 varázspont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés
rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 313.]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erõpajzs I
varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az
utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 303.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még
303.]
a 1 4893 2 | átadod az 1. tárgyat a 4893. kalandozónak (2 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 2 deus ex machinát Krael Sorwyen részére. [0 pontot használtál fel, van még 303.]
aa 661 326 43
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 303.]
t 4893 | támadod a 4893. kalandozót
| FT 4893 parancs tárolva.
Összefutsz Krael Sorwyennel. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy örökkéval.gyémántját, egy umbatari karkötõt visel.
Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Hovatartozását apró
jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy
bumeráng. Málhásállata egy törpemammut. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett
magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Szükséged van egy kis
testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ
varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 4 életpontot sebeztél.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 17 életpontot vesztettél. Mielõtt
közelharcba bocsátkozna, bumerángot ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 4 bumeráng. A lövedékek perforálják a
testedet. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod
Krael Sorwyen testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával Krael Sorwyen néhányszor teljesen átdöfi a bal
lábadat. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel Krael Sorwyen megdöfködi a bal oldaladat. (2 támadástól
31 életpontot vesztesz.) Minden elsötétül elõtted... Ez már bizonyosan a halál.
Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyûnek
érzed magad. Minden olyan áttetszõvé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a
nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg elõtted,
és a következõket mondja:
- Leah vagyok, a halál istene. Üdvözölve légy birodalmamban, a holtak világában! Hamarosan örök nyugalomra térhetsz...
Elõször azonban meg kell hallgatnod. Egy megállapodás alapján, amelyet a többi istennel kötöttem, cserébe a holt
lelkekért, minden kalandozó lelkének adnom kell egy utolsó esélyt, mielõtt visszavonulhatna az örökkévalóság álmába. E
szerint lehetõséget kell adnom, hogy visszanyerd életedet és testedet, ha kiállsz egy próbát. Pihenni akarsz kényelmesen,
vagy küzdeni, nyomorogni egy korlátolt test börtönében tovább? Aláveted magad a próbának?
Buzgón bólogatsz (már amennyire ilyesmire egy lélek képes), mire a hatalmas arc rosszallóan végigmér, és folytatja:
- Mind ilyenek vagytok... Nem tudod, hogy mit nyerhetnél! Nos rendben van. Ha kiállod a próbát, visszanyered tested, kissé
legyengülve, de újra élni fogsz. Ha viszont nem sikerül idõben a feladatod teljesíteni, örök vendégem leszel! Nem árt, ha
tudod, hogy amíg szellem vagy, nem vagy képes egyenesen érintkezni a valós világ lényeivel és tárgyaival. Te látni fogsz
mindent, de nem foghatod meg. És onnét senki sem lát Téged... No persze a szellemvilág sem olyan elhagyatott, mint
hinnéd. Tény, hogy jóval csendesebb, mint a hús-vér lényeké. De ezeket a dolgokat majd magad is tapasztalni fogod.
Mivel ez az elsõ alkalom, úgy illik, hogy jó esélyt kapjál. Nincs más dolgod, mint egy ködmangó cserjét találni, és
ködmangót szedni róla. Ez a növény csak az árnyvilágban létezik, halandók nem láthatják. Ölj meg még egy sötét motyogót
- õ is a holtak birodalmának lakója. Ezután már nem jelenthet akadályt, hogy visszatérj a halandók világába a ködkapun
keresztül - persze ha rátalálsz... Agyõ, és sok szerencsét! Viszontlátásra a birodalmamban. - teszi hozzá kacagva, aztán
szertefoszlik az arc. Döbbenten körülnézel, még mindig hitetlenkedve. Ugyanúgy látsz mindent magad körül, mint eddig,
sõt, újabb dolgok is feltûnnek: mindenütt árnyak mozognak, egyszerûbb életformák halott lelke. Az élõk pedig izzó, fényes
lüktetéssel sugározzák, pazarolják életenergiájukat. A növények kék, zöld árnyalatokkal, az állatok sárga és vörös színekkel.
Azonban minden nagyon hideg, szagokat pedig egyáltalán nem érzel. Megpróbálsz mozogni: egész könnyen megy! Csak
gondolsz egyet, és máris odébb szökkensz! A föld felé süvítesz, és megpróbálsz tárgyakat megragadni, persze sikertelenül.
Mintha levegõbõl lennél... Vajon igazat beszélt ez a Leah fickó? Utána kéne járni...
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre
| Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot.
(Továbbmész...) Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: "
Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak,
mit fedeztél fel: egy ködkaput. (ld. enc.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután
Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A gomolygó ködbõl elõszökken egy árnyékrája. Harcra
késznek tûnik - védened kell az életedet. (ld. enc.)
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az árnyékrája szürke hátát. (1 támadással 20
életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Kinyersz egy alkalmas árnyékrája trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel
telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod
rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, zöld szemû elf férfival. Fekete a bõre. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy fekete
bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy
vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy jégtroll trófea és egy csontváz lord trófea díszíti. Furcsa
jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt
tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy törpemammut cipeli. Egyszercsak egy erdei tündérke
röppen elõ valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Meg sem próbálkozol a
kapcsolatteremtéssel, hiszen õ nem láthat Téged. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire
olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek,
csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [16 pontot használtál fel, van még 287.]
be 591 | bemész az 591. épületbe
| Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
be 594 | bemész az 594. épületbe
| Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra
| Tovább suhansz a házak között. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most
legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori
királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a
városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város
kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók
büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Utad során felfedezel egy ködmangó cserjét. (ld. enc.) Egy fekete tintával
bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Figyelem! Nagyszabású árverés
rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban
[BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A benned
lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza
(573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Tharr követõje. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran
karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût és egy vassisakot visel.
Ruházatát egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart.
Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem lát Téged.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli
a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Továbbmész...) Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb
nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se
lennél! Sok puszi: Elfi "
Találkozol Alleina d'Amorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Felszerelését egy sötét motyogó trófea és egy árnyékrája
trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Sötét fellegen áttörõ dicsfényt körbeálló alakok.
Nem sikerül vele kapcsolatot létesítened. [16 pontot használtál fel, van még 271.]
t 4893 | támadod a 4893. kalandozót
| FT 4893 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
szk 131 | keresed a 131. szörnyet
| Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: visszahúzódsz egy biztonságosnak látszó zimszametikus kratációba, és
energiaszintedet a minimumra csökkentve, álomba merülsz... Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 271 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 271 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következõ
körben tehát 563 pontot költhetsz el.
(Eleinte könnyen elõfordulhat, hogy amíg halott vagy, 30-nál több TVP-d marad meg a kör végére. Az így megmaradt
pontokat még élelemszerzésre vagy gyógyításra sem költhetjük el. Ezért ilyenkor tetszõleges mennyiségû TVP-t átvihetsz a
következõ körre. Egy tipp, hogy mit kezdhetsz a sok TVP-vel: a GYK 28 <TVP> parancs még egy szellemnek is
mûködik...)
********** Nekik írhatsz: ***********************************************************************************
Krael Sorwyen (#4893) : Lipák Szabolcs, Csemõ, Petõfi S. u.23., 2713 Tel:53/392-316, email:krael@freemail.hu
**********************************************************************************************************
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY)
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik elõtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztetõ ködfal. Gyengén vibráló, kavargó
felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem
tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betûs felirat materializálódik: "Érints egy
ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de
hamarosan eltûnik.
|
ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY)
Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellõin lebegve közlekedõ árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek
pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze,
mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni
valakinek, aki már amúgy is halott.
|
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az
anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális
termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.
|
KARAKTERLAP |
Avatar of Crazy, egy copfos ezüsthajú, szürke szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Fairlight tanítványa vagy. Az Éjharcosok (#9131) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.
Erõ: | 24 | | Szint: | 15 | | Merészség: | 5/3 | | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 31 | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 21 | | Védekezés: | 4 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 24 | | Életpont: | 209/206 | | Jellem: | semleges (-15) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | | Varázspont: | 241/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 8/0 | | | | | | | | EFejl: | 1 |
|
Eddig összesen 437 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 TP-t kaptál. Jelenleg 106804 TP-d van. A következõ szinthez még 13196 TP szükséges. Trófeád: árnyékrája. A 140. fordulódban 85 arany került a bankszámládra. 99 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 14/5 (+3%) | | szúrófegyverek: | 2/35 | | ütõfegyverek: | 17/35 (+3%) |
lõfegyverek: | 8/97 | | dobófegyverek: | 13/0 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: csontkés (#11) << csontszurony (#12) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 16/69 | | 2. nyomkövetés: | 31/81 | | 3. lopás: | 2/17 |
4. mászás: | 3/107 | | 5. csapdakészítés: | 9/85 | | 6. csapdaészlelés: | 2/14 |
7. gyógyítás: | 49/55 | | 8. titkosírás: | 1/60 | | 9. felderítés: | 11/40 |
10. szörnyidomítás: | 3/24 | | 11. teológia: | 6/104 (+6%) | | 12. taumaturgia: | 20/8 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 | | 14. versengés: | 2/89 | | 15. harcmûvészetek: | 4/0 |
16. szörnyismeret: | 8/88 (+18%) | | 17. zárnyitás: | 1/45 | | 18. vadászat: | 10/3 |
19. bányászat: | 10/28 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), Krael Sorwyen (#4893) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
A Pentagramma Testvérisége (#9127), Illúzió Mesterei (#9129), kardfogú fülemüle (#146), nukleáris cickány (#155), kérõdzõ etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
7. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | tesh alligátor (#353) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élõ hegyi rákot! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
|
Összsúly: 0.00 kg | Megterheltség: 0% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
101 | | arany (#50) | 5 | | alligátorbõr (#661) | 1 | | álompor (#396) |
6 | | aranyló ugarhéj (#100) | 4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | berzerker tüske (#713) | 1 | | darázsfarok (#654) | 3 | | darázsszárny (#652) |
2 | | deus ex machina (#1) | 1 | | dorony tüdõ (#212) | 5 | | drótszõr (#37) |
3 | | elf csont (#664) | 1 | | elf tekercs (#683) | 10 | | elkarog szõr (#665) |
2 | | etra hályog (#712) | 5 | | evaporõr háj (#105) | 4 | | ezüstdarab (#326) |
1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | fémrúd (#104) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | fûszertartó (#210) | 1 | | gromak páncél (#270) | 3 | | gyenge méreg (#26) |
9 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | hebrencs csapda (#147) | 1 | | hibátlan gyémánt (#680) |
2 | | huhogó bibe (#332) | 24 | | kaja (#2) | 15 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | kavadu iszák (#25) | 1 | | kis bõrpajzs (#45) | 2 | | kõkalapács (#13) |
2 | | kõkés (#6) | 2 | | kötél (#92) | 1 | | lapockacsont (#33) |
5 | | madártoll (#112) | 1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | mászókarom (#78) |
6 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 8 | | mocsári penke (#148) | 7 | | nektoraf faggyú (#667) |
8 | | óndarab (#85) | 2 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
6 | | pirkit (#153) | 14 | | ragasztó (#83) | 12 | | rákfatty váladék (#333) |
1 | | rakolits por (#669) | 9 | | rézdarab (#70) | 1 | | rézkulcs (#75) |
2 | | rõtmanó kacagány (#714) | 1 | | ryuku buzogány (#696) | 5 | | sallank karom (#128) |
2 | | sámán erszény (#650) | 1 | | sárga erõöv (#276) | 9 | | smirglilevél (#29) |
9 | | spiritusz (#170) | 4 | | sullár hólyag (#168) | 6 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | szeksztáns (#32) | 2 | | szulfagor agyar (#677) | 2 | | szvó-ektoplazma (#151) |
3 | | tankány karom (#237) | 1 | | távcsõ (#42) | 2 | | téfea-agy (#172) |
1 | | teknõcpajzs (#417) | 24 | | tinta (#101) | 1 | | trikornis szarv (#198) |
1 | | troll csont (#704) | 14 | | tükör (#43) | 1 | | tûzfény (#686) |
4 | | ugh méreg (#166) | 7 | | uzbány csõr (#169) | 1 | | varkaudar csont (#1113) |
3 | | vasérc (#152) | 1 | | vassisak (#160) | 1 | | villám szimbólum (#145) |
17 | | víz (#27) | 1 | | vizestömlõ (#3) | 2 | | vízionár szem (#102) |
2 | | xirnox szív (#213) | 2 | | zöld üveg (#82) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(99,62) Krael Sorwyen (4893. kalandozó)
(99,63) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), ködmangó cserje (#58, belõle készíthetõ: #59)
(100,63) Fairlight oltár
(100,64) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), ködkapu (#60), árnyékrája (#87)
|